vsop14 fórum hozzászólásai

vsop14 Elküldve: 2010-06-13 11:55 Fûtés - Klíma

nonesz írta:
vsop14 írta:
nonesz írta: Sziasztok

Szakik, olyanba kérném a segítséget, hogy a klíma kuplung nem húz be. (vmi mágneskapcs ) Azt nem tudja vki, hogy a kompresszornál az elektromos csatlakozónál, mi az a 3-4 cm hosszú leszigetelt hengeres vmi. Olyan mint 1 zavarszűrő v biztosíték szigetelésbe. Nem lehet szétszedni ! Lehet az a vmi rosssz ?
Vagy a tekercselésnél lesz vmi baj ? Nem húzza be a tárcsát . Ha bekapcsoljátok a klímát, akkor a ventillátor egyből forogni kezd ?
Másik kérdés, hogy a legegyszerűbb a bordásszíjat leszedni. Hol a feszítő ? Hogy kell cserélni ?
Na meg mennyibe kerülhet az a mágneskapcs ? Ugye nem kell kompresszort is venni ?

Előrre is köszi


lehet külön is cserélni a mágneskuplungot. először vedd le magát a mágneskuplungot és nézd meg, havernak el volt benne szakadva a vezeték. megforrasztottuk és azóta is megy.


Most azt akarjuk mi is, de h lehet leszedni ? Ha leszedjük lehetne mérni is, h mi lehet a baj . Leszedésbe vki tud infót ?



kicsavarod az 1-es jelű csavart és már lenn is van. asszem van egy takarólemez a csavar előtt, azt simán csavarhúzóval kipattintod.

vsop14 Elküldve: 2010-06-12 23:04 Fûtés - Klíma

nonesz írta: Sziasztok

Szakik, olyanba kérném a segítséget, hogy a klíma kuplung nem húz be. (vmi mágneskapcs ) Azt nem tudja vki, hogy a kompresszornál az elektromos csatlakozónál, mi az a 3-4 cm hosszú leszigetelt hengeres vmi. Olyan mint 1 zavarszűrő v biztosíték szigetelésbe. Nem lehet szétszedni ! Lehet az a vmi rosssz ?
Vagy a tekercselésnél lesz vmi baj ? Nem húzza be a tárcsát . Ha bekapcsoljátok a klímát, akkor a ventillátor egyből forogni kezd ?
Másik kérdés, hogy a legegyszerűbb a bordásszíjat leszedni. Hol a feszítő ? Hogy kell cserélni ?
Na meg mennyibe kerülhet az a mágneskapcs ? Ugye nem kell kompresszort is venni ?

Előrre is köszi


lehet külön is cserélni a mágneskuplungot. először vedd le magát a mágneskuplungot és nézd meg, havernak el volt benne szakadva a vezeték. megforrasztottuk és azóta is megy.

vsop14 Elküldve: 2010-06-12 22:48 Lámpamosónál elfolyik az ablaktörlõ vize!

stgoofy írta:

Melyik alkatrészt kell cserélni hogy ne folyon el?
És lehet azért nem jön ki a mosó a helyéről mert elfolyik,mert hallom a motort mikor dolgozik csak nem mozdul meg..a lámpa mosó







azt így nem lehet tudni. lehet hogy csak szétugrott, de lehet, hogy eltört az a kiugró cucc, vagy maga a sriccni. nekem volt már mindegyik e36on

vsop14 Elküldve: 2010-06-09 10:52 Társalgó

ja, azt nem vágtam, h gps-es. Na majd kotrok valamit, mert régebben talaltam en ilyet.

vsop14 Elküldve: 2010-06-08 22:06 Társalgó

Woockie írta:
Tano írta:
Woockie írta: Valamelyik topicban volt szo telefonra feltoltheto (tan ipod volt?) gyorsulasmerorol.. Nem tudja veletlen valaki, mi volt ez? thx.


Ez volt az.


