viktor fórum hozzászólásai

viktor Elküldve: 2018-02-06 20:27 Mi lehet a baj?

Bondita írta: Sziasztok! Most vettem decemberben egy 2009-es 320 Kombi BMW-t. Imádom, de most a következőt írja ki néha. Nem mindig!
Increased battery discharge while stationary. electrical consumers may have been switched off. reset date and time if necessary. in the event of recurrence, have the system chacked by BMW Service.
Szerintetek ezt miért írja ki? Köszi a segítséget.

Haldoklik az akku, vagy keveset mész az autóval és kevés benne a feszültség. Nekem már két éve csinálja, néha fel kell rakni töltőre.

viktor Elküldve: 2017-12-10 12:16 ködlámpa

Slade írta: Sziasztok!

Elnézést, ha már volt kérdezve az alábbi kérdés.

Van egy gyönyörű E91 320d autóm, nemrég vásároltuk. Szeretném megkérdezni a nálam gyakorlottabb tulajokat, hogy utólagosan mennyire bonyolult első ködlámpát betenni a kocsiba?
Elég a lámpa és egy másik világításkapcsoló, vagy kell hozzá esetleg kiegészítő modul is a vezérlés miatt?

Előre is köszönöm a válaszokat.

Üdv.
Slade


Szerintem még a vezetékek sincsenek benne.
Ezekbe, utólag bármit beszerelni elég macerás. A realoem-en nézd meg, mi kell hozzá http://www.realoem.com/bmw/

viktor Elküldve: 2017-11-23 08:50 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

YELLOW írta:
Zolee723 írta: Sziasztok!
Az alábbi kérdéssel fordulnék hozzátok:
Adott egy e46 320d 2005 évjárat ami alá a következő felnit tenni ha lehetséges:
et száma: 30
szélessége: 9
Mérete: 18
Elől és hátul egyaránt ugyanolyan felni lenne.

Kérdés az lenne hogy lehetséges e?
Ha igen akkor kell e tehermentesítő, illetve nyomtáv szélesítő, illetve kell e peremezni elől és/vagy hatul is?
Valamint milyen méretű gumit javasolnátok ha úgy van?

Köszönöm szépen előre is.


nyomtávszélesítő nem kell semmiképp. (bár attól függ mi a cél)
tehermentesítő gyűrű pedig attól függ mekkora a felni középfurata. ha nagyobb, mint 72,5mm, akkor kell.
ha jól saccolom hátul 235-östől szélesebb gumi nem férne el, csak peremezés után. ha nincs ültetve, akkor a felni pereme talán nem éri a sárvédőt.
de fel kell rakni megnézni, az a biztos.


http://www.bmwstylewheels.com/3

Itt megnézheted mi jó rá.

viktor Elküldve: 2017-11-15 20:19 Olajzabálás

Insigma írta:
MattM325 írta:
konkolyd írta:
bricktopm írta:
Insigma írta:
konkolyd írta:
Insigma írta: Köszi a választ! Sajnos azt már nézettem és elvileg rendben van. Többször cseréltek már repedt vákum csöveket, tisztítottak alapjárati motort is. Elvileg a kartergáz szűrőben a membrán nincs átrepedve. Viszont az ingadozást továbbra is produkálja.
Ezért keresnék egy olyan szerelőt, aki tényleg ért hozzá és állított már meg olajfogyasztást ilyen autóban és nem a lehúzásra megy.

YELLOW írta:
Insigma írta: Sziasztok!

Éppen frissen regisztráltam a fórumon, ahogy a téma neve is mutatja, sajnos az olajzabálás miatt.

BMW-m egy 2003-as 325 Ci E46 Coupe, 277000 km-el, motorkódom M54B25.
2 éve használom az autót, de már az elején is jelentősnek tűnt az olajfogyasztás, olyan 1l/1000km. Mostanában ahogy méregetem már 1l/500km-nél tartok.

