Ez egy archivált weboldal! bővebben

George
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz George

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 172

Elküldve: 2009. május 12. kedd, 07:57


SZiasztok!

Veszprém megyében tudtok ajánlani valakit aki, egy kisebb upgradet szakszerüen végre tud hajtani, esetleges tanécsokat is adva hozzá?

Köszi!

George

státusz csu2

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 394

Elküldve: 2008. január 21. hétfő, 15:06


Sziasztok!

Próbaképp betettem egy ládát hátra (MB Quart), nagyon jól szól a cucc! Azt hiszem nem cserélem le a fejegységet! Nincs rá szükség! Csak az elsõ szettet fogom még lecserélni, úgy néz ki Rainbow Profi CS 265 Phase Plug fog menni az ajtóba. Továbbá nézegetek egy DSP Processzort amit a gyári fej (kisszintû jelet küldök bele) és az erõsítõ közé teszek, amit egy pda-val vagy laptoppal lehet állítgatni bluetooth-on keresztül. A DSP-be van késleltetés is meg eq is csatornánként, úgyhogy ki lehet hozni a jó szinpadod is! Éljen a gyári kinézet vesszen a farigcsa!

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2008. január 19. szombat, 19:28


Tiba írta: Az enyém ilyen lett. Nekem sajna látszanak, de az utastérben nem. A láda kivehetõ.
[img]http://img.carstyling.hu/userc...305614.jpg[/
img]

Szép lett Tiba

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2008. január 19. szombat, 17:57


Az enyém ilyen lett. Nekem sajna látszanak, de az utastérben nem. A láda kivehetõ.


státusz csu2

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 394

Elküldve: 2008. január 19. szombat, 17:16


Üdv mindenkinek!

Sok keresgélés és kérdezõsködés után sikerült a legjobb megoldást megtalálni, hogy maradjon a gyári rendszer és mégis nagyon jó hangot ki lehessen hozni belõle... BM54 rádióra Pre-Out készítés! Sokkal jobb, mint visszaalakítani a pelenka végfok által erõsített hangszórójelet kisszintûvé aztán újra felerõsíteni. A kivezetés készítésére is többféle megoldással találkoztam, de tapasztalat szerint (hobbielektronika.hu-srácok segítségével, megtaláltam egy erre az IC-re épülõ kapcsolást - alkatrész típussal és méretekkel - meg a hangfrekvenciás végeredményt is mellékelték... megcsináltam és meggyõzött) , így a legjobb a hangminõség! Ha van érdeklõdés leírom részletesen hogy kell, és milyen mekkora alkatrészek kellenek és mit hol lehet beszerezni. (Az egész kivezetés megvan kb 10e forintból (ebbõl a csatik (ezüstözöttt vagy aranyozott mind) a legdrágábbak, de meg lehet jóval ócsóban is építeni.

így fest a BM54 kívûlrõl készen:
http://kepfeltoltes.hu/view/08...es.hu_.jpg

a legdrágább alkatrészek egyike (sajnos kell, hogy jól elférjen a gyári helyen kábelestûl az egész motyó...), a másik a beültettett ezüstözött rca aljzat:
http://kepfeltoltes.hu/view/08...es.hu_.jpg

belülrõl (4 db. 33uF ELKO kondenzátor, pár ezüstözött kábel, 4 db. 10K Ohm ellenállás, 4 ezüstözött rca aljzat):
http://kepfeltoltes.hu/view/08...es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/08...es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/08...es.hu_.jpg

legyen mitõl szólaljon meg... (Genesis Four Channel erõsítõ, Neotech KSH154 rca kábel, DLS Pro hangszórókábel, Dietz tápkábel, mindez a mankókerék fölé helyezett lekárpitozott fakereten):
http://kepfeltoltes.hu/view/08...es.hu_.jpg

persze mindezek úgy, hogy semmi sem látszik, sem az utastérben sem a csomiban...
http://kepfeltoltes.hu/view/08...es.hu_.jpg

státusz csu2

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 394

Elküldve: 2008. január 19. szombat, 17:15


Üdv mindenkinek!

