Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2014. június 28. szombat, 16:03


Kristen76 írta:
Padre323i írta:
Kristen76 írta:


igen a régi van benne.igaz 3500 fordulatnál lehörög meg nem szabad csak óvatosan nyomni a gázpedált, mert ha teljesen benyomod vagy esetleg egy kicsit jobban rátaposol már 1200-1400 fordulatnál is megadja magát. Meg azon is agyalok, hogy az a kis fehár mütyűr ami kitört belőle az hoválett?? Egy kis darabja meglett és a többi??



100%-ig biztos vagy benne hogy nem valamelyik elmelegedett,bekeményedett,kilyukadt kartergázcsőnél szív falsot?



az ami rámegy erre a szelepre azt lecseréltem.viszont ahogy mondtad fals nekem is ez a gyanúm. ezért írok ide és várom a tippeket,hogy kinek milyen hibák és miyen ellenszerei vannak.


Járó motornál fújkáld meg féktisztítóval a csövek körül.Ha felpörög,ott a gond.Hideg motornál is próbáld meg.


Kristen76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Kristen76

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2014. június 28. szombat, 14:27


Padre323i írta:
Kristen76 írta:


igen a régi van benne.igaz 3500 fordulatnál lehörög meg nem szabad csak óvatosan nyomni a gázpedált, mert ha teljesen benyomod vagy esetleg egy kicsit jobban rátaposol már 1200-1400 fordulatnál is megadja magát. Meg azon is agyalok, hogy az a kis fehár mütyűr ami kitört belőle az hoválett?? Egy kis darabja meglett és a többi??



100%-ig biztos vagy benne hogy nem valamelyik elmelegedett,bekeményedett,kilyukadt kartergázcsőnél szív falsot?



az ami rámegy erre a szelepre azt lecseréltem.viszont ahogy mondtad fals nekem is ez a gyanúm. ezért írok ide és várom a tippeket,hogy kinek milyen hibák és miyen ellenszerei vannak.

Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2014. június 28. szombat, 14:07


Kristen76 írta:


igen a régi van benne.igaz 3500 fordulatnál lehörög meg nem szabad csak óvatosan nyomni a gázpedált, mert ha teljesen benyomod vagy esetleg egy kicsit jobban rátaposol már 1200-1400 fordulatnál is megadja magát. Meg azon is agyalok, hogy az a kis fehár mütyűr ami kitört belőle az hoválett?? Egy kis darabja meglett és a többi??



100%-ig biztos vagy benne hogy nem valamelyik elmelegedett,bekeményedett,kilyukadt kartergázcsőnél szív falsot?



Kristen76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Kristen76

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2014. június 28. szombat, 11:20


immumeo írta:
Kristen76 írta:
immumeo írta:
immumeo írta:
immumeo írta: Sziasztok!

Van egy kis gondom ezzel a fajta benzines kartergázszűrővel.

Nekem ha nagyon bemelegszik a motor visít.
Üzem melegen 30-50 km elmegy és utána kezdi.

Ami alatta van konzol az hűtené?

Gondolom vízcső a két alatta lévő.
A műanyagot leszedtem, de csak egy zsák furatot láttam alatta. Mi ez?





VALAKI????




na nekem a régiből kitört középről az a kis fehér bigyó.vettem egy másikat Febit és ha belerakom szétesik a kocsi. nincs alapjáratom vele, erőtlen, fullad,gyenge, nem pörög.

Akkor a régit használod?


igen a régi van benne.igaz 3500 fordulatnál lehörög meg nem szabad csak óvatosan nyomni a gázpedált, mert ha teljesen benyomod vagy esetleg egy kicsit jobban rátaposol már 1200-1400 fordulatnál is megadja magát. Meg azon is agyalok, hogy az a kis fehár mütyűr ami kitört belőle az hoválett?? Egy kis darabja meglett és a többi??