Sajnos már tüneteket is tapasztalok, mint pl. hidegen ingadozó alapjárat, vagy melegen klímával ingadozó alapjárat. Picit fehéres füst hidegen, ha teljes gáz nyomok alapjárat után akkor kék füst.

Nemrég voltam egy szakszervizben, ahol hengerfej felújítást javasoltak a probléma megoldására, de nem akarom leírni hogy mennyi pénzért .

Azt szeretném megkérdezni hogy tudtok e Budapest környékén egy jó szerelőt, aki tudna nekem segíteni egy költség hatékony megoldásban? Ahogy olvasgatom a fórumot elvileg egy szelepszár szimering és gyűrű csere megoldaná a dolgot...

Köszönöm


mivel alapjárat ingadozásod is van, én nem zárnám ki a kartergázszűrő hibát sem, vagy annak csövének eldugulását.




Ha gyűrűzni és szelepszár szimeringezni szeretnéd a motort sajnos elég mélyen a zsebbe kell nyúlni. Én magamnak csináltam mindent, kivéve a hengerfej síkolást meg a szelepvezetők cseréjét, de így is olyan 200 alatt állt meg kicsivel a mutatvány. Persze minden alkatrészre a lehető legnagyobb kedvezménnyel Jah és a te motorod 6 hengeres...
Nem akarok tippelgetni, hogy mennyit mondtak neked, de qrva sokba kerül főleg a munkadíj, mivel ez nem egy pár órás szerelgetés a kert végében. Általában az alkatrész árát szokták elkérni munkadíjban...Nem a szakszervízben persze!!! Ott hanyatt esel attól amit mondanak



Sajnos igen, sőt ebből már sehogy sem jövök ki jól.
Nagyon úgy néz ki hogy szimeringes és még kitudja mi lesz ha belenéznek majd.
Ráadásul NIKASIL bevonatú a hengerem, szóval ha az elkopott akkor elfelejthetem az egész motort is. Nagy valószínűséggel ilyen olajfogyasztás nem csak a szimeringtől van.
Már a vészforgatókönyvre készülök, bontott motor vagy eladás, de amúgy meg ki vesz meg egy ilyen gépet...
Most úgy tervezem, hogy ezt a szimering/gyűrű cserét megpróbálom, akkor majd úgyis kiderül mivel állunk szembe


Ezért érdemes amerikai modellt venni... csak az meg ritka


A NIKASIL nem kopik le hacsak nem tört sérült valami a hengerben. Az enyémben is teljesen hibátlan volt a felület, a hónolás gyönyörűen látszott benne. A gyűrűk sem voltak elkopva, csak annyira be volt rakódva olajkoksszal, hogy azért nem tudott rendeltetésszerűen dolgozni.




Ezért is kellene megpróbálni valami üzemanyagrendszeri tisztítót. Kicsi az esély, de ki tudja, volt már akinek megjavult ettől...



Ha minden igaz nemsokára levesszük majd a hengerfejet és akkor belenézünk a hengerbe is, ne tudjátok meg mennyire örülnék neki ha tényleg csak kokszosodásról lenne szó.


Bontás előtt méretnék egy kompressziót. Mert nem biztos, hogy szét kell szedni. A szimeringeket kilehet cserélni bontás nélkül is.

viktor Elküldve: 2017-10-21 15:25 Segítsetek!

dfle írta: Sziasztok! Az autóm E46 316i 1.8 motorral.Olyan problémám van, hogy kb három hete kiderült, hogy az excenter tengelyt állító motor felmondta a szolgálatot,amit nem kevés pénzért ki is cseréltek. Eddig sem voltam az erejével megelégedve, mert csak 2000-es fordulatnál kezdett el húzni, de most már csak 3000-nél kezdi el kicsit jobban szedni a lábát. Nagyon idegesítő, hogy 3000-ig nincs semmi ereje, semmi nyomatéka. Visszamentem a szerelőhöz, aki beszélt egy BMW-s szerelő ismerősével és azt mondják, hogy kell 100-200 kilométert menni vele, hogy újra tanulja a dolgokat, de én már 300 km-t mentem és ugyan olyan lomha az autó. Kérlek ha valaki jó tanáccsal tud szolgálni, hogy mitévő legyek, akkor segítsen. Köszönöm.

