vsop14 Elküldve: 2010-12-19 22:29 Társalgó
K_Gergo írta: te beszélsz?!
ezt már akkor mondtam, mikor megújította az oldalt
persze biztos örült. csomó munka meg minden, erre a hülyegyerek ezzel találja be
vsop14 Elküldve: 2010-12-19 22:29 Társalgó
K_Gergo írta: te beszélsz?!
vsop14 Elküldve: 2010-12-19 14:27 XENON utólag
ute107 írta: Kíváncsi lennék mit szólnátok az enyémhez. Erős, de nem vakít. Meg van a kimondott vetített kép és az útra van állítva.
Egy a probléma, hogy a befogató adapter állandóan elreped... :-S
Elmondom, hogy jobb az ilyen mint a szar projektoros amin még a magasságállító sem jó. Lásd Skoda Suberb.... 10-ből 8-nak rossz....
vsop14 Elküldve: 2010-12-19 10:35 XENON utólag
Qucsy írta:jrtom írta: Én csak azt nem értem, hogy amikor két ilyen utólagos xenonnal szerelt autós összetalálkozik úgy, hogy egymással szemben mennek és mind a kettőnek kisül a szeme, akkor mi játszódik le az okos fejükben.
csak ennyi de széééép..és csatt...
vsop14 Elküldve: 2010-12-18 20:57 XENON utólag
jrtom írta: Teljesen igazad van hil!!!
Nekem is tele a tököm az utólagos xenonnal szerelt kocsikkal és itt azokra az autókra gondolok amikben sima halogén izzós fényszóró van ami nem projektoros. Olyan mintha két reflektor lenne a kocsira felszerelve. Konkrétan ha szembe jön velem egy ilyen és ráadásul szarul is van beállítva neki akkor én szívbajnélkül felnyomom a refit neki, hogy érezze a törődést!hil írta:ute107 írta:
Én!!!
Oké. Az én autóm ne nyomogassa egy rendőr sem...sőt kpm-es se... Ennyi. Én így állok hozzá. Ja és ha jól emlékszem nekem is utólagos xenon van a kocsimba... hmmm szabálytalan. Adok magamnak mára egy figyelmeztetést...
Nagy kár, hogy Te is, és mások is ilyen cinikusan kezelik ezt a témát. Ha sokat, mit sokat, rengeteget vezetnél sötétben és Magad is szembesülnél azzal a problémával, hogy egy 300 Km út során hányszor vakítanak el a szarul beállított Xenonnal (meg mással is, de az előbbi a jellemző), akkor gondolom, Te sem így gondolkoznál. Én ebben a harcban a szervnek drukkolok, amit nem is titkolok, bocsánat ezért
vsop14 Elküldve: 2010-12-18 19:07 XENON utólag
Qucsy írta:nickname írta:ute107 írta:kempelen írta:sticky írta: Sziasztok!
Tudja valaki, hogy milyen feltételeknek kell megfelelni az autónak, hogy az utólagos Xenon beépítés után átmenjen a műszaki vizsgán, és a rendőr se kötekedjen?
Segítségeteket előre is köszönöm.
Csak a full gyári átalakítás, melyhez a xenon fényszórón kívül mindenképpen hozzátartozik:
- fényszórómosó
- automatikus fényszóró-magasságállító
Amiért pedig nem támaogatják hivatalosan a nem gyári átalakítást, arról itt olvashatsz:
http://www.nkh.hu/images/stori...nyszrk.pdf
OKÉ! De a rendőr mivel és hogyan nézi meg a magasságállítást???!!! Mert gondolom azt te sem engeded, hogy ráüljön a kocsi elejére majd leugorjon....
Nem lehet ellenőrizni. És azt sem, hogy ha a lengőkarra "bekötsz" valami a magasságállítóra hasonlító szerkezetet, és ha az elromlott... leírja a jogszabály...a legalsó érték körüli magasságban "kell" beállni a lámpának.
Szintén nem tudják a NKH-nál ez ellenőrizni. Szóval...szerintem... de psszt...elég a mosó és a projektoros fényszóró.
Müszaki vizsga állomáson tudják ellenörizni ,söt a szin hömérsékletet nézni is szokták hogy 4xxx K nak megfelel.
