zoliika fórum hozzászólásai

zoliika Elküldve: 2011-05-23 12:34 Ablakzörgés

davech írta: hi! Nekem is nyiszogott az összes ajtó, de vettem itt a topicban leírt BMW gumiápolót és körbefújtam a gumi részeket, és azóta csend. Fogalmam se volt hogy csak ennyi a baj, már gondolkoztam hogy "biztos" a kárpit belül valahol rosszul illeszkedik és onnan jön a hang...

Köszönöm minden lelkes Fórum tagnak aki, leírja ötleteit, megoldásait adott problémákra! thx!


Ez rohadt jó én ezt topikot még nem is láttam ....Tényleg csak ennyi lenne a megoldás ,hogy mit össze nem kentem mindenféle csoda genyóval megőrülök ettől a nyikorgástól.Köszi nektek kipróbálom!

zoliika Elküldve: 2011-05-23 12:30 Lengéscsillapitó

SP_323i írta: Köszönöm a tanácsokat!

Túl vagyok a teló cseréken mer a dob pucoláson. Sacks M-sport teló került be és pár új gyári alkatrész.
Volt egy kis rozsdátalanítás a tornyokban hála a nem gondos előző szilent cserének (nem raktak be tömítést...)

Képek:





Üdv.:
SP


Hi!
Nekem is touringom van és érdeklődnék mennyibe fájt ez neked úgy komplett ezzel a gátlókkal?

zoliika Elküldve: 2011-05-23 12:27 Turbo-intercooler-kipufogó-chip

SirToma írta:
SP_323i írta: Sziasztok!

Mostanában sokat járkálok a kocsi alatt (320d) és észrevettem, hogy a 2. katalizátor után keresztben elrepedt a kipucső. Hétvégén lekaptam és behegesztettem, de szerintem ez csak átmeneti megoldás lesz, mert ahogy láttam nem a rozsda kajálta meg az anyagot, hanem a dízel keltette rezonancia nyírta ki a csövet ott, ahol gyárilag kicsit összenyomták.
Szóval a fenti történetből adódik, hogy nézegetek kipuff rendszereket. Az Ebajon találtam is Gr.A-s rozsdamentes rendszer választható véggel. Ahogy néztem olyan 130-140 be állna meg a végén.
Érdekelne, hogy valakinek van e tapasztalata hasonló rendszerrel 20d alatt?

Válaszokat előre is köszi!
SP


Szia.

Én hétvégén láttam egy chippelt 320d-n Janó által készített kiput, katalizátor kiiktatva, hátra cső, igényes dob, alu bevonattal a rozsda ellen.
Hangja is kellemes mély volt, és a tulaj szerint 60 ezerbe megállt a rendszer.
Nekem ha "leesik" a mostani, tuti ilyet rakok fel.


Ez nekem is tetszene és témáztam is rajta ,ha majd egyszer megadná magát a rendszer....Egy rozsdamentes vagy alu-t időtállóbb kiput felrakatok katalizátor nélkül és a környezetvédelmi vizsga?

zoliika Elküldve: 2011-05-16 14:37 Társalgó

SirToma írta: Szia.

Igen, köszönöm szépen még1x!!!
Minden nagyon jó lett, végre megnyugodtam, a pillangószelepeken mostmár nem kell izgulni
Nagyon elégedett voltam, Chris mindenbe tudott segíteni, bármit kértem tőle...
Nagyon precíz ember!!!
Ne legyen, de ha bármi gondom van a kocsival, csak hozzátok fogok fordulni.
Csak ajánlani tudlak titeket!!!
Ez így van, ezt teszem én is
m_attila írta: Szia Tomi!

Rendben van minden az autóddal?

Attila

SirToma írta: Sziasztok Klubtársak.

Régóta nézelődök, olvasgatok, hogy melyik lenne a legjobb védelem a "drágaságom" számára.
Nézegettem defend lock zárat+uv gravír, de oda jutottam, hogy pajzs védelem!!!
Esetleg lenne még valaki, akit érdekelne a dolog?
Hátha lehetne egy kis kedvezményt is kicsikarni....

Pajzs védelem

Vagy esetleg központilag bmwfanatics-ra egy bizonyos százalék????






zoliika Elküldve: 2011-05-12 10:03 Vicces :)

zoliika Elküldve: 2011-05-10 17:11 soltvadkert 2011

csakfan írta:
zoliika írta:
POWERFANATICS írta: Sziasztok!

7. Soltvadkerti BMW találkozó 2011 június 10-11-12.

Információk folyamatosan a találkozó hivatalos fórumán:
http://www.powerfanatics.com/f....php?t=936

Facebook event: http://www.facebook.com/event....9466283141

Kapcsolat a szervezőkkel: http://www.powerfanatics.com/contact.php



Ó de rohadt jó épp kint leszek dolgozni....


szia már ne haragudj ,holkint ?mert sajnos én is.


