viktor fórum hozzászólásai

viktor Elküldve: 2017-08-11 19:17 Méhecske virágpor ürülék eltávolítás,házi praktika??? :)

Bitu79 írta:
minimal írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta: megjöttek hétfőn a mikroszálas lópikulák.
10db volt kb 600 Ft. a legolcsóbban választottam. de jól tettem, mert keveset buktam.
irtó gyenge anyag. 1 oldalas, szálak kihúzódva. egyik irányba nyúlik, másikba nem annyira. vékony anyag. nem minőség. bár az ujjamban megakadnak a szálak, a kis bőr dolgokon, tehát mikroszálas, csak gyenge.
a probléma, hogy ugyanezt több színben árulják, és van, hogy sokkal drágábban is. én azt mondom, még ezt a 600-at sem érte meg, nem hogy a 2-3ezret.


Jó az,ennyit megért.Én is "gagyi" mikroszálast szoktam venni. 6db 1000ft-ért a Müllerbe.
Te harmad áron vetted,az nem olyan rossz.


hiába olcsó, ha sok mindenre nem jó. néha szokott lenni ilyen vásárféle, ott 3db 300Ft, majd lehet megnézem azokat is 1x.


Jók ezek bármire.Ennyit simán megértek,főleg ennyiért.



Én a Riwax-tól 600ft/db veszem, de ezzel takarózhatnál is ha nagyobb lenne...


De az más kategória...

Auchan-ban 5db 600 vagy 650 összerolnizva, de darabonként is adják.

viktor Elküldve: 2017-06-23 16:05 Klíma automatika hiba

Sword írta: Sziasztok! Olyan problémám van az e63-asomban, hogy a klíma befújásának az intenzitását a felénél nagyobbra nem tudom állítani. Hiába állítom nagyobb fokozatra, nem fúj jobban. A fokozatok feléig tökéletesen működik minden. Ugyanez van a fűtésnél is. Néha gondol egyet és megy egy darabig tökéletesen, utána újra visszaveszi a befújás intenzitását a felére. Mi lehet a baj?

Elromlott a végfok (süni).

viktor Elküldve: 2017-06-22 21:22 Bugok

YELLOW írta: képfeltöltés hiba.
úgy néz ki, hogy a költözés után a képfeltöltés nem üzemel jól. ennek oka valószínű, hogy a nagy méretű képeket nem kicsinyíti le automatikusan. feltételezhetően az 1024x768-as mérettől nagyobb képek csak feketén jelennek meg, vagy olyan furán.

a hiba minden bizonnyal este javítva lesz. vagy valamikor...

ui.: a korábbi erotikus felugró tartalommal már nincs senkinek problémája?

Még vannak.

viktor Elküldve: 2017-06-13 20:52 Bugok

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
tusi_ írta: Kis ideje ha ra kattintok egy forumra, vagy szexoldal jon be, vagy valami buzogyany probal meggyozni, hogy nyertem vmit.
Mindenkinel igy van? Eddig senkit nem lattam panaszkodni


korábban volt ilyen...
már felhőben van az oldal, nem lehetne ilyen gond.
de jelzem az illetékesnek. én nem tapasztalok ilyet, igaz nekem adblock, meg egyebek vannak.


Nekem is ezt csinálja...
Elsőre semmire se tudok rákattintani, hogy bejöjjön rendesen...

