ute107 fórum hozzászólásai

ute107 Elküldve: 2010-04-07 13:54 Katalizátor by pass....kit érdekelne 320d

YELLOW írta:
használhatnál link beszúrása script-et
pl így



Köszi Yellow! De ennyire nem vágom, de legközelebb megpróbálom....

ute107 Elküldve: 2010-04-07 01:39 Katalizátor by pass....kit érdekelne 320d

Hali!

Nem hazudok ha azt mondom, hogy a kocsimban nincs benne a kicsi katalizátor. Nem mondom, hogy jobb lett, de most rávettem magam, hogy ki applikálom belőle a másikat is. Olyan megoldásra gondoltam, hogy ne kelljen sokat szerelni és nem is hegesztős megoldásra gondoltam ezért legyártatom.

Arra lennék kíváncsi, hogy kinek van már így megoldva, illetve hogy ki szeretné ilyet, mert biztos akkor jobb árajánlattal megcsinálnák.

Valami ilyesmire gondoltam.
http://cgi.ebay.com/ST-STEEL-B...3caae45083

Ja és nekem nincs lambdaszondám.... Nekem nem kell lyukat fúrni....

ute107 Elküldve: 2010-04-07 01:30 riasztó?

bmw320d4 írta:
s kulcs alakjából, mert rombusz, a facelift előttieknél ilyen:


99-ben már ilyen kulcs volt, úgyhogy nem stimm a "facelift előtti"



Nekem is "rombusz" alakú van és nem faceliftes az autóm....

ute107 Elküldve: 2010-04-06 23:44 riasztó?

Most nem azért, de miből látod?! ::::

ute107 Elküldve: 2010-04-02 14:34 Szúrós szag

Atiman írta: köszi a tippet, alánézek akkor, és még azt is megtudnád mondani hogy hol található ez a rezgéscsillapító, ill ha rossz cserélni kell vagy meglehet javítani, ha nem lehet kb mennyibe fáj?



Turbó utáni katalizátort követően találod.

Venned kell egy 60-as flexibilis csövet és az kell a gyári helyére felhegeszteni.

Olvass bele valami olyasmi c. topicba, hogy "katalizátor rezgéscsillapító" és ott megtalálsz minden választ, még a pontos méretét is a beszerzendő flexinek.

kb.10e ft. szereléssel együtt.

ute107 Elküldve: 2010-04-02 13:03 Szúrós szag

Petike írta: A kipufogó rezgéscsillapídód lesz a szar, és ott engedi el a kipugázt, ezt szívja be a klíma.

petike


Ott a pont...

ute107 Elküldve: 2010-04-02 09:46 légzsak_

Nekem is bekapcsol a légzsák visszajelző. De el is alszik, főleg ha rossz úton megyek akkor úgy villog mint a kipörgésgátló havas úton...

Ez most az ülésfoglaltság jelző hiba, vagy csak sima kábeles kontakt hiba lehet?

ute107 Elküldve: 2010-04-02 09:35 Valaki segitsen választ kapni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

daidka írta:
Nekem is ez volt a problémám. Mondjuk nem gyári felnivel hanem 17"-al de csak 205 széles gumi van rajta és így is beleért. Toronycsapágyat lehet állítani gyárilag egy picit és az megoldja a problémát!


Megnézem...de lehet túl lent van az ültetés és lehet h. a kicsit rossz első lengőkar is enged annyit h. hozzáérjen... :-S

Elegem van ebből a futómű bajokból... :-S

Köszi...

ute107 Elküldve: 2010-03-30 21:58 Valaki segitsen választ kapni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sziasztok.

Van egy felettébb érdekes problémám.

Nyári-téli kerékcsere: észrevettem, hogy a két első alufelnim belső pereme kicsit meg van nyúzva. És amihez hozzáért...gondolom még tavaly nyáron az az első lengéscsillapító oldala is meg van nyúzva mindkét oldalon.

A kocsi meg lett ültetve, de nem tudom miért ér hozzá, mivel gyári 16-os felnik vannak fent. Elméletileg nem lehetne ilyen fizikai érintkezés.

Megjegyzem, hogy a felnik e46hoz vannak és nem máshoz.