Igen, erre gondoltam, koszonom. Kicsit remeltem, h rosszul emlekeztem, h iphone (persze rosszul irtam)... Valaki esetleg s60 5th gen-re nem latott ilyent? Keresgelek en is, hatha talalok..


itt van egy. nokiaprogramok.hu-rólregisztralni kell a letolteshez
tempes GTX ez a progi neve amúgy.

vsop14 Elküldve: 2010-06-05 08:44 Valaki segítsen

Sira írta:
Tano írta:
Sira írta: Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy 1200-1800-as fordulat között furcsa csörgős/sipolós hangot hallok a motortérből, esetleg valaki nem találkozott hasonló problémával? Nagyszervíz megvolt, le lett cserélve az összes szíj, olaj, olajszűrő stb.! Egy ideig nem volt hangja aztán a szervíz után pár nappal megint előjött. 2003/12 BMW e46 150le 170eKm

Válaszokat/tanácsokat előre is köszönöm!

Üdv.: Márk


Én ami csörgős hanggal eddig találkoztam az ékszíjtárcsa (ez leginkább alapjáraton) illetve vízpumpa (ez magasabb fordulaton is) volt. Érdemes lecsekkolni mindkettőt.



Köszi szépen a választ! Szerintetek milyen gyártmányú vízpumpát érdemes venni? Esetleg ha tudtok linket is küldhettek! Köszi

Üdv.: Márk


Dolz! Nekem bejott, meg masok is ezt ajanlottak.

vsop14 Elküldve: 2010-06-04 13:38 Vicces :)

fetrengtem ezeken

vsop14 Elküldve: 2010-06-02 23:07 képek

[quote="Lacci"]
Prof írta:
Tano írta:
Prof írta: Ez valami borzalamsan gyönyörü auto nállam egyszintem van az S mercivel pedig azt überelni nagy dolog



Igen, nem csak a csajoknak tud szép hátsója lenni. Ha tényleg ilyen kerülne az utakra, vinnék mint a (drága) cukrot szerintem.


Viccelsz az életemet is eladnám hogy egy ilyet megvegyek


Hogy is van ez? Miért Coupé ha egy szép sedan, megvan neki minden ajtaja?

ugy nez ki, hogy most ez lesz a trend. coupé kinezetu sedant csinalni. (cls merci, passat cc)

vsop14 Elküldve: 2010-06-02 21:36 kerékcsapágy

TheMan írta: Sziasztok,

Az alábbi dologban kérném szépen a véleményeteket:

Most mentem a kocsival ca. 2000 km.-et végig ömlő esőben és elkezdett búgni a kocsi.
(E46 320i)

Tipikus kerékcsapágy hangja van, de a hátsó kerékcsapágyak ca. 30ekm-el
ezelőtt cserélve lettek + a difiolaj is ugyan akkor.

Az első kerékcsapágyakra vagy a kardáncsapágyra tippelek.

Volt már valakinek hasonló dolog?
Hogyan lehet diagnosztizálni, hogy melyik?

Köszi
-Man-

En ezt csinaltam: gyanus volt, hogy elso csapagy. Megemeltem az elejet, forgattam a kerekeket, nem hallottam semmi rendelleneset, tehat kizarva, hatul van a hiba. Menet kozben, mikor jol hallatszott a hang, akkor lehajtotta a hatul ulo az ulest es hallgatta, onnan jott a hang. Megemeltuk a kocsi hatuljat, gazt neki es fonenedoszkoppal hallgattuk, a diffit, es kerekhez kozeli valami allo pontot, hogy honnan jon a hang. Igy sikerult diagnosztizalni, h melyik csapagy a ludas.
De eszrevettem, h intenzivebb savvaltasnal elhallgatott egy pillanatra.

vsop14 Elküldve: 2010-06-01 23:35 Kuplung__

YELLOW írta:
vsop14 írta:
YELLOW írta:
hil írta:
A buszok mostanra általában nem automata váltósak? Ott a hydrokuplung nem tud rángatást okozni. Régen, teherautóknál, buszoknál gyakori volt az ilyen kézi váltóval, ott többnyire az volt a baj, hogy a kuplung volt rosszul beállítva. Volt is szerelő nyílás a kuplung házon, ahol a lamellákat külön-külön lehetett/kellett beállítani. Én egyszer már megírtam, hogy nekem BMW szervízben mit mondtak okként erre a rángatásra (ha ők hazudtak, akkor én is), nem írnám le mégegyszer, de lehet benne igazság.


