wagusty
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz wagusty

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 4% (17 pont) | Hozzászólások: 370

Elküldve: 2008. február 16. szombat, 09:52


Sziasztok!

BarG !

Kérhetném a segítségedet?
Tudnál segíteni nekem 4db porlasztócsúcs megvételében 320d(150le) 2003 .

Nekem is ez a tapasztalatom "lampanal, vagy 50-60nal uresbe kiveve az alapjarat picit ugralt ( 800-1000 korul ) de csak max 2mp ig."
Kicsit idegesít már de amíóta ez a jelenség fenn áll azóta 40eKm-t tettem bele.
Okozhat ez a probléma amúgy nagyobb kormolást padlózáskor?

Amúgy egyszer (pár hete) nekilódultam egy prolasztócsúcs cseréjének de miután kicserélték a modic szerint rosszabbak lettek az értékek és itt most én gyári vadi új alkatrészröl beszélek így aztán inkább visszacseréltük a meglévökre.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b0gar

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 310

Elküldve: 2008. február 16. szombat, 09:27


Nem igazán értem ezt. Singletrack azt írod , hogy 4000 felett kezd jobban füstölni. Én nem is tudom mikor huzattam addig. Talán néha amikor lepadlózom, de az nagyon ritkán van. 5000-nél már letilt.

Soundkey: egyik hétvégén összefuthatnánk. Beállunk egymás mellé és jól összehasonlítjuk a verdákat. Tök ugyanolyan mindekettõnké. Meg füstöt vizsgálunk.

SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2008. február 16. szombat, 09:20


singletrack írta: Nagyon nem kell aggódni, én jó nagy mennyiségû füstrõl beszélek! Olyan szinten, hogy padlózáskor fehérbe burkolódzik a mögötted jövõ (Amúgy halál ciki is sztem, úgyhogy elkezdek keresni vmi benzinest...)


de akkor mar 330i vagy 335i

státusz singletrack

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 261

Elküldve: 2008. február 15. péntek, 22:20


Nagyon nem kell aggódni, én jó nagy mennyiségû füstrõl beszélek! Olyan szinten, hogy padlózáskor fehérbe burkolódzik a mögötted jövõ (Amúgy halál ciki is sztem, úgyhogy elkezdek keresni vmi benzinest...)

SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2008. február 15. péntek, 18:54


singletrack írta:


Fog az még többet ugrálni... nekem is így kezdte. Fehér füstöt legjobban akkor lehet látni mikor már kicsit sötétedik, és a mögötted jövõ fényszórója megvilágítja. Olyan 4000 rpm környékén, inkább fölött. A lényeg, hogy meleg motornál is.


Hmm fasza, nekem sotetitve van hatul de tuti van "fust" ( vmit latok ) ha padlozok es kihuzatom.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2008. február 15. péntek, 18:23


singletrack írta:
SoundkeY írta:

Mikkel szivtal meg ?
A porlasztocsucsok mennyit birnak kb ?

Olyat mar en is tapasztaltam hogy menet kozbe , lampanal, vagy 50-60nal uresbe kiveve az alapjarat picit ugralt ( 800-1000 korul ) de csak max 2mp ig.
Feher fustot menet kozbe nem latom.... max hidegbe allo helyzetbe


Fog az még többet ugrálni... nekem is így kezdte. Fehér füstöt legjobban akkor lehet látni mikor már kicsit sötétedik, és a mögötted jövõ fényszórója megvilágítja. Olyan 4000 rpm környékén, inkább fölött. A lényeg, hogy meleg motornál is.

Az injektorokra (legalábbis mikor porlasztócsúcsnak hívtam, kijavítottak) ennyit mondtak: van, hogy már 60.000 (!!) környékén elkezdenek bedögleni. nekem 130.000 van benne, ez az elsõ csere. Aztán majd jön a többi is gondolom...

Úgy csekkolták le õket amugy, hogy leszedték a motorburkolatot, és lekötötték az elvezetõcsöveket a csúcsok tetejérõl, majd indítózáskor amelyikbõl kifröccsent felfelé gázolaj, arról lehetett tudni, hogy rossz...


