- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i 1.9
- Évjárat: 1999
Elküldve: 2013. október 14. hétfő, 16:44
Du. hívott a "reszellő" megrendelte a légtömegmérőt. Ha megjött berakja és hív egyből.
Elküldve: 2013. október 14. hétfő, 16:44
Elküldve: 2013. október 13. vasárnap, 20:28
ateszka86 írta:Pocses írta:Plk89 írta:Pocses írta:YELLOW írta:Pocses írta: Na úgy néz ki nekem is a légmennyiségmérővel lesz a gondom. Szerelő mondta gyári új 90 ropi, mondtam erre neki én jóval olcsóbban hozok bosch márkában. Azt mondta nem fogja rendesen vagy egyáltalán jól felismerni a comp. ezért nem ajánlja, de semmilyen más márkát sem! Inkább akkor beszerez gyári bontottat. Most erre várok, holnap rácsörgök mifene van.![]()
na erre kiváncsi leszek... a Te tipusodnál nem szokott gond lenni, viszont lenyúlja a 90 ezret, oszt vesz egy 25ezrest bele
hát Te tudod. már írtuk, írtam, hoyg dízeleknél problémás, meg újabb benyásoknál esetleg, de a 90ezer sok így is.
Hát látod én is! 30 körül tudnék bosch-t mondta felejtsem el. Labancoktól szerzi be az új, és a bontott alkatrészeket is.
hat nekem is epp 1.9 es a motor es most fogom elerni a 200.000km,nekem is kell egy legtomegmero,baszkodik kozben,melegen.nekem is olyan arat mondtak h majdnem padlot fogtam,de nem lesz mas valasztasom
Nekem főleg hidegen amíg át nem fordul a víz. De utána sem az igazi nem olyan mint előtte volt. Kevesebb a nyomaték, és "gondolkodik" mikor tipornám neki. Azt mondta elhozhatom nyugodtan míg nem lesz helyette, de inkább ott hagytam megvárom a cserét.
nekem kb 40 volt a légtömegmérő,bosch...utána a motorvezérlést kell frissíteni...h felismerje és akkor fasza nagyonsztem ne bontotatt vegyél,ha nem bosch-t
Elküldve: 2013. október 13. vasárnap, 20:17
Pocses írta:Plk89 írta:Pocses írta:YELLOW írta:Pocses írta: Na úgy néz ki nekem is a légmennyiségmérővel lesz a gondom. Szerelő mondta gyári új 90 ropi, mondtam erre neki én jóval olcsóbban hozok bosch márkában. Azt mondta nem fogja rendesen vagy egyáltalán jól felismerni a comp. ezért nem ajánlja, de semmilyen más márkát sem! Inkább akkor beszerez gyári bontottat. Most erre várok, holnap rácsörgök mifene van.![]()
na erre kiváncsi leszek... a Te tipusodnál nem szokott gond lenni, viszont lenyúlja a 90 ezret, oszt vesz egy 25ezrest bele
hát Te tudod. már írtuk, írtam, hoyg dízeleknél problémás, meg újabb benyásoknál esetleg, de a 90ezer sok így is.
Hát látod én is! 30 körül tudnék bosch-t mondta felejtsem el. Labancoktól szerzi be az új, és a bontott alkatrészeket is.
hat nekem is epp 1.9 es a motor es most fogom elerni a 200.000km,nekem is kell egy legtomegmero,baszkodik kozben,melegen.nekem is olyan arat mondtak h majdnem padlot fogtam,de nem lesz mas valasztasom
Nekem főleg hidegen amíg át nem fordul a víz. De utána sem az igazi nem olyan mint előtte volt. Kevesebb a nyomaték, és "gondolkodik" mikor tipornám neki. Azt mondta elhozhatom nyugodtan míg nem lesz helyette, de inkább ott hagytam megvárom a cserét.
