compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. november 03. vasárnap, 09:52


beriv írta: Helló

Valaki meg tudná mondani mikor volt a váltás a szívótorokál ( flip flap nélkülire).
PP28684 sztem ezen még régi lehet.
Másik kérdésem amihez írtam a vint az már elektromos turbós?
Ott mikortól volt a váltás?


Ha jól néztem akkor 2004 augusztusi.
Sztem villany turbó+flap is van!



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz beriv

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2013. november 02. szombat, 22:35


Helló

Valaki meg tudná mondani mikor volt a váltás a szívótorokál ( flip flap nélkülire).
PP28684 sztem ezen még régi lehet.
Másik kérdésem amihez írtam a vint az már elektromos turbós?
Ott mikortól volt a váltás?


compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. november 02. szombat, 08:55


tibee01 írta:
ZoleeSRB írta:
compact írta:
toki24 írta: Na tapasztalat a kiskati nélkül!

Azért vettük ki mert a porcelén már zörgött benne és baszottul zavaró volt nekem.

Megállapítés kormolni nem kormol ez jobban megnéztem kivülröl is ugyhogy más hajtota.. illetve teljesitménybe nem hiszem hogy dob a latba valamit , legalábbis bebeszélni nem akarom,de a lényeg hogy már nem zörög

tibee.:

Én szervizkor mindent cseréltem beleértve a kartergázszüröt is.
Bmw olajat raktam bele 5-30 és igaz hogy a gép 20.e ir vallumnak de én se hiszem el, szival 10e kmig engedem el az olajjal. Kartergázszüröt meg én személy szerint minden 4. olajcserénél fogom cserélni,ha eetleg a lové felfog nagyon dobni akkor minden 3.nál


dv!
Én is a gyakoribb olajcsere híve vagyok, de azt tudni kell, hogy pl. németben akkor viszik az autót szervizbe amikor kell, nem nagyon viszik korábban/gondolom itt is vannak kivételek, de nem ez a jellemző/.
Érdemes megnézni a német szervizkönyveket, szinte az összes ilyen motoros autót 20-25e km-enként szervizelik és sztem nincs több bajuk, mint a gyakrabban szervizelt társainak.
Kartergáz szűrő ha már a lecsapatós fajta van benne akkor elvileg felesleges túl gyakran cserélni mivel abban már nincs szűrő ami eltömődik.




A lecsapatós kartergáz szűrő cserével egyetértek,felesleges gyakran cserélni.Teljesen szétszedhető és simán kitisztítható.


Köszönöm!
Lehet-e tudni szétszedés nélkül, hogy az enyémben milyen kartergáz szűrő van? 2005ös EU4-es az enyém.
Illetve milyen olajat javasoltok bele? Szűrőkből a Knechtet szabad venni?



Szétszedés nélkül szerintem nem, mert a külső háza az megegyezik!
Én gyári BMW olajat használok, de sokan használnak mást is gond nélkül, sztem az a lényeg, hogy a megfelelő BMW minősítése meg legyen!
Szűrőkből én MANN-t használok, de elvileg a Knecht is van olyan minőségű, úgyhogy az is megfelelő szerintem.
Olajcseréhez egy jó tanács: először a szűrőt cseréld, mert amikor meglazítod a szűrőházat akkor nyitja azt a szelepet ami a házból a karterba enged még kb fél liter olajat.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. november 02. szombat, 08:56

tibee01
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz tibee01

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2013. november 01. péntek, 19:48


ZoleeSRB írta:
compact írta:
toki24 írta: Na tapasztalat a kiskati nélkül!

Azért vettük ki mert a porcelén már zörgött benne és baszottul zavaró volt nekem.

