vsop14 Elküldve: 2010-02-21 20:25 Benzin VS Dízel
lacaca írta: miert is baromsag pl a globalis felmelegedes? azt ne mondd, hogy nem erzed, hogy nem ugy mukodik az idojaras, mint 10 eve. valoban egy csepp a tengerben, hogy ki milyen emisszioju autoval jar, de a varosban akkor ott van a tenger. sok kicsi sokra megy. vagy szerinted a szmog is baromsag? Lehet egymasra mutogatni, hogy de mi vagyok en az autommal a gyarhoz kepest, a gyar meg azt mondja, hogy hat de az USA nem irta ala a kiotoi egyezmenyt.... A mi jovonkert mi vagyunk felelosek, sot nem is a sajat jovonkert, inkabb az unokaink, dedunokaink jovojeert. Amit ma elbaszunk lehet, hogy csak évek, évtidezedek alatt teszik meg a hatásukat. A cfc gazokat pl. kimondottan kornyezetbarat gazoknak mondtak, ezeket hasznaltak regebben huzokozegnek, aztan 10-20 ev mulva kiderult, hogy bizony igencsak belejatszottak az ozonreteg karositasaba es elkezdtek tuzzel-vassal irtani. csakhogy meg miutan betiltottak, meg csak utana kezdtek ezek a gazok csak igazan dolgozni. kb 10 ev a tartozkodasi idejuk a legkorben...
valoban nagyon sok a baromsag, amit a mediaban nyomatnak, de az, hogy a jelenlegi fejlodes es kornyezeti hatasok mellett jo uton haladunk a Foldunk elpusztitasahoz az teny. persze itt nagyon sok evrol van szo, de most alapozzuk meg ezt....
es ebben a temaban ami butasag az sajnos inkabb jo hirekrol szol. pl hogy magyarorszagnak sikerult csokkentenie a CO2 kibocsatasat, sot joval tobbel, mint amit a kiotoi egyezmenyben igertunk. persze, mert akkor meg volt gazdsagunk, iparunk, most meg semmi.
ami a mediaban megy, azt fogadjuk kello hitetlenseggel, de mielott hinnenk ennek vagy annak es velemenyt mondanak, elotte jarjunk utana.
valoban nem tul valoszinu, hogy egy akkora katasztrofa lesz, mint amit a hirekben nyomnak, h felmelegszik a tenger, mindent elont a viz stb stb. De a jovo nemezedeke mar valoszinuleg egy joval szarabb allapotu bolygot fog orokolni tolunk.......
es ez most nem egy hegyi beszed volt es nem azt akartam ezzel irni, hogy ez utan inkab mindenki jarjon biciklivel meg ilyenek, nekem sem mostak at az agyamat a kornyezetvedok, sot, utalom oket mint a szart, mert azok is ritka butak.... De igenis, hogy klimavaltozas van, es mi vagyunk azok, akik tehetnek a kornyezetert.
bocsi az OFF miatt!
vsop14 Elküldve: 2010-02-21 19:19 Benzin VS Dízel
Hori írta:vsop14 írta:Hori írta:vsop14 írta:lacaca írta:vsop14 írta: en mar azt sem ertem, hogy min megy a vita......
az e39 oldalon is meg a videoban is az ember orvendezett, hogy hat a dizel mennyivel kevesebbet evett.... nem tudom mit vart? vagy ki az aki ezen meglepodik?
Ezen azok magukat nagyon okosnak gondolók lepõdnének meg, akik teljes meggyõzõdéssel állítják (totalcar fórum).hogy a diesel ugyanolyan körülmények között max 1literrel (de talán még annyival sem) fogyaszt kevesebbet,és lényegesen lassúbb ,jobban szennyezi a környezetet stb.
Ez legalább akkora baromság,mint a globális felmelegedés,a CO Kvóta meg a H1N1! Ezeket is a lakosság átlag 70-80%-a bekajálja! (ez a régi jól bevált oktatási rendszer szándékos tönkretételének eredménye! A buta gyerek bármit elhisz és még nem is tudja magáról.hogy buta!!)
