valter320d fórum hozzászólásai

valter320d Elküldve: 2013-06-12 21:17 Turbo

Holden írta: Sziasztok,

Ma volt szervízbe az autóm, számítógépre dugva az alábbi hibát dobta ki:

http://kepfeltoltes.hu/130612/...es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/130612/...es.hu_.jpg

Hibakód: 4CD0

- Leitungen/Steckverbindungen defekt
- Ladedrucksteller defekt/klemmt

Szervízben azt mondták, hogy a turbó vezérlő elektronika jelzi a hibát (ez ül ugye a turbó tetején), és valami megszorul benne (ezt nem értettem pontosan, talán a lapát?)
Azt mondták megoldásnak, hogy turbót ki kell cseréltetnem, mert a vezérlő egység külön nem kapható hozzá. Ez ugye nem lenne egy olcsó mulatság.

Találkozott már valaki ezzel a hibajelenséggel? Biztos szükséges a komplett csere? Tudnátok ajánlani esetleg valakit aki ránéz és kielemzi ezt személyesen?

320D / E90 2008-as évjárat

Itt egy skicc az érintett alkatrészről:
http://kepfeltoltes.hu/130612/...es.hu_.jpg

Köszi előre is


Itt olvastam valahol a fórumon hogy hivatalosan nem lehet kapni ilyen vezérlőegységet külön,de mindenre van ember!

valter320d Elküldve: 2013-06-12 21:11 Valaki segítsen

Bero írta: Hali! Az első lengőkarom kezdi megadni magát. A kerék felőli kitámasztó lötyög. Ezért a kis alkatrészért cserélnem kell az egész lengőkart? Külön nem lehet cserélni? Köszi


hacsak nem meyle ha nem akkor lengőkar!

valter320d Elküldve: 2013-06-12 21:09 Valaki segítsen

kecsurobi írta: hiába cseréltem meg akkor se változott semmi

https://www.youtube.com/watch?v=zgynxjreLB4 ennek így mozogni kéne ha beinditóm mert nekem meg se mozdul mitől lehet ez szar a szabályzó szelep vagy valami elektronika is belejátszik?


Hm.... annak pedig ki kéne mozdulnia a labda felé és ahogy adagolod a gázt ugy szabályozza a lapátokat,ha nem megy akkor nézd meg a csöveket nincs e repedés rajta

valter320d Elküldve: 2013-06-12 21:05 Mi lehet a baj?

Bero írta: És ez inkább drága vagy szerelős dolog? Köszi a segítséget!!!


Szia nem drága mert max 5000 böl megvan a cucc,csak az hogy leveszitek a váltót,és aztán vissza ezt már ti tudjátok mennyire vagytok bevállalósak és nem ijedtek meg egy kis elakadástól!

valter320d Elküldve: 2013-06-11 22:40 kormánymû

andree írta:
valter320d írta:
andree írta:
valter320d írta:
andree írta:
valter320d írta:
szotakdavid írta:
andree írta:
jons írta:
andree írta: Sziasztok,
Futóműben minden cserélve és még mindig kopog valami.
Üdv!


Mi az a minden?


Hali,
lengőkarok, stabilizátorok, stabrúd gumi,komplett kormányösszekötők, futóműbeállítás elvégezve.


gátlók???


toronycsapágy !!!?????


A toronycsapágy hiba jelenségeiről nem nagyon vannak ismereteim. Bár céges off autókban van kb fél millió tapasztalatom de nem volt soha olyan futómű gondom ami nem járt érezhető lógással. Tehát a jelenség elég rejtéjes. A gátlókra alapvetően nem sajnálom a pénzt mert már lassan amúgy is csere érettek, azonban már nagyon szeretném végre megtalálni a kopogás okát.


Egy nagyon alattomos féreg dolog aza toronycsapágy lengéscsillapító tetején!kupak alatt


A lényeg viszont az hogy vigyem e el valamilyen futómű specialistához szerintetek?


a kormány műved nem kotyog? mármint nem az összekötőd,mert azt irtad kicserélted az még kotyoghat és uj összekötötöl független!


Az egyik oldalt erőteljesen rángatva egy picit érezhető a másik oldalon. Kipróbáltuk egy e39-en de azon jobban kottyant mégsem kopog. A két kormánymű nagyon hasonló egymáshoz.


hát akkor valami profi futóműveshez vidd el szerintem! de nagy valószínüséggel gátló és hozzátartozó elemei!

valter320d Elküldve: 2013-06-11 22:34 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Bero írta: Sziasztok! Egyik barátom most szeretne venni egy E36-os 316I Bmw-t. Annyi baja van,hogy ha 1.esbe teszi a váltót akkor kilöki a helyéről és tartani kell. A többi fokozat az rendben van! Így tudtok esetleg mondani valamit,hogy mi lehet a hiba? Váltócsere vagy valami kisebb? Köszi a válaszokat!!!


valószínű az a rugó lesz, ami ott tarja fokozatban. leszerelni igen le kell hozzá...


