Ez egy archivált weboldal! bővebben

« előző12következő »
Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2007. december 10. hétfő, 17:17


Te Szemy!
Nem teszed közkincsé a szerelõd elérhetõségét? Ritka a jó szemû/kezû szerelõ.

Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2007. december 10. hétfő, 12:50


Tiba írta: és Bocika szerelõjéhez vitted?


Nem, van egy volt évfolyatársam, aki autószerelõként dolgozik Solymáron. A legbecsületesebb ember, akit csak ismerek. Hozzá vittem el az autót, nemcsak ezt a hibát vette górcsõ alá, de az egész autót átnézte, leellenõrizte. Nagyon nem ért rá, de azért valahogy csak beszuszakolta a millió teendõi közé a dolgot. Ezúton is köszönöm neki! Viszont ha nem vállalta volna, akkor szerintem megkerestem volna bocika szerelõjét.

Szemy

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2007. december 10. hétfő, 11:52


és Bocika szerelõjéhez vitted?

Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2007. december 10. hétfő, 10:19


Nos, talán megvan a megoldás. Tegnap voltam kint a szerelõ barátomnál és megmutattam a problémát. Hamar kiismertük a hibajelenséget, ugyanis a dübbenés csak járó motor mellett a kikuplungolás utáni elsõ sebességváltáskor lehetett hallani. A szilentek mindenhol tökéletesek, még csak repedés sem látható rajtuk. A hiba az volt, hogy a kuplungtácsa picikét meg volt szorulva bordástengelyen és kikuplungoláskor nem jött el a lendítõkeréktõl, ami nem szép tõle! Így kikuplungolás után az elsõ sebességváltáskor lett a tengely függetlenítve a motortól és ezt a jelenséget hallottam én dübbenésnek. Szépen megpucoltuk, megkentük a szükséges részeket, majd összeszerelés után már nem jelentkezett a probléma, sõt a kuplungpedál is sokkal-sokkal könnyebben/jobban mûködik. Úgy gondolom ez a normális. Most már meg vagyok elégedve!

Szemy

státusz bocika

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 265

Elküldve: 2007. november 21. szerda, 08:34


Szemy írta: Szia Bocika!

Megadnád a "bevált" szerelõd elérhetõségét? Nem árt, ha van egy Joker a tarsolyomban! Melyik városban dolgozik egyébként? Elõre is nagyon szépen köszi szépen!

Szemy


Szia,

Gyõrben dolgozik:

Fajkusz Attila 06-20-982-9846

Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2007. november 20. kedd, 20:35


Szia Bocika!

Megadnád a "bevált" szerelõd elérhetõségét? Nem árt, ha van egy Joker a tarsolyomban! Melyik városban dolgozik egyébként? Elõre is nagyon szépen köszi szépen!

Szemy

státusz bocika

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 265

Elküldve: 2007. november 15. csütörtök, 15:22


Tiba írta: Ebbõl a silentbõl csak egy van?


Van ott jó pár gumi bisz-basz, nekem a 9-es lett cserélve, az volt ki, a többi rendben volt. Mikor átnézettem vásárlás elõtt a szerelõ gyerek kapásból kérdezte, hogy nem szokot e váltáskor dübbeni mert, hogy ez a szilent szakadt...

http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=30


Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2007. november 15. csütörtök, 15:01


Ebbõl a silentbõl csak egy van?

státusz bocika

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 265

Elküldve: 2007. november 15. csütörtök, 06:37


Szemy írta:
bocika írta:
Szia,

A hátsó diffi szilent (33176751808 7e Ft) van elszakadva. Nekem is volt ilyen, dobolt a kicsike rendesen

Kicserélték, jó lett.


Szia bocika!

Köszi az infókat, sokat segített. Egyébként nálam szerintem 2-be való váltáskor hangosabbat dübben, de lehet akkor gyorsabban is váltok.

Kérdés a javításhoz: kb. mennyi a munkaidõ/munkadíj/teljes javítási költség? Érdemes ezzel márkaszervízbe menni? Az autó német és németországban is tartózkodik. Gondolom a kinti árak nem ugyanazok, mint az itthoniak. Megéri szerinted várni vele 1 hónapot és amikor itthon lesz akkor itt elvinni szervízbe?

Még egyszer nagyon köszi a segítsége!

Üdvözlettel,
Szemy


Én egy sráchoz hordom a gépet aki márkaszervízben dolgozik, és otthon maszekol, elsõ osztályú, kiváló, megbízható, értelmes szakember.. Az õ óradíja sokkal emberbarátabb mint a márkaszervízé

Több dolgot is javított egyszerre a vason: épp a vásárlás utáni "na, mire sajnálta a pénzt az elõzõ tulaj" nagy gatyába rázás egyik része volt a diffi szilent csere is, bár a munkafázisok közül a szilentcsere volt a legmunkaigényesebb.

