A BMW folyamatosan dolgozik az új, sofőröket segítő technológiákon. Az első ilyen fejlesztés amit láthatunk, a BMW távirányítású
parkoló rendszere. Bár láttunk már más autókat is maguktól parkolni, még nem egy elterjedt dolog, és minden megvalósítás más. Általában amiben egyeznek az az, hogy a volán mögött kell ülni a manőver végéig.
A BMW által fejlesztett parkolórendszer esetében nincs más dolgunk, csak megállni a garázs előtt, és a kocsi bemanőverez oda magától - és természetesen ki is áll - mindössze egy gombnyomásra.
Talán a rendszer létjogosultsága sokakban megkérdőjelezhető - először én is legyintettem - és úgy tűnhet, hogy nincs ere szükség, gondoljunk bele,
hogy mi van akkor, ha egy nagyon szűk helyre kell beállni. Nem arra gondolok, mikor két kocsi közé kell bepasszírozni a vasat, hülye lennék oda begyömöszölni a sajátomat, hiszen akkor szinte biztosra vehetem, hogy mire visszajövök, minimum egy ajtót rányitnak az enyémre. Inkább azon garázsokra gondolok, ahol a parkolóhelyet oszlopok, falak, korlátok határolják. Milyen rossz is oda úgy beállni, hogy utána hasat behúzva óvatos mozdulattal kell szabályosan kicsusszanni. Mennyivel egyszerűbb lenne az ilyen helyek előtt megállni, megnyomni a gombot, és mosolyogva konstatálni, hogy a kocsi a helyén van. Sőt, ha belegondolunk, lopás ellen is igen hasznos tudna lenni az ilyen, talán többet érne mint egy több százezer forintos riasztóberendezés :D
Az "önparkoló" rendszer már számos autóban jelen volt. Az alábbi videón egy F10-es 5-ös BMW-t láthatunk, amint bemutatja különleges tudását,
és beparkírozik a műanyag terelők által jelképezett garázsba a mögötte álló sofőrjének egyszerű mozdulattal kiadott parancsára.
A bajor gyártó bejelentette, hogy a BMW 1M kupé felkerül a München-i BMW Welt bemutatótermi szintjére, de a prototípust továbbra sem fogják leleplezni. A hivatalos képek és információk december második felére vannak időzítve, ami után 2011-ben a detroiti autó show-n kerül sor a világpremierre. tovább »
A BMW büszkén mutatja be nagyteljesítményű üzleti limuzinja legújabb csúcsverzióját, amely 600 lóerővel, 700 Nm forgatónyomatékkal és egyedülálló kiegészítőkkel koronázza meg a BMW M5 ötödik generációjának modellpalettáját. A BMW M5 Competition Edition mindössze 200 példányban készül el. A legkeményebb utcai autókra specializálódott BMW M divízió elkészítette a világ legsikeresebb nagyteljesítményű üzleti limuzinjának vadonatúj különkiadását, amellyel új csúcsmodell érkezik a BMW M5 modellpalettájának élére. tovább »
2013. augusztus 22-24 között Máriapócson ismét a driftről szólt minden. A fantasztikus hangulatról a szervezők oly módon gondoskodtak, hogy kis hazánkba hívták Európa legjobb drift pilótáit, hogy azok felvehessék a kesztyűt a magyar versenyzőkkel. Hogy miért lett a Trackwoodból Crashwood? A válasz egyszerű: mert sem az EEDC, sem a Drift Allstars, sem pedig a Hell Energy Magyar Profi Drift Bajnokság indulói nem féltek sem a gumifaltól, sem az őrületes tempótól... tovább »
Az első képek az M Sport csomagal szerelt X1-esről
Íme az első képek a BMW X1 M Sport csomagról. A BMW tegnapi sajtóközleményében mutatta be a népszerű X1-es modellt M sport csomaggal, de aznap még sajnos nem tettek közzé képeket róla.
A M sport csomag tavasztól minden X1 modellhez elérhető / motorváltozattól függetlenül /, ami magába foglalja az új felfüggesztést és a külső-belső elemeket amiket kifejezetten ehhez a modellhez fejlesztettek. tovább »