Nekem is csinálja, minden bökésre.

viktor Elküldve: 2017-05-21 18:12 Karosszéria (javítás?)

amigo57 írta: Sziasztok. BMW E91 2009-es évjáratú autómat ma elvittem lemosni és a lökhárító elkezdett lekopni 2 helyen, valami fólia jött le róla. Lakk vagy alapozó lehet, nem tudom. Nézegettem hogy fényezésre mennyi garancia van a BMW-nél, nem találtam semmit. Esetleg valaki tudja, hogy garanciálisan javítanak e ilyet? Ha nem, akkor esetleg sima fóliázással e lehetne e tünteni ezt?
A link neve

8 év után, milyen garanciát szeretnél a fényezésre?
A lakk jön le. Gondolom a mosós látott valamit és neki esett, két centiről nagynyomású mosóval. Vagy nem gyári a fényezés.

viktor Elküldve: 2017-04-30 11:20 Fûtõventillátor

kacsorjanika írta:
Bitu79 írta:
kacsorjanika írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Az e46-ot ugy tervezték,hogy a lábnál kicsit melegebbet fújjon,fejnél pedig hidegebbet.Hány fokra állítottad a penelon?Állitsd a leghidegebbre(16 fokra),a tekerőt pedig tedd kékre.Kb 22 foktól felfele lesz érezhetően meleg a lábtérnél csak a levegő.


lehet benne logika, hisz a meleg felfelé száll.
bár én ezt nem figyeltem még meg.
illetve a kérdező sem a legkonkrétabban írta le. ugye ennek fényében újabb kérdések merülnek fel.
ha valaki ebben ír, én úgy veszem alapul, hogy ontja a meleget. tehát a következtetés a fűtéscsapra logikus a többiek részéről. vagy pontosabban, részletesebben kell fogalmaznia.
én alapból 16-fokra veszem ha hidegbe van tekerve középen, aztán had nyomja a kinti levegőt befelé, ha túl hideg, majd lekapcsolom, vagy alacsony fokozatra veszem.


Mikor normálisan működött akkor a lábakhoz is ugyan olyan levegőt fújt mint amilyet a többi szellőzőn, úgyhogy az előbbi állítást megcáfolom ezzel.
Ha 16 fokon van vagy 25 fokon akkor is ugyan olyan meleg levegő jön.
A fűtéscsapból megy egy cső egy fémházas dobozba az lehet az elektromos segédfűtés? talán az okozna nekem gondot:


Esetleg a műszerfalban lévő légcsatorna hibája...
Ami a lábtérnél irányítja a hideg-meleg levegőt,az behalt nálad.Mármint a léptetőmotor a lábtér részénél a légcsatornának.
A süni környékén van pár szenzor,meg léptetőmotor a fűtésbox alján.
Műltkor szereltél ugye sünit.Lehet,akkor szétugrasztottál ott valamit véletlenül...Ezek a kis léptetőmotorok,és kis karok,meg csapóajtócskák is ott vannak a környéken.

Ha a süni csere előtt rendesen működött,és a fűtéscsap is működik tutira,akkor süni szerelésnél valamit sikerült szétugrasztanod a fűtésboxban,ahogy feljebb írom.


Süni csere előtt is ez volt a helyzet, mikor cseréltem a sünit a csappattyúkat leellenőriztem és működtek


Fűtéscsap rossz.

viktor Elküldve: 2017-04-21 22:59 Mi lehet a baj?_

YELLOW írta:
attila1984 írta:
YELLOW írta:
attila1984 írta:
YELLOW írta:
attila1984 írta:
YELLOW írta:
attila1984 írta: Sziasztok!Van egy 320i se-m es erdekes problema allt elo.Semmi gond nincs vele mindaddig amig nem tudok vele rendesen menni csak mondjuk varosba.De felmegyek autopalyara megyek ugy 15km-t 130-as tempoba az auto elkezd rangatni ugy mintha ki akarna fogyni az uzemagyag es ez folyamatosan erosodik es a vegen felvillan a dtc es a felkijaltojeles haromszog felirat is.Folyamatosan olyan mintha le akarna fulladni de nem teszi.Majd ha ilyenkor a dtc gombot megnyomom,hiba eltunik es megiramodik az auto.Valaki tapasztalt mar hasonlot?


megdörzsöltem a varázsgömböt és látom, hogy most került fel a nyári szett az autóra.
gyanítom, hogy az első tengelyen és a hátsótengelyen nem egyforma a gumi méret, és a kettő nem váltómérete egymásnak. emiatt nagy tempónál nagy a két tengely közti kerékpörgés különbség, ami miatt a DTC akar beavatkozni. mert ő azt hiszi kipörög valamelyik kerék a többihez képest. erre utal az is, ha kikapcsolod megjavul.


