zoli900 fórum hozzászólásai

zoli900 Elküldve: 2013-06-12 20:39 Egr szelep

zoli900 írta:
Schumacher8 írta:
Tano írta:
halipapa írta: Hali... Megtorpanasos tortenett vegett szeretnem un. Ledugozni az egr szelepem hogy kizarjam vagy felfedjem a hiba lehetoseget az egr szemszogebol is, kitakaritottam mar stb.... Csovek rendben bla...bla... Ha a vakumcsovet csak lehuzom egy kor erejeig amig kiprobalom az is jo?


Igen, az is jó, mert akkor sem fog kinyitni. De a vákumcső végét dugd is be, pl egy csavarral vagy hasonló dologgal ami eltömíti a végét.


Szia, nekem ugyan ez volt a bajom, egy hete levan dugozva az EGR es varosban 5.9 eszik a masik meg,hogy egyenletesen megy mostmar, mondjuk nem tudom,hogy telen van-e jelentosege mivel akkor eppen jo ha meleg levegot kap, hideginditasnal...


Szevasztok!
Leszedtük a vákum csövet az EGR-ről,miért kell ledugózni,hogyan kell csinálni mind ezt?
Lehetséges,hogy akkor ezért van megtorpanás nálam is,mert nincs ledugózva?
A szívósort leszedem befújom féktisztítóval vagy valami ilyesmivel,magasnyomású mosóval lemosom és mehet is vissza?


?

zoli900 Elküldve: 2013-06-12 08:58 Egr szelep

Schumacher8 írta:
Tano írta:
halipapa írta: Hali... Megtorpanasos tortenett vegett szeretnem un. Ledugozni az egr szelepem hogy kizarjam vagy felfedjem a hiba lehetoseget az egr szemszogebol is, kitakaritottam mar stb.... Csovek rendben bla...bla... Ha a vakumcsovet csak lehuzom egy kor erejeig amig kiprobalom az is jo?


Igen, az is jó, mert akkor sem fog kinyitni. De a vákumcső végét dugd is be, pl egy csavarral vagy hasonló dologgal ami eltömíti a végét.


Szia, nekem ugyan ez volt a bajom, egy hete levan dugozva az EGR es varosban 5.9 eszik a masik meg,hogy egyenletesen megy mostmar, mondjuk nem tudom,hogy telen van-e jelentosege mivel akkor eppen jo ha meleg levegot kap, hideginditasnal...


Szevasztok!
Leszedtük a vákum csövet az EGR-ről,miért kell ledugózni,hogyan kell csinálni mind ezt?
Lehetséges,hogy akkor ezért van megtorpanás nálam is,mert nincs ledugózva?
A szívósort leszedem befújom féktisztítóval vagy valami ilyesmivel,magasnyomású mosóval lemosom és mehet is vissza?

zoli900 Elküldve: 2013-06-10 17:52 Légtömegmérõ

330d írta: jaja, van egy lemeztömítés amin van egy lyuk. utána nem volt. ennyi


Helló!
Nagy baj,ha lehúzom az EGR-t és nem csinálok vele semmit?

zoli900 Elküldve: 2013-06-07 14:19 Mi lehet a baj?

csaki91 írta:
Ropika írta:
csaki91 írta: hello

most történt velem az az eset hogy mentem országúton nem mondom mennyivel... gyorsan az a lényeg
és egyszercsak beragadtam vmi kamion mögé
amikor kiment előlem elkeztem gyorsítani
de semmi ereje nem volt a kocsinak a turbót hallottam fütyülni a szokásos kormoláson kívül nem volt más füst mégis hiába nyomtam nem gyorsult szinte semmit
aztán egy másfél perc után kb.
lassítottam egy kanyar miatt aztán megint gyorsítottam 2.ba nyomtam de szinte alig ment nem rántott meg ugy 2000körül mint szokott
aztán ahogy jött ugy ment a hiba most semmi baja
a turbó járhatja a végét?


Szia.