Újra tanulja a dolgokat??? Gondolom nincs hozzá eszköze, hogy kiolvassa mi a hiba, vagy valamit szarul rakott össze. Vidd el valami olyan helyre ahol értenek is hozzá.
Az ilyen szerelők szarjanak sünt.

viktor Elküldve: 2017-09-28 17:11 Féktárcsa és fékbetét

YELLOW írta:
Kabi írta: üdv,
tegnap reggel indításkor jelzett a computer, hogy fékbetéteket hátul cserélnem kellene. ami azért fura, mert a computer még 17000km-t ír. Rádugtam diagot:
005DE1 DSC: Bremsbelagverschleiss: Plausibilität Hinterachse
szerintetek lehetséges az, hogy még az előző tulaj, amikor a fékeket (tárcsákat és betéteket) kicserélte 2015ben, akkor nem tett be új kopásjelzőt és ezért írja most nekem a hibát időnek előtte?
továbbá, ha a kopásjelzőt most kicserélem, mert a betétek szerintem még bőven jó állapotban vannak (17000km szerintem az élettartamuk fele még...), kell-e valamit INPA/ISTA-val programozni? Vagy csak a kopásjelzőt hiába cserélem?


E46-ról tudok nyilatkozni, de hasonló lehet.
betétről nem ír km-t. a fékkopásjelző olyan, ha eléri a betét azt a szintet, akkor a jelző hozzáér a tárcsához, elszakad benne egy szál. ez jelzi, hogy a betét csere érett.
ha ez elszakad, akkor el van szakadva. én sem cseréltem jelzőket, mert a betétek sem voltak elkopva. ez nem függ attól, hogy korábban cserélik-e vagy sem.
sőt valószínű km-t sem számol rá.
17ezer max az olajcseréd távja.
az lehetséges, hogy amikor az előző tulajnál cseréltek betétet, akkor a kopásjelzőt rosszul tették vissza. és most valahogy hozzáért elszakadt. egy képet dobhatnál fel, hogy áll a betét, milyen állapotban van. szerintem a nyeregnél le lehet fotózni.
a másik, hogy a jelző a belső betéteken van. az meg lehet már el van kopva, ugyanis kophat felemásan a betét. szóval kintről láthatod jónak, ha a belsők nem jók.

Lámpás ember kikapcsolja. valószínű az előző tulaj csak féket csináltatott és utána nem lámpáztatott.

viktor Elküldve: 2017-09-16 22:04 Méhecske virágpor ürülék eltávolítás,házi praktika??? :)

YELLOW írta:
viktor írta:
YELLOW írta:
viktor írta:
YELLOW írta:
viktor írta:
YELLOW írta:
viktor írta:
YELLOW írta: sziasztok!
valaki beszélne nekem a a gyurma használatáról?
olyat érdemes venni, amihez folyadékot is adnak, vagy elég maga a gyurma és ablaktisztító hozzá? valahol azt írják vízbe kell áztatni a gyurmát.
egy 200g-os gyurma meddig elég kb? összeszedi a koszt, kb mikor kell kidobni? mert ugye egy darabig újra lehet gyúrni. egyéb tanács, aki használt már ilyet?
esetleg alternatíva? TC-s videóban azt mondja, elég sulis gyurma szerű. lehet még az is jó lenne

Használom. Jó, ha síkosítót használsz hozzá, mert akkor könnyen csúszik és nem karcol.
A síkosító viasz is. Mielőtt újra össze gyúrnád a gyurmát, tisztogasd meg a nagyobb szennyeződésektől és sokáig jó marad. Pl. a bogárszarra kiváló, de festék köd, kátrány, fékpor is " bármilyen felületről " eltávolítható vele.
Nem sulis gyurma.
Autoglym, riwax, 3m ezeket használom.

