autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoli089

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. november 25. kedd, 18:11


Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. Márciusban vásároltam a 320D (E46) típusú vasamat. Évjárata: 2004. Lóerő: 150. A probléma a következő lenne: 2500 fordulat feletti nagyobb terhelés mellett a motor teljesítmény érezhetően csökken (lemegy a béka segge alá. Ha le van állítva és újraindítva, akkor az erő visszajön, míg újra el nem éri a fordulatot. Hiba kódot a műszerfal nem jelez. Többen próbálták megoldani a problémát sikertelenül. Turbónyomás szabályzó elektronika cserélve, de a hiba így is fennáll. Nem szeretnék tovább találgatni. Találkozott-e valaki ilyen jellegű hibával?

Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2014. november 25. kedd, 18:06


.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. november 25. kedd, 18:07

Fort
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Fort

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 79

Elküldve: 2014. november 25. kedd, 16:17


toki24 írta: Hali!

Mi a gyári előírás a kartergázszűrő cserére a kis 20d-be?! eddig 2 olaj cserét mentem az ujjal. érdemes a 3.nál cserélni?!


Többen minden második olajcserénél lecserélik azt is.

http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...136le.html



toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2014. november 25. kedd, 15:27


Hali!

Mi a gyári előírás a kartergázszűrő cserére a kis 20d-be?! eddig 2 olaj cserét mentem az ujjal. érdemes a 3.nál cserélni?!

Fort
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Fort

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 79

Elküldve: 2014. november 24. hétfő, 10:36


Tano írta:
Fort írta: Hogyan és hol tudom a hosszbordás szíj feszítőt úgy visszatolni hogy le tudjam cserélni a szíjat és ne sérüljön meg?Levételnél a vezetőgörgőnél támasztottam meg,de az új szíjat nem akarom összenyomkodni.


A feszítőt el tudod forgatni megfelelően hosszú eszközzel, és be tudod akasztani egy stifttel. Így feszegetés nélkül le tudod cserélni a szíjat.


Köszönöm,egy stifttel sikerült megoldani a szíj és a görgő cseréket is.
Kerestem 26-os crowa fejnek helyet,de nem igazán láttam hogy azt mire tudnám rátenni.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. november 23. vasárnap, 18:56


bmw320d4 írta:
szotakdavid írta:
Fort írta: Hogyan és hol tudom a hosszbordás szíj feszítőt úgy visszatolni hogy le tudjam cserélni a szíjat és ne sérüljön meg?Levételnél a vezetőgörgőnél támasztottam meg,de az új szíjat nem akarom összenyomkodni.


24-es crowa fejjel és egy hajtókarral kell meglazítani


Mindenképpen króm-vanádium kell? Hajtókarom van M54 20i-ből 6 db, az jó lesz?


M54-hez M54 hajtókar való azzal illik leszedni

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2014. november 22. szombat, 19:52


szotakdavid írta:
Fort írta: Hogyan és hol tudom a hosszbordás szíj feszítőt úgy visszatolni hogy le tudjam cserélni a szíjat és ne sérüljön meg?Levételnél a vezetőgörgőnél támasztottam meg,de az új szíjat nem akarom összenyomkodni.


24-es crowa fejjel és egy hajtókarral kell meglazítani


Mindenképpen króm-vanádium kell? Hajtókarom van M54 20i-ből 6 db, az jó lesz?


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. november 22. szombat, 19:29


Fort írta: Hogyan és hol tudom a hosszbordás szíj feszítőt úgy visszatolni hogy le tudjam cserélni a szíjat és ne sérüljön meg?Levételnél a vezetőgörgőnél támasztottam meg,de az új szíjat nem akarom összenyomkodni.


24-es crowa fejjel és egy hajtókarral kell meglazítani

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2014. november 21. péntek, 23:47


Fort írta: Hogyan és hol tudom a hosszbordás szíj feszítőt úgy visszatolni hogy le tudjam cserélni a szíjat és ne sérüljön meg?Levételnél a vezetőgörgőnél támasztottam meg,de az új szíjat nem akarom összenyomkodni.


