viktor fórum hozzászólásai

viktor Elküldve: 2013-11-13 19:53 Mi lehet a baj?

laczkogeri írta: Ma voltam gumisnál,és felrakattam a téli gumikat a felnimre,mentem vele pár KM-ert ,és felvillant egy piros felkiáltójel, hogy kerék defekt (Tyre puncture),80-nál többel ne menjek.Természetesen nem kaptam defektet,a kocsi vezetésében semmilyen változás nem tapasztalható (nem rángat,nem kopog,stb). Mi ilyenkor a teendő?


Szia!
Be kell állítani (kalibrálni) az i drive menüben, minden kerékcsere és gumipumpálás után.

viktor Elküldve: 2013-11-08 20:12 Gumi

jons írta:
feco7939 írta:
Nos, akkor kinek mi a véleménye egy ilyen téli gumiról?
Good Year Ultra Grip 7, 11 éves, 7 mm profilmélység, semmi repedés és egyéb sérülés nem látható rajta, gyári BMW lemezfelnin van.


A márka és a profilmélység az rendben van, de ez a gumi öreg szerintem.


Kukába vele.

viktor Elküldve: 2013-10-27 09:48 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

nickname írta:
jencispy írta:
jencispy írta: Sziasztok!

E91 2009 CIC HDD Navi frissítésben kellene help,
Nem találtam sehol a neten letölthető frissítést, és ahogy olvasom nekem FSC kód is kellene. Találtam kód generátort, de ahogy látom inpa nélkül nem működik. Szóval nekem nem megy, persze foglalkoznom kellene vele, de nics rá időm.
Neten találtam 20-30e körül frissítik.
BMW szervizbe mennyiért frissítik?

Ez igen drága, egy frissítésért, így évente ennyibe kerül?
pl iGo EU 65 Euro és abban benne van az ingyen frissítés...


Megkérdeztem a Wallis 80e-ért frissít navit...


Irj privátot BMW320D4 fórumosnak szerintem, tud neked ez ügyben mondani valamit.


Szia!
Nekem 35 ért sikerült frissíttetnem, kóddal együtt. 80 ért gondolom megkapod a lemezeket is. Viszont magyarul csak akkor fog beszélni, ha magyarítva van az autó szoftvere is.

viktor Elküldve: 2013-10-11 07:19 Ápolás, tisztítás

haka írta:
feco7939 írta:
viktor írta:
Robin68 írta:
jons írta:
feco7939 írta:
Az Autoglym sem egy olcsó kategória ahogy én nézem. A 3M-ben csak abból a megfontolásból gondolkoztam mert a mostani munkahelyemnek valami partnercége és lehet hozzá tudnék jutni nagyker áron.
Igazából a következőkre van szükségem:
Elfogadható minőségű sampon kézi szivacsos mosásra.
Polírpaszta, évente egyszer átpasztázásra, amit kézi erővel is meg lehet csinálni szépen, mivel gépem nincs.
Tartós wax évente kétszer átwaxolásra.
Műanyag és gumiápoló a belső térre ami nem zsíroz, nem ragad mint a hagyományos szilikon.
Ja, és ha majd már nagyon matt lesz a lámpabúra, akkor ahhoz a megfelelő eszközök a felpolírozására.


Ha nagykeráron hozzá tudsz jutni a 3M-hez akkor nincs miről beszélni. Válaszd azt.

Azt nem mondtam egy szóval se, hogy az autoglym olcsó. Én csak arra céloztam, hogy kevésbé igényel profi szerszámokat, mint a 3M. A kézi polírozás, mint fogalom, vagy amit az emberek gondolnak róla, eleve hibás feltevés. Kézzel nem tudsz annyit koptatni a lakkon, hogy a karcokat el tudd távolítani, illetve helyesebben tudsz, csak 2 napodba és rengeteg energiába kerül én meg megcsinálom nevetve 4-6 óra alatt. A lámpabúrára is jó a kocsin alkalmazott 3 lépcsős polírozás, csak még csiszolgatni is kell előtte ezzel-azzal.
A többi amit írtál mind van az autoglymnek meg más cégeknek is. Próbálkozni kell, hátha találsz olcsóbbat ami ugyanolyan jó.


Nézd meg estleg a MAXOLEN termékeket még, árban mi a külömbség. A régi cégemhez anno a 3M mellett ezekkel is dolgoztunk. De ha 3M-et tudsz szerezni nagyker áron akkor ne habozz......