https://www.youtube.com/watch?v=40DWr9c6l9k


köszi! én mindenhol a sonax-ot látom. gondoltam ebay-es forrásból olcsóbban szerezni, de egyenlőre ott is csak a sonax-ot dobja.

szerk.: közben csak találtam ilyen 3M copy-t szerintem.

aliexpress-en legolcsóbb a 3m kék színű tégla. Csak győzd kivárni amíg ide ér.
Úgy keresd, hogy "car detailing"


clay mass vagy nem is tudom hogy találtam ebay-en. már tegnap rendeltem kettőt, mert kollégámnak is kellett. 190-200g-osat olyan 850-1000 Ft körül lesz db-ja. még nem tudom, hogy váltották át. jobb, mint 6ezerért a sonax.

Kíváncsi vagyok, rákerestem arra amit írtál és az eday-on és google-n is sütőgyúrmát
találtam. jól nézd meg mielőtt használod és síkosító folyadékot mindenképpen használj hozzá.


nem úgy kerestem rá, csak nem emlékszem rá nem vagyok hülye. tudom mit rendeltem. na clay bar-ként kerestem rá.


Ezek jók.


csak azt nem értem, ha síkosító van alatta, akkor hogy tisztít? nem teljesen értem. ezért nem értettem a TC-s videó alatt, hogy ablaktisztítót használt. jó az kicsit másabb, meg előtte mosta lesz viaszos mosószerrel. minek? utána kellett volna.
meg milyen erővel kell nyomni? vagy csak simogatni kell vele? sok amcsi videó van, de még nem teljesen értettem meg.

Enyhén nyomva ide-oda vagy kőrkörösen tologatva kell használni. Az autót azért kell lemosni, hogy a lemosható dzsuvát ne tologasd a fényezésen, minimalizáld a sérülés lehetőségét. A radír is tovább bírja. Síkosító nélkül nagyon tapad, nehéz tologatni a radírt és karcolhat is. kd. mint a szárazon dugás.

viktor Elküldve: 2017-09-16 12:34 Méhecske virágpor ürülék eltávolítás,házi praktika??? :)

YELLOW írta:
viktor írta:
YELLOW írta:
viktor írta:
YELLOW írta:
viktor írta:
YELLOW írta: sziasztok!
valaki beszélne nekem a a gyurma használatáról?
olyat érdemes venni, amihez folyadékot is adnak, vagy elég maga a gyurma és ablaktisztító hozzá? valahol azt írják vízbe kell áztatni a gyurmát.
egy 200g-os gyurma meddig elég kb? összeszedi a koszt, kb mikor kell kidobni? mert ugye egy darabig újra lehet gyúrni. egyéb tanács, aki használt már ilyet?
esetleg alternatíva? TC-s videóban azt mondja, elég sulis gyurma szerű. lehet még az is jó lenne

Használom. Jó, ha síkosítót használsz hozzá, mert akkor könnyen csúszik és nem karcol.
A síkosító viasz is. Mielőtt újra össze gyúrnád a gyurmát, tisztogasd meg a nagyobb szennyeződésektől és sokáig jó marad. Pl. a bogárszarra kiváló, de festék köd, kátrány, fékpor is " bármilyen felületről " eltávolítható vele.
Nem sulis gyurma.
Autoglym, riwax, 3m ezeket használom.

https://www.youtube.com/watch?v=40DWr9c6l9k


köszi! én mindenhol a sonax-ot látom. gondoltam ebay-es forrásból olcsóbban szerezni, de egyenlőre ott is csak a sonax-ot dobja.

szerk.: közben csak találtam ilyen 3M copy-t szerintem.

aliexpress-en legolcsóbb a 3m kék színű tégla. Csak győzd kivárni amíg ide ér.
Úgy keresd, hogy "car detailing"


clay mass vagy nem is tudom hogy találtam ebay-en. már tegnap rendeltem kettőt, mert kollégámnak is kellett. 190-200g-osat olyan 850-1000 Ft körül lesz db-ja. még nem tudom, hogy váltották át. jobb, mint 6ezerért a sonax.