Sok keresgélés és kérdezõsködés után sikerült a legjobb megoldást megtalálni, hogy maradjon a gyári rendszer és mégis nagyon jó hangot ki lehessen hozni belõle... BM54 rádióra Pre-Out készítés! Sokkal jobb, mint visszaalakítani a pelenka végfok által erõsített hangszórójelet kisszintûvé aztán újra felerõsíteni. A kivezetés készítésére is többféle megoldással találkoztam, de tapasztalat szerint (hobbielektronika.hu-srácok segítségével, megtaláltam egy erre az IC-re épülõ kapcsolást - alkatrész típussal és méretekkel - meg a hangfrekvenciás végeredményt is mellékelték... megcsináltam és meggyõzött) , így a legjobb a hangminõség! Ha van érdeklõdés leírom részletesen hogy kell, és milyen mekkora alkatrészek kellenek és mit hol lehet beszerezni. (Az egész kivezetés megvan kb 10e forintból (ebbõl a csatik (ezüstözöttt vagy aranyozott mind) a legdrágábbak, de meg lehet jóval ócsóban is építeni.

így fest a BM54 kívûlrõl készen:
http://kepfeltoltes.hu/view/08...es.hu_.jpg

a legdrágább alkatrészek egyike (sajnos kell, hogy jól elférjen a gyári helyen kábelestûl az egész motyó...), a másik a beültettett ezüstözött rca aljzat:
http://kepfeltoltes.hu/view/08...es.hu_.jpg

belülrõl (4 db. 33uF ELKO kondenzátor, pár ezüstözött kábel, 4 db. 10K Ohm ellenállás, 4 ezüstözött rca aljzat):
http://kepfeltoltes.hu/view/08...es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/08...es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/08...es.hu_.jpg

Hogy legyen mitõl szóljon (Genesis Four Channel erõsítõ, Neotech KSH154 rca kábel, DLS Pro hangszórókábel, Dietz tápkábel, mindez a mankókerék fölé helyezett lekárpitozott fakereten):
http://kepfeltoltes.hu/view/08...es.hu_.jpg

És mindezek úgy, hogy semmi sem látszik, sem az utastérben sem a csomiban
http://kepfeltoltes.hu/view/08...es.hu_.jpg

státusz peetie

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 520

Elküldve: 2007. június 24. vasárnap, 18:58


Azt én is észrevettem, hogy a gyári cd-s rádió bénábban szól, mint ami a corsámban volt...De ennél több elõnyt nem tudnék felvonultatni az ex autómnak


státusz dante86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 38

Elküldve: 2007. június 23. szombat, 11:53


Sziasztok!

Megvettem a Sony cdx-f7750s fejegységet, és már be is építettem.
Háááát....
Lehet, hogy nem is foglalkozom a hangszórókkal. Iszonyatosan szépen szól és elég jó teljesítménnyel is.
Vagy a BMW business rds nagyon gagyi, vagy a sony nagyon jó, vagy mindkettõ, de ilyen kontrasztot még fejegység cserével nem hallotam.

státusz csu2

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 394

Elküldve: 2007. június 22. péntek, 10:21


Üdv!

Dante86:

A hátsó hangszórók (a kalaptartóban lévõk) kiszedése nagyon egyszerû. Vékony csavarhúzóval a hangszóróácsot körbe kipattintod (vigyázni kell a rácson az apró muanyag fülecskéke, mert ha letörik valamelyik, tud a rács zörögni a késõbbiekben). Szóval a kipattintás után 3 csavar fogja a hangszórót, kicsavarod és ennyi. Beépítõ keret van hozzá a kácsában, ugyanolyan jó bele asszem mint ami elõre az ajtókba...

státusz richiem

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2007. június 21. csütörtök, 14:42


dante86 írta:
csu2 írta: Ajtókárpit levétel:
Nagyjából ennyi.


