« előző123következő »
zsotya88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 325tds
Évjárat: 1996

státusz zsotya88

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2015. június 12. péntek, 21:26


YELLOW írta:
zsotya88 írta: Huhh kicsit közelebb kerültem az igazsághoz,de még értetlenkednék egy kicsit,főleg így fordító után

1. Jármű info: 364380 km 1
2. Combi test: 00000 2
3. Szerviz intervallum: 4663 km 3
4. Pillanatnyi fogyasztás: 31189 km 4
5. Átlagos fogyasztás: 200 km 5
6. Üzemanyag: 93 km 6

Szóval akkor a világot felfedező gyerek kérdései :

1. az első konkrétan mi?
3. gondolom az olajcsere esedékeségét írja
4. ez milyen pill. fogyasztás és miért km-ben?
5. szintén ez a kérdésem
6. ez pedig a még megtehető km-ek számát jelentené?

Bocsánat a sok túlbonyolított dologért de szeretném megérteni


a km-t ne vedd oda. azt mindig mutatja. szóval az 1-es nem a km, ne kezdj kombinálni, az az óracsoportra vonatkozó adat és az autóra. elvileg azon belül lehetne még lépkedni.

1. az első konkrétan mi? leírtam fentebb
3. gondolom az olajcsere esedékeségét írja igen
4. ez milyen pill. fogyasztás és miért km-ben? 31,189 l/100km mondjuk ezt jó pontosnak tartom, 3 tizedesig számol
5. szintén ez a kérdésem 20,0 l/100km
6. ez pedig a még megtehető km-ek számát jelentené? igen

az sem mindegy hol írja, el van mászva a helyi érték avagy sem. az E39-es titkos menü leírás (googli rákeresel) sokat segít az értelmezésben. jasonló mint az E36, csak másképp vannak a menüpontok és bővebb.



Egyszer ha lesz rá alkalmam meghálálom és természetesen Nagyon Köszönöm!



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. június 12. péntek, 21:18


zsotya88 írta: Huhh kicsit közelebb kerültem az igazsághoz,de még értetlenkednék egy kicsit,főleg így fordító után

1. Jármű info: 364380 km 1
2. Combi test: 00000 2
3. Szerviz intervallum: 4663 km 3
4. Pillanatnyi fogyasztás: 31189 km 4
5. Átlagos fogyasztás: 200 km 5
6. Üzemanyag: 93 km 6

Szóval akkor a világot felfedező gyerek kérdései :

1. az első konkrétan mi?
3. gondolom az olajcsere esedékeségét írja
4. ez milyen pill. fogyasztás és miért km-ben?
5. szintén ez a kérdésem
6. ez pedig a még megtehető km-ek számát jelentené?

Bocsánat a sok túlbonyolított dologért de szeretném megérteni


a km-t ne vedd oda. azt mindig mutatja. szóval az 1-es nem a km, ne kezdj kombinálni, az az óracsoportra vonatkozó adat és az autóra. elvileg azon belül lehetne még lépkedni.

1. az első konkrétan mi? leírtam fentebb
3. gondolom az olajcsere esedékeségét írja igen
4. ez milyen pill. fogyasztás és miért km-ben? 31,189 l/100km mondjuk ezt jó pontosnak tartom, 3 tizedesig számol
5. szintén ez a kérdésem 20,0 l/100km
6. ez pedig a még megtehető km-ek számát jelentené? igen

az sem mindegy hol írja, el van mászva a helyi érték avagy sem. az E39-es titkos menü leírás (googli rákeresel) sokat segít az értelmezésben. jasonló mint az E36, csak másképp vannak a menüpontok és bővebb.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. június 12. péntek, 21:20

zsotya88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 325tds
Évjárat: 1996

státusz zsotya88

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2015. június 12. péntek, 21:10


Huhh kicsit közelebb kerültem az igazsághoz,de még értetlenkednék egy kicsit,főleg így fordító után

1. Jármű info: 364380 km 1
2. Combi test: 00000 2
3. Szerviz intervallum: 4663 km 3
4. Pillanatnyi fogyasztás: 31189 km 4
5. Átlagos fogyasztás: 200 km 5
6. Üzemanyag: 93 km 6

Szóval akkor a világot felfedező gyerek kérdései :

1. az első konkrétan mi?
3. gondolom az olajcsere esedékeségét írja
4. ez milyen pill. fogyasztás és miért km-ben?
5. szintén ez a kérdésem
6. ez pedig a még megtehető km-ek számát jelentené?