Kíváncsi vagyok, rákerestem arra amit írtál és az eday-on és google-n is sütőgyúrmát
találtam. jól nézd meg mielőtt használod és síkosító folyadékot mindenképpen használj hozzá.


nem úgy kerestem rá, csak nem emlékszem rá nem vagyok hülye. tudom mit rendeltem. na clay bar-ként kerestem rá.


Ezek jók.

viktor Elküldve: 2017-09-16 10:35 Méhecske virágpor ürülék eltávolítás,házi praktika??? :)

YELLOW írta:
viktor írta:
YELLOW írta:
viktor írta:
YELLOW írta: sziasztok!
valaki beszélne nekem a a gyurma használatáról?
olyat érdemes venni, amihez folyadékot is adnak, vagy elég maga a gyurma és ablaktisztító hozzá? valahol azt írják vízbe kell áztatni a gyurmát.
egy 200g-os gyurma meddig elég kb? összeszedi a koszt, kb mikor kell kidobni? mert ugye egy darabig újra lehet gyúrni. egyéb tanács, aki használt már ilyet?
esetleg alternatíva? TC-s videóban azt mondja, elég sulis gyurma szerű. lehet még az is jó lenne

Használom. Jó, ha síkosítót használsz hozzá, mert akkor könnyen csúszik és nem karcol.
A síkosító viasz is. Mielőtt újra össze gyúrnád a gyurmát, tisztogasd meg a nagyobb szennyeződésektől és sokáig jó marad. Pl. a bogárszarra kiváló, de festék köd, kátrány, fékpor is " bármilyen felületről " eltávolítható vele.
Nem sulis gyurma.
Autoglym, riwax, 3m ezeket használom.

https://www.youtube.com/watch?v=40DWr9c6l9k


köszi! én mindenhol a sonax-ot látom. gondoltam ebay-es forrásból olcsóbban szerezni, de egyenlőre ott is csak a sonax-ot dobja.

szerk.: közben csak találtam ilyen 3M copy-t szerintem.

aliexpress-en legolcsóbb a 3m kék színű tégla. Csak győzd kivárni amíg ide ér.
Úgy keresd, hogy "car detailing"


clay mass vagy nem is tudom hogy találtam ebay-en. már tegnap rendeltem kettőt, mert kollégámnak is kellett. 190-200g-osat olyan 850-1000 Ft körül lesz db-ja. még nem tudom, hogy váltották át. jobb, mint 6ezerért a sonax.

Kíváncsi vagyok, rákerestem arra amit írtál és az eday-on és google-n is sütőgyúrmát
találtam. jól nézd meg mielőtt használod és síkosító folyadékot mindenképpen használj hozzá.

viktor Elküldve: 2017-09-15 22:08 Méhecske virágpor ürülék eltávolítás,házi praktika??? :)

YELLOW írta:
viktor írta:
YELLOW írta: sziasztok!
valaki beszélne nekem a a gyurma használatáról?
olyat érdemes venni, amihez folyadékot is adnak, vagy elég maga a gyurma és ablaktisztító hozzá? valahol azt írják vízbe kell áztatni a gyurmát.
egy 200g-os gyurma meddig elég kb? összeszedi a koszt, kb mikor kell kidobni? mert ugye egy darabig újra lehet gyúrni. egyéb tanács, aki használt már ilyet?
esetleg alternatíva? TC-s videóban azt mondja, elég sulis gyurma szerű. lehet még az is jó lenne

Használom. Jó, ha síkosítót használsz hozzá, mert akkor könnyen csúszik és nem karcol.
A síkosító viasz is. Mielőtt újra össze gyúrnád a gyurmát, tisztogasd meg a nagyobb szennyeződésektől és sokáig jó marad. Pl. a bogárszarra kiváló, de festék köd, kátrány, fékpor is " bármilyen felületről " eltávolítható vele.
Nem sulis gyurma.
Autoglym, riwax, 3m ezeket használom.

