xmann fórum hozzászólásai

xmann Elküldve: 2016-03-29 18:08 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

r-6-s írta:
xmann írta:
r-6-s írta:
xmann írta:
xmann írta: Help pls !!!!!
Olyan gondom van hogy bmw e36 1,6 benzines autómnál légtömegmérő csere után olyan csinál hogy amikor ráadom a gyújtást a fordulatszám mérő megugrik felfelé kb 300-400 fordulatot,de még beindítás előtt, és beindítás után is kb ennyi csal a fordulatszám mérő azaz többet mér mint kellene a motor szépen jár nincs más gondom csak ez mégis picit zavar. ha leveszem a gyújtást kb 3-4 másodperc múlva visszaesik 0ra. ha újra gyújtást adok akkor újra felugrik egyből 300-400ra. ezt légtömegmérő csere óta csinálja. már mentem vele 300 km-t és még mindig csinálja mert valahol olvastam h légtömegmérő csere után van h előjöhet ilyen gond. Előre is köszi a választ


Senki nem vágja mi lehet a gond?


csere után volt adaptáció törlés?


Szia nem tudom,de gyanítom, hogy nem volt. A szerelőhöz visszaviszem gondolom ha van neki hozzá diagnosztikája azzal ki tudja törölni ugye? Esetleg ha volt törölve és mégis csinálja mi lehet még a gond?


Ha jól tudom gyári diaggal lehet adaptációt törölni. A kicserélt légtömegmérő bontott cucc? mert ha igen, akkor az akár lehet szintén rossz .. egy hozzáértő diagolás szerintem választ adna arra hogy mi hibádzik


A légtömegmérő elméletileg jó mert ki lett mérve, mivel amit először kaptam beletette kimérte műszerrel és még rosszabb volt mint ami eredetileg benne volt. Na azt kicserélte akitől vettem egy másikra az már jó volt műszer szerint.

xmann Elküldve: 2016-03-29 16:27 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

r-6-s írta:
xmann írta:
xmann írta: Help pls !!!!!
Olyan gondom van hogy bmw e36 1,6 benzines autómnál légtömegmérő csere után olyan csinál hogy amikor ráadom a gyújtást a fordulatszám mérő megugrik felfelé kb 300-400 fordulatot,de még beindítás előtt, és beindítás után is kb ennyi csal a fordulatszám mérő azaz többet mér mint kellene a motor szépen jár nincs más gondom csak ez mégis picit zavar. ha leveszem a gyújtást kb 3-4 másodperc múlva visszaesik 0ra. ha újra gyújtást adok akkor újra felugrik egyből 300-400ra. ezt légtömegmérő csere óta csinálja. már mentem vele 300 km-t és még mindig csinálja mert valahol olvastam h légtömegmérő csere után van h előjöhet ilyen gond. Előre is köszi a választ


Senki nem vágja mi lehet a gond?


csere után volt adaptáció törlés?


Szia nem tudom,de gyanítom, hogy nem volt. A szerelőhöz visszaviszem gondolom ha van neki hozzá diagnosztikája azzal ki tudja törölni ugye? Esetleg ha volt törölve és mégis csinálja mi lehet még a gond?

xmann Elküldve: 2016-03-28 22:23 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

xmann írta: Help pls !!!!!
Olyan gondom van hogy bmw e36 1,6 benzines autómnál légtömegmérő csere után olyan csinál hogy amikor ráadom a gyújtást a fordulatszám mérő megugrik felfelé kb 300-400 fordulatot,de még beindítás előtt, és beindítás után is kb ennyi csal a fordulatszám mérő azaz többet mér mint kellene a motor szépen jár nincs más gondom csak ez mégis picit zavar. ha leveszem a gyújtást kb 3-4 másodperc múlva visszaesik 0ra. ha újra gyújtást adok akkor újra felugrik egyből 300-400ra. ezt légtömegmérő csere óta csinálja. már mentem vele 300 km-t és még mindig csinálja mert valahol olvastam h légtömegmérő csere után van h előjöhet ilyen gond. Előre is köszi a választ


Senki nem vágja mi lehet a gond?

xmann Elküldve: 2016-03-25 13:28 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