Szia!
Esetleg még van a Rivax, én azzal dolgozom.
Kézzel nem tudsz normálisan polírozni. Csak összerondítod a fényezést foltos és karcos lesz. Normális polírozáshoz gép kell. Ha nem akarsz rá sokat költeni, akkor az obi-ban lehet kapni tízen pár ezer forint ér einhel polírozógépet, nyomaték szabályzós ( nem esik le a fordulata)
Kézzel max a kilincsek alatt vagy a lökhárító zugaiban érdemes csiszatolni.



Szia!

Erre a gépre gondolsz? (http://szerszamkell.hu/einhell...1100e_1465)

Lehet rábeszélem a havert, hogy ruházzunk be közösen egy ilyen gépbe, vagy azt az évente egyszeri polírozást szakemberre bízom (lehet az se kerül vészesen sokba)



20k ha jól tudom, egyáltalán nem vészes, de kérdezd Jons-t
Én is megyek majd egyszer, csak még van fontosabb, pl. a ma kijött 30k-s csekkecske


Ja, ez az a gép. Két éve használok ilyet ipari célokra, semmi baja. Tönkre ment a drága gépem, gyorsan kellett egy és ezt vettem, de bevált. A korongjai viszont kukába valók, azt onnan vegyél ahol a a pasztát veszed. Mert többféle van, nem mindegy, milyen durva pasztához, milyen kemény korongot használsz.

viktor Elküldve: 2013-10-10 21:42 Ápolás, tisztítás

Robin68 írta:
jons írta:
feco7939 írta:
Az Autoglym sem egy olcsó kategória ahogy én nézem. A 3M-ben csak abból a megfontolásból gondolkoztam mert a mostani munkahelyemnek valami partnercége és lehet hozzá tudnék jutni nagyker áron.
Igazából a következőkre van szükségem:
Elfogadható minőségű sampon kézi szivacsos mosásra.
Polírpaszta, évente egyszer átpasztázásra, amit kézi erővel is meg lehet csinálni szépen, mivel gépem nincs.
Tartós wax évente kétszer átwaxolásra.
Műanyag és gumiápoló a belső térre ami nem zsíroz, nem ragad mint a hagyományos szilikon.
Ja, és ha majd már nagyon matt lesz a lámpabúra, akkor ahhoz a megfelelő eszközök a felpolírozására.


Ha nagykeráron hozzá tudsz jutni a 3M-hez akkor nincs miről beszélni. Válaszd azt.

Azt nem mondtam egy szóval se, hogy az autoglym olcsó. Én csak arra céloztam, hogy kevésbé igényel profi szerszámokat, mint a 3M. A kézi polírozás, mint fogalom, vagy amit az emberek gondolnak róla, eleve hibás feltevés. Kézzel nem tudsz annyit koptatni a lakkon, hogy a karcokat el tudd távolítani, illetve helyesebben tudsz, csak 2 napodba és rengeteg energiába kerül én meg megcsinálom nevetve 4-6 óra alatt. A lámpabúrára is jó a kocsin alkalmazott 3 lépcsős polírozás, csak még csiszolgatni is kell előtte ezzel-azzal.
A többi amit írtál mind van az autoglymnek meg más cégeknek is. Próbálkozni kell, hátha találsz olcsóbbat ami ugyanolyan jó.


Nézd meg estleg a MAXOLEN termékeket még, árban mi a külömbség. A régi cégemhez anno a 3M mellett ezekkel is dolgoztunk. De ha 3M-et tudsz szerezni nagyker áron akkor ne habozz......



Szia!
Esetleg még van a Rivax, én azzal dolgozom.
Kézzel nem tudsz normálisan polírozni. Csak összerondítod a fényezést foltos és karcos lesz. Normális polírozáshoz gép kell. Ha nem akarsz rá sokat költeni, akkor az obi-ban lehet kapni tízen pár ezer forint ér einhel polírozógépet, nyomaték szabályzós ( nem esik le a fordulata)
Kézzel max a kilincsek alatt vagy a lökhárító zugaiban érdemes csiszatolni.

viktor Elküldve: 2013-09-28 09:13 Autóvásárlás

feco7939 írta:
nickname írta:
pojcii írta:
YELLOW írta:
pojcii írta:
zoliika írta:
jencispy írta: Sziasztok!

Most rászántam magam egy modell frissítésre,
6 hengeres diesel-t szeretnék venni. (325d /330d) E91-et 2009-2010 körülit.
Ahogy nézem itthon alig van ezekből, főleg amilyen felszereltségűt én szeretnék...