https://www.youtube.com/watch?v=40DWr9c6l9k


köszi! én mindenhol a sonax-ot látom. gondoltam ebay-es forrásból olcsóbban szerezni, de egyenlőre ott is csak a sonax-ot dobja.

szerk.: közben csak találtam ilyen 3M copy-t szerintem.

aliexpress-en legolcsóbb a 3m kék színű tégla. Csak győzd kivárni amíg ide ér.
Úgy keresd, hogy "car detailing"



viktor Elküldve: 2017-09-15 08:07 Méhecske virágpor ürülék eltávolítás,házi praktika??? :)

YELLOW írta: sziasztok!
valaki beszélne nekem a a gyurma használatáról?
olyat érdemes venni, amihez folyadékot is adnak, vagy elég maga a gyurma és ablaktisztító hozzá? valahol azt írják vízbe kell áztatni a gyurmát.
egy 200g-os gyurma meddig elég kb? összeszedi a koszt, kb mikor kell kidobni? mert ugye egy darabig újra lehet gyúrni. egyéb tanács, aki használt már ilyet?
esetleg alternatíva? TC-s videóban azt mondja, elég sulis gyurma szerű. lehet még az is jó lenne

Használom. Jó, ha síkosítót használsz hozzá, mert akkor könnyen csúszik és nem karcol.
A síkosító viasz is. Mielőtt újra össze gyúrnád a gyurmát, tisztogasd meg a nagyobb szennyeződésektől és sokáig jó marad. Pl. a bogárszarra kiváló, de festék köd, kátrány, fékpor is " bármilyen felületről " eltávolítható vele.
Nem sulis gyurma.
Autoglym, riwax, 3m ezeket használom.

https://www.youtube.com/watch?v=40DWr9c6l9k

viktor Elküldve: 2017-08-16 22:20 Nem tudom mi a baja az autómnak

YELLOW írta:
viktor írta:
Nekem az adagoló tök megállt(kuka). Be rakták a bontottat és azzal csinálta ezt. Azt mondta a "tudós", hogy rossz az adagoló, de egy kevésbé nagyképű tanácsolta a résolajcsövek cseréjét és lám jó az adagoló. Kb 1000 Ft másfél méter cső, mégsem 150000 Ft. Én minden képen ezzel kezdeném, meg az üzemanyagszűrővel. Aztán jöhet a drága rész.


ki volt a "tudós"? egyébként látatlanban mondta ezt, minden vizsgálat nélkül? pontosan senki nem tudja ezt megmondani. ha olyan a szerelő simán a drágább megoldást javasolja, még ha fizetsz érte sem biztos azt cseréli ki. csak azt mondja. ha meg ott az autó és vizsgálódik, lehet ő is a csövekkel kezdi. de sokan ilyen esetben ugyanúgy háborognának, ha a csőcsere nem oldaná meg, hanem valóban az adagoló lenne rossz. ez sajna ilyen.


A "tudós" cserélte az adagolót, de már az elöregedett résolaj csövekre nem futotta. Pedig plusz 1000 Ft nem lett volna probléma. Inkább rávágta, hogy szar az adagoló. Pedig az 3 nappal az előtt saját lábon jött francia országból. A turbóra (ha jól emlékszem) és a hűtőventilátorra nem tette vissza az elektromos csatlakozót. Mellesleg BMW specialista.

viktor Elküldve: 2017-08-16 17:59 Nem tudom mi a baja az autómnak

sTyx1 írta:
viktor írta:
sTyx1 írta: Üdv!
Olyan problémám lenne hogy nem régibe kezdte el az autóm(320d 1999) azt csinálni hogy ha gyorsítok felmegy 120-130 km/h-ra addig még eléri ezt a sebességet a fogyasztás mérő megy szépen a 20l felé eléri a fent említett sebességet és mintha letiltana a motor 130 nál megáll (nem lassul) a fogyasztás vissza esik 10liter felé és onnantól padlógáznál sem gyorsul tovább sőt a fordulatszám is megáll 3000 környékén...
Esetleg valakinek volt hasonló problémája ?

