zoliika Elküldve: 2012-12-05 14:32 Akkumulátor
YELLOW írta:zoliika írta:
Én nem bíztam a véletlenre és bízom a gyári minőségben.A régi bizonyított élt 8 és fél évet ill. még "él"csak a német kemény mínuszok attól félek egyszer megviccelnek.Köszönet a szombathelyi "sárga angyal"-nak!
nem Te említetted, hogy hozol kintről több ilyen akksit eladásra?
zoliika Elküldve: 2012-12-05 14:22 Akkumulátor
zoliika Elküldve: 2012-11-19 21:34 Futómû és hibái
HARLEM írta:YELLOW írta:HARLEM írta: Sziasztok márkatársak,
Kis segítséget szeretnék kérni. BMW E46 25Ci -vel az a gondom, hogy bármilyen úton, legyen az nyomvályús, kátyús, vagy akár hepehupás, kikapja a kezemből a kormányt, ill. kopog és üt az eleje, a felnim ugyan az mint a vásárlásnál (akkor még hibátlan volt, 215 széles 17") Ami cserélve volt kb2hónapja: első lengőkar hátsó szilent (gyári), alsó stabilizátor rudazat U alakú 23mm szilentjei(febi), futóműállításon is volt Szereintetek mi lehet??
Előre is köszönöm!
én először a szilnetblokkot mondtam volna, de mivel cserélve volt... azért megnézném nem lazult-e le a kasztni felfogatásnál. illetve kormány összekötőre gyanakodnék még.
Szia,
köszönöm a gyors választ! még ma megnézem ezeket
zoliika Elküldve: 2012-11-19 21:30 manuális váltó
YELLOW írta:brutus20 írta:YELLOW írta:hil írta:YELLOW írta:
közben FB-n is kaptam választ itteni kollégától, Ő 70-nél (dízel) be tudja tenni 1-esbe minden gond nélkül. én azóta ma voltam az autóval és semmi gond nincs, mint amit leírtam, de 1-esbe betenni 2-sből már nagyon nehezen menne, nem is erőltettem. furcsa.
mindegy cserélek egy ATF olajra aztán meglátjuk.
Szia!
Én sem tudom betenni 1-be, Corsán sem megy és pont a napokban volt ez a téma a Vectra fórumon, ott sem tudják betenni menet közben a 1-et.
köszi a választ. kicsit számítottam volna további régi tagok tapasztalataira is. de mindig csak számítok...
jelentem nekem sem veszi 80nál az 1est Off autónál is kipróbálva, ott sem megy.
Amúgy olyan ez mint a spárga...szép dolog ha az ember meg tudja csinálni, de van értelme?! eddig eszembe nem jutott volna nagy sebességnél 1est nyomni, még anno az oktatóm is úgy tanította, hogy csak elindulásnál kell az egyes, ha kis sebességgel is, de gurul az autó, akkor 2es.
mint írtam világos, eddig én sem próbáltam, csak a múltkori 2-es akadás szerű dolog miatt. de nekem 40-nél sem veszi be. és csupán azért fura, mert BarG-nak, Valternak is beveszi. aztán már végképp nem tudom melyik a jó
zoliika Elküldve: 2012-11-16 12:20 Társalgó
YELLOW írta:zoliika írta:YELLOW írta:BalaBMW írta: Nekem nem tölti be.
mivel gif
"gif"??????????Értem! Magyarul?
mozgókép, NEM VIDEJÓ
http://hu.wikipedia.org/wiki/GIF
zoliika Elküldve: 2012-11-15 20:46 Centrálzár vezérlő, grundmodul
YELLOW írta:PG_Junior írta:YELLOW írta:PG_Junior írta:YELLOW írta:PG_Junior írta:YELLOW írta: facelift előtti: zárszerkezet
facelift: relé
(korábban írtam, az itt leírtak alapján megállípatható, hogy a relé csere csak facelift-es modellek esetáben vált be, FL előttieknél nem. legalábbis ahogy emlékszem, senkinek nem jött be. ez is tutti valami évjárathoz köthető típushiba)
Akkor nekem elvileg hil leírása alapján kell eljárni? Amúgy elolvastam, de Ő pont az ellentétet írja. Vagyis, melegebb időben, 18 fok felett nem nyílik a vezető oldali ajtó. Nálam pont az ellentét van. Hidegben nem nyílik, és egyik sem, illetve csak a vezetőoldali, de csak kulccsal.
nekem is melegben nem akart nyílni és nekem a relé volt (facelift), pedig a végére tisztára mechanikai hibára gondoltam. hidegben nagyon ritkán fordult elő. nem írom le, az ajtónyitási gondok topicba leírtam. nekem amilyen variáció csak lehet mind előfordult a nem nyitásra, hol egyik, hol másik ajtó, csak belülről vagy sehogysem.