én is azt írtam, hogy a manuális váltós buszoknél... a helyi várpsi buszok automaták mostanában, a sok váltás miatt, amolyan buszsofőr kímélő
vannak ezek a credo buszok (részben magyar lehet ez az oka ) amiki manuálok, de azok is elég érdekesen mennek, sőt azok hasonlítanak a legjobban a bmw-s jelenségre. sokat buszozok ráadásul ezeknek igen nagy kardán tengelyük van, így megint csak a józan parasztival ugyanarra jutok. amúyg ezek a credo-k marha jól mennek, asszem volvo moci van bennük.

visszaolvastam, de nem találtam az írásod a szervizes dologról... vagy másik topic-ba írtad?



már megint én esküszöm nem kötözködésből, de nem értem mi köze van a kardán hosszának ehhez. egy nagy merev acéldarab. rányomod a nyomatékot az egyik oldalon, ugyanazt kapod a másik végén


látom szövegértelmezési gond még mindig van nem tudom van-e köze, nem is állítottam, hogy biztos úgy van... amúgy zsír az avatar...gratulálok


1. mondtam, h nem kotozkodesbol
2. Te leirtad, hogy nem biztos, hogy igy van, en leirtam, hogy szerintem biztos, hogy nem igy van, ergo ertelmezesi problemaim vannak?
3. köszi

vsop14 Elküldve: 2010-06-01 23:26 Kuplung__

YELLOW írta:
hil írta:
A buszok mostanra általában nem automata váltósak? Ott a hydrokuplung nem tud rángatást okozni. Régen, teherautóknál, buszoknál gyakori volt az ilyen kézi váltóval, ott többnyire az volt a baj, hogy a kuplung volt rosszul beállítva. Volt is szerelő nyílás a kuplung házon, ahol a lamellákat külön-külön lehetett/kellett beállítani. Én egyszer már megírtam, hogy nekem BMW szervízben mit mondtak okként erre a rángatásra (ha ők hazudtak, akkor én is), nem írnám le mégegyszer, de lehet benne igazság.


én is azt írtam, hogy a manuális váltós buszoknél... a helyi várpsi buszok automaták mostanában, a sok váltás miatt, amolyan buszsofőr kímélő
vannak ezek a credo buszok (részben magyar lehet ez az oka ) amiki manuálok, de azok is elég érdekesen mennek, sőt azok hasonlítanak a legjobban a bmw-s jelenségre. sokat buszozok ráadásul ezeknek igen nagy kardán tengelyük van, így megint csak a józan parasztival ugyanarra jutok. amúyg ezek a credo-k marha jól mennek, asszem volvo moci van bennük.

visszaolvastam, de nem találtam az írásod a szervizes dologról... vagy másik topic-ba írtad?



már megint én esküszöm nem kötözködésből, de nem értem mi köze van a kardán hosszának ehhez. egy nagy merev acéldarab. rányomod a nyomatékot az egyik oldalon, ugyanazt kapod a másik végén, rögtön, nincs késleltetés

vsop14 Elküldve: 2010-06-01 22:21 BMW E46, 1895ccm-es soros 4hengeres motorom okos tuningolásához keresek szerelőt!

ámen. inkább csináltam magamnak egy új avatart )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

vsop14 Elküldve: 2010-06-01 20:32 BMW E46, 1895ccm-es soros 4hengeres motorom okos tuningolásához keresek szerelőt!

hancurozo írta:
vsop14 írta: Mernok..... Yellow kell meg jozan paraszti esze. Figyelni kell az aranyokra. 1 centi áh, tul kicsi, nem mukodhet sztem....


1cm hosszú cső benne 3 lapát fixen rögzítve a cső belső falához. Működik eltereli/megforgatja a levegőt, csak nagy lessz a cw értéke és nem gyorsít semmit.
A gázgyorsító is megforgatja a levegőt, csak nem tudom használ-e. Nem vagyok mérnök, és nem vagyok a birtokában olyan tudásnak amivel ki tudnám számolni ennek előnyét ill. hátrányát.