Koszonom a valaszod!Azt hiszem igazad lehet!Igaz nem most kerult fel a nyari szett nemreg vettem az autot es az a helyzet most fogok gumikat cserelni mert az elso tengelyen nem is egyformak a gumik,itt Angliaba ahol elek meg ez se szamit .Megegszer koszonom kicsit megnyugodtam.


erre nagyon jó példa a mankókerék is, amivel pont nem véletlen nem szabad egy bizonyos sebesség felé menni. nem csak a gumi szélessége miatt, hanem pont a más kerékfordulat miatt.


Nem most irtam mar,de azota az auto atesett egy ket dolgon.Uyebar nem egyforma volt a 4 gumi es mivel nem is voltak mar az igaziak az auto kapot 4 uj gumit(dunlop sport maxx),hatha megszunik a problema de mikor elvittem felrakatni az uj gumikat kiderult hogy ket felnim el van repedve nem kicsit es csak 2 ujat raktak fel nehogy tonkrevagjam a gumikat.Termeszetesen a hiba maradt,de ezt betudtam a rossz felniknek.Na akkor vettem 4 teljesen uj felnit hatha jo lesz mostmar fel is kerult a 4 gumi es a 4 felni mondjuk a futomubeallitas nem lett akkor megcsinalva.Kiprobaltam a gepet hiba meg mindig maradt bar tudtam a futomuveket allitani kell meg.Oke akkor a futomubeallitas utan tuti jo lesz.Na akkor ma meglett a futomubeallitas is es elindulta abban remenykedve hogy megoldodott a problema,de sajnos hamar tapasztaltam ujra a hibat.Ok megyek dtc kikapcsol ilyenkor mar alltalaba nem volt gond,de most egyszer sak megjelenik egy aranyos piros figyelmeztetes ,szoval azonnal felrallok.Utananeztem gyorsan es kiderult hogy a hiba oka a guminyomas vagyis defektes egy kerek es ha run flat gumijaim vannak tovabbmehetek ovatosan egy gumishoz.Mondja ezt nekem egy elektronika mikozbe teljesen uj minden es semmi gond veluk.Tovabbmentem megneztem a guminyomasokat semmi gond,de a hiba folyamatosan vilagit.Mivel haza is kellet ernem igy folytattam az utam es a draga egyszer ugy gondolta keves a feny a muszerfalon szoval felvillant meg plusszba a fek,abs es dtc lampa is.Az a gyanum valami erzekelo rendesen elszallhatott mert amugy semmi gond nincs,ha a jelzeseket nezem akkor ma kemenyen kocsikaztam defekttel csusztam meg ugy hogy meg a fek se jo .Elkepzelesem nincs mi lehet a gond szervizbe is azt mondtak ha a futomubeallitas utan is jelentkezik vigyem hivatalos bmw szervizbe.Imadtam ezt az autot mindig is szerettem volna egy ilyet de nagyon erik neki hogy megvalok tole.


lehet nem ártana egy DTC nullázás. illetve így már más, hogy van nyomásérzékelő.
azt sem ártana alapértékre állítani.

Igazabol a nyomaserzkelon csodalkozok en is,az nem a felnin van elvileg?Mikor csereltek a gumikat es hoztak a felnit azon az eg vilagon semmi nem volt.


vagy a szelepen van, belül, vagy a DTC számolja ki, kerék fordulat különbségből. ennek diag kelelne van-e valami hiba, mert lehet a DTC rossz, vagy valamelyik szenzora.


