vsop14 Elküldve: 2010-12-20 22:15 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
wizzaerr írta:vsop14 írta: második képen:
1 a bekomprimált levegő nyomása (mennyivel tőt a turbó)
2 sztem a nyomócsőben mért nyomás
3 beszívott légtömeg
bal oldalt az elméleti értékek , jobb oldalt a számított.
ilyen diag témában sztem keresd bmw320d4-et, ő hivatalból ért hozzá
de Tano és az e39 oldalról Jackson is nagyon kenik a témát.
ha esetleg hozzájutottál vmi inpa leíráshoz, akkor azt légyszi tedd közkinccsé, mert sztem másokat is érdekelhet
köszi!Remélem ők is olvassák majd és talán tudnak majd segíteni, vagy irodalmat ajánlani. Ha találok valamit persze mindenképp megírom, de egyelőre nem túl bíztató a helyzet. TIS-t nézegettem, de abban sem találtam referenciaértékeket, tűréshatárokat. Mivel a szerelő a diagnosztika(inpa) után mondta, hogy az egyik porlasztót kell majd cserélni érdekelne,hogy ezt melyik adatból állapította meg. Hallottam már olyanról, hogy résolajveszteség meg ilyenek, de ehhez szerintem ki kell szerelni a porlasztót és bemérni...azt meg akkor szokták amikor már olyan sz.r hogy hibakódot generál...vagy lehet látni ezekből az adatokból?
na ezt most meg nem mondom, h hol van benne, de van ilyen menüpont, ahol a porlasztócsúcsokat tudod mérni.
emlékszem, mert próbáltuk soundkey kocsiját nézni, meg is találtuk csak éppen nem indult be az e60, ha rá volt dugva a diag....
ezúton is kérdem a hozzáértőket, h vajon mitől lehetett ez?