Csak gyári alkatrészekkel dolgozik a srác, a szilent itthon kb. 7-8e volt ha jól emlékszem. Szokott németbõl hozatni alkatrészt mert állítólag ott olcsóbb némelyik.

Mielõtt alkatrészt vásárolsz érdemes lenne megnézetni valakivel szerintem, mert lehet, hogy esetleg nálad más la probléma.

Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2007. november 14. szerda, 20:34


bocika írta:
Szia,

A hátsó diffi szilent (33176751808 7e Ft) van elszakadva. Nekem is volt ilyen, dobolt a kicsike rendesen

Kicserélték, jó lett.


Szia bocika!

Köszi az infókat, sokat segített. Egyébként nálam szerintem 2-be való váltáskor hangosabbat dübben, de lehet akkor gyorsabban is váltok.

Kérdés a javításhoz: kb. mennyi a munkaidõ/munkadíj/teljes javítási költség? Érdemes ezzel márkaszervízbe menni? Az autó német és németországban is tartózkodik. Gondolom a kinti árak nem ugyanazok, mint az itthoniak. Megéri szerinted várni vele 1 hónapot és amikor itthon lesz akkor itt elvinni szervízbe?

Még egyszer nagyon köszi a segítsége!

Üdvözlettel,
Szemy

státusz bocika

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 265

Elküldve: 2007. november 14. szerda, 12:11


Tiba írta: Nekem is van ilyen hangom, de csak amikor egyesbe váltok. Lehet itt is a silent?


Igen, nekem is akkor dübbente a legnagyobbat...

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2007. november 14. szerda, 11:59


Nekem is van ilyen hangom, de csak amikor egyesbe váltok. Lehet itt is a silent?

státusz bocika

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 265

Elküldve: 2007. november 14. szerda, 06:55


Szemy írta: Sziasztok!

Következõ a helyzet: adott egy pont 5 éves 318i BMW manuális 5 fokozatú váltóval. Az autóban van összesen 49400 km. Bizonyos esetekben (nem determinisztikus) váltáskor mély tompa de viszonylag "hangos" zaj (dobbanás) hallatszik talán hátulról a differenciál felöl. A zaj (dobbanás) hangereje arányban van a váltás sebességével: minél gyorsabban váltok annál hangosabb. Sõt, ha viszonylag kényelmesen/lassan kapcsolok, akkor nincs is ilyen zaj. Csak oldott erõátviteli rendszer után jelentkezik néha ez a kellemetlenség, ha pl. kiemelem a kupplungot és oda-vissza kapcsolgatok egyfolytában mondjuk 1-2 között de akár össze-vissza is, akkor hibátlan, egy nesz sincs. Egyébként nincs semmi baj vele, szépen kapcsol, nem tudok vele félreváltani, és maga a váltónak sincs semmi hangja ezt a váltás közbeni kis valamit leszámítva.

Valakinek valami ötlete/javaslata a hibaforrásra illetve az orvoslására?

Szemy


Szia,

A hátsó diffi szilent (33176751808 7e Ft) van elszakadva. Nekem is volt ilyen, dobolt a kicsike rendesen

Kicserélték, jó lett.

Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2007. november 13. kedd, 22:12


Sziasztok!

Következõ a helyzet: adott egy pont 5 éves 318i BMW manuális 5 fokozatú váltóval. Az autóban van összesen 49400 km. Bizonyos esetekben (nem determinisztikus) váltáskor mély tompa de viszonylag "hangos" zaj (dobbanás) hallatszik talán hátulról a differenciál felöl. A zaj (dobbanás) hangereje arányban van a váltás sebességével: minél gyorsabban váltok annál hangosabb. Sõt, ha viszonylag kényelmesen/lassan kapcsolok, akkor nincs is ilyen zaj. Csak oldott erõátviteli rendszer után jelentkezik néha ez a kellemetlenség, ha pl. kiemelem a kupplungot és oda-vissza kapcsolgatok egyfolytában mondjuk 1-2 között de akár össze-vissza is, akkor hibátlan, egy nesz sincs. Egyébként nincs semmi baj vele, szépen kapcsol, nem tudok vele félreváltani, és maga a váltónak sincs semmi hangja ezt a váltás közbeni kis valamit leszámítva.

Valakinek valami ötlete/javaslata a hibaforrásra illetve az orvoslására?

Szemy

« előző12következő »