zsotya88 fórum hozzászólásai

zsotya88 Elküldve: 2016-03-06 12:52 Szervíz kilóméteróra nullázás

Köszönöm szépen a részletes leírást,olaj nullázva

zsotya88 Elküldve: 2015-07-21 14:25 Szivargyújtó

Az nem lehet,hogy magában a szivargyújtóban a kis pöcök hajlott el és csak nem érintkezik?

zsotya88 Elküldve: 2015-06-25 20:21 Mi lehet a baj?

naarjan írta: Sziasztok!
Volt-e már valakinek olyan, hogy 1000-2200 fordulatig olyan hangot ad ki a motor, mintha valami lemez berezonálna. Megnéztem...semmi
Jajj hozzáteszem, csak meleg motornál csinálja. Esetleg a vezérműlánc? Hőtágulás?
Köszi előre is.



Nekem most pont ugyanez a tünet. Olyan 1000-1100-as fordulatszám körül érezni/hallani jobban de pl váltásnál mikor visszaesik a fordulatszám akkor is hallom. Az autó nem remeg,nem rázkódik,húzni is húz,de a hangot úgy tudnám leírni,mintha a kardántengely hozzáérne valamihez. Ilyen kereplő fémes hangot hallok :/

zsotya88 Elküldve: 2015-06-24 18:40 kettõstömegü lendkerék

Sziasztok!

A problémám a következő: Indítás után és alapjáraton zörgő hang hallatszik a váltó környékéről,olyan kotyogós hang,mintha lötyögne valami. Ha benyomom a kuplungpedált akkor megszűnik. Először a kinyomóra gondoltunk,majd a sebváltóra. Mind a kettő ki lett cserélve de a jelenség megmaradt. Így laikusként a kettős tömegű marad,mint hibaforrás. Viszont semmi extra rezgést nem tapasztalok,menni is megy az autó. Viszont ami új jelenség: olyan 1000-1100 fordulat körül fémes súrlódó,kereplő hangot hallok bent az utastérben az anyósoldali ülés lábtere környékéről. Menet közben nincs semmi zörej,induláskor,néha alapjáraton és néha gyorsítás ill. megállásnál.

Tisztelettel: zsotya88

zsotya88 Elküldve: 2015-06-12 21:26 Ciripelõ hang (Titkos menü)

YELLOW írta:
zsotya88 írta: Huhh kicsit közelebb kerültem az igazsághoz,de még értetlenkednék egy kicsit,főleg így fordító után

1. Jármű info: 364380 km 1
2. Combi test: 00000 2
3. Szerviz intervallum: 4663 km 3
4. Pillanatnyi fogyasztás: 31189 km 4
5. Átlagos fogyasztás: 200 km 5
6. Üzemanyag: 93 km 6

Szóval akkor a világot felfedező gyerek kérdései :

1. az első konkrétan mi?
3. gondolom az olajcsere esedékeségét írja
4. ez milyen pill. fogyasztás és miért km-ben?
5. szintén ez a kérdésem
6. ez pedig a még megtehető km-ek számát jelentené?

Bocsánat a sok túlbonyolított dologért de szeretném megérteni


a km-t ne vedd oda. azt mindig mutatja. szóval az 1-es nem a km, ne kezdj kombinálni, az az óracsoportra vonatkozó adat és az autóra. elvileg azon belül lehetne még lépkedni.

1. az első konkrétan mi? leírtam fentebb
3. gondolom az olajcsere esedékeségét írja igen
4. ez milyen pill. fogyasztás és miért km-ben? 31,189 l/100km mondjuk ezt jó pontosnak tartom, 3 tizedesig számol
5. szintén ez a kérdésem 20,0 l/100km
6. ez pedig a még megtehető km-ek számát jelentené? igen

az sem mindegy hol írja, el van mászva a helyi érték avagy sem. az E39-es titkos menü leírás (googli rákeresel) sokat segít az értelmezésben. jasonló mint az E36, csak másképp vannak a menüpontok és bővebb.



Egyszer ha lesz rá alkalmam meghálálom és természetesen Nagyon Köszönöm!

zsotya88 Elküldve: 2015-06-12 21:10 Ciripelõ hang (Titkos menü)

Huhh kicsit közelebb kerültem az igazsághoz,de még értetlenkednék egy kicsit,főleg így fordító után

1. Jármű info: 364380 km 1
2. Combi test: 00000 2
3. Szerviz intervallum: 4663 km 3
4. Pillanatnyi fogyasztás: 31189 km 4
5. Átlagos fogyasztás: 200 km 5
6. Üzemanyag: 93 km 6

Szóval akkor a világot felfedező gyerek kérdései :

1. az első konkrétan mi?
3. gondolom az olajcsere esedékeségét írja
4. ez milyen pill. fogyasztás és miért km-ben?
5. szintén ez a kérdésem
6. ez pedig a még megtehető km-ek számát jelentené?

Bocsánat a sok túlbonyolított dologért de szeretném megérteni

zsotya88 Elküldve: 2015-06-12 20:51 Ciripelõ hang (Titkos menü)

lantika írta:
zsotya88 írta: Sziasztok!

