anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 15. csütörtök, 11:33


rabbit írta:
anubisz írta:
rabbit írta:
anubisz írta:
rabbit írta:
anubisz írta:
rabbit írta:
anubisz írta:
rabbit írta: Sziasztok segítségét kérném annak a klubtársamnak aki már ilyet csináltatott vagy hallotta biztos helyről 316 í 16 szelepes motor 116 le szelepszárszimeringes lett az okok ismeretlenek mert mindenki mást mond, lehetett ettől vagy attól Tény hogy az autóm néhány percalapjárás után gázralépve világoskék füstbombát ereget ezért eggyértelmüen szelepszárszimering a hibás de hogy ezt 110 000 km futás után elköveti.ezt nehezen emésztem meg Nos az elöjáték után A Fő Kérdés Aki tudja segitsen a szimeringek cseréjénél elég a szelepfedél eltávolitása után fentről támad ni vagy hengerfej is le. ez a nagy dilema mert senki sem tudja a környezetemben és nem mindeggy az árban
semm . koszonom elore is üdv


Biztos hogy a szimering a hibás? azért az 100 ezernél többet bír jóval.


Érdeklödve várom hogy holmehet még az égéstérbe olaj. mert szer fentről vagy lentröl tud szerint de ha van más ötleted halagatlak.


Azért gyűrűd is lehet törve, mondjuk. Legalább hengerenként kimérted a kompressziót? mégis 1 henger engedi,vagy az összes?


igen megtörtént minden henger eggyformán 9 bár törés kizárva.... más ötlet?


akkor lehet tényleg a szimering,olvasd csak el ezt.
http://autosufni.blogter.hu/215690/fustjelzesek
ha sérült lenne valamék gyűrű,ott nagyobb eltérés lenne.



elolvastam érdekes csak nekem nem segít mert még mindíg nem tudom hogy a hengerfejlevétele nélküljavitható a szekér vagy szét kell bombázni amit nem nagyon szeretnék most............


Szerintem erre csak szerelő tud frankó választ adni,mert én olvastam ezt is,azt is, gondolom van kocsi aminél ezt meglehet egyszerűen oldani,van ahol már gázos. Én nem akarok a pénztárcáddal játszani,de ha alapos munkát akarsz,szerintem vetesd le,én azt tenném,mert így biztos normálisan meglesz csinálva,és a hengerfej tömítésedről is le lesz a gond egy darabig. Mert ugye az is csere.Legalább látszik majd a hüvely,a gyűrűk állapota,és normálisan rendbe lehet dobni,faszán kitakarítani ez egész felsőrészt. Ha viszont nincs bontva,és úgy cseréli valaki,ki tudja pár hónap múlva nem megy e szét megint.Tudom,így olcsóbb,de kérdés meg éri e. Bár,ha profi szerelőd van,biztos megoldja,de gondolom nincs,mert akkor már megmondta volna,lehet cserélni így,vagy bontani kell. Csak akkor menj bele,ha a végeredmény 100% lesz.
Ennek nem kellett levenni.
http://www.w123club.hu/index.p...;Itemid=56



igen jólgondolodszerelőm az nincs amit tudok magam végrehajtom de ez már nem meegy,


Akkor ne állj neki,Pesten nincs nehéz dolgod,van sok szerelő,meg felújító cég,akik szerintem 1 nap alatt berakják,lehet úgyis,hogy nem kel bontani. Azt hiszem ez a Mercis is azt írta,úgy 3 órás meló,bontás nélkül.

rabbit
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz rabbit

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2011. szeptember 15. csütörtök, 04:57


anubisz írta:
rabbit írta:
anubisz írta:
rabbit írta:
anubisz írta:
rabbit írta:
anubisz írta:
rabbit írta: Sziasztok segítségét kérném annak a klubtársamnak aki már ilyet csináltatott vagy hallotta biztos helyről 316 í 16 szelepes motor 116 le szelepszárszimeringes lett az okok ismeretlenek mert mindenki mást mond, lehetett ettől vagy attól Tény hogy az autóm néhány percalapjárás után gázralépve világoskék füstbombát ereget ezért eggyértelmüen szelepszárszimering a hibás de hogy ezt 110 000 km futás után elköveti.ezt nehezen emésztem meg Nos az elöjáték után A Fő Kérdés Aki tudja segitsen a szimeringek cseréjénél elég a szelepfedél eltávolitása után fentről támad ni vagy hengerfej is le. ez a nagy dilema mert senki sem tudja a környezetemben és nem mindeggy az árban
semm . koszonom elore is üdv


Biztos hogy a szimering a hibás? azért az 100 ezernél többet bír jóval.


Érdeklödve várom hogy holmehet még az égéstérbe olaj. mert szer fentről vagy lentröl tud szerint de ha van más ötleted halagatlak.


