zoli900 Elküldve: 2013-05-10 21:15 Műszerfal kijelzés
zoli900 Elküldve: 2013-05-10 21:15 Műszerfal kijelzés
zoli900 Elküldve: 2013-05-06 21:47 Kippuffógó rezgéscsillapító?
zoli900 Elküldve: 2013-05-06 20:12 Műszerfal kijelzés
zoli900 írta:YELLOW írta:zoli900 írta: Szevasztok!
Nálam is kivillant pár lámpa!
-ASC-ABS
-LÉGZSÁK
-FÉKBETÉT KOPÁSJELZŐ
Szerintem az ABS-nél van valami,de hallottam már olyanról is,hogy valakinek a féklámpa miatt volt ilyen.
A légzsák visszajelzőjéért felelős szenzort nem akarom kicserélni,mondták,hogy méregdrága és ha kicserélem egy rátérdelés és már megint kampec.
A fékbetét kopásjelzőhöz meg annyi,hogy az autón jók a fékbetétek,csak nem cseréltünk szenzort,így is le lehet resetelni?
A bal hátsó fék valami miatt nyikorog,de nem mindig,nem szorult be semmi kavics,vagy ilyesmi.
a csikorgó hang lehet pont a fékkopásjelző, kipattant a helyéről és szépen ledarálódott.
De a kopásjelző az nem túl nagy,hogy oda bemenjen,a féktárcsán meg nincs semmi olyan jel,hogy be lenne valami szorulva oda.
zoli900 Elküldve: 2013-05-04 21:20 Műszerfal kijelzés
YELLOW írta:zoli900 írta: Szevasztok!
Nálam is kivillant pár lámpa!
-ASC-ABS
-LÉGZSÁK
-FÉKBETÉT KOPÁSJELZŐ
Szerintem az ABS-nél van valami,de hallottam már olyanról is,hogy valakinek a féklámpa miatt volt ilyen.
A légzsák visszajelzőjéért felelős szenzort nem akarom kicserélni,mondták,hogy méregdrága és ha kicserélem egy rátérdelés és már megint kampec.
A fékbetét kopásjelzőhöz meg annyi,hogy az autón jók a fékbetétek,csak nem cseréltünk szenzort,így is le lehet resetelni?
A bal hátsó fék valami miatt nyikorog,de nem mindig,nem szorult be semmi kavics,vagy ilyesmi.
a csikorgó hang lehet pont a fékkopásjelző, kipattant a helyéről és szépen ledarálódott.
zoli900 Elküldve: 2013-05-03 09:10 Műszerfal kijelzés
Sansz írta:YELLOW írta:Barna94 írta:YELLOW írta:Sansz írta: Sziasztok, kivillant egy sárga kör mellette két oldalt szaggatottan három vonal, ez mire utal? Előre is köszi aki tud benne segíteni!
fékbetét kopás jelző
a koleganak igaza van...az a problema!
cserelsz fekpofat, jelzot is es majd mindig fog egni nkd....
miutan kicsereleted szed le a bornakat es tedd fol es elalszik!
nkm is igy volt!
látom, hogy Kolozsvárról írsz, de ezt erősen dekódolni kell
amikor kicserélte a betétet, meg a kopásjelzőt, utána féket benyom és gyújtás ráad. így kell tartani egy jó 20 másodpercig, amíg kialszik.
Köszi srácok!
A betéteim tuti jók, mert most cseréltem téli gumit nyárira és közben azokra is ránéztem. Viszont akkor biztos valami olyasmi lehet hogy a kopásjelzőt meghúzhattam vagy megbirizgáltam vagy valami
De így legalább tudom mit kell nézzek, köszönöm még egyszer!
zoli900 Elküldve: 2013-04-19 14:48 Turbó vezérlése beáthat?
ervin35 írta:zoli900 írta:valter320d írta:zoli900 írta: És akkor a turbónyomás az chiptől van,vagy valami mástól ekkora nyomással kb. hány lovas lehet?
Hát én ezt máshogy tudom de lehet rosszul,ezeknél a tipusoknál azé nem ajánlatos turbonyomást emelni mert a megszokottnál nagyobb nyomáson dolgoznak(2,3 bar) Mint minden BMW turbo!
