Nem sokat sejtet a címválasztás Magyarország kedvenc rallycross és drift pályája kapcsán. Persze írhattunk volna azt is, hogy "egy szinttel feljebb" vagy, hogy "elég volt a homokozásból". Igazából bármelyiket nézzük kellő zagyvaságnak tűnik, mégis van értelme akár hiszik akár nem! Azonban mielőtt magyarázatot adnánk bármelyik állításunkra, előbb a tényeket kell közzé tegyük, méghozzá az egyik legfontosabbal kezdve. tovább »
A konkurensek rágyúrtak a négyhengeres luxuslimuzinok gyártására környezetkímélés felkiáltással, de a BMW nem áll be a sorba. Továbbra is hat és nyolchengeres 7-eseket fog gyártani, csak éppen így is eléri azt a károsanyagkibocsátás csökkenést, amit a többiek csak a modelljeik butításával képesek ;) tovább »
Tökölre és az idényre is egy E30-as 4000 ccm-es V8-as motorral rendelkező szörnyeteggel fogunk indulni. Nagyjából 330 LE lehet most a szörny szíve....! :) Az autó télen épült és mindent a bátyám, Laci és Én csináltunk, kivéve a kábelezést és a kipufogó rendszert. Még nem debütált a közönség előtt és majd csak a versenyen szeretnénk felfedni a kocsit! :) tovább »
Áprilisban bejelentette a BMW, hogy visszatér a DTM-be. Ennek feltételeként határozta meg, hogy meg tud-e egyezni a szervezőkkel a - többek közt - technikai szabályokról. tovább »