Én senkit nem akarok környezetvédelemre hivatkozva befolyásolni abban,hogy benzin vagy dízel üzemû autót vegyen, ugyanis környezetvédelmi szempontból semmi jelentõsége nincs(csepp a tengerben!!) csupán a tévhiteket akartam eloszlatni!
miert is baromsag pl a globalis felmelegedes? azt ne mondd, hogy nem erzed, hogy nem ugy mukodik az idojaras, mint 10 eve. valoban egy csepp a tengerben, hogy ki milyen emisszioju autoval jar, de a varosban akkor ott van a tenger. sok kicsi sokra megy. vagy szerinted a szmog is baromsag? Lehet egymasra mutogatni, hogy de mi vagyok en az autommal a gyarhoz kepest, a gyar meg azt mondja, hogy hat de az USA nem irta ala a kiotoi egyezmenyt.... A mi jovonkert mi vagyunk felelosek, sot nem is a sajat jovonkert, inkabb az unokaink, dedunokaink jovojeert. Amit ma elbaszunk lehet, hogy csak évek, évtidezedek alatt teszik meg a hatásukat. A cfc gazokat pl. kimondottan kornyezetbarat gazoknak mondtak, ezeket hasznaltak regebben huzokozegnek, aztan 10-20 ev mulva kiderult, hogy bizony igencsak belejatszottak az ozonreteg karositasaba es elkezdtek tuzzel-vassal irtani. csakhogy meg miutan betiltottak, meg csak utana kezdtek ezek a gazok csak igazan dolgozni. kb 10 ev a tartozkodasi idejuk a legkorben...
valoban nagyon sok a baromsag, amit a mediaban nyomatnak, de az, hogy a jelenlegi fejlodes es kornyezeti hatasok mellett jo uton haladunk a Foldunk elpusztitasahoz az teny. persze itt nagyon sok evrol van szo, de most alapozzuk meg ezt....
es ebben a temaban ami butasag az sajnos inkabb jo hirekrol szol. pl hogy magyarorszagnak sikerult csokkentenie a CO2 kibocsatasat, sot joval tobbel, mint amit a kiotoi egyezmenyben igertunk. persze, mert akkor meg volt gazdsagunk, iparunk, most meg semmi.
ami a mediaban megy, azt fogadjuk kello hitetlenseggel, de mielott hinnenk ennek vagy annak es velemenyt mondanak, elotte jarjunk utana.
valoban nem tul valoszinu, hogy egy akkora katasztrofa lesz, mint amit a hirekben nyomnak, h felmelegszik a tenger, mindent elont a viz stb stb. De a jovo nemezedeke mar valoszinuleg egy joval szarabb allapotu bolygot fog orokolni tolunk.......
es ez most nem egy hegyi beszed volt es nem azt akartam ezzel irni, hogy ez utan inkab mindenki jarjon biciklivel meg ilyenek.... De igenis, hogy klimavaltozas van, es mi vagyunk azok, akik tehetnek a kornyezetert.
bocsi az OFF miatt!
akkor remélem most mész és összetöröd az autot és holnaptol csak gyalog vagy brinyóval jársz. az a jó hogy aki erölteti a környezetvédelmet az sem tesz le olyan dogokrol amik kárositják a környezetet, én amúgy támogatom a globális felmelegedést, elvégre mégiscsak klíma szerelõ vagyok
azert gratulalok, hogy sikerult megfognod az erdemi reszet a dolgoknak. egyebkent kb szo szerint le irtam, hogy nem errol van szo, hanem arrol csupan, annyi, hogy ez kozos erdek es kozosen alakitjuk....
de lehet hogy jó példát kéne mutatnod ha ennyire kiállsz mellette, letenni az autót vagy valami ilyesmi és mondanod az ismeröseidnek is hátha õk is követik a példádat és akkor közösen alakitjátok
vsop14 Elküldve: 2010-02-21 19:10 Benzin VS Dízel
Hori írta:vsop14 írta:lacaca írta:vsop14 írta: en mar azt sem ertem, hogy min megy a vita......
az e39 oldalon is meg a videoban is az ember orvendezett, hogy hat a dizel mennyivel kevesebbet evett.... nem tudom mit vart? vagy ki az aki ezen meglepodik?
Ezen azok magukat nagyon okosnak gondolók lepõdnének meg, akik teljes meggyõzõdéssel állítják (totalcar fórum).hogy a diesel ugyanolyan körülmények között max 1literrel (de talán még annyival sem) fogyaszt kevesebbet,és lényegesen lassúbb ,jobban szennyezi a környezetet stb.
