vivaladiesel fórum hozzászólásai

vivaladiesel Elküldve: 2012-11-12 08:40 turbo gond

eszti2002 írta: Sziasztok! Van egy problémám. Egyik reggel mikor elindultam az autómmal a turbó nem rendes hangot adott ki hanem egy másik fütyülős talán egy kicsit mélyebb hangot. rendesen húzott az autó csak fura hangja volt. aztán kb 180 km után megálltam fél órára és mikor újból elindultam nem húzott az autó. a fütyülős hang eltűnt. aztán kb 50 km után hazaértem és mikor leállítottam az autót fura búgó hang jött ki a motortérből. és nem hagyta abba. levettem a sarut az aksiról és mikor újra visszaraktam hangosabban búgott az a hang. az autó semmilyen hibaüzenetet nem ír ki.azt írja hogy minden rendben van. pedig előtte mindig szólt hogy ha bármi baja is volt. amikor lezártam az autót(még aksin volt) nem villogott az index. sőt mikor aznap reggel elindultam megálltam 3 km után. kb 20 perc múlva csak úgy bekapcsolt a riasztó. Lehet hogy nem csak a turbóval van gond hanem valami elektronikai problémája van? Lehet hogy valamilyen állat elrághatott valami vezetéket vagy csövet attól vannak ilyen problémai a kocsimnak? Légyszi segítsetek!!! Mennyi km-t vezethetek még vele? Vagy egyáltalán nem indulhatok el a kocsival? Előre is köszi!


Szia!

Elképzelhető, hogy kilyukadt valamelyik turbócső. Ha így van akkor közlekedhetsz vele bár jó lenne mielőbb egy szerelőhöz elvinni.
Teljesítménycsökkenést / feketén füstölést nem tapasztaltál?
Honnan írsz?

vivaladiesel Elküldve: 2012-11-11 10:59 Nem indul el

Mdmx83 írta: Sziasztok!

E46 320d Touring. Nem indul. A sztori a következő:

Tegnap reggel a nejem lement vele a boltba. Nem volt különösebben hideg, az autó indult pöc-röff. Visszafelé egy nagyobb emelkedőn ki akart kerülni egy gödröt és leejtette a fordulatot annyira, hogy az autó lefulladt. Nem tudom, hogy Ő volt-e suta vagy már az autó rosszalkodott, de utána többet nem indult be. Az önindító teker rendben de nem indul be. A műszerfalra nem írt hibát. Üzemagyag van benne bőven (3/4 fölött). Elvontattam a szerelőmhöz. Ott megnéztök gyorsan a pumpát, a szűrőig nyomja rendben a gázolajat. A diagnoszika szerint az adagoló írt hibákat. Most itt tart a dolog. Nem gondolnám hogy dugulás vagy kopás, inkább valami elektromos hiba lehet.

Ötlet?



Szia.

Nem kizárt, hogy "csak" az adagoló elektronikája ment tönkre.
Ezt csak azért írom, nehogy egy komplett felújítást kifizettessen valami "szakember" veled amikor a mechanikai részével semmi gond!
Amúgy Hódmezővásárhelyen van egy elég profi és nem lehúzós adagolós cég.

Van külön adagolós topik is:
http://www.bmwfanatics.hu/bmw-forum/adagolo.html

vivaladiesel Elküldve: 2012-11-09 15:12 Motorolaj

YELLOW írta:

régen??? inkább egyre jobban. vegyél add meg a vonalkód első 3 számjegyét és megmondom hamisított szar van-e benne.
nekem mindegy, vegyétek.


Egyetértek Yelloww vezérrel. Vegyétek!
Bár jobban jártok ha más kárán tanultok (az enyémen). Én egy jó nevű alkatrész hálózatnál vettem castrolt aranyáron tehát nem a bolhapiacon vettem féláron a cigányoktól...(B-vel kezdődik és ÁRDI-val folytatódik a cég neve...).
Miután lecseréltem az olajat édesanyám vw Polojában, indítom a motort: hallom, hogy ciripelnek a hidrotőkék...
Ezek után én már nem bízok a castrolban. Tehát nem az interneten keringő vélemények alapján írom ezt hanem személyes tapasztalatból.

vivaladiesel Elküldve: 2012-11-09 08:01 Akkumulátor

zoliika írta: Dieselesek!
Itt úgy láttam,hogy mindenki a EXIDE aksit preferálja Én is e fele"hajazok",de esetleg valakinek más pozitív tapasztalata más márkával kapcsolatban esetleg?Nincs kedvem most 36 e huf-ot kiadni.......