Nekem ugyanezt csinálta a M2-esen egy emelkedőnél, és utána a hiba el is tűnt. Egy pár nappal később gépre raktuk és el is volt tárolva a hiba, hogy x km-nél x fordulatszámnál, alacsony turbónyomás. Azt mondta a szerelő hogy változó geometriájú turbónál ez előfordulhat, hogy megszorulhatott egy pillanatra, de nem kell vele foglalkozni. Na rá 1-2 hónapra turbótengely törés lett és majdnem motorcsere.



hát ez nem a legjobbhír :S
remélem nem lesz vele probléma :S


Nekem is ilyen problémám van,hogy elég jól megy az autó,aztán mintha elfogyna az anyag,de a turbó hallatszik!
Turbócsere óta 6000 km-t mentem vele,szerintem valami érzékelő lesz,mert van amikor jó hidegen,de akkor sem tökéletes,melegen aztán meg hol jó hol nem jó.
Ez lehet légtömegmérő,mi a véleményetek? :

zoli900 Elküldve: 2013-06-07 14:12 biztosítéktábla...

enrique80 írta:
kempelen írta:
enrique80 írta: Üdv!

Kérdésem az lenne, hogy valami miatt nem tudom állítani az elektromos tükröt, melyik lenne az ő biztosítéka?Az autó E46 compact '2003 amiről szó van.nem hiszem, hogy mindkettőnél kábelszakadás lenne egyszerre. Esetleg az is nagy segítség lenne, ha valaki be tudna linkelni egy biztitábla leírást, hogy melyik bizti micsoda.

köszi előre is a segítséget!

Erik




31(5A) és 57(5A) számú biztosítékok



KÖSZÖNÖM SZÉPEN!!!


Szevasztok!
Nálam is kivillant az ABS-ASC lámpa,kérdésem,hogy ezt akár okozhatja egy hibás biztosíték?



zoli900 Elküldve: 2013-06-02 19:25 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

jons írta:
zoli900 írta:
Ha még nincs rá csatlakoztatva autó,akkor az normális,hogy kiválasztom,hogy pl. hogy milyen motor van,aztán kilép vissza menübe?


Dugd rá a kocsira úgy nézegesd...


Sejtettem,csak kíváncsi vagyok,hogy ameddig megjön a kábel jó legyen a progi!

zoli900 Elküldve: 2013-06-02 18:56 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

zoli900 írta:
jons írta:
zoli900 írta:
Igen olvastam,rájöttem most,hogy fel kell tennem a Nacharbeitsprogramme-t és így jó!
De azt nem teljesen értem mit kell itt csinálni :


Dehogynem!

Megnyitod a fájt szerkesztésre és csinálsz egy ilyen bejegyzést az F2-es és az F4-es sorok közé:
F3=E46
F3_ARCHIV=SGBD_E46


és ennyi


Na így már jó,kösz a segítséget


Ha még nincs rá csatlakoztatva autó,akkor az normális,hogy kiválasztom,hogy pl. hogy milyen motor van,aztán kilép vissza menübe?

zoli900 Elküldve: 2013-06-02 18:53 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

jons írta:
zoli900 írta:
Igen olvastam,rájöttem most,hogy fel kell tennem a Nacharbeitsprogramme-t és így jó!
De azt nem teljesen értem mit kell itt csinálni :


Dehogynem!

Megnyitod a fájt szerkesztésre és csinálsz egy ilyen bejegyzést az F2-es és az F4-es sorok közé:
F3=E46
F3_ARCHIV=SGBD_E46


és ennyi


Na így már jó,kösz a segítséget

zoli900 Elküldve: 2013-06-02 18:48 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Meg most nekem kéne írni egy komplett e46-os részt a programhoz?
Ezt nem értem mért hagyták ki az e46-ot,hiszen ezzel elég sokan dolgoznak,még szerelők is...
Azon a honlapon,amit belinkeltél,ott meg e39-ről beszélnek,ami már eredetileg is benne van,nem?

zoli900 Elküldve: 2013-06-02 18:32 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

jons írta:
zoli900 írta:
De ez a telepített fájloknál van,vagy hol? Mert én beírtam a keresőbe és ott sem találta.