Ez legalább akkora baromság,mint a globális felmelegedés,a CO Kvóta meg a H1N1! Ezeket is a lakosság átlag 70-80%-a bekajálja! (ez a régi jól bevált oktatási rendszer szándékos tönkretételének eredménye! A buta gyerek bármit elhisz és még nem is tudja magáról.hogy buta!!)
Én senkit nem akarok környezetvédelemre hivatkozva befolyásolni abban,hogy benzin vagy dízel üzemû autót vegyen, ugyanis környezetvédelmi szempontból semmi jelentõsége nincs(csepp a tengerben!!) csupán a tévhiteket akartam eloszlatni!
miert is baromsag pl a globalis felmelegedes? azt ne mondd, hogy nem erzed, hogy nem ugy mukodik az idojaras, mint 10 eve. valoban egy csepp a tengerben, hogy ki milyen emisszioju autoval jar, de a varosban akkor ott van a tenger. sok kicsi sokra megy. vagy szerinted a szmog is baromsag? Lehet egymasra mutogatni, hogy de mi vagyok en az autommal a gyarhoz kepest, a gyar meg azt mondja, hogy hat de az USA nem irta ala a kiotoi egyezmenyt.... A mi jovonkert mi vagyunk felelosek, sot nem is a sajat jovonkert, inkabb az unokaink, dedunokaink jovojeert. Amit ma elbaszunk lehet, hogy csak évek, évtidezedek alatt teszik meg a hatásukat. A cfc gazokat pl. kimondottan kornyezetbarat gazoknak mondtak, ezeket hasznaltak regebben huzokozegnek, aztan 10-20 ev mulva kiderult, hogy bizony igencsak belejatszottak az ozonreteg karositasaba es elkezdtek tuzzel-vassal irtani. csakhogy meg miutan betiltottak, meg csak utana kezdtek ezek a gazok csak igazan dolgozni. kb 10 ev a tartozkodasi idejuk a legkorben...
valoban nagyon sok a baromsag, amit a mediaban nyomatnak, de az, hogy a jelenlegi fejlodes es kornyezeti hatasok mellett jo uton haladunk a Foldunk elpusztitasahoz az teny. persze itt nagyon sok evrol van szo, de most alapozzuk meg ezt....
es ebben a temaban ami butasag az sajnos inkabb jo hirekrol szol. pl hogy magyarorszagnak sikerult csokkentenie a CO2 kibocsatasat, sot joval tobbel, mint amit a kiotoi egyezmenyben igertunk. persze, mert akkor meg volt gazdsagunk, iparunk, most meg semmi.
ami a mediaban megy, azt fogadjuk kello hitetlenseggel, de mielott hinnenk ennek vagy annak es velemenyt mondanak, elotte jarjunk utana.
valoban nem tul valoszinu, hogy egy akkora katasztrofa lesz, mint amit a hirekben nyomnak, h felmelegszik a tenger, mindent elont a viz stb stb. De a jovo nemezedeke mar valoszinuleg egy joval szarabb allapotu bolygot fog orokolni tolunk.......
es ez most nem egy hegyi beszed volt es nem azt akartam ezzel irni, hogy ez utan inkab mindenki jarjon biciklivel meg ilyenek.... De igenis, hogy klimavaltozas van, es mi vagyunk azok, akik tehetnek a kornyezetert.
bocsi az OFF miatt!
akkor remélem most mész és összetöröd az autot és holnaptol csak gyalog vagy brinyóval jársz. az a jó hogy aki erölteti a környezetvédelmet az sem tesz le olyan dogokrol amik kárositják a környezetet, én amúgy támogatom a globális felmelegedést, elvégre mégiscsak klíma szerelõ vagyok
vsop14 Elküldve: 2010-02-21 18:59 Benzin VS Dízel
lacaca írta:vsop14 írta: en mar azt sem ertem, hogy min megy a vita......
az e39 oldalon is meg a videoban is az ember orvendezett, hogy hat a dizel mennyivel kevesebbet evett.... nem tudom mit vart? vagy ki az aki ezen meglepodik?
Ezen azok magukat nagyon okosnak gondolók lepõdnének meg, akik teljes meggyõzõdéssel állítják (totalcar fórum).hogy a diesel ugyanolyan körülmények között max 1literrel (de talán még annyival sem) fogyaszt kevesebbet,és lényegesen lassúbb ,jobban szennyezi a környezetet stb.
