 
				- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i
- Évjárat: 2002
 Elküldve: 2012. november 10. szombat, 13:52
 Elküldve: 2012. november 10. szombat, 13:52
kempelen írta:YELLOW írta:kempelen írta:YELLOW írta:Szemy írta: Nos, ahogy igertem megneztük a szomszedomnal az olajosdobozok vonalkodjait. 2 db 1 literes eredeti BMW 0W-40 olajrol van szo, amelyeket nemet boltokbol interneten keresztül rendelt. A vonalkodok a következöek:
83 21 0 398 504
83 21 0 398 507
Az elsö 3 szamjegy = 832, ami a Yellow altal melleket adatok alapjan Olaszorszagot jelöli...
jellemzőén még csak ilyet láttam eddig, ezé nem is raknék bele
Jellemző a fenét és finoman fejeztem ki magam. Az a jellemző hogy napok óta rágjátok a szar a semmin.
Mindkettő gyári cikkszám.
oké, hogy gyári cikkszám de ha maga a kód is csak azt tartalmazza, akkor meg oszt végképp nem fogok hinni annak, mi van benne.
egyábként a többi olajnál igaz a vonalkódos téma. az meg, hogy a BMW-sen már nincs rajta olyan kód... az gyanús
A bar kódok számai általában a vonalkód alatt vannak, ami a gyári bmw dobozokon van a vonalkód felett az gyári cikkszám. ETK-ban lekérhető és nem tartalmaz a gyártóra vonatkozó érdemi információt. Olyan cikkszám csak, mint egy patenté vagy csavaré.... Persze 83-as csoportból, ami a kenőanyagok és egyéb vackok számcsoportja...
azért mondom, hogy egy scanner-rel be kéne olvastatni a kódot, hogy csak a cikkszámot tartalmazza vagy mást is?
akkor is azt mondom, nekem az kevés, hogy made in germany rá van írva...
 
		
	

 
 


 
				
 ez is olasz
ez is olasz és mégis" made in germany" van ráírva!Ez az olaj van most benne.....
és mégis" made in germany" van ráírva!Ez az olaj van most benne..... a doboz másik oldalán is fel van tüntetve ez a számsor:
 a doboz másik oldalán is fel van tüntetve ez a számsor: 
				 
				