Megállapítés kormolni nem kormol ez jobban megnéztem kivülröl is ugyhogy más hajtota.. illetve teljesitménybe nem hiszem hogy dob a latba valamit , legalábbis bebeszélni nem akarom,de a lényeg hogy már nem zörög

tibee.:

Én szervizkor mindent cseréltem beleértve a kartergázszüröt is.
Bmw olajat raktam bele 5-30 és igaz hogy a gép 20.e ir vallumnak de én se hiszem el, szival 10e kmig engedem el az olajjal. Kartergázszüröt meg én személy szerint minden 4. olajcserénél fogom cserélni,ha eetleg a lové felfog nagyon dobni akkor minden 3.nál


dv!
Én is a gyakoribb olajcsere híve vagyok, de azt tudni kell, hogy pl. németben akkor viszik az autót szervizbe amikor kell, nem nagyon viszik korábban/gondolom itt is vannak kivételek, de nem ez a jellemző/.
Érdemes megnézni a német szervizkönyveket, szinte az összes ilyen motoros autót 20-25e km-enként szervizelik és sztem nincs több bajuk, mint a gyakrabban szervizelt társainak.
Kartergáz szűrő ha már a lecsapatós fajta van benne akkor elvileg felesleges túl gyakran cserélni mivel abban már nincs szűrő ami eltömődik.




A lecsapatós kartergáz szűrő cserével egyetértek,felesleges gyakran cserélni.Teljesen szétszedhető és simán kitisztítható.


Köszönöm!
Lehet-e tudni szétszedés nélkül, hogy az enyémben milyen kartergáz szűrő van? 2005ös EU4-es az enyém.
Illetve milyen olajat javasoltok bele? Szűrőkből a Knechtet szabad venni?



ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2013. november 01. péntek, 18:39


compact írta:
toki24 írta: Na tapasztalat a kiskati nélkül!

Azért vettük ki mert a porcelén már zörgött benne és baszottul zavaró volt nekem.

Megállapítés kormolni nem kormol ez jobban megnéztem kivülröl is ugyhogy más hajtota.. illetve teljesitménybe nem hiszem hogy dob a latba valamit , legalábbis bebeszélni nem akarom,de a lényeg hogy már nem zörög

tibee.:

Én szervizkor mindent cseréltem beleértve a kartergázszüröt is.
Bmw olajat raktam bele 5-30 és igaz hogy a gép 20.e ir vallumnak de én se hiszem el, szival 10e kmig engedem el az olajjal. Kartergázszüröt meg én személy szerint minden 4. olajcserénél fogom cserélni,ha eetleg a lové felfog nagyon dobni akkor minden 3.nál


dv!
Én is a gyakoribb olajcsere híve vagyok, de azt tudni kell, hogy pl. németben akkor viszik az autót szervizbe amikor kell, nem nagyon viszik korábban/gondolom itt is vannak kivételek, de nem ez a jellemző/.
Érdemes megnézni a német szervizkönyveket, szinte az összes ilyen motoros autót 20-25e km-enként szervizelik és sztem nincs több bajuk, mint a gyakrabban szervizelt társainak.
Kartergáz szűrő ha már a lecsapatós fajta van benne akkor elvileg felesleges túl gyakran cserélni mivel abban már nincs szűrő ami eltömődik.




A lecsapatós kartergáz szűrő cserével egyetértek,felesleges gyakran cserélni.Teljesen szétszedhető és simán kitisztítható.

compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. november 01. péntek, 13:12


toki24 írta: Na tapasztalat a kiskati nélkül!

Azért vettük ki mert a porcelén már zörgött benne és baszottul zavaró volt nekem.

Megállapítés kormolni nem kormol ez jobban megnéztem kivülröl is ugyhogy más hajtota.. illetve teljesitménybe nem hiszem hogy dob a latba valamit , legalábbis bebeszélni nem akarom,de a lényeg hogy már nem zörög

tibee.:

Én szervizkor mindent cseréltem beleértve a kartergázszüröt is.
Bmw olajat raktam bele 5-30 és igaz hogy a gép 20.e ir vallumnak de én se hiszem el, szival 10e kmig engedem el az olajjal. Kartergázszüröt meg én személy szerint minden 4. olajcserénél fogom cserélni,ha eetleg a lové felfog nagyon dobni akkor minden 3.nál


dv!
Én is a gyakoribb olajcsere híve vagyok, de azt tudni kell, hogy pl. németben akkor viszik az autót szervizbe amikor kell, nem nagyon viszik korábban/gondolom itt is vannak kivételek, de nem ez a jellemző/.
Érdemes megnézni a német szervizkönyveket, szinte az összes ilyen motoros autót 20-25e km-enként szervizelik és sztem nincs több bajuk, mint a gyakrabban szervizelt társainak.
Kartergáz szűrő ha már a lecsapatós fajta van benne akkor elvileg felesleges túl gyakran cserélni mivel abban már nincs szűrő ami eltömődik.



toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2013. november 01. péntek, 09:36


Na tapasztalat a kiskati nélkül!