Kerékszög sebességet figyeli.

viktor Elküldve: 2017-03-11 16:24 Üzemanyag fogyasztás

YELLOW írta:
EstokSzabi írta: És az mitől lehet szerintetek, hogy tankolás és kilométer óra állás alapján számolva az autó városban mondjuk 8,2 litert eszik, de a board computer vidáman 7,1 literes fogyasztást mutat?


korrekciós tényező. ahogy csaltak autógyárak az emissziós mérésekkel, úgy ezzel is jobb színben tüntetnek fel dolgokat.
azt jelzi ki, amit az ember látni szeretne.
ez a probléma főként dízelekre jellemző, hogy nem jó a korrekciós tényező beállítása.
elvileg lehet módosítani, gyakorlatilag nem mindig sikerül.


Kérdés, mikor nulláztad le a computert. Mert nem a tankolástól tankolásig számol, hanem folyamatosan korrigál, amíg jár a motor. Ezért a te számításod soha sem fog egyezni a computerével. Akkor sem, ha a benzinkútnál nullázod le.

viktor Elküldve: 2017-02-26 10:17 kiegészítő fűtő modul

Jani69 írta:
Tano írta:
Jani69 írta: Sziasztok!
Most jelentkezett a probléma,hogy a motortérben bal oldalon levő elektromos vízmelegítők,vagy tudom is én micsodák (két hengeres valami elektromos csatlakozóval és vízcsövekkel) nem működnek,ebből kifolyólag soká kezd fűteni a kocsi és a belőle kijövő vízcsövek langyosak üzemmeleg motornál is,a kiegyenlítő tartályból kijövő cső pedig forró. Fűtés alig van mindegy hány fokra van állítva. Hol keressem a hibát,van ennek biztosítéka stb...?


Ezt fűtéscsapnak hívják, és el szokott romlani idővel. A csatlakozót levéve ki tudod mérni, hogy kap-e áramot a csatlakozóból, ha igen, akkor a biztosíték rendben van. Ami a FL előttinél a 62-es, a papírján meg tudod nézni nálad is az-e.
Illetve a szelepre is rá tudsz mérni ellenállásmérővel ha levetted a csatlakozót. Ebben egy elektromágneses szelep nyitja a fűtéskört, illetve a másik hengerben egy kis vízpumpa van ami segít keringetni a vizet. Jellemzően megszakad a tekercs vagy zárlatos lesz, tehát az ellenállása elárulja.
Bontóból lehet beszerezni ilyet.


Kösz szépen megnézem mi van vele!

Úgy tudom (mivel már szoptam vele én is), hogy a fűtés csap alap esetben nyitva van. Amikor rá adod a gyújtás, akkor zár majd a fűtés szabályzó nyitja-zárja. Tehát, amennyiben rossz a csap akkor nyitva marad és tolja a meleget ezerrel. (Erről majd április, május környékén kérdezgetnek először.)
Szerintem inkább termosztát hiba lesz, plusz még a fűtésrásegítő is lehet rossz.

viktor Elküldve: 2017-02-20 22:39 Autóvásárlás

Jani69 írta:
youth írta:
Köszönöm a segítséget ! írni fogok ! De látom neked 330d-d van nem tudom hogy a 320-ba mennyivel másabb a váltó.
Alvázszámalapján hol tudnék utána nézni, hogy milyen váltó van benne, és további dolgoknak?
Illetve továbbra is érdekel mások véleménye is az autóról !



Jani69 írta:
youth írta: Sziasztok !

Már gyerekkorom óta vágyom egy E46-ra (cobra 11 fan voltam), és most elszántam magam, hogy veszek egyet, 2. autónak.

Kérdésem az lenne, hogy mennyire kell félni az automatától, illetve mire kell odafigyelni vásárláskor?

Lenne egy kiszemeltem, remélem nem csap le rá senki se előttem

https://www.hasznaltauto.hu/au...a-10753639

Erről vélemény valaki?
Esetleg nem tag itt?