Volt már ilyen 2000; 320d-nél. nekem a résolajcsövek cseréje oldotta meg a problémát.
Ez valamilyen vészüzem. Ha újra indítottam rövid ideig jó volt, aztán már az sem segített.



A résolajcsövek cseréje meg is oldotta neked ezt a hibát? mert nekem azt mondják hogy ez egyre biztosabb hogy adagoló ...


Nekem az adagoló tök megállt(kuka). Be rakták a bontottat és azzal csinálta ezt. Azt mondta a "tudós", hogy rossz az adagoló, de egy kevésbé nagyképű tanácsolta a résolajcsövek cseréjét és lám jó az adagoló. Kb 1000 Ft másfél méter cső, mégsem 150000 Ft. Én minden képen ezzel kezdeném, meg az üzemanyagszűrővel. Aztán jöhet a drága rész.

viktor Elküldve: 2017-08-16 13:14 Nem tudom mi a baja az autómnak

sTyx1 írta: Üdv!
Olyan problémám lenne hogy nem régibe kezdte el az autóm(320d 1999) azt csinálni hogy ha gyorsítok felmegy 120-130 km/h-ra addig még eléri ezt a sebességet a fogyasztás mérő megy szépen a 20l felé eléri a fent említett sebességet és mintha letiltana a motor 130 nál megáll (nem lassul) a fogyasztás vissza esik 10liter felé és onnantól padlógáznál sem gyorsul tovább sőt a fordulatszám is megáll 3000 környékén...
Esetleg valakinek volt hasonló problémája ?

Volt már ilyen 2000; 320d-nél. nekem a résolajcsövek cseréje oldotta meg a problémát.
Ez valamilyen vészüzem. Ha újra indítottam rövid ideig jó volt, aztán már az sem segített.

viktor Elküldve: 2017-08-13 16:17 Piros olaj lámpa!!

[quote="sebestyen93"]
kosa0107 írta:
Jumper írta:
Roym írta:
Jumper írta:
Roym írta:
Jumper írta:
Roym írta: Sziasztok!

Kérdésem az lenne, hogy tud segíteni valaki, akinek már sikerült megoldani a hideg indításkor 3-4 ms-ig világító piros olajlámpa gondot? (320d 136le)
A topicba vissza olvastam volt már olaj nyomás mérve olaj olajszűrőházba gumi ezek rendben vannak. Valakinek van esetleg ötlete vagy balatonhoz közel bmws szaki?




Szia,Balatonhoz mennyire közel?hol vagy helyileg?[/quote


Balatonlelle-siófok vonal


Nekem, annak idején azt mondták, hogy a szűrőház alján vagy hol van egy szelep, ami elfáradt
Akkor neked veszprem messze van!ha meg sem irj es adok telefonszámot


Nem gond, belefér itt kimondottan ehez az autóhoz nem értenek a fent leírt próbálkozások után most jönne a kísérletezés ahoz na nincs kedvem,mert biztos vagyok benne, aki ilyen autókkal foglalkozik az egyből tudni fogja. Előre is köszi az elérhetőséget. Esetleg neked is volt már hasonló problémàd?


Nem volt piros lampa hála az égnek de nekem is ő szervizeli az autom es csak BMW-t vállal neki is az van szoval ért hozza!legalabbis nekem mindig tudta hova kell nyúlni!privatban meg adom a számat csak elotte ra csorgok!

Na uram itt a telefonszám!
Szalma Mátyás:+36 30 183 9093




Sziasztok
Érdeklődnék hogy megoldódott-e a probléma? Mert én is ezzel küszködök. 320d 136 le nagyon szépen köszönöm.



Sziasztok en is ezzel a problemaval kuzdok,sikerult megoldani?


Nekem régen azt mondták hogy a szűrőházban vagy hol van egy szelep, ami elromlott. és ezért kifolyik a szűrőházból az olaj. Azt indításkor mindig vissza kell töltenie, addig nincs olajnyomás. Mondjuk én leszartam, kb 100 ezer km-et elmentem vele gond nélkül.