..ti azt el sem hiszitek hogy 1es igazoltatáskor milyen dolgokat is meg nem néznek a rendőrök sőt volt már olyan igazoltatásban részem hogy műszerrel ellenőrizték a pufogómat...és amikor műszerrel ellenőrizték az autóm eredetét..
vsop14 Elküldve: 2010-12-18 18:26 Most vettem BMW-t
vsop14 Elküldve: 2010-12-18 18:25 Most vettem BMW-t
woodstock írta:Robin68 írta:woodstock írta: Hát figyelj miután ezt leszedtem kipróbáltam befogtam az egyik csövet másikon jött rendesen igaz kis késéssel aztán fordítva ugyanúgy...de ezen akármerre fújok levegőt nem megy át semmi ha azt a kis lyukat befogom. Amúgy érdekelne ha nem teszem vissza csak simán rádugom a csövet a spricnire az mennyire rossz? amúgy amikor fenn volt ugye a víz nem ment át rajta tehát ablakot mosni nem tudtam de a pumpa meg nyomta volna mert ahol tudott folyt ki a mosófoly. ha gyengélkedne a pumpa akkor ezt sem csinálná...gondolom. de ha mégis rossz lenne mibe fáj és honnan jövök rá h kezd elszállni? és mégegyszer: minek ez a visszacsapó szelep? Amúgy nekem boltban mondták h univerzális nincs gyári 5k tisztítsam ki...de ha más márkához van univerzális aminek ilyen a mérete az jó nem? tudtok ilyet?
Megakadályozza a cső visszaürülését a tartályba.
Ez azért kell mert ha hosszan húzod a kart, hogy vizet spriccelj a szélvédőre, késleltetve elindul az ablaktörlő is. Ha visszaengedné a vizet akkor szárazon indulna el mert nem biztos, hogy a víz is felkerülne addigra a tartályból és nagy eséllyel össze karcolná az üveget na meg az ablaktörlő gumija is hamarabb tönkremenne.
Most megcsináltam úgy h simán kihagytam a szelepet...tényleg várni kell a vízre de amúgy működik bár nem az igazi szóval asszem kéne vennem ilyet...egyik boltban nekem azt mondták h 5k/db mondom jó lesz ez nélküle bár ők valami olyat magyaráztak h ez szűrő...azóta tudom h nem az. mindenesetre egyik autósbolt honlapján sem találtam ilyet...viszont valaki meg mondta h ő boltban vett 1900/pár!!!!úgyhogy nemtom hol nézzek utána?!
vsop14 Elküldve: 2010-12-17 18:55 Most vettem BMW-t
woodstock írta:Tano írta:woodstock írta: Sziasztok!
Az a bajom h az ablakmosó spricnik(nem tudtam jobb szót ) nem is jó irányba nyomják a vizet és nem is mind nyomja a vizet konkrétan 4 lyukból csak 1 ami jó a többin nehezen jön vagy nem jó irányba...érdemes ezt valamivel kitisztítani vagy keressek újakat gondoltam h tűvel megpiszkálom talán az irányt is beállítom mert marha idegesítő h nem nyomja rendesen pont az én oldalamon...
Esetleg valami bevált praktika?? tudom h apróság de ifegesítő!
Szerintem tűvel nyugodtan kitisztíthatod, elkoszolódhatott. Azzal be is tudod állítani a pozicíót.
vi
Na kiderült a turpisság nem a spricnik a rosszak..leszedtem a hangszigetelést és meglestem van egy műanyag L alakú valami szelep féle ami a spricnik előtt van még a motorfedél alatt és ahogy próbálgattam lárttam h jön belőlük a víz de nem megy át rajtuk hanem konkrétan melletttük folyik vagy nem is folyik....szóval azok a rosszak...
Kérdés: Lehet ilyet kapni valami univerzálisat vagy akármilyet? Próbáltam átfújni rajtuk de nem ment a spricniken simán át tudtam fújni....
Szerk: Igazából ennek az alkatrésznek a szerepe sem tiszta számomra h mit csinál talán szűkíti az átmérőt vagy fogalmam sincs de most beáztattam vízkőoldóba hátha jó lesz...valami tanács?
vsop14 Elküldve: 2010-12-16 22:23 Segítsetek!
