zoli900 fórum hozzászólásai

zoli900 Elküldve: 2013-05-10 21:15 Műszerfal kijelzés

Lehet,hogy kevés az olajad,nézz utána!

zoli900 Elküldve: 2013-05-06 21:47 Kippuffógó rezgéscsillapító?

Sziasztok!
A rezgéscsillapító a katalizátor levétele nélkül leszedhető az autóról?
Illetve fel lehet az újat hegeszteni úgy,hogy a katalizátor fent van,vagy le kell szedni az egész kipufogórendszert?

zoli900 Elküldve: 2013-05-06 20:12 Műszerfal kijelzés

zoli900 írta:
YELLOW írta:
zoli900 írta: Szevasztok!
Nálam is kivillant pár lámpa!
-ASC-ABS
-LÉGZSÁK
-FÉKBETÉT KOPÁSJELZŐ
Szerintem az ABS-nél van valami,de hallottam már olyanról is,hogy valakinek a féklámpa miatt volt ilyen.
A légzsák visszajelzőjéért felelős szenzort nem akarom kicserélni,mondták,hogy méregdrága és ha kicserélem egy rátérdelés és már megint kampec.
A fékbetét kopásjelzőhöz meg annyi,hogy az autón jók a fékbetétek,csak nem cseréltünk szenzort,így is le lehet resetelni?
A bal hátsó fék valami miatt nyikorog,de nem mindig,nem szorult be semmi kavics,vagy ilyesmi.


a csikorgó hang lehet pont a fékkopásjelző, kipattant a helyéről és szépen ledarálódott.



De a kopásjelző az nem túl nagy,hogy oda bemenjen,a féktárcsán meg nincs semmi olyan jel,hogy be lenne valami szorulva oda.


Ezt azért majd megnézem, úgy is most az autón kell néhány dolgot cserélni a futóműben,rezgéscsillapító stb... A többi lámpára van valami ötletetek? Most cseréltünk turbót másodszorra és nagyon megy (1.4,1.5-ös turbónyomás ),de egyszer csak elmegy az ereje és akkor leállítom-pár mp beindítom és újra jól megy 15 mp-ig,megrendeltem hozzá az üzemanyagszűrőt,hátha az,de nem vagyok biztos benne. Mi lehet ez?

zoli900 Elküldve: 2013-05-04 21:20 Műszerfal kijelzés

YELLOW írta:
zoli900 írta: Szevasztok!
Nálam is kivillant pár lámpa!
-ASC-ABS
-LÉGZSÁK
-FÉKBETÉT KOPÁSJELZŐ
Szerintem az ABS-nél van valami,de hallottam már olyanról is,hogy valakinek a féklámpa miatt volt ilyen.
A légzsák visszajelzőjéért felelős szenzort nem akarom kicserélni,mondták,hogy méregdrága és ha kicserélem egy rátérdelés és már megint kampec.
A fékbetét kopásjelzőhöz meg annyi,hogy az autón jók a fékbetétek,csak nem cseréltünk szenzort,így is le lehet resetelni?
A bal hátsó fék valami miatt nyikorog,de nem mindig,nem szorult be semmi kavics,vagy ilyesmi.


a csikorgó hang lehet pont a fékkopásjelző, kipattant a helyéről és szépen ledarálódott.



De a kopásjelző az nem túl nagy,hogy oda bemenjen,a féktárcsán meg nincs semmi olyan jel,hogy be lenne valami szorulva oda.

zoli900 Elküldve: 2013-05-03 09:10 Műszerfal kijelzés

Sansz írta:
YELLOW írta:
Barna94 írta:
YELLOW írta:
Sansz írta: Sziasztok, kivillant egy sárga kör mellette két oldalt szaggatottan három vonal, ez mire utal? Előre is köszi aki tud benne segíteni!


fékbetét kopás jelző


a koleganak igaza van...az a problema!
cserelsz fekpofat, jelzot is es majd mindig fog egni nkd....
miutan kicsereleted szed le a bornakat es tedd fol es elalszik!
nkm is igy volt!


látom, hogy Kolozsvárról írsz, de ezt erősen dekódolni kell

amikor kicserélte a betétet, meg a kopásjelzőt, utána féket benyom és gyújtás ráad. így kell tartani egy jó 20 másodpercig, amíg kialszik.