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. június 28. szombat, 11:31

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz immumeo

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2014. június 26. csütörtök, 14:35


Kristen76 írta:
immumeo írta:
immumeo írta:
immumeo írta: Sziasztok!

Van egy kis gondom ezzel a fajta benzines kartergázszűrővel.

Nekem ha nagyon bemelegszik a motor visít.
Üzem melegen 30-50 km elmegy és utána kezdi.

Ami alatta van konzol az hűtené?

Gondolom vízcső a két alatta lévő.
A műanyagot leszedtem, de csak egy zsák furatot láttam alatta. Mi ez?





VALAKI????




na nekem a régiből kitört középről az a kis fehér bigyó.vettem egy másikat Febit és ha belerakom szétesik a kocsi. nincs alapjáratom vele, erőtlen, fullad,gyenge, nem pörög.

Akkor a régit használod?


Kristen76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Kristen76

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2014. június 25. szerda, 15:36


immumeo írta:
immumeo írta:
immumeo írta: Sziasztok!

Van egy kis gondom ezzel a fajta benzines kartergázszűrővel.

Nekem ha nagyon bemelegszik a motor visít.
Üzem melegen 30-50 km elmegy és utána kezdi.

Ami alatta van konzol az hűtené?

Gondolom vízcső a két alatta lévő.
A műanyagot leszedtem, de csak egy zsák furatot láttam alatta. Mi ez?





VALAKI????




na nekem a régiből kitört középről az a kis fehér bigyó.vettem egy másikat Febit és ha belerakom szétesik a kocsi. nincs alapjáratom vele, erőtlen, fullad,gyenge, nem pörög.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz immumeo

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2014. június 25. szerda, 13:15


immumeo írta:
immumeo írta: Sziasztok!

Van egy kis gondom ezzel a fajta benzines kartergázszűrővel.

Nekem ha nagyon bemelegszik a motor visít.
Üzem melegen 30-50 km elmegy és utána kezdi.

Ami alatta van konzol az hűtené?

Gondolom vízcső a két alatta lévő.
A műanyagot leszedtem, de csak egy zsák furatot láttam alatta. Mi ez?





VALAKI????





autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz immumeo

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2014. június 10. kedd, 15:19


immumeo írta: Sziasztok!

Van egy kis gondom ezzel a fajta benzines kartergázszűrővel.

Nekem ha nagyon bemelegszik a motor visít.
Üzem melegen 30-50 km elmegy és utána kezdi.

Ami alatta van konzol az hűtené?

Gondolom vízcső a két alatta lévő.
A műanyagot leszedtem, de csak egy zsák furatot láttam alatta. Mi ez?





VALAKI????


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. június 25. szerda, 11:11

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz immumeo

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2014. június 03. kedd, 09:31


Sziasztok!

Van egy kis gondom ezzel a fajta benzines kartergázszűrővel.

Nekem ha nagyon bemelegszik a motor visít.
Üzem melegen 30-50 km elmegy és utána kezdi.

Ami alatta van konzol az hűtené?

Gondolom vízcső a két alatta lévő.
A műanyagot leszedtem, de csak egy zsák furatot láttam alatta. Mi ez?




Kristen76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Kristen76

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2014. április 18. péntek, 15:32


É
anubisz írta:
szicsu írta: Üdv urak!
Előjött nálam is az alapjárat ingadozás...
Az lenne a kérdésem,hogy hol tudnék venni kartelgázmembránt,illetve a hozzá kapcsolódó csöveket?
Illetve pontosan hol helyezkedik el a motortérben?Sok mindent kell bontani,hogy hozzáférjek?
Motor:M43B19


És az biztos,hogy az okozza? Te csak akkor cseréld,ha erős idegzetű vagy. Bárhol megveheted,Bárdi,Unix, valakinek szólj,akinek van kedvezménye,akkor elég olcsón hozzá jutsz. Csak a számokat kel tudni. Ja lehet nálad könnyen kijön, mert más a motor, nem 6 hengeres.