Help pls !!!!!
Olyan gondom van hogy bmw e36 1,6 benzines autómnál légtömegmérő csere után olyan csinál hogy amikor ráadom a gyújtást a fordulatszám mérő megugrik felfelé kb 300-400 fordulatot,de még beindítás előtt, és beindítás után is kb ennyi csal a fordulatszám mérő azaz többet mér mint kellene a motor szépen jár nincs más gondom csak ez mégis picit zavar. ha leveszem a gyújtást kb 3-4 másodperc múlva visszaesik 0ra. ha újra gyújtást adok akkor újra felugrik egyből 300-400ra. ezt légtömegmérő csere óta csinálja. már mentem vele 300 km-t és még mindig csinálja mert valahol olvastam h légtömegmérő csere után van h előjöhet ilyen gond. Előre is köszi a választ

xmann Elküldve: 2016-02-21 15:29 Mi lehet a baj?

viktor írta:
xmann írta:
xmann írta: Üdv, Néhány hete írtam csak akkor légtömegmérő témába, de kiderült h nem légtömegmérő a ludas. Olyan gondom van, hogy van egy 98as e36om 1,6os benzines és 5.be gyengén gyorsul olyan mintha hegyre mennék felfelé úgy gyorsul. akkor azt mondta a szerelő h hengerfejes de közben kiderült h mégsem hengerfejes hanem benzinszivattyú szállt el. na azt kicserélte, annyival lett jobb a helyzet, hogy előtte 3. 4. be is jelen volt ez a dolog most már csak 5. be. Azt vettem még észre, hogy a fogyasztásmérőm nem leng ki gázadásnál csak mondjuk 10-15 literig, holott eddig kilengett teljesen 30 literig és onnan állt be. Az autó rövid távokon volt használva, szóval nem mindig tudott bemelegedni üzemmelegre. Mi lehet a gond szerintetek?


Senkinek nincs ötlete?


üzemanyagszűrő, nyomásszabályzó


Amit még észrevettem hogy hidegen üresbe ha túráztatom pukkadozó hang jön a kipufogóból. ezt csak most vettem észre ma

xmann Elküldve: 2016-02-21 12:01 Mi lehet a baj?

xmann írta: Üdv, Néhány hete írtam csak akkor légtömegmérő témába, de kiderült h nem légtömegmérő a ludas. Olyan gondom van, hogy van egy 98as e36om 1,6os benzines és 5.be gyengén gyorsul olyan mintha hegyre mennék felfelé úgy gyorsul. akkor azt mondta a szerelő h hengerfejes de közben kiderült h mégsem hengerfejes hanem benzinszivattyú szállt el. na azt kicserélte, annyival lett jobb a helyzet, hogy előtte 3. 4. be is jelen volt ez a dolog most már csak 5. be. Azt vettem még észre, hogy a fogyasztásmérőm nem leng ki gázadásnál csak mondjuk 10-15 literig, holott eddig kilengett teljesen 30 literig és onnan állt be. Az autó rövid távokon volt használva, szóval nem mindig tudott bemelegedni üzemmelegre. Mi lehet a gond szerintetek?


Senkinek nincs ötlete?

xmann Elküldve: 2016-02-20 09:01 Mi lehet a baj?

Üdv, Néhány hete írtam csak akkor légtömegmérő témába, de kiderült h nem légtömegmérő a ludas. Olyan gondom van, hogy van egy 98as e36om 1,6os benzines és 5.be gyengén gyorsul olyan mintha hegyre mennék felfelé úgy gyorsul. akkor azt mondta a szerelő h hengerfejes de közben kiderült h mégsem hengerfejes hanem benzinszivattyú szállt el. na azt kicserélte, annyival lett jobb a helyzet, hogy előtte 3. 4. be is jelen volt ez a dolog most már csak 5. be. Azt vettem még észre, hogy a fogyasztásmérőm nem leng ki gázadásnál csak mondjuk 10-15 literig, holott eddig kilengett teljesen 30 literig és onnan állt be. Az autó rövid távokon volt használva, szóval nem mindig tudott bemelegedni üzemmelegre. Mi lehet a gond szerintetek?

xmann Elküldve: 2016-01-21 07:50 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

csavargo írta:
xmann írta:
Pocses írta:
xmann írta: Sziasztok!
Van egy BMW e36 1,6 benzin 1998-as évjáratú autóm és olyan gondom van, hogy eddig rövid távon használtam (kb 1 km távra minden nap kétszer) lakott területen, szóval az 5. fokozatot nem is használom szinte. Hétvégén viszont mentem vele messzebb és azt vettem észre, hogy 5. be nem húz. beteszem 5. sebességbe és nyomhatok akár padlógázt is nagyon nagyon gyengén gyorsul kb ilyen 10 másodperc alatt megy 500 fordulatot feljebb a fordulatszám mérő padlógázon. 4. be is erőtlenebb mint volt de ott még talán tűrhető. Mindeközben padlógázon a fogyasztás mérőm még a 15 literig se nagyon rúg ki holott régen egy intenzívebb gázadásnál simán kilengett 30 literig és onnan állt be. Amit még észrevettem hogy a motor olajom nivójából ha kihúzom a pálcát enyhe benzin szag csapja meg az orromat és ugyanez ha leveszem a motor olaj sapkáját. Az olajban habot vagy idegen anyagot nem látom ami hengerfejre utalna, és a motor olajam sem több mint ameddig felöntöttem novemberben mivel akkor esett át olajcserén. A többi sebesség fokozatban nem vettem észre erőtlenséget. Ötlet, hogy mi lehet? Holnap megy diagnosztikára csak már nagyon idegesít hogy mi lehet vele