Egy kis segítség:http://webspace.ringling.edu/~..._pins.html

valter320d Elküldve: 2013-06-11 22:32 Társalgó

YELLOW írta:
hil írta:
Sziasztok!
Én szívesen vennék Fl 318i-t, de nagyon-nagyon lebeszéltek róla. Másik oldalról viszont képtelen vagyok elhinni és megérteni, hogy a BMW (vagy akármilyen más gyártó)4 éven keresztül gyártson sorozatban egy elcseszett motort. Az N46 is hasonló betegséggel kűzd. Jó lenne tudni, hogy vajon hány darab (legalább nagyságrendileg) ilyen motorral szerelt autót adtak el. Képtelen vagyok elhinni, hogy ilyen szar ez a motor sorozat. Viszont amit legutolsónak belinkeltem BME értekést, abban nagyon pontos gyártási tűréseket említenek. Mindezt mozgó alkatrészeken. És a természetes kopás itt hol van bekalkulálva, vagy csere rövid idő után??? Írhatnának már a személyes tapasztalatokról az érintett márkatársak....

hil



ha jól rémlik 2001 környékén az év motorja lett az 1.8-as, ami a 316ti compact-ban debütált. ismétlem az új V10-es is iylenek, de még a V8 is szerintem.


az fasza pedig gondolkodtam a jövöben e39 m5 vagy e60 m5ön!

valter320d Elküldve: 2013-06-11 22:26 kormánymû

andree írta:
valter320d írta:
andree írta:
valter320d írta:
szotakdavid írta:
andree írta:
jons írta:
andree írta: Sziasztok,
Futóműben minden cserélve és még mindig kopog valami.
Üdv!


Mi az a minden?


Hali,
lengőkarok, stabilizátorok, stabrúd gumi,komplett kormányösszekötők, futóműbeállítás elvégezve.


gátlók???


toronycsapágy !!!?????


A toronycsapágy hiba jelenségeiről nem nagyon vannak ismereteim. Bár céges off autókban van kb fél millió tapasztalatom de nem volt soha olyan futómű gondom ami nem járt érezhető lógással. Tehát a jelenség elég rejtéjes. A gátlókra alapvetően nem sajnálom a pénzt mert már lassan amúgy is csere érettek, azonban már nagyon szeretném végre megtalálni a kopogás okát.


Egy nagyon alattomos féreg dolog aza toronycsapágy lengéscsillapító tetején!kupak alatt


A lényeg viszont az hogy vigyem e el valamilyen futómű specialistához szerintetek?


a kormány műved nem kotyog? mármint nem az összekötőd,mert azt irtad kicserélted az még kotyoghat és uj összekötötöl független!

valter320d Elküldve: 2013-06-11 22:20 kormánymû

andree írta:
valter320d írta:
szotakdavid írta:
andree írta:
jons írta:
andree írta: Sziasztok,
Futóműben minden cserélve és még mindig kopog valami.
Üdv!


Mi az a minden?


Hali,
lengőkarok, stabilizátorok, stabrúd gumi,komplett kormányösszekötők, futóműbeállítás elvégezve.


gátlók???


toronycsapágy !!!?????


A toronycsapágy hiba jelenségeiről nem nagyon vannak ismereteim. Bár céges off autókban van kb fél millió tapasztalatom de nem volt soha olyan futómű gondom ami nem járt érezhető lógással. Tehát a jelenség elég rejtéjes. A gátlókra alapvetően nem sajnálom a pénzt mert már lassan amúgy is csere érettek, azonban már nagyon szeretném végre megtalálni a kopogás okát.


Egy nagyon alattomos féreg dolog aza toronycsapágy lengéscsillapító tetején!kupak alatt

valter320d Elküldve: 2013-06-11 22:11 kormánymû

szotakdavid írta:
andree írta:
jons írta:
andree írta: Sziasztok,
Futóműben minden cserélve és még mindig kopog valami.
Üdv!


Mi az a minden?