Külföldről (Németország?) behozni mennyire költséges, macerás? Egyedül biztos nem megyek ki.

Amit nem tudtam eldönteni, hogy automata vagy manual legyen.
Nekem tetszene az automata, de nem sokat vezettem még automatát.
520d 8 sebességest vezettem egyszer, az nagyon tetszett..., de ez más mert régebbi váltó.
Városban lehet normálisan használni?


Én tanácsot,hogy melyik motort válaszd nem adok,több szempont miatt.Viszont egy tanács,nagyon-nagyon gondold meg,hogy honnan veszel németből autót.Másfél év alatt mióta kint dolgozom egy autóra nem tudtam volna azt mondani"ez igen ezt megérné behozni......"Ami meg jó,azt annyiért itthon is megkapod.Kivéve ha az extrákkal magasak az igényeid ,akkor viszont kint nagyobb a választék és ebből a szempontból igen érdemes,de azért,hogy Te azt reméled kint németben olcsóbban és kikíméltebb autót veszel mint itthon ,azt felejsd el.Most a két alatt amíg kint voltam kb.30 autót néztem meg elég részletesen és katasztrófaAnnyi,de annyi lehajtott szar van,hogy az hihetetlenVw keresekedésben pl,Phateon fekete bőrkormány nemhogy kopott volt szürke azaz totál lekopott róla a fekete bőrfesték szarrá kopva a fékpedál és gázpedál 180 e km-el árulták..........e-46 330ci 2005 140e km-el,agyon mattulva a fényezés,szétkopott belsővel min.500e km volt benne, folyt az aut. a váltóolaj, padkázott felnivel,jaj és a legjobb kínai xenonnal lámpamosó nélkül árulták potom 10e €-t.


Zoliika hozzászolásához csak annyit hogy igaza én is kinn vagyok már több mint egy éve és azóta keresem az ideális példányt sajna sikertelenül. Az az észrevételem mint itthon, ha megnézed az eladót nagyjából tudni fogod milyen az eladni kívánt autó. Nem kímélik egyik márkát sem hisz megtehetik hogy 1-2 év után lecserélik. Ha szerencséd van akkor egy városban használt darabot találsz amiben kevés a km. ám több mint valószínű hogy törve volt lehet nem is 1x. Jó keresgélést!!


én nem élek kint, de ezt írtam le nem régen, de le lettem faszozva. ott nem fognak féltávon olajat cserélni, meg ugyanúgy nem cserélik ki a szervízben. csak ritkább az iylen, mint itthon. magánszemélytől mindenképp érdemesebb, ahol nem a csaló kereskedőt látod. hanem valóbana tulajt, és abból lehet is következtetni.


Igy ahogy mondod... vagy ha már kereskedés akkor ne török vagy lengyel legyen az illető!!


Na igen a 20 ezer kilométert futott 5-10 éves autót ami makulátlan és még a gyári folia is rajta van, azt tényleg soha nem fogjátok megtalálni.

A YELLOW meg már megint úgy beszél mintha életében egyszer is lett volna kint autót venni.




Szerintem nem szabad ennyire egyoldalúan nézni az autóvásárlás témát.

Az itteni vélemények nagy többsége szerint Magyarországon is és külföldön is csak szar lelakott autókat lehet venni, főleg a BMW-k közül………. de akkor kérdezem én, ezek szerint az itteni BMW tulajoknak mindnek 0 km-es szalonautója van, vagy mindenkié szar lelakott autó??? Vagy minden negatív hozzászóló saját maga az az egy kivétel aki megtalálta a tökéletest?

Szerintem itthon is és kint is lehet találni jó állapotú, jól karban lévő autót, aminek gondos tulajdonosa volt ………………. és lehet lelakott szarokat is kapni.

Egy jó autó megtalálásához nagy figyelem, szakértő ember, rengeteg idő és egy nagy adag szerencse is kell. Ha valaki még nem ismerné az alábbi tanulmányt, annak érdemes átolvasni autóvásárlás előtt, hogy mennyi mindenre érdemes odafigyelni:
http://hogyanvegyunkhasznaltau...oltes.html

Kellemes hétvégét mindenkinek!





Sziasztok!