Azért gyűrűd is lehet törve, mondjuk. Legalább hengerenként kimérted a kompressziót? mégis 1 henger engedi,vagy az összes?


igen megtörtént minden henger eggyformán 9 bár törés kizárva.... más ötlet?


akkor lehet tényleg a szimering,olvasd csak el ezt.
http://autosufni.blogter.hu/215690/fustjelzesek
ha sérült lenne valamék gyűrű,ott nagyobb eltérés lenne.



elolvastam érdekes csak nekem nem segít mert még mindíg nem tudom hogy a hengerfejlevétele nélküljavitható a szekér vagy szét kell bombázni amit nem nagyon szeretnék most............


Szerintem erre csak szerelő tud frankó választ adni,mert én olvastam ezt is,azt is, gondolom van kocsi aminél ezt meglehet egyszerűen oldani,van ahol már gázos. Én nem akarok a pénztárcáddal játszani,de ha alapos munkát akarsz,szerintem vetesd le,én azt tenném,mert így biztos normálisan meglesz csinálva,és a hengerfej tömítésedről is le lesz a gond egy darabig. Mert ugye az is csere.Legalább látszik majd a hüvely,a gyűrűk állapota,és normálisan rendbe lehet dobni,faszán kitakarítani ez egész felsőrészt. Ha viszont nincs bontva,és úgy cseréli valaki,ki tudja pár hónap múlva nem megy e szét megint.Tudom,így olcsóbb,de kérdés meg éri e. Bár,ha profi szerelőd van,biztos megoldja,de gondolom nincs,mert akkor már megmondta volna,lehet cserélni így,vagy bontani kell. Csak akkor menj bele,ha a végeredmény 100% lesz.
Ennek nem kellett levenni.
http://www.w123club.hu/index.p...;Itemid=56



igen jólgondolodszerelőm az nincs amit tudok magam végrehajtom de ez már nem meegy,

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 14. szerda, 22:17


rabbit írta:
anubisz írta:
rabbit írta:
anubisz írta:
rabbit írta:
anubisz írta:
rabbit írta: Sziasztok segítségét kérném annak a klubtársamnak aki már ilyet csináltatott vagy hallotta biztos helyről 316 í 16 szelepes motor 116 le szelepszárszimeringes lett az okok ismeretlenek mert mindenki mást mond, lehetett ettől vagy attól Tény hogy az autóm néhány percalapjárás után gázralépve világoskék füstbombát ereget ezért eggyértelmüen szelepszárszimering a hibás de hogy ezt 110 000 km futás után elköveti.ezt nehezen emésztem meg Nos az elöjáték után A Fő Kérdés Aki tudja segitsen a szimeringek cseréjénél elég a szelepfedél eltávolitása után fentről támad ni vagy hengerfej is le. ez a nagy dilema mert senki sem tudja a környezetemben és nem mindeggy az árban
semm . koszonom elore is üdv


Biztos hogy a szimering a hibás? azért az 100 ezernél többet bír jóval.


Érdeklödve várom hogy holmehet még az égéstérbe olaj. mert szer fentről vagy lentröl tud szerint de ha van más ötleted halagatlak.


Azért gyűrűd is lehet törve, mondjuk. Legalább hengerenként kimérted a kompressziót? mégis 1 henger engedi,vagy az összes?


igen megtörtént minden henger eggyformán 9 bár törés kizárva.... más ötlet?


akkor lehet tényleg a szimering,olvasd csak el ezt.
http://autosufni.blogter.hu/215690/fustjelzesek
ha sérült lenne valamék gyűrű,ott nagyobb eltérés lenne.



elolvastam érdekes csak nekem nem segít mert még mindíg nem tudom hogy a hengerfejlevétele nélküljavitható a szekér vagy szét kell bombázni amit nem nagyon szeretnék most............


Szerintem erre csak szerelő tud frankó választ adni,mert én olvastam ezt is,azt is, gondolom van kocsi aminél ezt meglehet egyszerűen oldani,van ahol már gázos. Én nem akarok a pénztárcáddal játszani,de ha alapos munkát akarsz,szerintem vetesd le,én azt tenném,mert így biztos normálisan meglesz csinálva,és a hengerfej tömítésedről is le lesz a gond egy darabig. Mert ugye az is csere.Legalább látszik majd a hüvely,a gyűrűk állapota,és normálisan rendbe lehet dobni,faszán kitakarítani ez egész felsőrészt. Ha viszont nincs bontva,és úgy cseréli valaki,ki tudja pár hónap múlva nem megy e szét megint.Tudom,így olcsóbb,de kérdés meg éri e. Bár,ha profi szerelőd van,biztos megoldja,de gondolom nincs,mert akkor már megmondta volna,lehet cserélni így,vagy bontani kell. Csak akkor menj bele,ha a végeredmény 100% lesz.
Ennek nem kellett levenni.
http://www.w123club.hu/index.p...;Itemid=56