Bocsánat a sok túlbonyolított dologért de szeretném megérteni

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. június 12. péntek, 20:52


lantika írta:
zsotya88 írta: Sziasztok!

Nem tudom,hogy ez a legjobb topic,de nem találtam olyat ahová igazán illene. Itt a titkos menü volt a támpontom Szóval E36-nál (tudom tudom most majd megkapom ) a titkos menüt előhívva (nullázó tüske + gyújtáskapcsoló 1. pozíció) az előjövő adatok illetve sorszámok mit takarnak? Sehol sem találtam a neten olyan listát ahol össze lenne szedve,hogy melyik mit takar 1-6-ig írja nekem és nem tudom melyik mit jelent Nyilván tekert az óra,kétségem nem sok volt de szeretném tudni,hogy melyik menüpont mit takar

Tisztelettel: zsotya88


"1. Fahrzeug Infos (FGSTNR: Fahrgestellnummer, K No: Tacho-Kennzahl, BMWTNR: BMW-Teilenummer, CI: ?, DI: ?, BI: ?, DAT: Datum der Herstellung, HW: Hardwareversion, SW: Softwareversion, ZYL: Anzahl der Zylinder, M: ?, S: ?, CAN: CAN-Bus-Version, AEND: Änderungsnummer)
2. Combi Test (sehr eindrucksvoll)
3. Service Intervall Info (SI-L: ?, SI-Tage: Tage seit letztem Service-Intervall Reset)
4. Momentaner Verbrauch (VBR: Liter pro 100km, VBR: Liter pro Stunde)
5. Durchschnittlicher Verbrauch (RW-VBR: Liter pro 100km, RW: Reichweite)
6. Tankinhalt (TNK: linker Tankgeber/rechter Tankgeber/gesamt, TNKANZ: gesamter Tankinhalt)
7. Temperaturen (KTMP: Motortemperatur, N: Motordrehzahl, ATMP: Außentemperatur)
8. Momentane Geschwindigkeit
9. Aktuelle Bordspannung in Volt
10. Land /Sprache (0=Deutschland, 1=UK, 2=USA, 3=Italien, 4=Spanien, 5=Japan, 6=Frankreich, 7=Canada, 8=Australien)
11. ?
12. Ankunftszeit (VANK: Durchschnittsgeschwindigkeit, mit der die Ankunftszeit errechnet wird, ANK: Ankunftszeit)
13. Gong Test
14. Diag Information
15. I/O Ports
16. Öltemperatur
17. ?
18. ?
19. Entsperrung der Tests 03 - 18
20. Korrektur-Faktor Benzinverbrauch (ACHTUNG, nicht verstellen)
21. Reset"

Ha magyarul is szeretned.


ebben nem találsz arról infót, hogy esetleg mennyi a valós km. ha az órát árírják, akkor hiába is néznéd. viszont ha esetleg nincs átírva az alvázszám, akkor gyanús lehet ha nem stimmel, hogy cserés volt az óra. bár E46 esetében ilyen esetben jelez egy kis pont, hogy error van.

zsotya88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 325tds
Évjárat: 1996

státusz zsotya88

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2015. június 12. péntek, 20:51


lantika írta:
zsotya88 írta: Sziasztok!