Svájcban is körül lehetne nézni autó ügyben. Igaz kicsit macerásabb,mint az unióban.
Azt csinálják, hogy az uniós határon fizetik a vámot. Számla érték szerint. Magyar-ón csak a többit (reg.adó, szopadó...) fizetik. Arra felé nem nagyon gyilkolják az autókat, mert nincs rá lehetőség. Viszont cserébe nincs diesel.
Egy kőrt lehet, hogy megér, ha már arra felé laktok.

viktor Elküldve: 2013-09-25 10:12 e91 professional navi cd

peterfriesz írta:
viktor írta:
peterfriesz írta: Sziasztok! engem is érdekelne honnan tudom letölteni a legfrissebbet, bár találtam párat de kéne kód is ahogy olvastam!
Köszi

Szia! Vannak orosz oldalak, ahol pénz előre utalással (kb 50 dollár), vázszám alapján megmondják a kódot.
Enyémet 35 ezer forintért telepítették fel Bp.-n, kóddal együtt.


Köszi!
magyarul nem lehet hackerkedni!


Ez attól függ milyen a navi. Az újakat nem lehet, Az autó vázszáma alapján adják meg a beléptető kódot (bmw-nél). Ha mégis meggondolnád magad akkor van akit tudok ajánlani. Szerez kódot és felrakja. Kb 3 órás móka.

viktor Elküldve: 2013-09-24 20:47 e91 professional navi cd

peterfriesz írta: Sziasztok! engem is érdekelne honnan tudom letölteni a legfrissebbet, bár találtam párat de kéne kód is ahogy olvastam!
Köszi

Szia! Vannak orosz oldalak, ahol pénz előre utalással (kb 50 dollár), vázszám alapján megmondják a kódot.
Enyémet 35 ezer forintért telepítették fel Bp.-n, kóddal együtt.

viktor Elküldve: 2013-09-24 19:04 Magyar nyelvû leírás?

anubisz írta:
viktor írta:
anubisz írta:
Tusu írta:
anubisz írta:
Tusu írta: Üdv mindenkinek.
E91-hez keresek magyar nyelvű javítási kézikönyvet. Ha nincs érdekel pdf-be angol nyelvű is.
Köszi


Letöltést csak úgy ingyen nehéz találni, én vagy 50 oldalt végignéztem mire csak E46 hoz találtam ingyenes letöltést.
http://www.ebay.com/bhp/bmw-e90-service-manual
ez a cég árulja a létező legjobb minőségűt.

http://www.ebay.com/itm/BMW-E9...0520398689

http://www.bentleypublishers.c...anual.html

érdemesebb venni egyet ha hosszú távon gondolkodol.

http://www.e90post.com/forums/...p?t=844970


Hali. Köszi a gyors választ.

Ez esetleg milyen?

http://hasznalt-konyv.vatera.h...36999.html

Magyar nyelven nem adták ki egyiket sem?

Köszi Árpi


Hát a magyar az gyötrelmes piac. Nem hiszem hogy megérné lefordítani,nyomtatni azért az eladott pár 100 kötetért. Amúgy nem.
Nem ismerem ezt, persze attól még lehet jó, de azért figyelemre méltó, hogy ez csak 21 Font, a másik meg 130 dollár. Ekkora különbség az árban gondolom nem véletlen.
Lehet nem olyan minőségi, vagy terjedelmes. Jobban rágd át, mert nem biztos, hogy az olcsóbb a kifizetődőbb. Én a drágábbat venném, ha vigyázol rá, és nem kell majd,te is eladhatod majd később. Pár ezerrel olcsóbban. Bár 6 ezer se olcsó.
Amúgy ha találnál is letölthetőt elég gyatra a minőség,több 100 oldalt beszkenelni pdf be nem kis meló, csak úgy.

UI: Ja amúgy azt nem is néztem te dizeles vagy, akkor a Veterást vedd meg, mert a Bantley nem csinált dizeles kiadást, mivel az Amerikai piacon nagyon kevés a dizel BMW nincs is dizel verzió csak benzinesekről ír. Amit linkeltél az foglalkozik dizellel is.
E46 ból se csinált dizelest.



Szia!

Minden kínnal ellentétben amit itt írtak, nagyon egyszerű a beszerzése, bármilyen bmw használati utasításnak.
Regisztrálsz a Bmw Magyarország honlapján, (http://www.bmw.hu/hu_rb/hu/own...ation.html)kitöltöd az adatlapot, és az alapján kb egy hét tíz napon belül elküldik neked a kért típus, használati utasítását egy dvd-n. Amin pdf formátumban található. Én így tettem és nekem már van e91-es használati útmutatóm magyar nyelven
Bár kis ország vagyunk, de nem kell kishitűnek lenni. "Ahol az akarat, ott a mód is."