Nekem a Varta-val vannak jó tapasztalataim. (volt Jász-Akku is. 3 hónapig bírta...)

vivaladiesel Elküldve: 2012-11-08 16:01 Fékjavítás

Coyote írta:

én komolyan elgondolkoztam ezen az akción. A megszokott szerelőm is drágább ennél basszus.


Tényleg jól hangzik. De csak abban az esetben ha a kifizetett alkatrész valóban cserére kerül és nem csak a számlán szerepel.
Debrecenben a magisznál volt egy ott újonnan vásárolt 316i (utána visszahordták szervizelni is) aminek relatíve rövid idő alatt tönkrement a motorja. Mintát vettek az autóban lévő olajból és elküldték bevizsgálni. A szakértői vélemény megállapította, hogy az autóban lévő olaj még soha nem volt cserélve!
A vége az lett, hogy a Magisz felajánlott a tulajnak egy új 0km-es motort csak nehogy feljelentse őket!!!

vivaladiesel Elküldve: 2012-11-07 14:57 Társalgó

Sziasztok!

Van itt valakinek kontaktja a Szemerey trans, Frigo meat vagy Ghibli nevű cégeknél? Ezenkívül ha bárki tud ajánlani olyan fuvarozó céget aki napi 10-15tonna húskészítményt országosan bolti szintre le tud teríteni azt is szívesen venném.
Köszi!

vivaladiesel Elküldve: 2012-11-06 11:54 Szervíz

Coyote írta:

nem, semmi baj vagy tünet nincs, pusztán a kerek km állás miatt jutott eszembe.


Akkor minden OK.
Amúgy az én bömösömnek az órájában volt 225 000KM, valójában lehetett benne vagy 340 000km minimum. Ennek ellenére az eredeti vezérműlánccal jártam vele. Nem csörgött, nem zörgött. Megnéztük ugyan a biztonság kedvéért de minden rendben volt.

vivaladiesel Elküldve: 2012-11-06 11:19 Szervíz

Coyote írta: Nagyszervízbe viszem a gépet holnapután, átlépve a 200.000 kilométert.

Mi a helyzet a vezérműlánccal? Érdemes ezt ennyi (valós) km után cserélni? Ha igen, mennyibe fájna?

Én abban a tudatban élek, hogy a vezérműlánc és a láncvezetők kvázi örökké tartanak, de a láncnyúlás következtében történő elugrásról már hallottam Toyotánál...



A vezérműlánc egy "ránézést" megér de szinte kizártnak tartom, hogy VALÓS 200 000km-nél cserére szoruljon.
Feltételezem, hogy sem alapjáraton sem pedig a fordulatszámot növelve nem hallasz ütemes csörgő hangot?!

vivaladiesel Elküldve: 2012-11-06 11:08 E46 manuális 6 fokozatú váltó - váltókar lötyögés

YELLOW írta: csináltam egy videjót... vélemény a lötyögésről?


Szerintem nem gáz. Bár az utolsó 3 autóm mind automata volt. (vezettem manuál 320d-t, abban is csak hasonlóan mozgott)

A hugom pasijának egy citroen xsara-ja van ( ) na abban a tiedhez képest úgy lötyög a váltó mint a fos. (57 000km van benne...)
Megautóztattam anno a passattal, a 320d-vel meg most az S osztállyal is. Hadd üljön néha normális autóba is szerencsétlen...

vivaladiesel Elküldve: 2012-11-06 09:26 Segítsetek!

anubisz írta:
hriazikc írta: Sziasztok,

Egyszer aztán arra lettem figyelmes, hogy 1500-2000-es fordulat környékén elkezd rángatni, dadogni. Elvittem diagnosztikára (5.000), ahol megállapították, hogy a légtömegmérő min. érték alatt mér.
Előre is köszönöm!