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. szeptember 14. szerda, 22:19

rabbit
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz rabbit

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2011. szeptember 14. szerda, 22:06


anubisz írta:
rabbit írta:
anubisz írta:
rabbit írta:
anubisz írta:
rabbit írta: Sziasztok segítségét kérném annak a klubtársamnak aki már ilyet csináltatott vagy hallotta biztos helyről 316 í 16 szelepes motor 116 le szelepszárszimeringes lett az okok ismeretlenek mert mindenki mást mond, lehetett ettől vagy attól Tény hogy az autóm néhány percalapjárás után gázralépve világoskék füstbombát ereget ezért eggyértelmüen szelepszárszimering a hibás de hogy ezt 110 000 km futás után elköveti.ezt nehezen emésztem meg Nos az elöjáték után A Fő Kérdés Aki tudja segitsen a szimeringek cseréjénél elég a szelepfedél eltávolitása után fentről támad ni vagy hengerfej is le. ez a nagy dilema mert senki sem tudja a környezetemben és nem mindeggy az árban
semm . koszonom elore is üdv


Biztos hogy a szimering a hibás? azért az 100 ezernél többet bír jóval.


Érdeklödve várom hogy holmehet még az égéstérbe olaj. mert szer fentről vagy lentröl tud szerint de ha van más ötleted halagatlak.


Azért gyűrűd is lehet törve, mondjuk. Legalább hengerenként kimérted a kompressziót? mégis 1 henger engedi,vagy az összes?


igen megtörtént minden henger eggyformán 9 bár törés kizárva.... más ötlet?


akkor lehet tényleg a szimering,olvasd csak el ezt.
http://autosufni.blogter.hu/215690/fustjelzesek
ha sérült lenne valamék gyűrű,ott nagyobb eltérés lenne.



elolvastam érdekes csak nekem nem segít mert még mindíg nem tudom hogy a hengerfejlevétele nélküljavitható a szekér vagy szét kell bombázni amit nem nagyon szeretnék most............


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 14. szerda, 21:46


rabbit írta:
anubisz írta:
rabbit írta:
anubisz írta:
rabbit írta: Sziasztok segítségét kérném annak a klubtársamnak aki már ilyet csináltatott vagy hallotta biztos helyről 316 í 16 szelepes motor 116 le szelepszárszimeringes lett az okok ismeretlenek mert mindenki mást mond, lehetett ettől vagy attól Tény hogy az autóm néhány percalapjárás után gázralépve világoskék füstbombát ereget ezért eggyértelmüen szelepszárszimering a hibás de hogy ezt 110 000 km futás után elköveti.ezt nehezen emésztem meg Nos az elöjáték után A Fő Kérdés Aki tudja segitsen a szimeringek cseréjénél elég a szelepfedél eltávolitása után fentről támad ni vagy hengerfej is le. ez a nagy dilema mert senki sem tudja a környezetemben és nem mindeggy az árban
semm . koszonom elore is üdv


Biztos hogy a szimering a hibás? azért az 100 ezernél többet bír jóval.


Érdeklödve várom hogy holmehet még az égéstérbe olaj. mert szer fentről vagy lentröl tud szerint de ha van más ötleted halagatlak.


Azért gyűrűd is lehet törve, mondjuk. Legalább hengerenként kimérted a kompressziót? mégis 1 henger engedi,vagy az összes?


igen megtörtént minden henger eggyformán 9 bár törés kizárva.... más ötlet?


akkor lehet tényleg a szimering,olvasd csak el ezt.
http://autosufni.blogter.hu/215690/fustjelzesek
ha sérült lenne valamék gyűrű,ott nagyobb eltérés lenne.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. szeptember 14. szerda, 21:47

rabbit
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz rabbit

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2011. szeptember 14. szerda, 21:44


anubisz írta:
rabbit írta:
anubisz írta:
rabbit írta: Sziasztok segítségét kérném annak a klubtársamnak aki már ilyet csináltatott vagy hallotta biztos helyről 316 í 16 szelepes motor 116 le szelepszárszimeringes lett az okok ismeretlenek mert mindenki mást mond, lehetett ettől vagy attól Tény hogy az autóm néhány percalapjárás után gázralépve világoskék füstbombát ereget ezért eggyértelmüen szelepszárszimering a hibás de hogy ezt 110 000 km futás után elköveti.ezt nehezen emésztem meg Nos az elöjáték után A Fő Kérdés Aki tudja segitsen a szimeringek cseréjénél elég a szelepfedél eltávolitása után fentről támad ni vagy hengerfej is le. ez a nagy dilema mert senki sem tudja a környezetemben és nem mindeggy az árban
semm . koszonom elore is üdv


Biztos hogy a szimering a hibás? azért az 100 ezernél többet bír jóval.