Ez legalább akkora baromság,mint a globális felmelegedés,a CO Kvóta meg a H1N1! Ezeket is a lakosság átlag 70-80%-a bekajálja! (ez a régi jól bevált oktatási rendszer szándékos tönkretételének eredménye! A buta gyerek bármit elhisz és még nem is tudja magáról.hogy buta!!)
Én senkit nem akarok környezetvédelemre hivatkozva befolyásolni abban,hogy benzin vagy dízel üzemû autót vegyen, ugyanis környezetvédelmi szempontból semmi jelentõsége nincs(csepp a tengerben!!) csupán a tévhiteket akartam eloszlatni!
vsop14 Elküldve: 2010-02-21 14:47 Benzin VS Dízel
Szemy írta: Folytatva hil kollega gonolatmenetet: az is elgondolkodtato, hogy "kulturaltabb" orszagokban egyre fontosabb szempont egy auto vasarlasakor a környezetvedelem/karosanyag kibocsatas.
Szemy
vsop14 Elküldve: 2010-02-21 11:37 Benzin VS Dízel
vsop14 Elküldve: 2010-02-21 00:48 Motorjel, eml, kipörgésgátló, menetstabilizátor világít!
BMWmotors írta: Megtörtént és kicseréltük afolytószelepet,100 e.Egy darabig jó volt majd most ismét ugyanaz a baja.Idegesítõ és már így,hogy találomra cseréltetik ki vele a cuccokat sokban van.
vsop14 Elküldve: 2010-02-21 00:42 alufelni
Hori írta:kerezsijoc írta: sziasztok!
A nagy kérdésem :
az e36 16" m-s felni jó e46-ra?
Eredeti és sérülésmentes szerintetek mennyit ér ?
felmenni felmegy rá gond nélkül.
háát sztem eszmei értéke lehet a felninek scc 60ezret ér
Ja és sztem gyáriba csak 17"volt
vsop14 Elküldve: 2010-02-15 01:40 Társalgó
KASZAMester írta: e.bay.
-nézegelõdnék,de nem értek hozzá...
-keresgélek e46-alpinámhoz/kemény tetõt/-hard topot.
-de nem olcsok,és hát,hogy hogyan tudna hozzám,haza utazni?!
-ezért hát minél közelebb kéne találnom,vmi olcso,kifogástalan,ezüst,vagy fényes feketét.
-egyenlõre csak kacérkodok a gondolattal,még pénzem sincsen rá.
vsop14 Elküldve: 2010-02-13 20:02 Benzin VS Dízel
bmw520ds írta:vsop14 írta:Nem bántasz meg!Ez tíz éve volt,nem hiszem hogy ezen kellene vitázni,mert tíz éve ez a bizonyos tds még csak nyolc éves volt és 520i-bõl 525tds be ültem át,úgy hogy tudom mit írok.A kiló és lóerõ eltérés pedig azt hiszem egál!Tök sima gázpedállal!!!Semi adagoló hiba nem volt,a mai napig rendesen megy,úgy hogy ez is bizonyítja hogy nem minden dízel szar!Igen 150lóerõ 110-zel szemben,az aztán normális motor)Egy vicc.Még egy fontos érvem van.El lehet jönni és megnézni a csavarokat hogy nem volt adagoló,turbó meg egyéb, szóbeszéd tárgyává vált alkatrész lecserélve!Ez csak egy lehetõség.Ha írsz,sosem indulatból tedd,érvelj és bizonyítsd az érveid,akkor helytállnak...bmw520ds írta:hil írta: Nem akartam errõl írni, de mégis. nekem benzines. Nem a környezetvédelem miatt, mert az nem is érdekel, hiszen mást sem a zöldeken kívûl de: ugye a dizel motort nem elsõsorban személygk hajtáshoz taláták ki. Hogy tudják ott is alkalmazni, mindenféle egyéb okosságot fejlesztettek ki rá és valóban, a menetteljesítményt nézve messze leelõzi a benyást, mindez vitathatatlan. De állíts egymás mellé egy mondjuk 20 évvel ezelõtti benzinest és dizelet, na hát ott látható, hogy a dizel közelébe sem ér a benzinesnek. Mára a sok fejlesztés eredményeként megveri. Viszont ennek ára van: 200 000Km felett már rengeteg baj tud adódni a dizel motorral, mig a benzinessel szinte alig, és ez köszönhetõ az újítások során bele került rengeteg "felzárkózást segítõ" kütyünek egységnek, amibõl minél több van, annál