Szia! Én kizárólag automatát akartam venni. Sikerült egy szépet és jót találni ami nem volt olcsó. A legjobb,hogy igazoltan leszervizelve, felújított váltóval és garanciával a váltóra még Júliusig.Szervízkönyve az enyémnek sincs,de megkaptam az összes német papírját az előző műszaki vizsga adatlappal együtt.
Ez amit kinéztél jó árban van,jó felszereltséggel.Képek alapján valódi M Packet,de ez a csomag sok mindenből áll. (küszöbtakarók,külső küszöb spoiler,első-hátsó lökösök,ültetett futómű,kormány,ülések...)Ha jó gazdája volt nem látszik meg rajta mennyi km van benne valójában.Nézd meg alaposan nem volt-e törve (első váznyúlványok,keress rajta rozsdát...) és ki kell próbálni mindent. Kérdezd meg mi van a váltóval,volt már javítva?A váltó símán váltson minden fordulaton fel-vissza manuálisan is.A fejegység ami benne van az most 125.000Ft. Egy-két apróságnak ne dőlj be (fűthető szélvédő,hűthető kartámasz) Mindezt tanácsként írom,nehogy megvezessenek.
Nekem nem utolsó dolog,hogy a volt tulajjal mai napig tartom a kapcsolatot.
Ha további kérdésed van szívesen segítek,akár telefonon is beszélhetünk. Add meg priviben a számod és felhívlak! Sok sikert a kocsihoz!!!




Szia! A BMW szervízben csak a tulajnak adnak ki bővebb információt. Próbáld meg csak típus és évjárat alapján megkérdezni. Interneten én sem találtam meg eddig,de tovább keresem...


Talán itt: http://bimmer.work/

viktor Elküldve: 2017-02-14 12:04 Motor-váltó

Sanyibmw írta: Sziasztok!
Tudna-e valaki segíteni?
318d E90-em van reggelente nehezen indul, mintha levegős volna. Mi lehet az oka.
Segítséget előre is köszönöm.



Izzítógyertya?

viktor Elküldve: 2017-02-04 23:36 DPF

Doxa320d írta:

Sziasztok!

A fenti képen látható DPf szervíz időszakot lassan eléri az autóm.
Ebben az esetben mi a tennivaló,vagy magától végez egy regenerációt?

Köszönöm!

Úgy tudom, normálisan csak akkor regenerál, ha folyamatosan mész vele.
Mondjuk 100 km oda vissza, 130-140. Ha utána is írja, akkor még talán ki lehet pucoltatni szoftveres úton vagy egyéb eszközökkel. De lehet, hogy szenzor hiba vagy kimúlt szegény.

viktor Elküldve: 2017-02-02 20:36 Chip tuning

ZsoltR írta: Sziasztok a kérdésem az hogy BMW 318 143lovas mit lehetne kihozni belőle? Vagy megéri . Köszi előre a válaszokat

Benzinesből kb. semmit. Inkább költsd hasznosabbra a pénzed.

viktor Elküldve: 2017-01-30 23:06 Mi lehet a baj?

Laza írta:
hobo28 írta: Sziasztok.segitséget szeretnék kérni.
Adott egy 2007 bmw e87(118d)
Alkalmanként lenullázza a pontos időt,a napi km állást,átlagfogyasztást stb.a dátumot nem váltja át.
A ventilátort teljes fokozaton alkalmanként nem működik.Felteszem teljesre és allig fujja a levegőt,de neha meg jó.(Digitális kétzonás)
Ha valaki tud segíten hogy mi lehet az ok,az legyenszíves segítsen.előre is köszönöm



Az akksid nézd meg, ha az jó, akkor valami szívja az akksit


Szerintem a ventilátor végfok (süni) haldoklik.

viktor Elküldve: 2017-01-29 18:02 Hideg gondok

Karesz730d írta: Sziasztok! Nagy minuszokban reggeli elso inditasnal hangos bugo hangot lehet hallani az autóból,majd ahogy be melegszik ugy ez meg is szunik. Mi okozhatja ezt?


Fűtésrásegítő.?