Üdv,
Csaba


Valaki csak ajánl itt valami jó szerelőt Pest környékén.


Szia(sztok)!

Keresd fel Maszikát! (maszika@hotmail.com)
ő az: http://forum.index.hu/User/Use...n?u=896473
Elég nagy spílernek számít Bmw-diagnosztika témában. Ezt 320d4-Miki is megerősítheti!

vivaladiesel Elküldve: 2012-11-05 13:50 Mi lehet a baj?

xlzx írta:

Nem kellene ennek vernie az olajat és kattogó hangot adnia szerintem


Hát nem igazán. A kattogó hang az lehet porlasztó vagy hidrotőke is...

vivaladiesel Elküldve: 2012-11-05 12:31 Mi lehet a baj?

xlzx írta:

Kezdjük is ezzel, ha leveszem járó motornál az olajsapkát, akkor nagyon veri kifele az olajat, megjelenik jócskán a kartergáz is és ciripelő,kattogó hangot hallok. Ilyet tapasztaltatok már? Van valami tanács, vagy vélemény? normális vagy nem?



Szia! A kartergáz szűrőd mikor volt cserélve?

vivaladiesel Elküldve: 2012-11-05 10:12 Tud valaki egy jó BMW szerelõt?

csili123 írta: Sziasztok,

Tudna valaki ajánlani egy BMW szerelőt a XVII. kerületben?
Előre is köszönöm.


Azon a környéken Muha Attila mester rendel! 1-2 hozzászólással lentebb megtalálod. Vagy tudom még ajánlani Hantos Ricsit (igaz, ő Budafokon van)

vivaladiesel Elküldve: 2012-11-05 10:07 Mi lehet a baj?

ignasow írta: Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy a motorba nem jut elég gázolaj, szűrő új ( Bosch) diagnosztika nem mutat semmit, hibatároló üres, a porlasztócsúcsokat újíttattam fel amikor megvettem de már előtte sem ment úgy ahogy kéne, turbót megnézettem de semmi baja, 4000-es fordulatig kipörgetve sem jön ki füst csak forró levegő! Előző gazdája beszélt valamit eladásnál hogy keveset eszik (Bc: 5.2/100Km) mert vissza lett állítgatva valami de nem értem az ilyen miért nem vesz egy 1.6-os szívó dezsőt....

Valaki segítsen hol kezdjem, mert már elegem van, hogy komolyabb Ladák aláznak ? Így csak égetem a márkát Adagolóshoz vigyem? vagy programoztassam újra az ECU-t? Mibe nyúlhattak bele ezek?


Szerintem az adagolóval barmoltak valamit!
Menj el olyanhoz akinek van gyári programja.



vivaladiesel Elküldve: 2012-11-04 10:39 Társalgó

gampetibor írta: KGFB kérdés! Ki mire esküszik? Itt első sorban arra lennék kíváncsi, hogy akinek volt káresete / okozott és elszenvedett / , megfelelően megtörtént e a kárkifizetés, nem volt e gond, kötözködés, szarrágás stb. Direktbiztosítók / iroda nélküliek, csak online ügyintézés /? Megbízhatóak vajon? Káreset esetén mi történik mert hát nincs ki kijöjjön felvenni az esetet és nincs kihez bemenni a jegyzőkönyvvel.


Én biztosítási brókercégnél is dolgozom. Ha bármi kérdésed van vagy segítségre lenne szükséged nyugodtan írj!

Egyébként a tendencia az, hogy a nagy biztosítókkal sokkal kevesebb gond van mint a kicsikkel. Kifizetés, ügyintézés szempontból. Pl: Allianz, Generali
Persze van olyan is amihez nem kötök senkinek. Még ha az ő díja is a legalacsonyabb...

Nekünk van saját irodánk. Leellenőrizhető és korrekt cég. Lehet biztosítást kötni online noname biztosító cégekkel is... utána meg káresetkor meg jön a fejvakarás!