Mi lehet a baj?

ute107 Elküldve: 2010-03-25 19:56 320d Motor

kempelen írta:
Ez jött ki kapásból, amikor kivettem az töltőlevegő-hűtőt:




Hogyan lehet nekiállni ennek a tiszításnak. Vagyis az érdekelne, hogyan kell legegyszerűbb módon kivenni az intercooler-t, mert nekem bonyolultnak tűnik.

ute107 Elküldve: 2010-03-20 16:09 Lámpák_

fazi79 írta: Sziasztok.Az lenne a kérdésem,hogyan állítsam be a lámpákat ? 0-án ugyanis ha refivel megyek nagyon fölfele világít, viszont a tompított akkor normális, ha 3-ra állítom a belső lámpaállítot akkor a refi normál de a tompított nagyon rövid ezért nem látok




Manuálisan kell a távolságin állítanod....
Állítsd 0-ra a magasságállítót, és a lámpatestek hátsó részénél van két pár kézi magasságállító. A külsők, amelyek az irányjelzőkhöz vannak közel, azokkal tudod állítani a távolsági fényszóró magasságát.

Azt hiszem valamiféle torx csavarhúzóval lehet tekergetni.

ute107 Elküldve: 2010-03-17 13:56 Futómû és hibái

Nekem ún. "M"-es gátlók vannak, az elsõk rövidebbek a gyárinál, a hátsókban nincs különbség.

A rugókkal én is bajban vagyok, mert nem touringhoz kaptam és a hátulja nagyon ül, ha az van bent. És így hátul a gyári rugó maradt az M-es lengéscsillapító mellé.

Kicsit puha a hátulja, de nem merem a másik rugót használni, mert azt a súly teljesen összenyomja--->és nem akarom kinyírni a gátlókat.

ute107 Elküldve: 2010-03-16 22:34 Gyári telefonkihangosító

Hali!

Buta kérdésem a következõ lenne:

A kocsimban van egy "gyári" Siemens tel. kihangosító....valami ezer éves C35 tip. telefonnal mûködik....rádugós....
Meg tudom oldani valamiféle átalakítóval h. Sony E-vel és Nokiával is tudjam használni?

Valakinek ha van valami ötlete illetve ha nagyon érti a dolgot, megoszthatná velem!

Köszönöm.

ute107 Elküldve: 2010-03-15 21:08 Melegen nem indul!

peetie írta: Még mindig küzdök a lenti problémával, nincs 5lete valakinek? Porlasztók jók, megnézték a szervízben, cseréltek egy nyomásszabályzó szelepet, de ugyanolyan mint volt. Melegen leállítom, 20 perc fél óra múlva csak második vagy 3. indításra indul el. Kicsit kihûl úgy hogy a mutató elmegy középrõl, akkor már indul rendesen.

De pl leállítom csak annyira míg megtankolok, akkor indul melegen is. Na jó kicsivel többet teker mint hidegen, de erre még azt mondom rendesen indul.

Mi a f*szom baja lehet? Nagyon kezd idegesíteni. Küszöb alatti pumpa 1 éve volt cserélve, az szarakodna? (mondjuk nagy melegben az új pumpával és a régivel is csinálta ezt már régebben is, de csak 30 fok fölött, mostmár mindegy neki milyen az idõ kint )
Hibaüzenet annyi látszik a computerben, hogy hiba a nyomás felépítõ rendszerben(vagy vmi ilyesmi)


Én a porlasztókat újra megnézetném....

ute107 Elküldve: 2010-03-02 21:33 20d gázadásra megtorpanás

bmw320d4 írta:
A geometria is ragadhat, de gyakoribb a vákuumcsõ és a szelep. Az AGR-el való felcserélés után gyakran megjavul.
Viszont az adaptációtörlés fontos!
Az új szoftver minden esetben megoldja ezt a problámát. ( ha a túltöltés a baja, pedig minden rendben van)


Hali! További lépéseket tettem a a hullámzós probléma megfejtése miatt....
Turbónyomás óra bekötve: hullámzáskor a turbónyomásom az 1,4-rõl 0,8 ra vagy éppen ahogy gondolja 1-re vagy 0,5-re csökken le.
3000 fordulat felett, szépen tartja az 1,2 bar nyomást, ott már nem hullámzik.
És rájöttem h. az eltérések sokkal nagyobbak, ha nagyobb a gépkocsi terhelése...szállított személyek száma, illetve emelkedõn való gyorsítás.

Felcseréltem a Bmw320d4 kolléga által mondott két vákumszabályzót...a probléma úgy is fenn áll.

Valami ötlet?!

Induljak el egy normális helyre élõadat olvasásra...?!

Köszi