A számokat itt találod
http://bmwfans.info/parts-cata...ntilation/

Bárdiba a cső 6400Ft kedvezmény nélkül. 11 15 1 743 386, a szelep 15900Ft FEBI (FEBI26101 11 15 7 501 567
itt olcsóbb.
http://www.schmiedmann.hu/hu/1...spx?ppp=10


Én most cseréltem mindkettőt. A régi karter szelepnek a belsejéből hiányzik az a kis müanyag darab.Vettem egy másikat, de még rosszabb lett a kocsi tőle.Teljesen nem volt alapjárat, meg szinte fuldokolt, nem pörgött 4500 jobban, lusta, erőtlen meg visssza durrogott a levegőszűrőbe. Majd vettem egy másik csövet is, de továbbra is fent áll az alapjárati dolog és a kipörgés is.Nos erre berágtam és visszatettem a régi szelepet az új csőhöz.És itt történt valami.Lett alapjárat!!!!De a lomhaság meg a 4500 fordulatnál való tovább pörgés még mindíg fent áll. És mind a kettő alkatrész FEBI.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz horvathb4

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. április 08. kedd, 10:28


Hello. Nálam is a felsorolt hibák vannak.
A membránt kicserélem aztán majd látom mi lesz.
N46B18A motorkodos 1800cm3 2002es

De akárhogy keresem én sem látom ezt a kis műanyag szelepet. Hol van ez elhelyezve?
Esetleg valami rajzot tudnátok küldeni róla ?


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. március 04. kedd, 20:24


szicsu írta: Üdv urak!
Előjött nálam is az alapjárat ingadozás...
Az lenne a kérdésem,hogy hol tudnék venni kartelgázmembránt,illetve a hozzá kapcsolódó csöveket?
Illetve pontosan hol helyezkedik el a motortérben?Sok mindent kell bontani,hogy hozzáférjek?
Motor:M43B19


És az biztos,hogy az okozza? Te csak akkor cseréld,ha erős idegzetű vagy. Bárhol megveheted,Bárdi,Unix, valakinek szólj,akinek van kedvezménye,akkor elég olcsón hozzá jutsz. Csak a számokat kel tudni. Ja lehet nálad könnyen kijön, mert más a motor, nem 6 hengeres.

A számokat itt találod
http://bmwfans.info/parts-cata...ntilation/

Bárdiba a cső 6400Ft kedvezmény nélkül. 11 15 1 743 386, a szelep 15900Ft FEBI (FEBI26101 11 15 7 501 567
itt olcsóbb.
http://www.schmiedmann.hu/hu/1...spx?ppp=10


Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2014. március 04. kedd, 20:38

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz szicsu

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 108

Elküldve: 2014. március 04. kedd, 17:37


Üdv urak!
Előjött nálam is az alapjárat ingadozás...
Az lenne a kérdésem,hogy hol tudnék venni kartelgázmembránt,illetve a hozzá kapcsolódó csöveket?
Illetve pontosan hol helyezkedik el a motortérben?Sok mindent kell bontani,hogy hozzáférjek?
Motor:M43B19


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. március 04. kedd, 17:48

jakuzaa
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz jakuzaa

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2013. december 20. péntek, 18:38


Tano írta:
jakuzaa írta: ...Esetleg meg tudja valaki mondani,pontosan mi a szerepe? (nekem még egy kocsimban sem volt ilyesmi. a szelepfedél tetején szokott lenni egy szűrő,azt ennyi) Üdv: J.


Voila!


Köszönöm. Valami ilyesmire gondoltam én is. Akkor gondolom a sok dzsuvától mehet
tönkre a membrán,és igy nem ereszt át. Ezért a vákum.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. december 20. péntek, 16:21


nickname írta: Üdv

E46 N42B18 motornál a WATER VALVE egység mi lenne ?


http://www.bimmerboard.com/mem...iagram.jpg

szerintem te tudsz olvasni ebből az ábrából.