Nem tudom,hogy ez a legjobb topic,de nem találtam olyat ahová igazán illene. Itt a titkos menü volt a támpontom Szóval E36-nál (tudom tudom most majd megkapom ) a titkos menüt előhívva (nullázó tüske + gyújtáskapcsoló 1. pozíció) az előjövő adatok illetve sorszámok mit takarnak? Sehol sem találtam a neten olyan listát ahol össze lenne szedve,hogy melyik mit takar 1-6-ig írja nekem és nem tudom melyik mit jelent Nyilván tekert az óra,kétségem nem sok volt de szeretném tudni,hogy melyik menüpont mit takar

Tisztelettel: zsotya88


"1. Fahrzeug Infos (FGSTNR: Fahrgestellnummer, K No: Tacho-Kennzahl, BMWTNR: BMW-Teilenummer, CI: ?, DI: ?, BI: ?, DAT: Datum der Herstellung, HW: Hardwareversion, SW: Softwareversion, ZYL: Anzahl der Zylinder, M: ?, S: ?, CAN: CAN-Bus-Version, AEND: Änderungsnummer)
2. Combi Test (sehr eindrucksvoll)
3. Service Intervall Info (SI-L: ?, SI-Tage: Tage seit letztem Service-Intervall Reset)
4. Momentaner Verbrauch (VBR: Liter pro 100km, VBR: Liter pro Stunde)
5. Durchschnittlicher Verbrauch (RW-VBR: Liter pro 100km, RW: Reichweite)
6. Tankinhalt (TNK: linker Tankgeber/rechter Tankgeber/gesamt, TNKANZ: gesamter Tankinhalt)
7. Temperaturen (KTMP: Motortemperatur, N: Motordrehzahl, ATMP: Außentemperatur)
8. Momentane Geschwindigkeit
9. Aktuelle Bordspannung in Volt
10. Land /Sprache (0=Deutschland, 1=UK, 2=USA, 3=Italien, 4=Spanien, 5=Japan, 6=Frankreich, 7=Canada, 8=Australien)
11. ?
12. Ankunftszeit (VANK: Durchschnittsgeschwindigkeit, mit der die Ankunftszeit errechnet wird, ANK: Ankunftszeit)
13. Gong Test
14. Diag Information
15. I/O Ports
16. Öltemperatur
17. ?
18. ?
19. Entsperrung der Tests 03 - 18
20. Korrektur-Faktor Benzinverbrauch (ACHTUNG, nicht verstellen)
21. Reset"

Ha magyarul is szeretned.



Óóóó nagyon köszönöm!!!



lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. június 12. péntek, 20:47


zsotya88 írta: Sziasztok!

Nem tudom,hogy ez a legjobb topic,de nem találtam olyat ahová igazán illene. Itt a titkos menü volt a támpontom Szóval E36-nál (tudom tudom most majd megkapom ) a titkos menüt előhívva (nullázó tüske + gyújtáskapcsoló 1. pozíció) az előjövő adatok illetve sorszámok mit takarnak? Sehol sem találtam a neten olyan listát ahol össze lenne szedve,hogy melyik mit takar 1-6-ig írja nekem és nem tudom melyik mit jelent Nyilván tekert az óra,kétségem nem sok volt de szeretném tudni,hogy melyik menüpont mit takar