Köszönöm szépen a segítséget.
Ám felmerült még bennem pár kérdés:
1. http://apronet.hu/one.php?adid=6192932

szemezgetek ezzel a fejegységgel is, de nem tudom, hogy ha beépítõkerettel építem be akkor beférne-e? Mert ez egy ici-picit nagyobb az elõlap résznél az 1 dinnél.

2. He esetleg elõszõr csak a fejegységet cserélném csak le akkor, nem lenne-e probléma az ha a gyári hangszórók maradnának bent egy rövid ideig, itt az impedancia eltérésre gondolok?

3. A hátsó hangszórók cseréjérõl coupe esetében tudtok e valami mondani?


maga a fej, ami becsúszik az 1DIN , csak ezzel az egy egy gáz( ha annak lehet tekinteni, hogy kb 2-2,5 cm kiáll a felnyíló mehanika miatt, ami sztem elég bután néz ki. De bemegy az 1DINes helyre

státusz dante86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 38

Elküldve: 2007. június 21. csütörtök, 14:18


csu2 írta: Ajtókárpit levétel:

(a patentokat érdemes kicserélni, mert ~100 ft./darab. 12 megy ajtónként, talán visszarakás után kisebb az esély, hogy zörögni fog...)

0. Az ablakot célszerû leengedni, nem aggat, egyébként felhúzva is szétszedhetõ.
1. Kilincs mûanyag konzoljában lévõ pici,kerek mûanyag fedélt ovatosan kibillentve kiszeded, kicsavarod alatta a csavart.
2. Az airbag feliratú muanyag takarót csavarhúzõval óvatosan kifeszíted, kicsavarod alatta a csavart.
3. A karfában 3 csavar található, kicsavarod õket.
4. Az ajtó aljánál csavarhúzóval ovatosan a kárpit alá nyúlsz és megfeszíted határozottan, amig kipattan néhány patent, aztán tovább a csavarhúzúval dolgozol ugyanigy, majd ha az alján már nem fogja, mehet kézzel is. Amig az ajtó a kezedben nem marad.
5. A kilincs flex rudazatát kiakasztod a kilincsbõl.
6. A hangszóró kábeleket széthúzgálod, és az ajtó levehetõ. (a légzság az ajtón van, nem a kárpiton, így azt nem fogod bolygatni a kárpit levételével.

ui.: A vezetõ oldali kárpitnál van még a tükörállító kapcsoló, ezt a az ajtó levétele után ki tudod belülrõl nyomni, és le tudod róla szedni szépen a kábelt.

Nagyjából ennyi.


Köszönöm szépen a segítséget.
Ám felmerült még bennem pár kérdés:
1. http://apronet.hu/one.php?adid=6192932

szemezgetek ezzel a fejegységgel is, de nem tudom, hogy ha beépítõkerettel építem be akkor beférne-e? Mert ez egy ici-picit nagyobb az elõlap résznél az 1 dinnél.

2. He esetleg elõszõr csak a fejegységet cserélném csak le akkor, nem lenne-e probléma az ha a gyári hangszórók maradnának bent egy rövid ideig, itt az impedancia eltérésre gondolok?

3. A hátsó hangszórók cseréjérõl coupe esetében tudtok e valami mondani?

státusz csu2

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 394

Elküldve: 2007. június 19. kedd, 09:39


Ajtókárpit levétel:

(a patentokat érdemes kicserélni, mert ~100 ft./darab. 12 megy ajtónként, talán visszarakás után kisebb az esély, hogy zörögni fog...)