nagyobb a hiba lehetõség. Itt is több dizel hibáról esik szó mint benzinesrõl, erre azt írta valaki, hogy mert a dizelbõl több van,de szerintem ez nem biztos, hogy így van. Nekem ezért inkább a benzines, mert egyszerûbb, kissebb a hiba lehetõség.Szia!Jól írtad, az arány bõven 70-30 arányú a dízel javára.Evidens a nagy számok törvénye is.De egy dologban vitatkoznék Veled.Az én dízelem 382000 km-es futás teljesítménnyel van, soha nem volt vele aksi lemerülésen kívüli bénultság, igaz rakoncátlan hibakódok vannak benne, de azt hogy sok baj van velük, szerintem egy ráragasztott béklyó!Nekem volt benzinesem is, akkor alig vártam hogy valaki végre megvegye és átülhessek egy dízelbe.Örök vitatéma marad,az is tény hogy a szervizekbe is több a dízel,de a nagy számok törvénye dolgozik,a futott kilométerek,darabszám,hozzá nem értésbõl fakadó problémák.Én abba untam bele hogy a 520i-t, 150 lóerõvel, szétszopatták a dízel népautók, kevesebb lóerõvel!Az üzemanyag pedig mindig megvehetõ olcsóbban!Sok jellegzetes dízel hiba kivédhetõ lehetne apró odafigyeléssel, gondolkodással!De imádom a benzineseket is, ne haragudj, de nem fogom õket szidni!A régi dízeleket sem kell nagyon bántani, mert igaz hogy eleinte tetû lassúak voltak, de hát szépen feljöttek és ha reális akarsz lenni, a 25tds simán jobb volt menetteljesítményben és gazdaságosságban, mint a hét lóerõvel több 20i.A Dr Anisits által vezetett gyári csapat és a 320d pedig elverte a gyári M3-at anno...Saját nyilatkozata alapján, hiszti volt az M-Gmbh részérõl, mert komoly borsót törtek a sport autó eladások üzletmenetére, ezért vissza kellett vonulni az ez irányú fejlesztésektõl.Az alkatrész üzletág is nagyon komoly bevételi forrás egy autógyárnak!De ezen sem vitázok, talán egyszerûbb felépítésének köszönhetõen, a benzines nem hajlamos a meghibásodásokra, de ha egyszerûbb, akkor új autóként miért volt egyforma vagy drágább árban?
na azt megnezem mikor ver oda engem egy 325tds. raadasul orok problema van annak az adagolojaval is.
nem akarlak megbantani, de ugy megis mit vartal egy 520i-tol? hogy egy tobbszaz kiloval konyebb xy autó egy normalisabb motorral majd nem fog otthagyni?
vsop14 Elküldve: 2010-02-13 18:55 Benzin VS Dízel
bmw520ds írta:hil írta: Nem akartam errõl írni, de mégis. nekem benzines. Nem a környezetvédelem miatt, mert az nem is érdekel, hiszen mást sem a zöldeken kívûl de: ugye a dizel motort nem elsõsorban személygk hajtáshoz taláták ki. Hogy tudják ott is alkalmazni, mindenféle egyéb okosságot fejlesztettek ki rá és valóban, a menetteljesítményt nézve messze leelõzi a benyást, mindez vitathatatlan. De állíts egymás mellé egy mondjuk 20 évvel ezelõtti benzinest és dizelet, na hát ott látható, hogy a dizel közelébe sem ér a benzinesnek. Mára a sok fejlesztés eredményeként megveri. Viszont ennek ára van: 200 000Km felett már rengeteg baj tud adódni a dizel motorral, mig a benzinessel szinte alig, és ez köszönhetõ az újítások során bele került rengeteg "felzárkózást segítõ" kütyünek egységnek, amibõl minél több van, annál nagyobb a hiba lehetõség. Itt is több dizel hibáról esik szó mint benzinesrõl, erre azt írta valaki, hogy mert a dizelbõl több van,de szerintem ez nem biztos, hogy így van. Nekem ezért inkább a benzines, mert egyszerûbb, kissebb a hiba lehetõség.Szia!Jól írtad, az arány bõven 70-30 arányú a dízel javára.Evidens a nagy számok törvénye is.De egy dologban vitatkoznék Veled.Az én dízelem 382000 km-es futás teljesítménnyel van, soha nem volt vele aksi lemerülésen kívüli bénultság, igaz rakoncátlan hibakódok vannak benne, de azt hogy sok baj van velük, szerintem egy ráragasztott béklyó!Nekem volt benzinesem is, akkor alig vártam hogy valaki végre megvegye és átülhessek egy dízelbe.