Értem, akkor nekem mit javasolsz, mivel próbálkozzak?
ha az itt leírtakat nézem, akkor zárszerkezet. de mivel ez a legdrágább megoldás, ha cserélni kell...
először az összes kontakt áttisztítása (esetek 5%-ban ez, lehet pont ebbe tartozol)
egy relé csere egyszerűbb, én is azért kezdtem ennek, mert olcsóban meg lett a relé, forrasztani meg tudok melóhelyen profi felszereléssel. ráadásul FL-nél ez a megoldás az esetek 95%-ban.
én nem mondok neked konkrét választ, mert más pénzével nem akarok játszani, de én a zárszerkezet cserét a végére hagynám, a bontást javítást meg pláne, azért van vele meló. még akkor is, ha kb biztos, hogy azzal lesz gond.
Oké, köszi. Nekem amúgy csak a kasztni facelift-es, az autó 2000-es évjárat.
ja én azt nem is néztem, csak az évjáratot...
de ez hogy? mármint van elképzelésem....
zoliika Elküldve: 2012-11-15 20:26 Hitel, gazdasági válság miatt kialakult helyzet
YELLOW írta:zoliika írta:BarG írta:jokerface írta: Van egy jó öreg igaz magyar közmöndás:
"ADDIG NYÚJTÓZKODJ,AMEDDIG A TAKARÓD ÉR"
És ha ezt megérted és elfogadod,nem lesz szükséged hitelre. Nem fogsz ilyen kérdésekkel foglalkozni,mint amilyet most is itt feltettél és megvallom öszintén nem is értem miröl van benne a szó.
Ja és nyugodtabban fogsz aludni. Igaz,nem lesz annyi mindened,mint a szomszédnak (akinek mindene megvan,persze hitelböl),de nem fogsz idö nap elött megzakkanni.
Ebben persze igazad van valamennyire. Csakhogy ha a világ folyása rendben zajlik, akkor a hitel az egyik éltető ereje a gazdaságnak, már Széchenyi is megírta, majdnem kétszáz éve. Akik normális világban, normális hitellel élnek, azok gyorsvonati sebességgel rohannak el azok mellett, akik kuporgatnak. Meg lehet nézni az egész magyar gazdaságot, az egyik legnagyobb visszafogóerő a haladásban, hogy szinte leállt a hitelezés. Amit a bankok adnának, az a pofátlan 20-40%-os THM, azt értelmes ember nem veszi fel (sőt hitelkártyáknál 45%-ot is láttam már) . A tisztességes hitel nem az ördögtől van, csak nem szabad a gazdaságban óriási környezeti változásoknak történniük, mert akkor az addig tisztes hitel átmehet fojtogatóba. Aki most(2008-óta) megégette magát valamilyen hitellel, az kerülni fogja a bankokat még évekig, meg kiveszett az optimizmus az emberekből és mindenki ráült arra amije van, nem költ és ez visszafogja az egész ország gazdaságát. A kormány erre adókat emel, amikre az emberek még jobban visszafogják magukat és máris benne vagyunk a lefele tartó halálspirálban.
Huh.....
Teljes mértékben egyetértek Bar.G soraivalA hitelkártyáknál mindenhol így van 40-45% és még több,ez így van Angliában,Német.o-ban stb.Hitel nélkül igenis,nincs élet, sem piacgazdaság sem kommunizmus ("k.g.s.t" hitel hitel hátán volt)nem tudott nélküle létezni...Nem,normális az,hogy egy magyar ember nem engedhet magának egy autót hitelre akár egy középosztálytNem,akarok megint előhozakodni Német.o-al vagy Ausztriával mert fényévekre vagyunk tőle,de egy autóhitel ott működik:0.8-2.5%-os THM-el???????Lakás-ház hitel:4-6% Thm-el?És sajnos igen,ha nem mozog a pénzpiac(nem vesz fel senki hitelt) még lejjebb süllyedünk.Persze,ehhez kedvezőbb hitelfeltételek is kellenének és tudni kellene felejteni az embereknek azoknak akik megégették magukat.Cégekről nem is beszélve ez mozgatja az ipart a kereskedelmet a HITEL!Ha zsebben nincs akkor kérünk a banktól mert különben a másik céggel nem tudja felvenni a piacképes versenyt.
nem véletlen (bár nekem már nincs értelme, mert 6 hónapom van), hogy az autóshiteleseknek ingyen módosítják a deviza alapú hiteleket forint alapúra. akinek sok van hátra, az jobban járhat, bár nagyobb a kamat. ezért riogatják az embert, így mégis a forint mellett dönt. ezzel azonban megindult a forint iránti kereslet. de ha tovább gondoljuk ezzel sem jót teszünk. az a baj, hogy a pénzpiaci helyzet, gazdaság mérlege felborult, nem tudom mi lenne a jó megoldás, de a mostani semmiképp nem az.
zoliika Elküldve: 2012-11-15 18:09 Autóvásárlás
BarG írta:ember84 írta: Sziasztok!Nagyon jó e46-ot szeretnék vásárolni,kítűnő állapotút,de nem csillagászati áron,nekem is van 46-om,ismerem a példányt
A kitűnő állapotú 3-asokat ma F30-nak hívják és BMW szalonok környékén lelhetők fel.