Igen a telepített fájloknál van. Olvastad a linken lévő dolgokat?
/INPA/CFGDAT/INPA.INI


Igen olvastam,rájöttem most,hogy fel kell tennem a Nacharbeitsprogramme-t és így jó!
De azt nem teljesen értem mit kell itt csinálni :

zoli900 Elküldve: 2013-06-02 15:59 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

jons írta:
zoli900 írta: Szevasztok!
Felraktam az INPÁ-t de pont az E46 nincs benne,mint választható opció,látszik is,hogy nincs F3 gomb,ami pont az lenne,mi lehet a gond már most telepítettem föl harmadszorra?


Akárhányszor telepíted, akkor sem lesz fogja megjeleníteni az E46-ot. Nem te csinálod rosszul. Szerkeszteni kell hozzá egy bejegyzést... csak most nincs itt a diagos gépem, hogy meg tudjam mondani pontosan melyik fájl az.

Szerk:
ez segíteni fog:
inpa.ini


De ez a telepített fájloknál van,vagy hol? Mert én beírtam a keresőbe és ott sem találta.

zoli900 Elküldve: 2013-06-02 14:50 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Szevasztok!
Felraktam az INPÁ-t de pont az E46 nincs benne,mint választható opció,látszik is,hogy nincs F3 gomb,ami pont az lenne,mi lehet a gond már most telepítettem föl harmadszorra?

zoli900 Elküldve: 2013-05-21 15:17 Valaki segítsen

Sziasztok!
1 hónapja volt turbócsere,most jól megy az autó amíg felmelegszik.
Melegen is jól megy ha elrúgom neki kb. 5 mp-ig,de akkor sem max. erővel.
Mielőtt turbócsere volt az előtt sem ment az autó,de ott le volt ragadva,meg minden baja,volt úgyhogy az azért.
Most olyan mintha elfogyna az anyag,megakarom majd nézni INPA-val csak kell még hozzá a kábel meg egy kis tanulás a kezeléséből!
Szerintetek ez mi lehet,kijelzi az INPA?

Párszor már megkérdeztem,megnéztem a dolgokat amit mondtak,de nem az

zoli900 Elküldve: 2013-05-17 19:48 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Tano írta: Béna bélák!
Nem kellett volna ott sem regisztrálni, csak beírod a captcha kódot és utána a letöltés gombra (Скачать (gugli translate megvan?)) kattintasz. A program maga pedig ugyanolyan 5.0.2-es angol-német INPA ami máshol is megtalálható.


Próbáltam,de nekem akkor is kellett regisztrálás,meg akkor már amúgy is megvolt a másik.
De azért kösz a linket

zoli900 Elküldve: 2013-05-17 19:41 Turbó vezérlése beáthat?

YELLOW írta:
zoli900 írta:
YELLOW írta:
Tano írta: Nem ismétlem magam, értelmezd már amit leírtam...


nem fogja. jobban érdekli az, hogy az tuning/chipezés-e mint az, hogy esetleg rossz az autó...
ráadásul már megint párhuzamosan megy ugyanaz a téma, ezt tartsa nyomon valaki...


Éppen csak az,hogy tudni szeretném,hogy ez mi? Mi produkálja ezt a hibát?
Szerintem a diag majd megmondja


nem mindig mész sokra a diaggal, érteni is kell az egész autót, mi hogy mivel függ össze. nem akarlak megbántani (bár senki sem született mindentudónak) de ha iylen kérdéseid vannak, max hibakódot fogsz kiolvasni. lehet egy hozzáértő szerelőt kéne felkeresned. de van egy érzésem, amit nekem mondtak korábban, szerintem hamarosan nem fog beindulni az autód, ha elkezdesz diagolni...


Itt az baj,hogy Pécsen mér vagy 6 helyre vittük,jó helyekre Pl. Soós kiderült,hogy rosszul csinálta meg a vezérlést és ezért nem indult be az autó,csak hideg indítóval kb. 6 hónapig..persze mielőtt nekiállok további fórumokat olvasok,én csak a hibakódra vagyok kíváncsi,semmi másra,ez mennyire pontos program? Úgy értem nem ír ki hülyeségeket mint egyes szervizekbe? Mondták már,hogy adagoló kicseréltük de nem lett jó aztán egy alkalommal újra megnézték a vezérlést és jó lett