Csak vicceltem

vsop14 Elküldve: 2010-06-01 19:43 BMW E46, 1895ccm-es soros 4hengeres motorom okos tuningolásához keresek szerelőt!

hancurozo írta:
YELLOW írta:
vsop14 írta: Müködése a fegyverek csövéhez hasonlit, a dob belső felületét spirális alakúra tervezték, ennek hatására a benne áramló gáz sokkal gyorsabban távozik a rendszeböl.JÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ itt pont az én hülyeségem van leírva. lehet én írtam, nem? vagy én vagyok a magyarországi importőre ezeknek a szaroknak, mi?
vagy csak reklámszöveg mi?

írok is nekik e-mailt, hogy hülyék, mert az arányok miatt ez nem működhet


de nem igaz, hogy nem érted meg... a fegyver csöve kis átmérőjű és a kis átmérőhöz viszonyítva nagyobb a hossz, sokszorosa. a patroné nem, ergo nem tud érvényesülni az a hatás, mire való lenne. én nem azt mondtam, hogy nem az az elv ezt korábban máshova is leírtam. hanem az a patron, amit kézhez veszel a rövid hossz miatt nem tudja véghezvinni azt amit leírnak, ha 3x olyan hosszú lenne már érhetne valamit. de komoylan zárjuk le szerintem, mert Te csak azért se akarod megérteni amit írok, már csak dacból sem.. így mindig ugyanezt írnám, szal nincs értelme. aki hiszi az vesz, aki nem az nem. és ennyi.



YELLOW ne hasonlitsd a fegyverhez ott a huzagnak nincs köze a levegő áramlásához. Ott a lövedék forgását hasonlítják a levegő megforgatásához.
Te meg úgy írod mintha a huzag is a levegőt forgatná.
És el lehet téríteni a levegőt akár 1 cm-en is, de függ terelő lemez szélességétől.
Az hogy ez (gázgyorsító) segít-e nem tudom. Én inkább a mérnökökre hagyom a számításokat.


Mernok..... Yellow kell meg jozan paraszti esze. Figyelni kell az aranyokra. 1 centi áh, tul kicsi, nem mukodhet sztem....

vsop14 Elküldve: 2010-06-01 19:39 BMW E46, 1895ccm-es soros 4hengeres motorom okos tuningolásához keresek szerelőt!

YELLOW írta:
vsop14 írta: Müködése a fegyverek csövéhez hasonlit, a dob belső felületét spirális alakúra tervezték, ennek hatására a benne áramló gáz sokkal gyorsabban távozik a rendszeböl.JÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ itt pont az én hülyeségem van leírva. lehet én írtam, nem? vagy én vagyok a magyarországi importőre ezeknek a szaroknak, mi?
vagy csak reklámszöveg mi?

írok is nekik e-mailt, hogy hülyék, mert az arányok miatt ez nem működhet


de nem igaz, hogy nem érted meg... a fegyver csöve kis átmérőjű és a kis átmérőhöz viszonyítva nagyobb a hossz, sokszorosa. a patroné nem, ergo nem tud érvényesülni az a hatás, mire való lenne. én nem azt mondtam, hogy nem az az elv ezt korábban máshova is leírtam. hanem az a patron, amit kézhez veszel a rövid hossz miatt nem tudja véghezvinni azt amit leírnak, ha 3x olyan hosszú lenne már érhetne valamit. de komoylan zárjuk le szerintem, mert Te csak azért se akarod megérteni amit írok, már csak dacból sem.. így mindig ugyanezt írnám, szal nincs értelme. aki hiszi az vesz, aki nem az nem. és ennyi.



A vegszavam: elsore is ertettem mit mondasz. Ha 160szor irod le akkor is erteni fogom. De belatni nem. Errol szol a vita, ervekkel meggyozni a masikat, de a Te erveid igencsak gyenge labakon allnak........
Na ikabb tord a fejedet azon, hogy hogy epul ki a hatsokerekes autok hajtasrendszeren a nyomatek tegla, habarcs, tegla, habarcs, tegla, habarcs