státusz Csala

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2007. december 11. kedd, 13:29


Sziasztok!

Nekem eddig e39-s volt, és most fogok venni egy e46-ot.
Szeretném tudni, hogy mi a különbség a 320D 136LE, és a 150LE között.

Ha valaki ezt pontosan tudja, kérem irja le.

Nagyon köszönöm!

bmw320
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz bmw320

BMWfanatic

Elismertség: 0% (3 pont) | Hozzászólások: 478

Elküldve: 2007. november 09. péntek, 16:26


Köszönöm szerintem összehozhatjuk dec. elején úgyis fent leszek egy pár napig!

státusz ricsimeister

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 48

Elküldve: 2007. november 09. péntek, 15:49


Ha pesten vagy összefuthatunk és szívesen megmutatom, amúgy is érdekelne engem is hogy milyen a 20i-hez képest. A Hamannba is tudok segíteni.

bmw320
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz bmw320

BMWfanatic

Elismertség: 0% (3 pont) | Hozzászólások: 478

Elküldve: 2007. november 08. csütörtök, 16:52


Köszi az infót meggyõzõek vagytok! Úgy látom értelmes autó úgy 3,8-4 miska körül van csak! Az a hamann chip érdekelne hogy mennyibe kerül és hol lehet beszerezni??? Köszi

státusz ricsimeister

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 48

Elküldve: 2007. november 08. csütörtök, 09:47


singletrack írta:
bmw320 írta: Hali! Még mindig nem fogytam ki a kérdésekbõl!! Szóval a 2002-tõl gyártott a320d-k már mind 6-sebességesek? Olvastam valahol hogy a porlasztócsúcsokat már felújítani is lehet ez igaz vajon megéri??? Senki nem bánta meg a diesel választást??? Bocs hogy ennyit kételkedem de eddig mindig benzines bmw volt de ki szeretném próbálni a d-t is és abban is bízom hogy higgadtabban is vezetném Köszi!!!


Hi!

Nekem is egy '03-as 20d-m van (a 150, 330nm és common railes ami nagy különbség a 137LE-shöz képest) de gyakran szoktam vezetni egy 530i E60ast (231LE, 300nm) is, és ha ahhoz viszonyítok, akkor, ha egy 20i-bõl ülsz át egy 20d-be, akkor sztem elég nagyot fogsz döbbenni a különbség fõként alacsony fordulaton érezhetõ, de a hatalmas nyomaték miatt pályán is elég jól gyorsul...


Pályán nagyon-nagyon gyorsul......fõleg egy kis Hamann chippel

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b0gar

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 310

Elküldve: 2007. november 07. szerda, 19:44


Én most váltottam 320D '99 -rõl 320D '04-re. Nagyon nagy a különbség szerintem. Komolyan két különbözõ autó. Fõleg szerintem a +50nm ami számít. Mondjuk kicsit hangosabbnak tûnik de szerintem az a gumik miatt is van. Szóval most nagyon jó!

státusz singletrack

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 261

Elküldve: 2007. november 07. szerda, 19:35


bmw320 írta: Hali! Még mindig nem fogytam ki a kérdésekbõl!! Szóval a 2002-tõl gyártott a320d-k már mind 6-sebességesek? Olvastam valahol hogy a porlasztócsúcsokat már felújítani is lehet ez igaz vajon megéri??? Senki nem bánta meg a diesel választást??? Bocs hogy ennyit kételkedem de eddig mindig benzines bmw volt de ki szeretném próbálni a d-t is és abban is bízom hogy higgadtabban is vezetném Köszi!!!


Hi!

Nekem is egy '03-as 20d-m van (a 150, 330nm és common railes ami nagy különbség a 137LE-shöz képest) de gyakran szoktam vezetni egy 530i E60ast (231LE, 300nm) is, és ha ahhoz viszonyítok, akkor, ha egy 20i-bõl ülsz át egy 20d-be, akkor sztem elég nagyot fogsz döbbenni a különbség fõként alacsony fordulaton érezhetõ, de a hatalmas nyomaték miatt pályán is elég jól gyorsul...