Laca1980 írta: Sziasztok! Olyan problémám van: kb 1 hónapja vásároltam egy E36 325 tds-t. Aztán olyan panaszom van vele kapcsolatban, hogy néha körbeforog a gyújtáskapcsoló, és nem csinál semmit. Ha kihúzom a kulcsot és visszadugom, akkor ad gyújtást, és indul az autó. Ez még a legkissebb probléma. Mellette csinál olyant, hogy ha leveszem a gyújtást, és kiveszem a kulcsot az autó nem áll le. rajta marad a gyújtás. Ilyenkor ha lefullasztom, akkor is rajta marad a gyújtás, és nem tudom sehogy levenni. Nem működnek az elektromos ablakok, nem működik a centrálzár meg ilyen apróságok. De van amikor ez elmúlik, és minden működik tökéletesen az autón mintha semmi baja sem lenne. Mi lehet ennek az oka? Mit kell cserélni hogy jó legyen? Kérem segítsetek!!!!!!!!
vsop14 Elküldve: 2010-12-16 22:02 N42B18A valami zakatol a motorban
YELLOW írta:Oldboy2 írta: ......a vezérlés nem állna vissza? a valvetronic rakoncátlankodna? semmi hibát nem, nem jelez.
mondjuk több embertől hallottam, hogy ezeknek ilyen hangja van, mint ahogy a német illetékes is írta......
Hidd el ennek ilyen a hangja. Egyébként az enyém sem mindig egyforma, néha finoman ketyeg, néha durvábban, dízelesen kelepel. ( Én el vagyok vele, ha meg élveszkedni akarok beülök az 540-be. Vegyél te is egyet, most már elég ólcsó és megtudod, hogy hol lakik a "jó isten" a bajoroknál. )
amúgy pont nézegettem E38-at is... sőt láttam egy 745i-t újabbat (hírtelen nem jut eszembe a száma, e38 utáni) nagyon jó áron és képek alapján megkímélt is volt. E39-eket nézegettem, de azok még szinte drágábbak.
vsop14 Elküldve: 2010-12-16 00:00 Elsõ lámpák
Mykee írta: ÜdV!
Remélem jó helyre írok, lentebb olvastam lámpa újra foncsorozásáról. Tudna nekem segíteni valaki, hogy ki és hol csinálja? Van egy projis lámpám amiről szinte az összes "króm" lejött és semmi nem lehet vele látni.
Előre is köszi
vsop14 Elküldve: 2010-12-12 17:37 Társalgó
kempelen írta: Csak érdekességképpen. Valami magánimport lehet az usában:
320d Arizona, USA
http://phoenix.olx.com/bmw-320...id-1102438
vsop14 Elküldve: 2010-12-12 00:15 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)
kempelen írta:bmw320d4 írta:Adiii írta:bmw320d4 írta:Adiii írta:
Nem sper-es (önzáró) difibe milyen olajat ajánlotok? 75W-90et vagy 75W-140et érdemesebb rakni bele?
SAFX-O 75W90
Akkor ezek szerint a 75W 140 az tök fölösleges lenne igaz?
Szerintem igen. Mi soha nem használtunk mást.
Szerintem sem, bár érdekes a catrol olajválasztó oldala.
A 316i-nél csak a Castrol SAF-XJ 75W-140 olajat ajánlja, de például azonos évjáratú 320d-nél hármat is, nevezetesen:
Castrol SAF-X 75W-140, Castrol SAF-XO 75W-90, Castrol SAF-XJ 75W-140
Ha jól tudom ezek egyikében sincs sper
Na nem mintha ez számítana, de érdekes...
vsop14 Elküldve: 2010-12-12 00:11 DSC
bmw320d4 írta:tomke írta: Sziasztok!
Ma,teljesen váratlanul,minden előjel nélkül kigyulladt az ABS és a kipörgésgátló visszajelzőm.Rövid idő után elaludt,majd 20 km múlva újra kigyulladt,azóta sajnos világít.Van ötletetek,h mi lehet a baja?Előre is köszönöm a válaszokat!
Üdv!
Milyen autód van?