Örök vitatéma marad,az is tény hogy a szervizekbe is több a dízel,de a nagy számok törvénye dolgozik,a futott kilométerek,darabszám,hozzá nem értésbõl fakadó problémák.Én abba untam bele hogy a 520i-t, 150 lóerõvel, szétszopatták a dízel népautók, kevesebb lóerõvel!Az üzemanyag pedig mindig megvehetõ olcsóbban!Sok jellegzetes dízel hiba kivédhetõ lehetne apró odafigyeléssel, gondolkodással!De imádom a benzineseket is, ne haragudj, de nem fogom õket szidni!A régi dízeleket sem kell nagyon bántani, mert igaz hogy eleinte tetû lassúak voltak, de hát szépen feljöttek és ha reális akarsz lenni, a 25tds simán jobb volt menetteljesítményben és gazdaságosságban, mint a hét lóerõvel több 20i.A Dr Anisits által vezetett gyári csapat és a 320d pedig elverte a gyári M3-at anno...Saját nyilatkozata alapján, hiszti volt az M-Gmbh részérõl, mert komoly borsót törtek a sport autó eladások üzletmenetére, ezért vissza kellett vonulni az ez irányú fejlesztésektõl.Az alkatrész üzletág is nagyon komoly bevételi forrás egy autógyárnak!De ezen sem vitázok, talán egyszerûbb felépítésének köszönhetõen, a benzines nem hajlamos a meghibásodásokra, de ha egyszerûbb, akkor új autóként miért volt egyforma vagy drágább árban?
vsop14 Elküldve: 2010-02-13 12:15 Benzin VS Dízel
lacaca írta:hanzi3 írta: Ez a téma egy olyan matematikai egyenlet aminek nincs megoldasa mindaddig amig egyik vagy masik oldal meg nem szünik létezni.Az emberek érzésböl vagy számitásból választanak autot vagy mindkettöböl egyszerre. Kompromisszumot kötnek és hasznaljak. Én elfogattam az autom átlag 10,5 literes fogyasztasat, viszont kárpótol a menetteljesitmény es a 6 henger üvöltése 4000-es fordulattol felfelé.
Nyilván a dieselek is iszonyat jol mennek hosszu uton sokkal rugalmasabbak a benzinesnel és ezt a távot kisebb kõltséggel teszik meg. A jozan ész ezt helyezné elötérbe , de jön egyes embereknél a benzin bekodoltság és bukik a jozan esz.
Én a bekódoltságot inkább magyarra fordítanám: butaság
Ugyanis,ha venné a fáradságot az a sok buta dízelgyûlölõ és utánanézne ,akkor megtudná,hogy az általa imádott" benzines " kipufogógáza sokkal mérgezõbb mint a dízelé! De ugye sokkal egyszerûbb az interneten "nick" nevek mögé bújva emeletes marhaságokat írogatni!
vsop14 Elküldve: 2010-02-13 12:09 Benzin VS Dízel
hil írta: Sziasztok és bocs, de nem vitát akartam kezdeményezni, mint ahogyan azt a belinkeléskor megírtam, csak olvasásra!!!
Mellesleg a környezet védõket nem értem, nekik nem felel meg pl: a vízerõmû, a szénerõmû, gáz, atom, stb erõmû. Akkor õk még talán az õsember szintjén, barlangokban laknak és most vacognak?? Nem használnak világítást, ergó számítgépet, stb. Vagy igen és talán, nekik is igényük a meleg, a kényelem, akkor meg mit pofáznak?
vsop14 Elküldve: 2010-02-06 22:58 Rádió kód
Kerdo írta: E36 BMW-be a gyári rádio kod-ja mennyi ??? hogy lehet kikodolni ???
ugyanis lekellett venni a kontaktot az aksirol,és kéri a rádio a kodot.valami jo tanács esetleg ?
kössz