Norvégia,német.o,ausztria,anglia és most 5 éve már szíriában

zoliika Elküldve: 2011-05-10 15:36 soltvadkert 2011

POWERFANATICS írta: Sziasztok!

7. Soltvadkerti BMW találkozó 2011 június 10-11-12.

Információk folyamatosan a találkozó hivatalos fórumán:
http://www.powerfanatics.com/f....php?t=936

Facebook event: http://www.facebook.com/event....9466283141

Kapcsolat a szervezőkkel: http://www.powerfanatics.com/contact.php



Ó de rohadt jó épp kint leszek dolgozni....

zoliika Elküldve: 2011-05-09 16:30 Autóvásárlás

Coyote írta: Ezt a pechet... mire eldöntöttem, hogy megveszem az autót (tegnap délután) addigra elvitték
Annyira legalább jó volt, hogy magasabbra tettem a lécet: most már nem csak 320D sedanra vadászok, de az M-sportülés és a bőr (legalább félbőr) és a dönthető utasülés is elvárássá "fejlődött" Az alufelniről nem is beszélve.

Hosszú keresgélés elébe nézek, azt hiszem... hacsak nem fanyalodok rá a bordó E46-osra, aminek legalább a múltját ismerem, de a felszereltségével nem vagyok túlságosan kibékülve. No meg egy szélvédő-csere is ráférne.

Tudja valaki mennyiért lehet szélvédőt cserélni?


23000huf az utángyártott NÉMET ez nem esőszenzoros a szenzoros 55000huf!

zoliika Elküldve: 2011-05-02 08:14 Üzemanyag fogyasztás

Burns írta:
lacaca írta:
Bero írta:
Ezért jó az én kis csoda masinám 6.2 városban Mondjuk nem is megy mint az állat,de majd egyszer benevezek egy HPF tuningra,az szép lesz hali


1.9i 6.2 városban ? 50 km-en ? vagy végig lejtőn?


Nem tudtad, hogy az 1.9i kevesebbet eszik városban, mint a 320d?


Hát én nem tudom, nekem a volt a barátnőmnek volt egy e-36 compact-ja 316i akkor 7 vagy 8 éves volt kb 200ekm volt benne városba használta ,de az 9lityi alatt nem evett az biztos mert én is használtam és tankoltam is!

zoliika Elküldve: 2011-05-01 09:01 Balesetek BMW-vel...

zoliika Elküldve: 2011-04-30 11:17 JR sportlégszűrő KIT BMW E36 316/318 1991-től

Robin68 írta: Végre megint egy ÚJ!!! topik ami sok hasznos infóval lát el majd minket


zoliika Elküldve: 2011-04-29 14:11 Szívócsonk-pillangószelep

szeda írta: Szétszedték a motoromat.Nekem a kettes henger kapta be a pillangószelepet.Dugó és hengerfej sérült csak szerencsére.A dugattyú 70.000huf a hengerfejre még nem kaptam árajánlatot.
Tud esetleg valaki valami olcsóbb beszerzési forrást?