Köszi srácok!
A betéteim tuti jók, mert most cseréltem téli gumit nyárira és közben azokra is ránéztem. Viszont akkor biztos valami olyasmi lehet hogy a kopásjelzőt meghúzhattam vagy megbirizgáltam vagy valami
De így legalább tudom mit kell nézzek, köszönöm még egyszer!


Szevasztok!
Nálam is kivillant pár lámpa!
-ASC-ABS
-LÉGZSÁK
-FÉKBETÉT KOPÁSJELZŐ
Szerintem az ABS-nél van valami,de hallottam már olyanról is,hogy valakinek a féklámpa miatt volt ilyen.
A légzsák visszajelzőjéért felelős szenzort nem akarom kicserélni,mondták,hogy méregdrága és ha kicserélem egy rátérdelés és már megint kampec.
A fékbetét kopásjelzőhöz meg annyi,hogy az autón jók a fékbetétek,csak nem cseréltünk szenzort,így is le lehet resetelni?
A bal hátsó fék valami miatt nyikorog,de nem mindig,nem szorult be semmi kavics,vagy ilyesmi.

zoli900 Elküldve: 2013-04-19 14:48 Turbó vezérlése beáthat?

ervin35 írta:
zoli900 írta:
valter320d írta:
zoli900 írta: És akkor a turbónyomás az chiptől van,vagy valami mástól ekkora nyomással kb. hány lovas lehet?


Hát én ezt máshogy tudom de lehet rosszul,ezeknél a tipusoknál azé nem ajánlatos turbonyomást emelni mert a megszokottnál nagyobb nyomáson dolgoznak(2,3 bar) Mint minden BMW turbo!
Valaki javitson ki ha tévedek!


Szerintem ezek nem magasnyomású turbók


Csaó. Én mikor felhívtam autokorbel-t (chip tuning) azt mondták hogy chipelésnél mindenképp kel turbó nyomást emelni,mert ha többlet üzemanyagot adsz a motornak akkor több turbó nyomás is kell! Azt mondták hogy kb 0.08 0.10 nyomást szoktak emelni!Ennyit bőven elbír a turbó!

turbó topik itt keressétek tbadzs hozzáoszlását.Érdekes dolgot ír a turbónyomásról, állítólag pár másodpercre túltölt.



Csak nálunk a gyári fölött van jó pár tizeddel,ezért gondolkozok rajta,hogy ez most akkor chip?

zoli900 Elküldve: 2013-04-18 21:03 Turbó vezérlése beáthat?

valter320d írta:
zoli900 írta: És akkor a turbónyomás az chiptől van,vagy valami mástól ekkora nyomással kb. hány lovas lehet?


Hát én ezt máshogy tudom de lehet rosszul,ezeknél a tipusoknál azé nem ajánlatos turbonyomást emelni mert a megszokottnál nagyobb nyomáson dolgoznak(2,3 bar) Mint minden BMW turbo!
Valaki javitson ki ha tévedek!


Szerintem ezek nem magasnyomású turbók

zoli900 Elküldve: 2013-04-18 20:34 Turbó vezérlése beáthat?

És akkor a turbónyomás az chiptől van,vagy valami mástól ekkora nyomással kb. hány lovas lehet?

zoli900 Elküldve: 2013-04-18 20:06 Turbó vezérlése beáthat?

szotakdavid írta:
zoli900 írta:
Azt tudom,hogy nagyobb,pedig mi nem csináltunk vele semmit,akkor chipes az autó?
Ezeket a képeket honnan szerezted,mekkora gondot csinálhat,lehet ezért van az,hogy 2 évente kell turbót cserélni..:


Valamit biztos,csináltak vele mert ez a teteje a turbódnak.Én a helyedben megnézetném egy Bmw szakival aki tud szoftvert feltölteni és változtatni persze csak ha szeretnéd vissza tenni a gyári értékekre. Egy a gyár által kiadott doksiból.


Értem,hát majd lehet,hogy visszatesszük,de akkor is min. 1.2-re mert nagyon jól megy a verda

Meg a hangja sem rossz...

zoli900 Elküldve: 2013-04-18 19:48 Turbó vezérlése beáthat?