Tisztelettel: zsotya88


"1. Fahrzeug Infos (FGSTNR: Fahrgestellnummer, K No: Tacho-Kennzahl, BMWTNR: BMW-Teilenummer, CI: ?, DI: ?, BI: ?, DAT: Datum der Herstellung, HW: Hardwareversion, SW: Softwareversion, ZYL: Anzahl der Zylinder, M: ?, S: ?, CAN: CAN-Bus-Version, AEND: Änderungsnummer)
2. Combi Test (sehr eindrucksvoll)
3. Service Intervall Info (SI-L: ?, SI-Tage: Tage seit letztem Service-Intervall Reset)
4. Momentaner Verbrauch (VBR: Liter pro 100km, VBR: Liter pro Stunde)
5. Durchschnittlicher Verbrauch (RW-VBR: Liter pro 100km, RW: Reichweite)
6. Tankinhalt (TNK: linker Tankgeber/rechter Tankgeber/gesamt, TNKANZ: gesamter Tankinhalt)
7. Temperaturen (KTMP: Motortemperatur, N: Motordrehzahl, ATMP: Außentemperatur)
8. Momentane Geschwindigkeit
9. Aktuelle Bordspannung in Volt
10. Land /Sprache (0=Deutschland, 1=UK, 2=USA, 3=Italien, 4=Spanien, 5=Japan, 6=Frankreich, 7=Canada, 8=Australien)
11. ?
12. Ankunftszeit (VANK: Durchschnittsgeschwindigkeit, mit der die Ankunftszeit errechnet wird, ANK: Ankunftszeit)
13. Gong Test
14. Diag Information
15. I/O Ports
16. Öltemperatur
17. ?
18. ?
19. Entsperrung der Tests 03 - 18
20. Korrektur-Faktor Benzinverbrauch (ACHTUNG, nicht verstellen)
21. Reset"

Ha magyarul is szeretned.

zsotya88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 325tds
Évjárat: 1996

státusz zsotya88

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2015. június 12. péntek, 20:27


Sziasztok!

Nem tudom,hogy ez a legjobb topic,de nem találtam olyat ahová igazán illene. Itt a titkos menü volt a támpontom Szóval E36-nál (tudom tudom most majd megkapom ) a titkos menüt előhívva (nullázó tüske + gyújtáskapcsoló 1. pozíció) az előjövő adatok illetve sorszámok mit takarnak? Sehol sem találtam a neten olyan listát ahol össze lenne szedve,hogy melyik mit takar 1-6-ig írja nekem és nem tudom melyik mit jelent Nyilván tekert az óra,kétségem nem sok volt de szeretném tudni,hogy melyik menüpont mit takar

Tisztelettel: zsotya88


ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2009. február 20. péntek, 16:16


Bmwéknél a hõmérséklet szenzorok kábeljeinek forrasztásánál a textil alapanyagú ragasztót használnak, amely általában (nálam is volt) kap egy kis vizet valahonnét és beázik.
Erre én nem gondoltam, vettem egy új külsõ-hõmérséklet szenzort, betettem és ugyanúgy -40fok volt a mért adat, a kijelzõn és a titkos BC menüben is.

DIY: húzd szét a szenzort a csatinál, a kábelt pedig húz fel, valahol a lámpánál kell feljönnie, és nézd végig...beázás, elszakadás...stb.

Ha nincs hiba a kábellel és a csatlakozóval, akkor pedig egy új szenzor lesz a megoldás. Ha érdekel priviben megbeszélhetjük, mert én nem használtam fel a újat....


hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2009. február 20. péntek, 14:13


a sípolás biztos a 3 fok alatti jelzés. /a fagyjelzõ kulön van a jobb oldalon a lökhárítóba/ a hõmérõ a bal oldalon hosszú tüske azt nézd meg +a csatlakozásokat és a vezetéket. (én is most javítottam meg)

soospeter81
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz soospeter81

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2009. február 20. péntek, 13:47


Hello!Nézd végig a hõmérõ kábeljét,mert ha nem érintkezik valamelyik csatinál,akkor csinálja ezt!

státusz Zsooti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2009. február 20. péntek, 13:35


Nandor88 írta: Üdv Srácok!

Nem biztos, hogy kifejezetten idetartozhat a probléma ( ha az egyáltalán ) de: én tudom, hogy mostanában elég hideg van de vajon annyira hogy mostanság mindig -40 fokot mutasson a külsõ hûmérõ által mért adat? Ennek valami mûszaki probléma lehet az oka? Korábban ez nem volt jellemzõ.. Mondjuk akkor sem hiszem, hogy nagyon realisztikus adatot mért..