Hali,
lengőkarok, stabilizátorok, stabrúd gumi,komplett kormányösszekötők, futóműbeállítás elvégezve.


gátlók???


toronycsapágy !!!?????

valter320d Elküldve: 2013-06-11 21:56 Társalgó

hil írta:
YELLOW írta:

Ezért lehetne egy olajnyomástól független spanolót beépíteni.Vagy valami okosságot kitalálni rá mert ez igy........mert látom rajta van az átugrásgátló ha aza narancs szinű az?! Igy az sem sok vigasz!


részben az, de van egy fém is, itt is van az oldalon hirdetések között, ha fent van még. tudomásom szerint N42-ben benne van gyárilag, N40-ben nincs, mondjuk abból több mindent kispóroltak...

Sziasztok!
A két megmutatott hengerfej N42b20 volt, 120K Km körüli és volt benne átugrás gátló. Nem szar olajjal használták és nem is 30K-ként cserélték. Értem én, hogy az olajnyomás feszíti, de mi van akkor, ha lejtőn állsz meg, sebességben hagyva és a kézifék mint tudjuk a BMW-nek nem erőssége.

[/quote]

csak reménykedsz hogy nem olyan pozícióban állt meg!tedd rükvercbe

valter320d Elküldve: 2013-06-11 21:42 Társalgó

YELLOW írta:
valter320d írta:
YELLOW írta: valami oka van, hogy átugrik...
illetve kivi lennék mennyi km volt azokban a motorokban. feszítő patronokat cseréltek-e bennük.
az új motorok is ilyenek, akkor mind szar?
akkor ezekszerint BMW motorból egyiket sem érdemes venni, mert egyik sem bolondbiztos....


hát ez igy egy kicsit gáz,DE mivel ilyenkor nincs olajnyomás igy a láncfeszítő nem is dolgozik,ugorhat a lánc így ha át is ugrik akkor valami olajnyomás probléma vagy láncfeszítő gebasz! ennek nem lenn szabad igy kiugrani!


pontosan... azért mert valaki szar olajat hazsnál, aminek elmegy a nyomása, vagy épp képes kivárni a 20-25ezres csereperiódust, egy kitudja miylen olajjal is, az meg is érdemli.


Ezért lehetne egy olajnyomástól független spanolót beépíteni.Vagy valami okosságot kitalálni rá mert ez igy........mert látom rajta van az átugrásgátló ha aza narancs szinű az?! Igy az sem sok vigasz!

valter320d Elküldve: 2013-06-11 21:33 Társalgó

valter320d írta:
YELLOW írta: valami oka van, hogy átugrik...
illetve kivi lennék mennyi km volt azokban a motorokban. feszítő patronokat cseréltek-e bennük.
az új motorok is ilyenek, akkor mind szar?
akkor ezekszerint BMW motorból egyiket sem érdemes venni, mert egyik sem bolondbiztos....


hát ez igy egy kicsit gáz,DE mivel ilyenkor nincs olajnyomás igy a láncfeszítő nem is dolgozik,ugorhat a lánc így ha át is ugrik akkor valami olajnyomás probléma vagy láncfeszítő gebasz! ennek nem lenn szabad igy kiugrani!


Vagy pluszba beépíteni egy automata spanolót!

valter320d Elküldve: 2013-06-11 21:32 Társalgó

YELLOW írta: valami oka van, hogy átugrik...
illetve kivi lennék mennyi km volt azokban a motorokban. feszítő patronokat cseréltek-e bennük.
az új motorok is ilyenek, akkor mind szar?
akkor ezekszerint BMW motorból egyiket sem érdemes venni, mert egyik sem bolondbiztos....


hát ez igy egy kicsit gáz,DE mivel ilyenkor nincs olajnyomás igy a láncfeszítő nem is dolgozik,ugorhat a lánc így ha át is ugrik akkor valami olajnyomás probléma vagy láncfeszítő gebasz! ennek nem lenn szabad igy kiugrani!

valter320d Elküldve: 2013-06-10 20:45 alapjárat leesik, ingadozik

valaki100 írta: Köszönöm, ránézünk. Esetleg még valami?

kalmaristi írta:
valaki100 írta: Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni a következő problémára:
a kocsi fordulatszáma ingadozik. ezt indítás után pár másodperc alatt beállítja. ha elindulok az autóval minden ok, aztán az első kuplungozásnál elkezdi elejteni a fordulatszámot, majd ha nem adok gázt leáll.
(Légtömegmérő 1 hónapja lett cserélve)

A diagnosztika meleglevegő mérő hártyajel hibát ír, de a szerviz nem tudta ez mit jelenthet.

Valakinek van ötlete?

Szia!
Valami hasonló gondom volt nekem is!És valami membránt cseréltek a szivótorok körül!!14000 volt +munkadíj aztán szép egyenletes lett az alapjárat,nem rángat





Szia légtömegmérőt házzal együtt cserélted?