A legutólsó E46-ok 2006-ban kerültek ki az utakra, minimum 6-7 évesek. Kiváló állapotban akkor lehetnek, ha nem használták őket, de akkor meg kérdéses a tulajuk elmeállapota. Ilyen embertől akarsz Te autót venni?!
zoliika Elküldve: 2012-11-15 18:07 Hitel, gazdasági válság miatt kialakult helyzet
BarG írta:jokerface írta: Van egy jó öreg igaz magyar közmöndás:
"ADDIG NYÚJTÓZKODJ,AMEDDIG A TAKARÓD ÉR"
És ha ezt megérted és elfogadod,nem lesz szükséged hitelre. Nem fogsz ilyen kérdésekkel foglalkozni,mint amilyet most is itt feltettél és megvallom öszintén nem is értem miröl van benne a szó.
Ja és nyugodtabban fogsz aludni. Igaz,nem lesz annyi mindened,mint a szomszédnak (akinek mindene megvan,persze hitelböl),de nem fogsz idö nap elött megzakkanni.
Ebben persze igazad van valamennyire. Csakhogy ha a világ folyása rendben zajlik, akkor a hitel az egyik éltető ereje a gazdaságnak, már Széchenyi is megírta, majdnem kétszáz éve. Akik normális világban, normális hitellel élnek, azok gyorsvonati sebességgel rohannak el azok mellett, akik kuporgatnak. Meg lehet nézni az egész magyar gazdaságot, az egyik legnagyobb visszafogóerő a haladásban, hogy szinte leállt a hitelezés. Amit a bankok adnának, az a pofátlan 20-40%-os THM, azt értelmes ember nem veszi fel (sőt hitelkártyáknál 45%-ot is láttam már) . A tisztességes hitel nem az ördögtől van, csak nem szabad a gazdaságban óriási környezeti változásoknak történniük, mert akkor az addig tisztes hitel átmehet fojtogatóba. Aki most(2008-óta) megégette magát valamilyen hitellel, az kerülni fogja a bankokat még évekig, meg kiveszett az optimizmus az emberekből és mindenki ráült arra amije van, nem költ és ez visszafogja az egész ország gazdaságát. A kormány erre adókat emel, amikre az emberek még jobban visszafogják magukat és máris benne vagyunk a lefele tartó halálspirálban.
Huh.....
zoliika Elküldve: 2012-11-15 14:09 RunFlat / defektmentes
adee9 írta: Sziasztok!
Azt tudja valaki, h mekkora nyomás kell a runflat gumikba? Mehet ugyanannyi, mint a hagyományos abroncsokba?
zoliika Elküldve: 2012-11-15 13:52 Mi lehet a baj?
davech írta:zoliika írta:YELLOW írta:davech írta: Halló!
Olyan problémám van hogy alapjáraton az egész kaszni berezonál. Alapjárat egyenletes, a motor is szépen jár, leállításnál-indításnál nem ugrik a motor szóval nem motortartó bakra gondolok. Már jó ideje csinálja, eddig nem foglalkoztam vele, de most mintha erősödne a remegés.
Ötlete valakinek?
kipufogó tartókat is nem árt megnézni
Kettős tömegű lendkerék:frigo??????????
Automata váltós. az kilőve
zoliika Elküldve: 2012-11-15 13:35 Hitel, gazdasági válság miatt kialakult helyzet
YELLOW írta:sticky írta:
Kár rágódni utólag egy régebbi döntésen. Akkor, abban a helyzetben számodra az volt a legjobb döntés. A gyanúd beigazolódhat, azzal, hogy lehet, hogy lesz végtörlesztési lehetőség, de erre semmi garancia...
Amit meg most ajánlanak, az biztos.
igaz a körülményeket, én tudom.
a végtörlesztésről hallottál valamit, hogy tervezik, vagy csak úgy írtad? mert akkor viszont az árfolyam különbözet a harmada lenne a mostaninak, ha mondjuk 180 Ft-on rögzítenék a végtörlesztést. futamidőben nekem ez mindegy, mert májusig úgysem lenne belőle semmi, de lehet érvényesítettni lehetne az árfolyamkülönbözetre.
az is fura, hgy annyira akarják, hogy decemberig, de 2 héten belül dönteni kell.
vagy be akar csődölni a hitelcég? aztán amit lehet menekíteni?, mert akkor jobb kivárni, mert ha csődöl, akkor nem kell fizetni
vagy a krízis helyzet miatt kevesen vesznek fel hitelt és nincs bevétel? sokan nem fizetnek és aki eddig fizetett, attól várnak hirtelen nagy bevételt? nem tudom, de sok minden pörög az agyamban.
zoliika Elküldve: 2012-11-15 12:45 Mi lehet a baj?
YELLOW írta:davech írta: Halló!
Olyan problémám van hogy alapjáraton az egész kaszni berezonál. Alapjárat egyenletes, a motor is szépen jár, leállításnál-indításnál nem ugrik a motor szóval nem motortartó bakra gondolok. Már jó ideje csinálja, eddig nem foglalkoztam vele, de most mintha erősödne a remegés.
Ötlete valakinek?
kipufogó tartókat is nem árt megnézni