A másik: egy érdekes jelenségre lettem figyelmes.. Néha amikor a kocsi úgy gondolja, ez teljesen váratlan helyzetekben ( vagy legalábbis még nem sikerült megtalálnom a logikáját ) sípol egyet. De aztán csendben marad..valahogy úgy kell elképzelni ezt a hangot, mintha az ember a fényszórót úgyhagyja és a motort leállítva kiszáll.


Kb ez minden....ötletek?


3 foknal "sipol". Valoszinuleg jol meri a hofokot, csak valamiert fixen -40-et mutat. BC rejtett menuben is nezted az aktualis kinti homersekletet?

státusz Theo

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 294

Elküldve: 2009. február 20. péntek, 13:15


Nandor88 írta: Üdv Srácok!

Nem biztos, hogy kifejezetten idetartozhat a probléma ( ha az egyáltalán ) de: én tudom, hogy mostanában elég hideg van de vajon annyira hogy mostanság mindig -40 fokot mutasson a külsõ hûmérõ által mért adat? Ennek valami mûszaki probléma lehet az oka? Korábban ez nem volt jellemzõ.. Mondjuk akkor sem hiszem, hogy nagyon realisztikus adatot mért..

A másik: egy érdekes jelenségre lettem figyelmes.. Néha amikor a kocsi úgy gondolja, ez teljesen váratlan helyzetekben ( vagy legalábbis még nem sikerült megtalálnom a logikáját ) sípol egyet. De aztán csendben marad..valahogy úgy kell elképzelni ezt a hangot, mintha az ember a fényszórót úgyhagyja és a motort leállítva kiszáll.


Kb ez minden....ötletek?


Nálam akkor van sípolás ha 3 fok alá hûl a külsõ hõmérséklet, gyakorlatilag minden garázskiálláskor sípol a hõmérõdre nem tudok mit írni de tuti valami gond van vele mert pontosan kell mérjen.

státusz Nandor88

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 33

Elküldve: 2009. február 20. péntek, 12:52


Üdv Srácok!

Nem biztos, hogy kifejezetten idetartozhat a probléma ( ha az egyáltalán ) de: én tudom, hogy mostanában elég hideg van de vajon annyira hogy mostanság mindig -40 fokot mutasson a külsõ hûmérõ által mért adat? Ennek valami mûszaki probléma lehet az oka? Korábban ez nem volt jellemzõ.. Mondjuk akkor sem hiszem, hogy nagyon realisztikus adatot mért..

A másik: egy érdekes jelenségre lettem figyelmes.. Néha amikor a kocsi úgy gondolja, ez teljesen váratlan helyzetekben ( vagy legalábbis még nem sikerült megtalálnom a logikáját ) sípol egyet. De aztán csendben marad..valahogy úgy kell elképzelni ezt a hangot, mintha az ember a fényszórót úgyhagyja és a motort leállítva kiszáll.


Kb ez minden....ötletek?

steve01
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1996

státusz steve01

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 131

Elküldve: 2009. január 04. vasárnap, 17:16


Woockie írta:
steve01 írta: itt a kép http://kep.diablotorrent.hu/images/MOTOR_2_LR.jpg ami pirossal van azt a rácsot szedtem le, ami sárgán van na olyanom nincs XD szóval nemtom h lehet beférkõzni oda, mármint ahol a rács volt a lyukba, a kábelek is abba mennek nekem bele nem abba a sárgán jelölt dobozba

Ami a racs alatt van muanyag, azt is le kell szedni az egeszet.
Akkor azt kell leszedni ugy ahogy mondtad? patent stb

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2009. január 04. vasárnap, 16:51


steve01 írta: itt a kép http://kep.diablotorrent.hu/images/MOTOR_2_LR.jpg ami pirossal van azt a rácsot szedtem le, ami sárgán van na olyanom nincs XD szóval nemtom h lehet beférkõzni oda, mármint ahol a rács volt a lyukba, a kábelek is abba mennek nekem bele nem abba a sárgán jelölt dobozba

Ami a racs alatt van muanyag, azt is le kell szedni az egeszet.

« előző123következő »