- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Touring
- Modell: 320d
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2014. január 15. szerda, 13:32
xlzx írta: sajnos lesz még problémád.. nálam ugyanígy indult tavaly. Kár, hogy felkapcsolt a rossz izzód..ha nem kapcsolt volna fel,nyugodtabb lehetnél. A jobb oldali trafód vagy a gyújtód már gyengül. A bal oldali még erősebb ezért felkapcsolta az izzót. Én ugyanígy kezdtem el... egy trafót már cseréltem(25ezerért). Van itthon 10izzóm, közel 80ezer Ftba van a 10 izzó. Egy van, ami gyengébb, lilás fénye van, ezzel egész jól ég, nagyon ritkán vibrál vele. A többi izzót fel le kapcsolgatja,gyújtogatja, vagy nagyon vibrál velük. Következő lépés, hogy cserélek egy gyújtót.. nem tudom megéri-e szétszedni a lámpát. Ki lehet kerülni a gyári trafó,gyújtó témakört. Kell venni sima noname trafót és pozitívot adni neki. Ez mind szép és jó, csak ilyenkor elveszik a BI-xenon funkció. A gyári trafón 2 csatlakozó van. Egyik az áramellátásért felelős, míg a másik a refi jeléért. A gyári projektor úgynevezett solenoid-dal kapcsol refire. Erre is van megoldás, vagy direktbe adod neki a jelet, ami nem túl egészséges. A bmw 3 kábelt alkalmaz a solenoidos történetre, míg a többi autógyártó csak kettőt. Össze lehet forrasztani a kábeleket, meg lehet oldani, hogy itt is 2 kábeles legyen a történet, na de ki szeretné elégetni a projektorját?
szóval van egy amcsi srác, aki kifejlesztett egy relét, amivel tovább tudod vinni a 3 vezetékes megoldást.
számoljunk csak (figyelembe véve az itthoni és ebay-es árakat is):
- gyári bontott trafó: 22-25ezer, attól függ hol kapsz éppen.
- gyári bontott gyútjó: hasonló árkategóriában
- jó minőségű izzók: 8-15ezer (érdemes jót venni,mert a gyenge noname szarokat nem kedvelik a gyári trafók)
-utángyártott D2s foglalatos xenon szett(trafók,izzók,felfogató szettek)postával együtt ebayről: 8ezer (egy párra vonatkozik)
-amcsi srác által forgalmazott cucc postával együtt: 8ezer (egy párra vonatkozik)
http://www.wolstentech.com/pro...ixenon.php
Akkor melyik is éri meg jobban? Sokan mondják, hogy megéri megtartani a gyári cuccokat, mert milyen jó. Tényleg jó, de senki nem panaszkodik az utángyártott cuccok minőségére, nem melegszenek és nincs semmi hátulütőjük.
Persze én is dilemmázok, hogy most szedjem e szét még egyszer a lámpát, próbáljam e ki egy másik gyújtóval, vagy maradjak a jól bevált utángyártott módszernél...
Remélem hasznos volt az írás minden xenonnal rendelkező számára![]()
Ui: ha valakinek nem tetszik ez a megoldás, van még egy harmadik is
http://www.bimmian.com/XenoFlo...6-3-Series
Ilyen kis kütyüt én is tudok Nektek csinálni ha kell, de látnom kéne egyet előtte, ha van már valakinek.


szóval van egy amcsi srác, aki kifejlesztett egy relét, amivel tovább tudod vinni a 3 vezetékes megoldást. 