A feszítőt el tudod forgatni megfelelően hosszú eszközzel, és be tudod akasztani egy stifttel. Így feszegetés nélkül le tudod cserélni a szíjat.

Fort
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Fort

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 79

Elküldve: 2014. november 21. péntek, 22:42


Hogyan és hol tudom a hosszbordás szíj feszítőt úgy visszatolni hogy le tudjam cserélni a szíjat és ne sérüljön meg?Levételnél a vezetőgörgőnél támasztottam meg,de az új szíjat nem akarom összenyomkodni.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. november 19. szerda, 20:28


toki24 írta: isten aldja meg Miki-t megmondta.mi a baj es bejott senki se tudta a kis 20d-m tempomatozik


Mikit már áldja az isten minden nap

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2014. november 19. szerda, 20:20


isten aldja meg Miki-t megmondta.mi a baj es bejott senki se tudta a kis 20d-m tempomatozik

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz jena307

Újonc

Elismertség: 9% (2 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2014. november 15. szombat, 19:43


jrtom írta:
jena307 írta:
jrtom írta:
jena307 írta: SOS kérdés 318D 116hp van adagolóban és CR-ben is, de melyik meddig és mikortól ???
Ma néztünk haveromnak egy 2002-es 2003as körüli gyártású már faceliftes turingot, és nagyon úgy szólt mint egy adagolós motor, de lehetőség nem volt levenni a motortakarót.
Meg is venné a kocsit, de csak ha nem adagolós


Ha látszott a szívósor akkor adagolós, de ha viszont a burkolat eltakarta akkor nem.


Hát passz pont úgy nézett ki a teteje mint a 330Dezsőmé, csak rövidebb, de ettől pontosabban be kellene határolni, mert holnap foglalózni kellene


akkor az adagolós, mert neked a 184 le-s 30d van és annak se fedi teljesen le burkolat a motort. Nekem a 204 le-s van és azon egy nagy burkolat van.


Hát nem gondoltam volna hogy 2003ban még volt adagolós motor, de talán megfejtődött mert 1951ccm az aktuális autó



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. november 15. szombat, 21:21

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2014. november 15. szombat, 19:25


jena307 írta:
jrtom írta:
jena307 írta: SOS kérdés 318D 116hp van adagolóban és CR-ben is, de melyik meddig és mikortól ???
Ma néztünk haveromnak egy 2002-es 2003as körüli gyártású már faceliftes turingot, és nagyon úgy szólt mint egy adagolós motor, de lehetőség nem volt levenni a motortakarót.
Meg is venné a kocsit, de csak ha nem adagolós


Ha látszott a szívósor akkor adagolós, de ha viszont a burkolat eltakarta akkor nem.


Hát passz pont úgy nézett ki a teteje mint a 330Dezsőmé, csak rövidebb, de ettől pontosabban be kellene határolni, mert holnap foglalózni kellene


akkor az adagolós, mert neked a 184 le-s 30d van és annak se fedi teljesen le burkolat a motort. Nekem a 204 le-s van és azon egy nagy burkolat van.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz jena307

Újonc

Elismertség: 9% (2 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2014. november 15. szombat, 19:14


jrtom írta:
jena307 írta: SOS kérdés 318D 116hp van adagolóban és CR-ben is, de melyik meddig és mikortól ???
Ma néztünk haveromnak egy 2002-es 2003as körüli gyártású már faceliftes turingot, és nagyon úgy szólt mint egy adagolós motor, de lehetőség nem volt levenni a motortakarót.
Meg is venné a kocsit, de csak ha nem adagolós


Ha látszott a szívósor akkor adagolós, de ha viszont a burkolat eltakarta akkor nem.


Hát passz pont úgy nézett ki a teteje mint a 330Dezsőmé, csak rövidebb, de ettől pontosabban be kellene határolni, mert holnap foglalózni kellene