Rudus
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Rudus

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (6 pont) | Hozzászólások: 347

Elküldve: 2007. november 07. szerda, 18:33


Nekem 20d-m van, és nem fogod megbánni a váltást, feltéve ha nem leszel szerelmes az elsõ látszólag bomba vételbe. Sok ugyanis az olyan amiket németbõl 200e. km futott és itthon az pedig elsõgazdás megkímélt tuti 96700 km futott szervizkönyves. én 1 hónapig kerestem nyáron mire egy olyat találtam ami tetszett és jó is volt és még belefért a határba($)
2002-2003-ig 5 gangos, 2003-tól 6 gangos a váltó

bmw320
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz bmw320

BMWfanatic

Elismertség: 0% (3 pont) | Hozzászólások: 478

Elküldve: 2007. november 07. szerda, 17:52


Hali! Még mindig nem fogytam ki a kérdésekbõl!! Szóval a 2002-tõl gyártott a320d-k már mind 6-sebességesek? Olvastam valahol hogy a porlasztócsúcsokat már felújítani is lehet ez igaz vajon megéri??? Senki nem bánta meg a diesel választást??? Bocs hogy ennyit kételkedem de eddig mindig benzines bmw volt de ki szeretném próbálni a d-t is és abban is bízom hogy higgadtabban is vezetném Köszi!!!

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2007. november 07. szerda, 15:04


bmw320 írta: A diesel is láncos?? Nem gondoltam volna. Az alkatrészeknél arra gondoltam hogy például egy turbó vagy porlasztócsúcs csere több száz ezer forintba kerülhet és nektek jó tapasztalatotok van a20d-rõl???

Igen láncos.Én 30d-t ajánlanám(soros 6-os).Elõtte volt 20d-m is(136Le),de az annyira nem fogott meg.

bmw320
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz bmw320

BMWfanatic

Elismertség: 0% (3 pont) | Hozzászólások: 478

Elküldve: 2007. november 07. szerda, 14:25


A diesel is láncos?? Nem gondoltam volna. Az alkatrészeknél arra gondoltam hogy például egy turbó vagy porlasztócsúcs csere több száz ezer forintba kerülhet és nektek jó tapasztalatotok van a20d-rõl???

Nekem-8
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Nekem-8

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 439

Elküldve: 2007. november 07. szerda, 12:32


Láncos motorok, ha vigyázol rá nem esik szét. Benzines után eleinte furcsa lehet. Régi 20d 136 újabb 150 lovas. Alkatrész ára függ mikor, hol és hogyan szerzed be...

bmw320
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz bmw320

BMWfanatic

Elismertség: 0% (3 pont) | Hozzászólások: 478

Elküldve: 2007. november 07. szerda, 12:15


Sziasztok!
Nemsokára ismét E46 tulaj leszek (a töröttõl megváltam ha 20i-t akartok venni rendszámot mondok hogy véletlenül se ússzon be senki!!) Szükségem lenne a segítségetekre! Benzin mániákus és sor 6 párti vagyok de ledöbbenek mikor azt látom 320d m-pak. 2003-as 4-es évjárat 4milla körül mozog a benzinesek ugyan ilyen árban 2001 évjáratúak! Hajlanék a 20-d felé( +egy kis chippel) ha megnyugtatnátok és leírnátok a tapasztalataitokat hogy mennyire vagytok megelégedve a dízelekkel! Esetleg alkatrészárak KB porlasztó, turbó? Ha jól gondolom ezek a húzós részek. Ja és vezérmûszíjasak ugye? Kb mennyibõl jön ki egy ilyen csere? Elõre is köszi a segítségeteket!!!

státusz sempre

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 108

Elküldve: 2007. november 07. szerda, 00:44


Köszönöm mindenkinek hozzászólásokat!
Beszéltem az elõzõ tulajjal és õ is azt mondta, hogy sok, ráadásul õ sokkal jobban nyomta hozzám képest, ezért is tûnik magasnak. Abban maradtunk, hogy teletankolom, megyek vele párszáz km-t aztán minden kiderül!

Mégegyszer köszi az ötleteket! Majd megírom mi lett a dolog vége!
Amúgy megnéztem, olyan 8-9 perc alatt melegszik be, akkor azzal valószínûleg nincs baj.


üdv, sempre

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2007. november 05. hétfő, 19:45


Szerintem ez a fogyasztás kérdés a vezetési stílustól is függ,ki hogy nyomja.