Kasza Imre 70/57-99-225 (este hívd mert műt egész nap) M.Atilla:06203264882

zoliika Elküldve: 2011-04-28 18:05 Porlasztó

atidesign írta:
Prof írta:
atidesign írta: Nos!
Tanuljatok az én káromon (320d E46 110Kw)
Kocsi terhelésnél egy bizonyos fordulaton becsörgött, erőtlen lett, de viszont keveset fogyasztott
Befecskendezők ki, bemérés (25e) 4 ből 3 szar(visszaengedi az üzemanyagot a részolajba).
Szerelő azt mondja hogy 65e/db. Bosch gyári felújított garival.
Ááááá az sok, jó lessz a bontott...
Ok., 4 bontott befecskendezőt bele azt go! bontott porlasztó belerak, indít, csörög, zörög füstöl, nem megy...
Mi a szar lehet? elsőre szűrjük ki mi nem jó! a 4 bontott porlasztó bemérés(25e), a 4 porlasztóból 4 rossz , vissza a feladónak.
Ok, nincs más hátra a sajátokat kell kell újíttatni!
Keres.... Wilker - Bosch szerviz csereporlasztó, 120e + 10e útiköltség és kézben a 4 Bosch szerviz által felújított befecskendezők.
Szerelő bepattintja, indít, , kerreg, csörög....
Azongya hogy ecsém mostmár gáz lehet mert mindegyikkel ezt csinálja lehet szétkapom a mocit... DE!
Mielőtt szétkapnám vigyük el beméretni ezeket is...
Na ne....! Ne nem vagyok én madár, vagy tán jutalékod van belőle vagy mi?
Ok azt mondja hogy figyelj én szerintem 99% hogy a porlasztók szarok!
Mondom hogy lenne már az! Bosch szerviz által felújított porlasztók...!
Ok, azt mondja figyelj! elmegyünk a Bosch műhelybe és beméretjük, ha jó én fizetem, ha szar te!
Mondom ok!
Másnap reggel, Bosch műhely, a "Bosch szerviz" (Wilker) által felújított porlasztókat rápattintja a gépre...
Ott voltam én is és végignéztem...!
Az első már a nyomáspróbán elvérzett, úgy spriccelt az összeillesztésnél mintha fölül is kéne befecskendeznie...
Na ez volt a probléma mondom én, erre a végén mondja a szerelő Bosch spec. hogy ecsém ezek szarabbak mindegyik mint amit odaadtál értük és még fizettél rá 120 ezret, ráadásul nem Bosch csúcsokat raktak bele hanem valami szar cseszkót.
Víz felkap, kéz remeg, telefon előkap, Wilker caling.....
Mondom mi a szitu, aszongya a "szakszervizes" jaja előfordul az ilyen a BMW és Land Rovernél, vigyem vissza és visszaadják a lét meg a befecskendezőimet.
Reggel go Fót (+10e) kis balhé meg kioktatás befecskendező csere lé vissza persze csak a 120e mert hogy ők nem kértek meg rá hogy méressem be.
Szerelő kérdezi hogy próbálkozzunk még valami porlaszófélékkel vagy rendelje meg a Bosch gyári felújítottat (65e/db) mert már majdnem kifizettem a garnitúrát amennyit potyára kidobtam...
Mondom itt a vége! Rendeld meg és bökd bele, de ha nem jó így sem akkor nemtudom mit mondasz majd...
2 nap múlva hív hogy mikor megyek már a kocsiért mert kész van és csak foglalja a helyet....

Ennyi....






computerrel miért nem néztétek meg "hozzávetőleges adatnak" ?

olyan szerelöhöz tuti nem vinném az autót, aki nem rendelkezik típus diaggal.



Természetesen megnézte, csak már ő sem akarta elhinni hogy a 3. garnitúrával is ugyan azt csinálja.


Ati!
Azt megkérdezhetném ,hogy mennyi km-nél haltak be a porlasztóid?Én is fo..ok nagyon az ilyen drága kalandoktól

zoliika Elküldve: 2011-04-28 16:06 Benzintank és tartalék

YELLOW írta:
kempelen írta:
YELLOW írta: hali!

valahol emlékszem már volt róla szó, de nem lelem.

szóval úgy emlékszem, hogy valaki mondta, hogy az osztott tank között van cirkuláció.

a lényeg, hogy ha mondjuk van kb 40-45 liter benyám, azaz az egyik tank tele van, a másik 3/4-ig, és mondjuk tankolnék rá 10 liter jobb minőségű anyagot, akkor ez összekeveredne? tehát nem csak a 2-es tankba menne a 10 liter jobb anyag? tehát a két tankot összemixelné?

nem tudom mennyire érthető-e.


Mivel manapság minden üzemanyag szivattyú nagyságrendekkel többet szállít, mint amire szükség van a motornál és a többit visszajutattja a tartályba, ezért a kérdésedre nagyon reáligan IGEN a válasz. Tehát akármekkora mennyiségnél is tankolsz az össze fog keveredni.



köszi



ezért jó a by pass

zoliika Elküldve: 2011-04-24 17:33 Egr szelep

Tano írta:
Kenyi írta: Az EGR szelep és tisztítás témakör már világos. Már csak olyan kérdésem lenne, hogy ha leszerelem a szelepet és kitisztítom, a visszaszerelésnél ugyan olyan állásba kell állítani a szelepet ahogy volt, vagy azt beállítja az autó magának? Kérdés másképp: bajt csinálok-e azzal, ha a szelepet nem olyan állásba szerelem vissza ahogy volt kiszereléskor? gondolom nem, mert vákuum szabályozza, viszont nem tiszta teljesen a működési elv. Köszi a segítséget!


Hm, te magát a vákumszelepet is szétszedtet vagy mi?
A szelepet rugó nyomja zárt állásba, a vákumszelep ennek ellenében nyitja ki. Tehát alapesetben csak egyféle állása van, nem tudsz rajta semmit állítani kézzel szerintem. Nem tudom elképzelni milyen másik állásra tudsz gondolni...


Én tegnapelőtt takarítottam ki ill. szedtem ki kiváncsiságból (kb 3500km-el ezelőtt lettek a pillangók eltávolítva és az egr kitisztítva)mindkét esetben "egy" állása volt ahogy Tano is írta.Vedd le takarísd ki és rakd vissza ennyi Kenyi(még rímel is)