Elküldve: 2013. október 13. vasárnap, 20:15
Plk89 írta:Pocses írta:YELLOW írta:Pocses írta: Na úgy néz ki nekem is a légmennyiségmérővel lesz a gondom. Szerelő mondta gyári új 90 ropi, mondtam erre neki én jóval olcsóbban hozok bosch márkában. Azt mondta nem fogja rendesen vagy egyáltalán jól felismerni a comp. ezért nem ajánlja, de semmilyen más márkát sem! Inkább akkor beszerez gyári bontottat. Most erre várok, holnap rácsörgök mifene van.![]()
na erre kiváncsi leszek... a Te tipusodnál nem szokott gond lenni, viszont lenyúlja a 90 ezret, oszt vesz egy 25ezrest bele
hát Te tudod. már írtuk, írtam, hoyg dízeleknél problémás, meg újabb benyásoknál esetleg, de a 90ezer sok így is.
Hát látod én is! 30 körül tudnék bosch-t mondta felejtsem el. Labancoktól szerzi be az új, és a bontott alkatrészeket is.
hat nekem is epp 1.9 es a motor es most fogom elerni a 200.000km,nekem is kell egy legtomegmero,baszkodik kozben,melegen.nekem is olyan arat mondtak h majdnem padlot fogtam,de nem lesz mas valasztasom
Elküldve: 2013. október 13. vasárnap, 20:12
Pocses írta:YELLOW írta:Pocses írta: Na úgy néz ki nekem is a légmennyiségmérővel lesz a gondom. Szerelő mondta gyári új 90 ropi, mondtam erre neki én jóval olcsóbban hozok bosch márkában. Azt mondta nem fogja rendesen vagy egyáltalán jól felismerni a comp. ezért nem ajánlja, de semmilyen más márkát sem! Inkább akkor beszerez gyári bontottat. Most erre várok, holnap rácsörgök mifene van.![]()
na erre kiváncsi leszek... a Te tipusodnál nem szokott gond lenni, viszont lenyúlja a 90 ezret, oszt vesz egy 25ezrest bele
hát Te tudod. már írtuk, írtam, hoyg dízeleknél problémás, meg újabb benyásoknál esetleg, de a 90ezer sok így is.
Hát látod én is! 30 körül tudnék bosch-t mondta felejtsem el. Labancoktól szerzi be az új, és a bontott alkatrészeket is.
Elküldve: 2013. október 13. vasárnap, 19:34
YELLOW írta:Pocses írta: Na úgy néz ki nekem is a légmennyiségmérővel lesz a gondom. Szerelő mondta gyári új 90 ropi, mondtam erre neki én jóval olcsóbban hozok bosch márkában. Azt mondta nem fogja rendesen vagy egyáltalán jól felismerni a comp. ezért nem ajánlja, de semmilyen más márkát sem! Inkább akkor beszerez gyári bontottat. Most erre várok, holnap rácsörgök mifene van.![]()
na erre kiváncsi leszek... a Te tipusodnál nem szokott gond lenni, viszont lenyúlja a 90 ezret, oszt vesz egy 25ezrest bele
hát Te tudod. már írtuk, írtam, hoyg dízeleknél problémás, meg újabb benyásoknál esetleg, de a 90ezer sok így is.
Elküldve: 2013. október 13. vasárnap, 19:31
Pocses írta: Na úgy néz ki nekem is a légmennyiségmérővel lesz a gondom. Szerelő mondta gyári új 90 ropi, mondtam erre neki én jóval olcsóbban hozok bosch márkában. Azt mondta nem fogja rendesen vagy egyáltalán jól felismerni a comp. ezért nem ajánlja, de semmilyen más márkát sem! Inkább akkor beszerez gyári bontottat. Most erre várok, holnap rácsörgök mifene van.![]()
Elküldve: 2013. október 13. vasárnap, 19:26
Elküldve: 2013. október 04. péntek, 21:14
zoli900 írta:Kérdezz meg itt a fórumon olyanokat,akik nagyon vágják a légtöm.mérőt.Próbáld meg a lehúzásos módszert,de előbb érdeklődd tőlük körbeember84 írta:zoli900 írta: Sziasztok!