Valaki javitson ki ha tévedek!
Szerintem ezek nem magasnyomású turbók
Csaó. Én mikor felhívtam autokorbel-t (chip tuning) azt mondták hogy chipelésnél mindenképp kel turbó nyomást emelni,mert ha többlet üzemanyagot adsz a motornak akkor több turbó nyomás is kell! Azt mondták hogy kb 0.08 0.10 nyomást szoktak emelni!Ennyit bőven elbír a turbó!
turbó topik itt keressétek tbadzs hozzáoszlását.Érdekes dolgot ír a turbónyomásról, állítólag pár másodpercre túltölt.
zoli900 Elküldve: 2013-04-18 21:03 Turbó vezérlése beáthat?
valter320d írta:zoli900 írta: És akkor a turbónyomás az chiptől van,vagy valami mástól ekkora nyomással kb. hány lovas lehet?
Hát én ezt máshogy tudom de lehet rosszul,ezeknél a tipusoknál azé nem ajánlatos turbonyomást emelni mert a megszokottnál nagyobb nyomáson dolgoznak(2,3 bar) Mint minden BMW turbo!
Valaki javitson ki ha tévedek!
zoli900 Elküldve: 2013-04-18 20:34 Turbó vezérlése beáthat?
zoli900 Elküldve: 2013-04-18 20:06 Turbó vezérlése beáthat?
szotakdavid írta:zoli900 írta:
Azt tudom,hogy nagyobb,pedig mi nem csináltunk vele semmit,akkor chipes az autó?
Ezeket a képeket honnan szerezted,mekkora gondot csinálhat,lehet ezért van az,hogy 2 évente kell turbót cserélni..:
Valamit biztos,csináltak vele mert ez a teteje a turbódnak.Én a helyedben megnézetném egy Bmw szakival aki tud szoftvert feltölteni és változtatni persze csak ha szeretnéd vissza tenni a gyári értékekre. Egy a gyár által kiadott doksiból.
zoli900 Elküldve: 2013-04-18 19:48 Turbó vezérlése beáthat?
zoli900 Elküldve: 2013-04-18 19:41 Turbó vezérlése beáthat?
szotakdavid írta:zoli900 írta: Szevasztok!
Na elvittük diagnosztikushoz,mert az utolsó napon 30-al ment meg kék füst is jött már
Aztán ő mondta,hogy valószínűleg turbó geometria bekormolódott,ki kell tisztítani.
Szétszedték kiderült,hogy az egész turbó rossz,szerencsére 50-ért találtam egy kifogástalan állapotút.
Be is rakta a szerelő,utána sem ment,kiderült,hogy rossz az EGR úgyhogy arról le kellett venni a vákum csövet és most jó,majd ledugózom valószínűleg!
De szerencsére most már jól húz ,viszont a szerelő rámért a nyomásra és 1.4-es turbónyomás van,ez mekkora gondot jelenthet?
Most még kell cserélni benne rezgéscsillapítót a kipufogónál,megtudnátok mondani,hogy 2001-esnek mekkora a hosszúsága és az átmérője?
Szia!
A turbónyomásod tökéletes picit több is mint kéne
zoli900 Elküldve: 2013-04-18 19:30 Turbó vezérlése beáthat?
zoli900 Elküldve: 2013-04-08 15:02 Szívósorjeladó
zoli900 Elküldve: 2013-04-02 21:16 Szívósorjeladó
zoli900 Elküldve: 2013-03-30 18:53 Szívósorjeladó
Tano írta:zoli900 írta:zoli900 írta: Nincs ereje magasabb fordulaton se,a turbó geometriához szét kell szedni a motort a turbóig?
https://www.google.hu/search?h...B640%3B522
Lehet,hogy kb. így néz ki?
Igen, lehet hogy hasonlóan néz ki, ha még nem volt takarítva.
Ahhoz hogy lássátok hogy mozog-e a geometria egyáltalán nem kell szétszedni. Legfeljebb a levegőszűrőhöz menő toldatot érdemes levenni, hogy jobban lehessen látni.