0. Az ablakot célszerû leengedni, nem aggat, egyébként felhúzva is szétszedhetõ.
1. Kilincs mûanyag konzoljában lévõ pici,kerek mûanyag fedélt ovatosan kibillentve kiszeded, kicsavarod alatta a csavart.
2. Az airbag feliratú muanyag takarót csavarhúzõval óvatosan kifeszíted, kicsavarod alatta a csavart.
3. A karfában 3 csavar található, kicsavarod õket.
4. Az ajtó aljánál csavarhúzóval ovatosan a kárpit alá nyúlsz és megfeszíted határozottan, amig kipattan néhány patent, aztán tovább a csavarhúzúval dolgozol ugyanigy, majd ha az alján már nem fogja, mehet kézzel is. Amig az ajtó a kezedben nem marad.
5. A kilincs flex rudazatát kiakasztod a kilincsbõl.
6. A hangszóró kábeleket széthúzgálod, és az ajtó levehetõ. (a légzság az ajtón van, nem a kárpiton, így azt nem fogod bolygatni a kárpit levételével.

ui.: A vezetõ oldali kárpitnál van még a tükörállító kapcsoló, ezt a az ajtó levétele után ki tudod belülrõl nyomni, és le tudod róla szedni szépen a kábelt.

Nagyjából ennyi.

státusz csu2

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 394

Elküldve: 2007. június 19. kedd, 09:18


Üdv!

Nekem alap hifi (6 hangszórós volt benne)... Elõre beépítettem egy u-Dimension jr6-ot (16,5cm), beépítõ keret a kácsa audioban van hozzá. A rádiómodulra csináltam alacsony szintü kimenetet. (rajz van, de ha nincs ilyenre affinitásod, ajánlom a ko-pe autohifit, ott jol megcsinálják), a végére ráakasztottam egy 4 csatornás genesis 4 channel erõsítõt, ami a potkerék fölé került (mankókerekem van, így befért), a kalaptartóba elõször tettem egy 16,5-ös rainbow coaxot, aztán egy jr6-os mélyközepe került, most pedig a kalaptartó hangszórók helyett egy gyári hk sub-on töröm a fejem, amit szintén a genesis hajtana. Nekem igy sikerült kihozni belõle egész jó hangot. Sok sikert!

státusz dante86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 38

Elküldve: 2007. június 18. hétfő, 22:23


Sziasztok!
Egy kissebb Hi-hi upgraden töröm a fejemet, és ebben kérném a véleményeteket. Az alany 316ci.
Fejegység csere, 4 hangszóró csere.

A következõ termékeket szeretném beletenni az autóba:

Fejegység:

http://apronet.hu/one.php?adid=6098317

Hangszóró hátra:

http://www.suranyihifi.hu/auto..._SPS-17C2/

Elsõ kérdés: Ha jól tudom a 16,5 belefér hátra, ugye? Mennyi lehet a beépíthetõ mélység ott???
Második kérdés: Hogyan kell pontosan a hátsó hangszórót kivenni? Hogy kel levenni a takarólapot?

Hangszórók elõre:

http://www.suranyihifi.hu/auto..._SPS-130A/

Kérdés, hogy ha jól tudom, 60mm elõl a mélység max? Ez szerintetek jó bele? Esetleg ha van olyan h.sz ami pont 160mm, akkor az még belemegy?
Hogyan kell levenni a coupe oldalkárpítját, részletesen, patent törés nélkül? Ha lehuúzom a legzsák csatit akkor hibakódot fog e jelezni?

Végül az átalakítókat, kiemelõ, beépítõ kereteket a:

http://www.kacsa-audio.hu/inde...csoport=37

venném meg.
Szerintetek?

státusz collins

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 445

Elküldve: 2007. április 14. szombat, 21:30


Tano írta: Sajna ilyen részleteket nem tudok. Esetleg kérdezz rá nagyobb autóhifivel foglalkozó üzletekben ilyen megoldásra.
Valami ilyesfélét keress:

http://www.car2pc.com/auxiliary.html

Ez ahogy nézem sokmindent tud adaptálni a cd váltó bemenetére.


oké, köszi, nézelõdöm akkor tovább. ha esetleg megtudsz egy cég nevet v ilyesmi, kérlek jelezd itt.
köszi a válaszokat!