Végre sikerült nagy nehezen csatlakoztatni a gépet az INPA-hoz.
Egy idő után letilt az autó és nem megy,most vették le a turbót kitisztították a geometriát,de nem ez volt gond,szóval ma megnéztem és a légtömegnél 0-16 között volt a határérték,de felkiáltójellel 40-60 között mozgott-fordulatszámfüggő.
Holnap lehúzom a csatit,de szerintem biztos ez lesz,a gond.
Még jó,hogy 3 szerelőnél volt az autó,csak mindenki elfelejtett élőadatot nézni...
Ez érdekes,hogy élőadatnál a mért érték az elvárthoz képest nekem is mindig magasabb,kivétel alapjáraton.Amúgy semmi problémát nem észlelni,lehet hogy csal a mérő?De emiatt nem merek invesztálni egy újba!
Igen,de nálam alapjáraton is 40-45 ami már 3-szorosa az értéknek,én már csak erre tudok gondolni,már mindent átnéztek.
Elküldve: 2013. október 04. péntek, 21:12
ember84 írta:zoli900 írta: Sziasztok!
Végre sikerült nagy nehezen csatlakoztatni a gépet az INPA-hoz.
Egy idő után letilt az autó és nem megy,most vették le a turbót kitisztították a geometriát,de nem ez volt gond,szóval ma megnéztem és a légtömegnél 0-16 között volt a határérték,de felkiáltójellel 40-60 között mozgott-fordulatszámfüggő.
Holnap lehúzom a csatit,de szerintem biztos ez lesz,a gond.
Még jó,hogy 3 szerelőnél volt az autó,csak mindenki elfelejtett élőadatot nézni...
Ez érdekes,hogy élőadatnál a mért érték az elvárthoz képest nekem is mindig magasabb,kivétel alapjáraton.Amúgy semmi problémát nem észlelni,lehet hogy csal a mérő?De emiatt nem merek invesztálni egy újba!
Elküldve: 2013. október 04. péntek, 21:10
zoli900 írta: Sziasztok!
Végre sikerült nagy nehezen csatlakoztatni a gépet az INPA-hoz.
Egy idő után letilt az autó és nem megy,most vették le a turbót kitisztították a geometriát,de nem ez volt gond,szóval ma megnéztem és a légtömegnél 0-16 között volt a határérték,de felkiáltójellel 40-60 között mozgott-fordulatszámfüggő.
Holnap lehúzom a csatit,de szerintem biztos ez lesz,a gond.
Még jó,hogy 3 szerelőnél volt az autó,csak mindenki elfelejtett élőadatot nézni...
Elküldve: 2013. október 04. péntek, 21:07
Elküldve: 2013. szeptember 25. szerda, 09:39
anubisz írta:ember84 írta: E46 20d motornal,ha alapjaraton lehozom a legtomegmero csatijat,minek kell tortennie,ha jo a mero?minek ha csal a mero?es minek,ha rossz?koszi a tapasztalatokat!
Yellow ezt írta: lehúzod a légtömegmérő csatiját, és indítasz úgy hidegen. aztán kiderül. ha úgy jó, akkor az a rossz. mármint a légtömegmérő.
Őt idéztem. Tehát gondolom ha szar, leállítod, és lehúzod, utána indítasz, ha úgy jó, akkor a tömegmérő rossz, mivel ha rá van dugva a rossz, gondolom akkor a mérő értékét veszi figyelembe, ha le van húzva akkor meg átlagot számol.
utána nem ártana kijáratni az üzemanyagot, és valami normális kúton tankolni. mert sok esetben lehet üzemanyagban is bibi, hiába a natúr anyagok mind MOL-osak, de attól... nem kell bele menni
Elküldve: 2013. szeptember 25. szerda, 00:20
ember84 írta: E46 20d motornal,ha alapjaraton lehozom a legtomegmero csatijat,minek kell tortennie,ha jo a mero?minek ha csal a mero?es minek,ha rossz?koszi a tapasztalatokat!
Elküldve: 2013. szeptember 24. kedd, 22:57