Nem tudom,hogy ez a legjobb topic,de nem találtam olyat ahová igazán illene. Itt a titkos menü volt a támpontom Szóval E36-nál (tudom tudom most majd megkapom ) a titkos menüt előhívva (nullázó tüske + gyújtáskapcsoló 1. pozíció) az előjövő adatok illetve sorszámok mit takarnak? Sehol sem találtam a neten olyan listát ahol össze lenne szedve,hogy melyik mit takar 1-6-ig írja nekem és nem tudom melyik mit jelent Nyilván tekert az óra,kétségem nem sok volt de szeretném tudni,hogy melyik menüpont mit takar

Tisztelettel: zsotya88


"1. Fahrzeug Infos (FGSTNR: Fahrgestellnummer, K No: Tacho-Kennzahl, BMWTNR: BMW-Teilenummer, CI: ?, DI: ?, BI: ?, DAT: Datum der Herstellung, HW: Hardwareversion, SW: Softwareversion, ZYL: Anzahl der Zylinder, M: ?, S: ?, CAN: CAN-Bus-Version, AEND: Änderungsnummer)
2. Combi Test (sehr eindrucksvoll)
3. Service Intervall Info (SI-L: ?, SI-Tage: Tage seit letztem Service-Intervall Reset)
4. Momentaner Verbrauch (VBR: Liter pro 100km, VBR: Liter pro Stunde)
5. Durchschnittlicher Verbrauch (RW-VBR: Liter pro 100km, RW: Reichweite)
6. Tankinhalt (TNK: linker Tankgeber/rechter Tankgeber/gesamt, TNKANZ: gesamter Tankinhalt)
7. Temperaturen (KTMP: Motortemperatur, N: Motordrehzahl, ATMP: Außentemperatur)
8. Momentane Geschwindigkeit
9. Aktuelle Bordspannung in Volt
10. Land /Sprache (0=Deutschland, 1=UK, 2=USA, 3=Italien, 4=Spanien, 5=Japan, 6=Frankreich, 7=Canada, 8=Australien)
11. ?
12. Ankunftszeit (VANK: Durchschnittsgeschwindigkeit, mit der die Ankunftszeit errechnet wird, ANK: Ankunftszeit)
13. Gong Test
14. Diag Information
15. I/O Ports
16. Öltemperatur
17. ?
18. ?
19. Entsperrung der Tests 03 - 18
20. Korrektur-Faktor Benzinverbrauch (ACHTUNG, nicht verstellen)
21. Reset"

Ha magyarul is szeretned.



Óóóó nagyon köszönöm!!!

zsotya88 Elküldve: 2015-06-12 20:27 Ciripelõ hang (Titkos menü)

Sziasztok!

Nem tudom,hogy ez a legjobb topic,de nem találtam olyat ahová igazán illene. Itt a titkos menü volt a támpontom Szóval E36-nál (tudom tudom most majd megkapom ) a titkos menüt előhívva (nullázó tüske + gyújtáskapcsoló 1. pozíció) az előjövő adatok illetve sorszámok mit takarnak? Sehol sem találtam a neten olyan listát ahol össze lenne szedve,hogy melyik mit takar 1-6-ig írja nekem és nem tudom melyik mit jelent Nyilván tekert az óra,kétségem nem sok volt de szeretném tudni,hogy melyik menüpont mit takar

Tisztelettel: zsotya88

zsotya88 Elküldve: 2015-06-10 22:06 karbantartás

Kedves Adminok ill törlési joggal rendelkezők!

Most vettem észre,hogy két felhasználó fiókom is van,így szeretném kérni az egyik törlését Rátok bízom melyiket tartjátok meg az egyik ultras1885 néven míg a másik zsotya88 néven fut

Köszönöm!

zsotya88 Elküldve: 2015-06-05 13:57 Kormányszervó hiba

laleeboy írta:
zsotya88 írta: Sziasztok!

Szervó problémával fordulnék Hozzátok. Ma elszállt a szervóolajam,tök üres a tartály. Először azt hittem csak,hogy után kell tölteni egy kicsit de legnagyobb meglepetésemre üres volt,majd utántöltés után kopptól-koppig tekerve megint elfolyt mind. Alámászva meg is találtam,hogy a fémcső és a gumicső illesztésénél a préselt toldásnál folyik. Közlekedni gondolom nem szerencsés így vele,viszont nem tudom,hogy hogy tudnám leszedni a komplett szervőcsövet. Még a tartálytól csak-csak de a többi nekem talány. Van valakinek ezzel tapasztalata E36-al? Előre is köszönöm!

Tisztelettel: Zsotya88


Ha csak a bilincs mellett szivárog (nem a cső repedt szét) akkor szedd le a régi bilincset és tegyél fel egy AWAB bilincset és kész.

Nekem ez segített és nem kellett szétszedni semmit, igaz nekem a szivattyúra menő egyik cső csinálta így jól megemelve aláfértem

Ha már nem szivárog akkor töltsd fel a tartályt majd járó motorral tekerd 3-4 szer kopptól-kppoig a kormányt (ez a légtelenítés) ekkor majd recseg ropog és bugyog meg mindenféle hangot ad de ez elmúlik a kb 2-3 tekerésre, utána olajszint ellenőrzés és kész



Először is köszönöm a segítséget,de sajna nem a bilincsnél van a szivárgás,hanem a gumicső másik végén ahol préselve van a fém csőbe A bilincsnél néztem,ott zár rendesen.

zsotya88 Elküldve: 2015-06-05 13:25 Kormányszervó hiba

Sziasztok!

Szervó problémával fordulnék Hozzátok. Ma elszállt a szervóolajam,tök üres a tartály. Először azt hittem csak,hogy után kell tölteni egy kicsit de legnagyobb meglepetésemre üres volt,majd utántöltés után kopptól-koppig tekerve megint elfolyt mind. Alámászva meg is találtam,hogy a fémcső és a gumicső illesztésénél a préselt toldásnál folyik. Közlekedni gondolom nem szerencsés így vele,viszont nem tudom,hogy hogy tudnám leszedni a komplett szervőcsövet. Még a tartálytól csak-csak de a többi nekem talány. Van valakinek ezzel tapasztalata E36-al? Előre is köszönöm!

Tisztelettel: Zsotya88