jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2014. november 15. szombat, 19:12


jena307 írta: SOS kérdés 318D 116hp van adagolóban és CR-ben is, de melyik meddig és mikortól ???
Ma néztünk haveromnak egy 2002-es 2003as körüli gyártású már faceliftes turingot, és nagyon úgy szólt mint egy adagolós motor, de lehetőség nem volt levenni a motortakarót.
Meg is venné a kocsit, de csak ha nem adagolós


Ha látszott a szívósor akkor adagolós, de ha viszont a burkolat eltakarta akkor nem.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz jena307

Újonc

Elismertség: 9% (2 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2014. november 15. szombat, 18:52


SOS kérdés 318D 116hp van adagolóban és CR-ben is, de melyik meddig és mikortól ???
Ma néztünk haveromnak egy 2002-es 2003as körüli gyártású már faceliftes turingot, és nagyon úgy szólt mint egy adagolós motor, de lehetőség nem volt levenni a motortakarót.
Meg is venné a kocsit, de csak ha nem adagolós

leroyclub
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz leroyclub

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. november 15. szombat, 17:00


kzste írta:
leroyclub írta: Ha leszedem a szívósort utána simán visszarakhatom vagy nyomatékkulcsal kell meghuznom?

Szerk: Egyenlőre leszedni sem tudom.. Keresek videokat de nem nagyon találok.


Parancsolj:
https://www.youtube.com/watch?v=A7vqFQCF_Cs


Köszi! én manifold néven keresgéltem azért nem találhattam A végén irja hogy 15lb erővel kell meghuzni ha jól értem. Akkor az kb 20nm?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2003

státusz LGabor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2014. november 15. szombat, 15:07


kzste írta:
leroyclub írta: Ha leszedem a szívósort utána simán visszarakhatom vagy nyomatékkulcsal kell meghuznom?

Szerk: Egyenlőre leszedni sem tudom.. Keresek videokat de nem nagyon találok.


Parancsolj:
https://www.youtube.com/watch?v=A7vqFQCF_Cs


A linkelt video nagyon jó segítség, nekem is jól jött volna, amikor leszereltem.. Egyedül álltam neki, elsőre bonyolultnak tűnt, de nem vészes mutatvány. Én nyomatékkulcs nélkül csináltam, a csavarokat átlósan, fokozatosan meghúzva. A szerszámokra és csavarokra figyelj, ne járj úgy mint én: crovafejet/imbuszkulcsot leejtettem és a motorvédő tálcát leszedve tudtam csak "visszaszerezni"

kzste
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kzste

Fórumlakó

Elismertség: 5% (13 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2014. november 15. szombat, 14:29


leroyclub írta: Ha leszedem a szívósort utána simán visszarakhatom vagy nyomatékkulcsal kell meghuznom?

Szerk: Egyenlőre leszedni sem tudom.. Keresek videokat de nem nagyon találok.


Parancsolj:
https://www.youtube.com/watch?v=A7vqFQCF_Cs

leroyclub
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz leroyclub

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. november 15. szombat, 12:24


Ha leszedem a szívósort utána simán visszarakhatom vagy nyomatékkulcsal kell meghuznom?

Szerk: Egyenlőre leszedni sem tudom.. Keresek videokat de nem nagyon találok.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. november 15. szombat, 13:54

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2003

státusz LGabor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2014. november 15. szombat, 09:41


Sziasztok!

Talán jó fórumba írok; segítségeteket szeretném kérni, két hibajelenség kapcsán:

318d 204D4 Napi első indítás után kb. 5-10 másodpercig elég erősen füstöl,(szürkéskék) egyenetlenül jár. Azután a füst teljesen megszűnik, majd lassan rendeződik az alapjárat is.

Másik gond a rendszertelenül visszatérően (elég ritkán) gyorsításkor 2500-3000 fordulat környékén teljesen elmegy az erő, fordulat nagyon lassan emelkedik, (fogyasztásmérő visszaesik) "gondolkodik" pár mp-t, majd megindul. Olyan érzés, mintha a turbó ki, majd visszakapcsolna.



leroyclub
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz leroyclub

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. november 12. szerda, 23:25


Többek között viszkó kuplungot szeretnék cserélni az autómban. Bárdinál meg is találtam őket ventilátor kuplungként (gonolom ez ugyanaz). A kérdés hogy melyiket válasszam? Ki a gyári beszállító? AVA, FEBI, Hella, HQ? Egyedül a FEBI-nél látom feltüntetve hogy automata váltóshoz kell.
Itt néztem: http://www.bardiauto.hu/websho...or-kuplung


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. november 12. szerda, 23:25

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2014. november 12. szerda, 21:59


szotakdavid írta:
Jooce27 írta: Üdv mindenkinek.A segítségeteket szeretném kérni BMW 320 d 136 lovas 2000-es évjárat és kombi.Menet közben elkezdett rángatni majd leállt.Előtte kivillant az ÁBS és a müszerfal közepén lévő sárga jel mely egy háromszög benne felkiáltó jel és egy körbefutó nyíl.A szervó szivattyú tartályából kinyomta az olajat.A gázolajpumpa mŰködik,a szűrő nincs eltömődve de nem lehet elinditani.Az öninditó tekeri de nem indul.Szerintetek mi lehet a baj,és hol keressem a hibát.