A nagy probléma az, hogy nem azt keresünk nem is arról van szó, az hegyekben áll a neten.Szerelési útmutatót, a linkre kattintva láttad volna


Hmm. Mindenkit megkövetek!

viktor Elküldve: 2013-09-24 15:39 Magyar nyelvû leírás?

anubisz írta:
Tusu írta:
anubisz írta:
Tusu írta: Üdv mindenkinek.
E91-hez keresek magyar nyelvű javítási kézikönyvet. Ha nincs érdekel pdf-be angol nyelvű is.
Köszi


Letöltést csak úgy ingyen nehéz találni, én vagy 50 oldalt végignéztem mire csak E46 hoz találtam ingyenes letöltést.
http://www.ebay.com/bhp/bmw-e90-service-manual
ez a cég árulja a létező legjobb minőségűt.

http://www.ebay.com/itm/BMW-E9...0520398689

http://www.bentleypublishers.c...anual.html

érdemesebb venni egyet ha hosszú távon gondolkodol.

http://www.e90post.com/forums/...p?t=844970


Hali. Köszi a gyors választ.

Ez esetleg milyen?

http://hasznalt-konyv.vatera.h...36999.html

Magyar nyelven nem adták ki egyiket sem?

Köszi Árpi


Hát a magyar az gyötrelmes piac. Nem hiszem hogy megérné lefordítani,nyomtatni azért az eladott pár 100 kötetért. Amúgy nem.
Nem ismerem ezt, persze attól még lehet jó, de azért figyelemre méltó, hogy ez csak 21 Font, a másik meg 130 dollár. Ekkora különbség az árban gondolom nem véletlen.
Lehet nem olyan minőségi, vagy terjedelmes. Jobban rágd át, mert nem biztos, hogy az olcsóbb a kifizetődőbb. Én a drágábbat venném, ha vigyázol rá, és nem kell majd,te is eladhatod majd később. Pár ezerrel olcsóbban. Bár 6 ezer se olcsó.
Amúgy ha találnál is letölthetőt elég gyatra a minőség,több 100 oldalt beszkenelni pdf be nem kis meló, csak úgy.

UI: Ja amúgy azt nem is néztem te dizeles vagy, akkor a Veterást vedd meg, mert a Bantley nem csinált dizeles kiadást, mivel az Amerikai piacon nagyon kevés a dizel BMW nincs is dizel verzió csak benzinesekről ír. Amit linkeltél az foglalkozik dizellel is.
E46 ból se csinált dizelest.



Szia!

Minden kínnal ellentétben amit itt írtak, nagyon egyszerű a beszerzése, bármilyen bmw használati utasításnak.
Regisztrálsz a Bmw Magyarország honlapján, (http://www.bmw.hu/hu_rb/hu/own...ation.html)kitöltöd az adatlapot, és az alapján kb egy hét tíz napon belül elküldik neked a kért típus, használati utasítását egy dvd-n. Amin pdf formátumban található. Én így tettem és nekem már van e91-es használati útmutatóm magyar nyelven
Bár kis ország vagyunk, de nem kell kishitűnek lenni. "Ahol az akarat, ott a mód is."

viktor Elküldve: 2013-09-22 08:59 Autóvásárlás

YELLOW írta:
feco7939 írta:
Csak a tanulság végett, le fogom írni a saját tapasztalatomat:
Első BMW-nk amit 1 hónapja vettünk, Ausztriából hozták be (egy kimondottan BMW-kre specializálódott illető aki 23 éve hoz be BMW-ket), 2002-es E46 318D, 42 000 km-el!!!! (tényleg annyi van benne!!!! a hitetlenek kedvéért, egy 77 éves emberé volt, első tulaja volt az autónak).......nagyritkán tényleg lehet még az "öreg" autók közt találni majdnem gyári autót (igaz, ritka mint a fehér holló)


nem akarlak megbántani, sőt megint tudom mit fogok kapni, de az az első vezetőülés nem 42ezer km-es, hanem 420ezer legalább... hihetsz amit akarsz. vagy annyira öreg bácsika lehetett, hogy minden ksizállás, beszállás alkalmával órákat töltött az ülés szélén. ott a combtámasz inkább lefelé áll. tény, hoyga küső, és minden falc, műanyag küszöb csak úgy csillog, mint amire 2 liter szilikont locsoltak. vannak, akik hisznek a mesékben. komolyan, esküszöm, nem sértésnek szánom, sőt ne legyen igazam. én átmennék rajta egy rétegvizsgálóval, amit előtte kalibrálok, a megfelelő kalibrálólapokkal, meg diaggal. A külsős képek valóban lenyűgözőek, meggyőző, de gondolod 42ezer km-es autóra nem csaptak volna le rögtön? főleg egy dízel BMW-re. sőt ha haszon is van rajta, gondolhatod kint milyen áron vették? saját magának is behozná, hisz, nagyon sok km lenne még benne hosszútávon.