Azért vettük ki mert a porcelén már zörgött benne és baszottul zavaró volt nekem.

Megállapítés kormolni nem kormol ez jobban megnéztem kivülröl is ugyhogy más hajtota.. illetve teljesitménybe nem hiszem hogy dob a latba valamit , legalábbis bebeszélni nem akarom,de a lényeg hogy már nem zörög

tibee.:

Én szervizkor mindent cseréltem beleértve a kartergázszüröt is.
Bmw olajat raktam bele 5-30 és igaz hogy a gép 20.e ir vallumnak de én se hiszem el, szival 10e kmig engedem el az olajjal. Kartergázszüröt meg én személy szerint minden 4. olajcserénél fogom cserélni,ha eetleg a lové felfog nagyon dobni akkor minden 3.nál


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. október 31. csütörtök, 11:43


tibee01 írta: Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, 150lovas EU4-es motor esetében, milyen intervallumonként javasoljátok az olajak és szűrők cseréjét, mert pl az olajra a gyári futást én sokallom. Vagy mi a helyzet a kartergáz-szűrővel?

Kinek milyen a tapasztalatai vannak?

Előre is köszi!


Szerelőm ajánlata: mind111 dízel & benyás 10ezer km után cserélj olajat, ha esetleg annyira kicsi a futásteljesítmény akkor természetesen évente.

tibee01
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz tibee01

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2013. október 31. csütörtök, 09:43


Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, 150lovas EU4-es motor esetében, milyen intervallumonként javasoljátok az olajak és szűrők cseréjét, mert pl az olajra a gyári futást én sokallom. Vagy mi a helyzet a kartergáz-szűrővel?

Kinek milyen a tapasztalatai vannak?

Előre is köszi!

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2013. október 31. csütörtök, 09:33


Na kb 1 ora mulva kiskati nelkul fogok lenni. Utanna megirom mittapasztalok)

Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2013. október 30. szerda, 07:49




A hátsó üléssor alatti kis katalizátor nemtudom hogy az e de ugynézki reggel hideginditásnál csörömpöl kicsit mikor még kicsit erösebben jár a motor, gondoloma széthullhatott nem?! esetleg ha egy azonos átmérőjü csővel helyettesítem gondot okozna e?

köszönöm![/quote]


Én kiszedettem, semmi gondot nem okoz, egyáltalán nem füstöl jobban, de miért is tenné hiszen csak a gázok minőségét változtatja meg, az egyébként is keletkező kormot csak felfogja, hova is tenné, majd pedig lakott területen kívül ahol jól meg van hajtva, kifújja. Dobd ki a picsába, alsó tartományban még rugalmasabb is lesz egy picikét.

vidarene1991
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz vidarene1991

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2013. október 29. kedd, 22:14


ute107 írta:
vidarene1991 írta: Hali!Szerintetek érdemes sport légszüröt rakni 320d motorra???


Jobb nem lesz.... Szenvedsz majd az olajozással. Ha olajból kicsit elszámolod magad rámehet a légtömegmérődre, ami jó esetben csak ideiglenes hibát okoz, rosszabb esetben cserélheted is.

Válasz nem....


Danke!

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2013. október 29. kedd, 22:02


vidarene1991 írta: Hali!Szerintetek érdemes sport légszüröt rakni 320d motorra???


Jobb nem lesz.... Szenvedsz majd az olajozással. Ha olajból kicsit elszámolod magad rámehet a légtömegmérődre, ami jó esetben csak ideiglenes hibát okoz, rosszabb esetben cserélheted is.

Válasz nem....


vidarene1991
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz vidarene1991

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2013. október 29. kedd, 20:59


Hali!Szerintetek érdemes sport légszüröt rakni 320d motorra???

haka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2003

státusz haka

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 222

Elküldve: 2013. október 29. kedd, 00:57


ute107 írta:

Szívből küldöm az alábbi dalt minden olyen 20d tulajnak akinek nincs a "kis kat" a kocsija alatt.

Ja és nem füstöl jobban...

VIDEÓ



Ez nem volt szép tőled