Érdeklödve várom hogy holmehet még az égéstérbe olaj. mert szer fentről vagy lentröl tud szerint de ha van más ötleted halagatlak.


Azért gyűrűd is lehet törve, mondjuk. Legalább hengerenként kimérted a kompressziót? mégis 1 henger engedi,vagy az összes?


igen megtörtént minden henger eggyformán 9 bár törés kizárva.... más ötlet?


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 14. szerda, 12:55


rabbit írta:
anubisz írta:
rabbit írta: Sziasztok segítségét kérném annak a klubtársamnak aki már ilyet csináltatott vagy hallotta biztos helyről 316 í 16 szelepes motor 116 le szelepszárszimeringes lett az okok ismeretlenek mert mindenki mást mond, lehetett ettől vagy attól Tény hogy az autóm néhány percalapjárás után gázralépve világoskék füstbombát ereget ezért eggyértelmüen szelepszárszimering a hibás de hogy ezt 110 000 km futás után elköveti.ezt nehezen emésztem meg Nos az elöjáték után A Fő Kérdés Aki tudja segitsen a szimeringek cseréjénél elég a szelepfedél eltávolitása után fentről támad ni vagy hengerfej is le. ez a nagy dilema mert senki sem tudja a környezetemben és nem mindeggy az árban
semm . koszonom elore is üdv


Biztos hogy a szimering a hibás? azért az 100 ezernél többet bír jóval.


Érdeklödve várom hogy holmehet még az égéstérbe olaj. mert szer fentről vagy lentröl tud szerint de ha van más ötleted halagatlak.


Azért gyűrűd is lehet törve, mondjuk. Legalább hengerenként kimérted a kompressziót? mégis 1 henger engedi,vagy az összes?


rabbit
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz rabbit

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2011. szeptember 14. szerda, 12:40


anubisz írta:
rabbit írta: Sziasztok segítségét kérném annak a klubtársamnak aki már ilyet csináltatott vagy hallotta biztos helyről 316 í 16 szelepes motor 116 le szelepszárszimeringes lett az okok ismeretlenek mert mindenki mást mond, lehetett ettől vagy attól Tény hogy az autóm néhány percalapjárás után gázralépve világoskék füstbombát ereget ezért eggyértelmüen szelepszárszimering a hibás de hogy ezt 110 000 km futás után elköveti.ezt nehezen emésztem meg Nos az elöjáték után A Fő Kérdés Aki tudja segitsen a szimeringek cseréjénél elég a szelepfedél eltávolitása után fentről támad ni vagy hengerfej is le. ez a nagy dilema mert senki sem tudja a környezetemben és nem mindeggy az árban
semm . koszonom elore is üdv


Biztos hogy a szimering a hibás? azért az 100 ezernél többet bír jóval.


Érdeklödve várom hogy holmehet még az égéstérbe olaj. mert szer fentről vagy lentröl tud szerint de ha van más ötleted halagatlak.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 14. szerda, 12:35


rabbit írta: Sziasztok segítségét kérném annak a klubtársamnak aki már ilyet csináltatott vagy hallotta biztos helyről 316 í 16 szelepes motor 116 le szelepszárszimeringes lett az okok ismeretlenek mert mindenki mást mond, lehetett ettől vagy attól Tény hogy az autóm néhány percalapjárás után gázralépve világoskék füstbombát ereget ezért eggyértelmüen szelepszárszimering a hibás de hogy ezt 110 000 km futás után elköveti.ezt nehezen emésztem meg Nos az elöjáték után A Fő Kérdés Aki tudja segitsen a szimeringek cseréjénél elég a szelepfedél eltávolitása után fentről támad ni vagy hengerfej is le. ez a nagy dilema mert senki sem tudja a környezetemben és nem mindeggy az árban
semm . koszonom elore is üdv


Biztos hogy a szimering a hibás? azért az 100 ezernél többet bír jóval.

rabbit
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz rabbit

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2011. szeptember 14. szerda, 12:29


Sziasztok segítségét kérném annak a klubtársamnak aki már ilyet csináltatott vagy hallotta biztos helyről 316 í 16 szelepes motor 116 le szelepszárszimeringes lett az okok ismeretlenek mert mindenki mást mond, lehetett ettől vagy attól Tény hogy az autóm néhány percalapjárás után gázralépve világoskék füstbombát ereget ezért eggyértelmüen szelepszárszimering a hibás de hogy ezt 110 000 km futás után elköveti.ezt nehezen emésztem meg Nos az elöjáték után A Fő Kérdés Aki tudja segitsen a szimeringek cseréjénél elég a szelepfedél eltávolitása után fentről támad ni vagy hengerfej is le. ez a nagy dilema mert senki sem tudja a környezetemben és nem mindeggy az árban
semm . koszonom elore is üdv