azért sok sikert hozzá, és jó utakat! de ha valami olyan lesz, remélem azért megírod azt is


Szia!
Annak idején én az e46-om 2600000 km-el adtam el és egyáltalán nem lógott így az ülés széle. De ez még mindig nem jelent semmit. Ha nem egy buher, jó a mocija és nem rohad, na meg beleszerettél, akkor meg kell venni. Ennyi idős autót már nem találsz hibátlant. Olyan autót vegyél amire nem sajnálsz majd pénzt költeni.

viktor Elküldve: 2013-09-20 07:22 Féktárcsa és fékbetét

YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
viktor írta: Sziasztok!

Vett már valaki a Schmiedmann-nál fékbetéteket?
Ki lehet a beszállitó?
Mi a tapasztalata a betétek minőségéről?

Köszi.


hát én erre anno nem kaptam választ. nincs írva gyártó, a képek sok esetben nem az adott alkatrészről készültek, tehát az alapján sem azonoisítható be a gyártó. számomra zsákbamacska az az egész. van aki esküszik rá. én tutti nem fogok onnan semmit venni. ez az oldal laikusoknak készült, akiknek elég annyi infó, hogy gyári alkatrész, gyári alkatrésszel megegyező minőség, stb, meg az ár.


Kicsit már paranoiás vagy. Én már vettem onnan hűtött, görgőket, sok egyéb dolgot, minden tökéletesen passzolt, és évek óta hibátlanul műkszik. Trafót is. Műanyag alkatrészeket, elemeket is. Természetesen fékpofába, tárcsáva nem vennék nevesincset. Amin az életem múlik, azon nem spórolok pár ezret. Pedig én használom a kocsit, nem a garázsba áll.


nekem nem ezzel van problémám, hiszek neked. de hagy ne ismételjem már magam. hiába kérdeztem rá levélben, nekem amik ott vannak nem mondanak semmit miylen márkájú az alkatrész. mondom max képből lehet következtetni, ha másik alkatrészes oldalall összehasonlítod, vagy rákeresel, de olykor a kép sem valós. az hogy gyári minőségű, azt veszem úgy BMW jeles valami valóban beszállítótótl, de a gyári alkatrész minőségével megegyező utángyártott megnevezések, így márka nélkül, akár valami olasz szar is lehetne.

Olasz szar. Esetleg a brembo-ra gondolsz?

viktor Elküldve: 2013-09-19 12:02 Féktárcsa és fékbetét

Sziasztok!

Vett már valaki a Schmiedmann-nál fékbetéteket?
Ki lehet a beszállitó?
Mi a tapasztalata a betétek minőségéről?

Köszi.

viktor Elküldve: 2013-09-07 18:06 Fûtõventillátor

Bero írta: Sziasztok! Kicsit elbizonytalanodtam mi lehet a problémám. A hibák a következők: Az ablakfűtést,ha bekapcsolom akkor villan a zöld led,felmegy a (digit)klíma mutató maximum állásra,viszont a levegő nem jön semmi az ablakra. A másik: ha bekapcsolom a klímát el felveszem maximumra akkor a mutató szerint max álláson van,viszont olyan közepes mennyiségben jön a levegő,nem úgy mint régen! Mi lehet a baj? Most a ''süni'' szállt el vagy a klíma panel vezérlőm? Esetleg valami bizti? Végigolvastam az összes ilyen topicot,de nem tudom eldönteni! Köszi a válaszokat!


Szia!

Nagy valószínűséggel neked is a süni döglött meg.
A klíma panel azt mutatja amit akarsz tőle, meg azokat a jeleket is küldi tovább de a süni már nem dolgozik rendesen. aztán majd valahol beáll magától, orkán és szélcsend között.
Szerintem.

viktor Elküldve: 2013-09-05 21:03 Segítsetek!

Bero írta: Sziasztok! A problémám az,hogy ha a szélvédő fűtést bekapcsolom nem csinál semmit csak világít a gomb. A szélvédőre semmit se fúj! Néha a klímám is hülyéskedik,ha állítom az erősségét akkor néha az se megy. Mi lehet a baj ? Köszi!


A süni meghalt...