Szevasz!

Gyertyaképet nézhetnél, mert ha nagyon fehéres az utalhat igen szerény keverékre tehát kevés ugye a benya neki. Mert 2ő féle kép bolondulhat meg a légmennyiségmérő, vagy kevesebb levegőt mér mint ami áthalad rajta ugye akkor elszegényíti a keveréket, vagy ellenkezőleg és akkor tolja be a naftát, ilyenkor meg zabál és fekete kormosak a gyertyák. Ha ez lesz a probléma ne végy használt bontottat mert én is megjártam ezt az utat azt a végére csak új lett bele véve, így hiába volt kedvezmény vőm által, majdnem új árat fizettem így a kettő megvételével. Amúgy Yellow már többször és jól tanácsolta, húzd le róla a stekkert, és ha úgy rendesen húz a motor akkor az lesz a ludas.

Üdv.: Pocses


Voltam szerelőnél hengerfejes lett azt mondta. A légtömegmérő tuti hogy nem okozza a hibát mert ő is azzal kezdte hogy lehúzta és mentünk egy kört és légtömeg mérő nélkül is ugyanolyan volt mint vele. Azt mondja hengerfejes lett mivel kemény a vízhűtőm gumi csöve és csipkedi a vizet is nagyon kis mennyiségbe meg a fűtésem is elment mára, pedig a motorom üzem meleg.

Elképzelhetőnek tartjátok a "diagnózist"? Kb mennyibe kerül egy ilyennek a javítása? Nekem azt mondta hogy egy olaj csere és felfagyállózás újrajátszik hiába novemberbe volt mert "teletaknyolhatta" az olajat. Plusz a hengerfej tömítés 8 körül van azt én is néztem ha csak a tömítést kell cserélni és mást nem, meg a szimeringeket mondta, hogy ha már meg van bontva érdemes azt is kicserélni. Valós dolgokat közölt? Amit rá kell költeni én ráköltöm de nem akarom, hogy átverjenek komoly összeggel. Miután ezeket kicserélte 100% ba megoldódik minden gondom? Nehéz elhinni, hogy ennyi minden hiba ugyan arra a kiégett tömítésre vezethető vissza. Bár a fűtésemre azt mondta, hogy a fűtőradiátor dugult el, de köze van az eldugulásnak a hengerfej hibához állítólag.



Szia! A jelensèg utalhat arra ,hogy hengerfejes,bár nagyon sokfèle kèppen jelentkezhet. A jovítás menete úgY nèz ki hogy a szètszerelès után a hengerfejet nyomáspróbázni kell ès ha szüksèges akkor síkoltatni. Csak hengerfej tömítèst cserèlni butaság kell mèg hengerfej csavar kèszlet ès minden olyan tömítès amit a szètszerelèsnèl megbont. A hengerfej levètelènèl a víz belefolyhat az olajteknőbe ezèrt mind olaj mind fagyálló csere. HAJRÁ


Köszönöm a válaszokat akkor valószínűleg nem akar nagyon átverni, mert ezeket mondta el ő is. Bár azt mondta hogy 90%ba nem ment el a hengerfej szóval remélem síkoltatni nem fog kelleni. még egyszer köszi minden jót

xmann Elküldve: 2016-01-20 16:31 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