Adagoló


Kijavítanám barátomat. Az Adagoló szar... bontott 100e Ft-tól, felújítás 200e Ft-tól...




szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. november 12. szerda, 19:22


Jooce27 írta: Üdv mindenkinek.A segítségeteket szeretném kérni BMW 320 d 136 lovas 2000-es évjárat és kombi.Menet közben elkezdett rángatni majd leállt.Előtte kivillant az ÁBS és a müszerfal közepén lévő sárga jel mely egy háromszög benne felkiáltó jel és egy körbefutó nyíl.A szervó szivattyú tartályából kinyomta az olajat.A gázolajpumpa mŰködik,a szűrő nincs eltömődve de nem lehet elinditani.Az öninditó tekeri de nem indul.Szerintetek mi lehet a baj,és hol keressem a hibát.


Adagoló

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Jooce27

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. november 11. kedd, 13:34


Üdv mindenkinek.A segítségeteket szeretném kérni BMW 320 d 136 lovas 2000-es évjárat és kombi.Menet közben elkezdett rángatni majd leállt.Előtte kivillant az ÁBS és a müszerfal közepén lévő sárga jel mely egy háromszög benne felkiáltó jel és egy körbefutó nyíl.A szervó szivattyú tartályából kinyomta az olajat.A gázolajpumpa mŰködik,a szűrő nincs eltömődve de nem lehet elinditani.Az öninditó tekeri de nem indul.Szerintetek mi lehet a baj,és hol keressem a hibát.

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2014. november 09. vasárnap, 18:34


Bekereteztem egy csatit a motorvezérlőben hogy az micsoda?! milyen csati?
videokon látom a 136 lovasokban,de nekem pl nincsen. kiváncis lennek ,hogy ez micsoda?!

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2014. november 09. vasárnap, 16:41


b_imi írta:
valter320d írta:
A 83 se igazán jó ilyen időben,nekem 85 és 96 között szokott ingázni.Az onnan neki csak visszafelé fog hűlni.Sőt az sem kizárt,hogy minél jobban nyomja neki ,max 1 fokot fog emelkedni de 85 fölé nem megy,a nagy termo nyitási értéke 85c az agr é 96. Lehet spekulálni Béke



A nagy termosztát 88°C-nál nyit, az EGR meg 70°C-nál. Van egy Opelbe való ami 90°C értéknél nyit, de 96-os verziót még nem láttam.
Nálam az üzemi hőfok 77°C, a fogyasztás közúton 5.3 l, vegyesbe meg 5.9 l (tegnap néztem, nem BC adat).


Akkor nálad sem jo az üzemi"hőfok" mivel valóban legalább85 fok felett kéne lenni-e. nekem most is 81-82 lájtosan vezetve 100ig. de ez sem jo még. szóval nagy termo csere.

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2014. november 09. vasárnap, 08:24


valter320d írta:
A 83 se igazán jó ilyen időben,nekem 85 és 96 között szokott ingázni.Az onnan neki csak visszafelé fog hűlni.Sőt az sem kizárt,hogy minél jobban nyomja neki ,max 1 fokot fog emelkedni de 85 fölé nem megy,a nagy termo nyitási értéke 85c az agr é 96. Lehet spekulálni Béke



A nagy termosztát 88°C-nál nyit, az EGR meg 70°C-nál. Van egy Opelbe való ami 90°C értéknél nyit, de 96-os verziót még nem láttam.
Nálam az üzemi hőfok 77°C, a fogyasztás közúton 5.3 l, vegyesbe meg 5.9 l (tegnap néztem, nem BC adat).

solyom76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz solyom76

Fórumlakó

Elismertség: 7% (15 pont) | Hozzászólások: 201

Elküldve: 2014. november 08. szombat, 22:34


Fort írta:
valter320d írta:
solyom76 írta:
Splr01 írta:
Tano írta:
toki24 írta: helyén van és beis zár ha kell.

Elfogadható de miért?! nem 90 fok körül kéne lenni-e?!


A termosztát 84-85 fokon tartja legalább változattól függően. Ha ennél lejjebb megy, főleg hogy most ilyen enyhe az idő, akkor rossz a termosztátod. Hamarosan itt lesznek a hidegebb idők, és még a mutató szerinti üzemit (75 fok) sem fogja elérni a vízhőfokod, ami természetesen nem tesz jót a motornak, illetve a fogyasztásodnak sem.
De úgy látom itt vannak akik szerint ez így normális, hát lelkük rajta, én mindenesetre nem hagynám annyiban.


én a 83 fokra írtam hogy elfogadható, a 75 természetesen nem az.

Természetesen mindenki a 83 fokra gondolt... nem is irt 75 fokot..





A 83 se igazán jó ilyen időben,nekem 85 és 96 között szokott ingázni.Az onnan neki csak visszafelé fog hűlni.Sőt az sem kizárt,hogy minél jobban nyomja neki ,max 1 fokot fog emelkedni de 85 fölé nem megy,a nagy termo nyitási értéke 85c az agr é 96. Lehet spekulálni Béke



1 hónapja cseréltem mind a két termosztátot és ma reggel néztem meg az értékeket 8 fokban.Főúton 90-100km/h-nál nekem is 87 - 95 között mozgott,mint itt előttem írták,de átlagban 90 fokon állt.(A mutató nincs pontosan középen,kicsit a kék felé áll de 87-95 ingadozásnál meg sem mozdult) Amikor elsőnek rátekertem a fűtést hűlt vissza 80 fokra,de 2 percen belül megint 90 fokon volt.
Nem tudom hogy ez típushiba lehet e,de az alsó termosztáton a termosztátot tartó műanyag fülek voltak letörve.


csak ez miatt elmentem egy nagyocska körre.. középen áll a mutató,megnéztem 89 fokot ír..
én kérek elnézést..