![](/images/loadingAnimation.gif)
vsop14 Elküldve: 2010-05-03 23:15 Autóvásárlás
bmwszabi írta: Haverom is azt csinálta, mint azért elég sokan, hogy motorkódoztatta az 320i bömösét, természetes oxidálás során (:lololvashatatlan motorszám miatt, aztán belevágott egy 25-ös mocit, hatóságiak nem mondják meg látványra, hogy az most 2000-es vagy 2500-as.
Mondjuk ez e36, e46 esetén nem hivatkozhatsz még rozsdásodásra.
vsop14 Elküldve: 2010-05-03 23:10 Féktárcsa és fékbetét
YELLOW írta:hil írta:YELLOW írta:
amúgy lexarom
Ez kicsit sértő lett.........
számomra meg az sértő, hogy mást magyaráznak bele az írásomba... a lexarás meg annyit tesz, hogy nem foglalkozom az üggyel
vsop14 Elküldve: 2010-05-03 10:54 Autóvásárlás
YELLOW írta:Zolee írta:YELLOW írta:
asszonkám okmányirodás, és ő mondta, hogy elvileg regadót nem kell fizetni abban az esetben, ha az autót te veszed kint, és itthon akarod használni, a saját neveden. azaz kinti érvényes adásvételid van. de majd holnapra ezt a részét is megkérdem pontosan, már elment alukálni.
Jó lenne ha így lenne, de nincs így. Ha mégis jövök min. egy sörrel és indulok németbe.
biztos, hogy van, és ezt elvileg a vámosok közlik, főleg hogy EU-sok vagyunk. csak gondolom sok embert félre akarnak vezetni. de majd konkrétabban megérdeklődöm holnap vagy holnap után, mert én is dolgozom.
vsop14 Elküldve: 2010-05-03 10:42 Nagyon sürgõs!!! Nem indul...
YELLOW írta:bmw320d4 írta:YELLOW írta:beralaci írta: sziasztok!
hasonló problémával fordulok Hozzátok. Jóbarátom E91ese 2006 320d kicsit megviccelt minket ma reggel. Az autó két napot állt egy helyben, csak ajtók voltak nyitogatva, zárva kívülről és belülről, majd amikor a hosszú hétvége után indultunk volna haza az autó bizony nem indult be. Lámpák világítottak de gyújtást nem adott (aksiprobléma kizárva) és nyilván meg sem tekerte e motort. erre mondják , hogy meg se nyikkant. Kisebb erőfeszítések árán megtaláltuk az aksit egyáltalán, majd saruk le vártunk tíz percet majd vissza és beindult. azonban "okosan" leállítottuk és nem indult be újra. majd újra elvégeztük a "saru le" műveletet és akkor beröffent, és simán hazahozott minket. Egyből a szervíznél álltunk meg, és ott megint nem indult be.
A kulcsot ugye ez a típus behelyezéskor tölti, tehát nem nagyon értjük mi van, és rettenetesen kíváncsiak vagyunk. No meg nem lenne probléma ha képben lennénk addigra amikor a szervízes holnap elkezdi sorolni,hogy mi mindent kell majd kicserélni...![]()
Szóval ha valaki ilyennel találkozott már megköszönném ha leírná tapasztalatait! köszi
Laci
szerintem az indításgátló lesz a ludas, leállításnál valamit nem állít be, sőt azt tudni kell, hogy leállítás után jó pár percig akksit nem szabad levenni.
van itt szervizes kolléga, ő biztos tud konkrétat mondani.
Az indításgátló hibája kizárt, inkább 90%, hogy IBS hiba.
Egyszerű megállapítani a hibát, le kell húzni az IBS csatlakozóját és ha úgy beindul, akkor az a rossz.
Ha navis az autó, akkor a gyújtás ráadása után jön is a "Battery charge level very low" üzenet a CID-re.
valahogy mindig bele trafálok abba, ami nem a hiba
jó mondjuk én ennyire részletesen ezekbe a 3 betüs izékben nem vok otthon. de amúgy mi az az IBS? engem is érdekelne, legalább tanulok.
vsop14 Elküldve: 2010-05-01 11:49 Extra gyors találkozó!
SoundkeY írta:vsop14 írta: Jó volt a tali!
Tano köszi a segítséget!
(azert jottem el, mert licitaltam egy e36 kupera az ebayen, de basszus nem lett az enyem)
Minek neked meg egy e36 coupe ?
vsop14 Elküldve: 2010-05-01 00:13 Extra gyors találkozó!
vsop14 Elküldve: 2010-05-01 00:09 BMW E46, 1895ccm-es soros 4hengeres motorom okos tuningolásához keresek szerelőt!
Hori írta:ficsmix írta: Találtam infót... Egy 1,9-es 8szelepes motor, átalakítható 16-osra hengerfej+vezérlés... cserével, vagy most nagy baromságot írtam?SOHC, DOHC, VANOS??? ezek mik? Bocsi hogy ennyire nem értek a saját kocsimhoz, de majdcsak belejövök.
M43
Soros 4 hengeres SOHC 8V.
1993-1998. 83kg 183lbs
Építették: 93 E36 316i/318i, E34/39 518i.
Típusai: 1.6 (102bhp), 1.8 (115bhp)
M43TU
Soros 4 hengeres SOHC 8V.
1998-tól. 83kg 183lbs
Építették: E46 318i
Típusai: 1.9 (118bhp)
M44
Soros 4 hengeres DOHC 16V.
1996-tól. 102kg 225lbs
Építették: E36 318iS, Z3
Típusai: 1.9 (142-150bhp)
Kasza Mesternél van komplett 1.9 142le, sztem inkább akkor az mint a faragás
vsop14 Elküldve: 2010-04-23 22:07 Restauráljunk
Hori írta:vsop14 írta:Hori írta:vsop14 írta: vasarnap vettem egy e34 535i-t. 88as. annak nem lett ilyen szep sorsa, mint a tiednek.
volt e34 535i-m imádtam. motorral mit kezdesz belőle????
eladtam. majd egyszer talan veszek magamnak egy ilyet. rohadt erős ez az autó
az enyém kicsit tuningos volt nagy veztengely, stb-stb 20littyi alatt nem állt meg de lépett rendesen.
most ilyen mocit keresek az e28ba is a 20i helyett
vsop14 Elküldve: 2010-04-23 21:08 Restauráljunk
vsop14 Elküldve: 2010-04-23 17:35 BMW E46, 1895ccm-es soros 4hengeres motorom okos tuningolásához keresek szerelőt!
vsop14 Elküldve: 2010-04-23 15:43 BMW E46, 1895ccm-es soros 4hengeres motorom okos tuningolásához keresek szerelőt!
YELLOW írta:vsop14 írta:ficsmix írta: Hozzáértő szerelőt keresek!
Egy 2000'-es évjáratú, 316i, E46, soros4-es 1895ccm-es motoromból szeretnék, némi többletet elővarázsolni. Ehhez keresek szakembert, vagy olyasvalakit, aki tudja, hogy mit lehet ebből kihozni. Sok okos dolgot találtam itt, de nem tudom kihez forduljak. Még talán turbo is szóba jöhet. Minden okos ötlet érdekel. Ha tudtok nekem segíteni, vagy tudtok valakit ajánlani, azt is megköszönném. Bács-Kiskun előnyben. Köszi
motorcsere
nem éri meg hozzányúlni, avgy nagyobb motorú autót kell venni, vagy beletörődni abba, ami van
vsop14 Elküldve: 2010-04-23 15:37 Restauráljunk
vsop14 Elküldve: 2010-04-23 15:27 Extra gyors találkozó!