Ez meg a rossz turbó,igaz lepucolva!

zoli900 Elküldve: 2013-04-18 19:41 Turbó vezérlése beáthat?

szotakdavid írta:
zoli900 írta: Szevasztok!
Na elvittük diagnosztikushoz,mert az utolsó napon 30-al ment meg kék füst is jött már
Aztán ő mondta,hogy valószínűleg turbó geometria bekormolódott,ki kell tisztítani.
Szétszedték kiderült,hogy az egész turbó rossz,szerencsére 50-ért találtam egy kifogástalan állapotút.
Be is rakta a szerelő,utána sem ment,kiderült,hogy rossz az EGR úgyhogy arról le kellett venni a vákum csövet és most jó,majd ledugózom valószínűleg!
De szerencsére most már jól húz ,viszont a szerelő rámért a nyomásra és 1.4-es turbónyomás van,ez mekkora gondot jelenthet?
Most még kell cserélni benne rezgéscsillapítót a kipufogónál,megtudnátok mondani,hogy 2001-esnek mekkora a hosszúsága és az átmérője?




Szia!

A turbónyomásod tökéletes picit több is mint kéne


Azt tudom,hogy nagyobb,pedig mi nem csináltunk vele semmit,akkor chipes az autó?
Ezeket a képeket honnan szerezted,mekkora gondot csinálhat,lehet ezért van az,hogy 2 évente kell turbót cserélni..:

zoli900 Elküldve: 2013-04-18 19:30 Turbó vezérlése beáthat?

Szevasztok!
Na elvittük diagnosztikushoz,mert az utolsó napon 30-al ment meg kék füst is jött már
Aztán ő mondta,hogy valószínűleg turbó geometria bekormolódott,ki kell tisztítani.
Szétszedték kiderült,hogy az egész turbó rossz,szerencsére 50-ért találtam egy kifogástalan állapotút.
Be is rakta a szerelő,utána sem ment,kiderült,hogy rossz az EGR úgyhogy arról le kellett venni a vákum csövet és most jó,majd ledugózom valószínűleg!
De szerencsére most már jól húz ,viszont a szerelő rámért a nyomásra és 1.4-es turbónyomás van,ez mekkora gondot jelenthet?
Most még kell cserélni benne rezgéscsillapítót a kipufogónál,megtudnátok mondani,hogy 2001-esnek mekkora a hosszúsága és az átmérője?


zoli900 Elküldve: 2013-04-08 15:02 Szívósorjeladó

Szevasztok!
Ma teljesen legyengült az autó,dombon kb. 10-el lehet vele menni,és ha nagyon erőlködik kék füst is jön
Hidegben jobban megy,az lehet-e baj,hogy a rezgéscsillapító a kipufogónál rossz?
Amúgy az autó holnap megy diagnosztikushoz,csak addig is kíváncsi vagyok a lehetőségekre!

Üdv

zoli900 Elküldve: 2013-04-02 21:16 Szívósorjeladó

Szevasztok!
Na szétszedtem a motort kipucoltam az EGR-t levettem a szívósort,csöveket leellenőriztem (amelyiket tudtam),szóval kipucoltam a dolgokat,DE SEMMI.
Nincs turbónyomás,80-nál feljebb nem tudok gyorsítani,sőt még addig is inkább csak gurulni.
Emelkedőkön lendülettel úgy ahogy.
Az esetleg lehet,hogy a kipufogónál a rezgéscsillapító rossz és ezért??
Vagy én még arra gyanakszom,hogy a turbóig jó pár cső megy és esetleg amelyiket nem láttam az rossz,vagy valamilyen érzékelő stb..

Van még valami tippetek,mert ez már idegesítő,hogy 80-nál jobban nem megy a gép!

zoli900 Elküldve: 2013-03-30 18:53 Szívósorjeladó

Tano írta:
zoli900 írta:
zoli900 írta: Nincs ereje magasabb fordulaton se,a turbó geometriához szét kell szedni a motort a turbóig?


https://www.google.hu/search?h...B640%3B522

Lehet,hogy kb. így néz ki?


Igen, lehet hogy hasonlóan néz ki, ha még nem volt takarítva.
Ahhoz hogy lássátok hogy mozog-e a geometria egyáltalán nem kell szétszedni. Legfeljebb a levegőszűrőhöz menő toldatot érdemes levenni, hogy jobban lehessen látni.


Értem,köszönöm a tanácsokat,a jövő héten megnézem!