Pocses írta:
xmann írta: Sziasztok!
Van egy BMW e36 1,6 benzin 1998-as évjáratú autóm és olyan gondom van, hogy eddig rövid távon használtam (kb 1 km távra minden nap kétszer) lakott területen, szóval az 5. fokozatot nem is használom szinte. Hétvégén viszont mentem vele messzebb és azt vettem észre, hogy 5. be nem húz. beteszem 5. sebességbe és nyomhatok akár padlógázt is nagyon nagyon gyengén gyorsul kb ilyen 10 másodperc alatt megy 500 fordulatot feljebb a fordulatszám mérő padlógázon. 4. be is erőtlenebb mint volt de ott még talán tűrhető. Mindeközben padlógázon a fogyasztás mérőm még a 15 literig se nagyon rúg ki holott régen egy intenzívebb gázadásnál simán kilengett 30 literig és onnan állt be. Amit még észrevettem hogy a motor olajom nivójából ha kihúzom a pálcát enyhe benzin szag csapja meg az orromat és ugyanez ha leveszem a motor olaj sapkáját. Az olajban habot vagy idegen anyagot nem látom ami hengerfejre utalna, és a motor olajam sem több mint ameddig felöntöttem novemberben mivel akkor esett át olajcserén. A többi sebesség fokozatban nem vettem észre erőtlenséget. Ötlet, hogy mi lehet? Holnap megy diagnosztikára csak már nagyon idegesít hogy mi lehet vele


Szevasz!

Gyertyaképet nézhetnél, mert ha nagyon fehéres az utalhat igen szerény keverékre tehát kevés ugye a benya neki. Mert 2ő féle kép bolondulhat meg a légmennyiségmérő, vagy kevesebb levegőt mér mint ami áthalad rajta ugye akkor elszegényíti a keveréket, vagy ellenkezőleg és akkor tolja be a naftát, ilyenkor meg zabál és fekete kormosak a gyertyák. Ha ez lesz a probléma ne végy használt bontottat mert én is megjártam ezt az utat azt a végére csak új lett bele véve, így hiába volt kedvezmény vőm által, majdnem új árat fizettem így a kettő megvételével. Amúgy Yellow már többször és jól tanácsolta, húzd le róla a stekkert, és ha úgy rendesen húz a motor akkor az lesz a ludas.

Üdv.: Pocses


Voltam szerelőnél hengerfejes lett azt mondta. A légtömegmérő tuti hogy nem okozza a hibát mert ő is azzal kezdte hogy lehúzta és mentünk egy kört és légtömeg mérő nélkül is ugyanolyan volt mint vele. Azt mondja hengerfejes lett mivel kemény a vízhűtőm gumi csöve és csipkedi a vizet is nagyon kis mennyiségbe meg a fűtésem is elment mára, pedig a motorom üzem meleg.

Elképzelhetőnek tartjátok a "diagnózist"? Kb mennyibe kerül egy ilyennek a javítása? Nekem azt mondta hogy egy olaj csere és felfagyállózás újrajátszik hiába novemberbe volt mert "teletaknyolhatta" az olajat. Plusz a hengerfej tömítés 8 körül van azt én is néztem ha csak a tömítést kell cserélni és mást nem, meg a szimeringeket mondta, hogy ha már meg van bontva érdemes azt is kicserélni. Valós dolgokat közölt? Amit rá kell költeni én ráköltöm de nem akarom, hogy átverjenek komoly összeggel. Miután ezeket kicserélte 100% ba megoldódik minden gondom? Nehéz elhinni, hogy ennyi minden hiba ugyan arra a kiégett tömítésre vezethető vissza. Bár a fűtésemre azt mondta, hogy a fűtőradiátor dugult el, de köze van az eldugulásnak a hengerfej hibához állítólag.

xmann Elküldve: 2016-01-19 20:31 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

Sziasztok!
Van egy BMW e36 1,6 benzin 1998-as évjáratú autóm és olyan gondom van, hogy eddig rövid távon használtam (kb 1 km távra minden nap kétszer) lakott területen, szóval az 5. fokozatot nem is használom szinte. Hétvégén viszont mentem vele messzebb és azt vettem észre, hogy 5. be nem húz. beteszem 5. sebességbe és nyomhatok akár padlógázt is nagyon nagyon gyengén gyorsul kb ilyen 10 másodperc alatt megy 500 fordulatot feljebb a fordulatszám mérő padlógázon. 4. be is erőtlenebb mint volt de ott még talán tűrhető. Mindeközben padlógázon a fogyasztás mérőm még a 15 literig se nagyon rúg ki holott régen egy intenzívebb gázadásnál simán kilengett 30 literig és onnan állt be. Amit még észrevettem hogy a motor olajom nivójából ha kihúzom a pálcát enyhe benzin szag csapja meg az orromat és ugyanez ha leveszem a motor olaj sapkáját. Az olajban habot vagy idegen anyagot nem látom ami hengerfejre utalna, és a motor olajam sem több mint ameddig felöntöttem novemberben mivel akkor esett át olajcserén. A többi sebesség fokozatban nem vettem észre erőtlenséget. Ötlet, hogy mi lehet? Holnap megy diagnosztikára csak már nagyon idegesít hogy mi lehet vele