Kicsit sokat fizettél azért a csúcsért!
Nekem is kellett egyet cserélnem, 60-ért vettem, de mint kiderült, ha várok egy visszaszólásra, 45-bõl kijött volna! Itt a fórumon is meg lehet találni kollegákat, akik árulnak gyári alkatrészeket, nem kell egybõl dupla árat fizetni.
Azt a csúcsot kb 95 e-nél cseréltettem, még csak a computer mutatta a kezdõdõ hibát, semmi más jele nem volt. Most 120e-nél is nézettem a kötelezõ szervíznél, mind a 6 alapállapotú. (MOL-nál nem tankolok)

státusz singletrack

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 261

Elküldve: 2008. február 15. péntek, 17:03


SoundkeY írta:

Mikkel szivtal meg ?
A porlasztocsucsok mennyit birnak kb ?

Olyat mar en is tapasztaltam hogy menet kozbe , lampanal, vagy 50-60nal uresbe kiveve az alapjarat picit ugralt ( 800-1000 korul ) de csak max 2mp ig.
Feher fustot menet kozbe nem latom.... max hidegbe allo helyzetbe


Fog az még többet ugrálni... nekem is így kezdte. Fehér füstöt legjobban akkor lehet látni mikor már kicsit sötétedik, és a mögötted jövõ fényszórója megvilágítja. Olyan 4000 rpm környékén, inkább fölött. A lényeg, hogy meleg motornál is.

Az injektorokra (legalábbis mikor porlasztócsúcsnak hívtam, kijavítottak) ennyit mondtak: van, hogy már 60.000 (!!) környékén elkezdenek bedögleni. nekem 130.000 van benne, ez az elsõ csere. Aztán majd jön a többi is gondolom...

Úgy csekkolták le õket amugy, hogy leszedték a motorburkolatot, és lekötötték az elvezetõcsöveket a csúcsok tetejérõl, majd indítózáskor amelyikbõl kifröccsent felfelé gázolaj, arról lehetett tudni, hogy rossz...


SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2008. február 15. péntek, 15:19


singletrack írta: Na nekem meg pont ma lett elegem a dízelbõl... megint ugrott egy százas a szervizben, porlasztócsúcscsere... Lehet, hogy eladom, és veszek egy benzinest, mert ennek semmi értelme. Valamiért a bömsi szakszervizben is mindenki kizárólag benzinessel jár.


Mikkel szivtal meg ?
A porlasztocsucsok mennyit birnak kb ?

Olyat mar en is tapasztaltam hogy menet kozbe , lampanal, vagy 50-60nal uresbe kiveve az alapjarat picit ugralt ( 800-1000 korul ) de csak max 2mp ig.
Feher fustot menet kozbe nem latom.... max hidegbe allo helyzetbe

státusz singletrack

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 261

Elküldve: 2008. február 15. péntek, 13:24


szocsa írta:
hogy vetted észre hogy tönkre ment a porlasztócsúcs? volt valami elõjele?


aha, most már a modic is kimutatta, de amugy ezek az a jelei: fehér füstölés nagyobb gázadásnál, néha egyenetlen alapjárat, meg, hogy rosszul indul a kocsi (esetenként sokáig kell indítózni)...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz guesswho

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 221

Elküldve: 2008. február 15. péntek, 13:01


skacok, amikor ti leállítjátok a dizelt, mekkorát rázkódik a kasztni nektek? nekem elõtte sose volt dizel autom, igy nem tudtam mihez hasonlitani, azt gondoltam, hogy dizeleknél igy szokás, de nekem elég rendesen berázkodik oldalirányba, mintha kirázná a hideg

ez valami motorbajnak lehet a jele, vagy esetleg tartóbak fáradás, vagy ez ilyen.. mondjatok valamit.

státusz szocsa

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2008. február 15. péntek, 12:48


singletrack írta: Na nekem meg pont ma lett elegem a dízelbõl... megint ugrott egy százas a szervizben, porlasztócsúcscsere... Lehet, hogy eladom, és veszek egy benzinest, mert ennek semmi értelme. Valamiért a bömsi szakszervizben is mindenki kizárólag benzinessel jár.


hogy vetted észre hogy tönkre ment a porlasztócsúcs? volt valami elõjele?

státusz singletrack

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 261

Elküldve: 2008. február 15. péntek, 12:37


Na nekem meg pont ma lett elegem a dízelbõl... megint ugrott egy százas a szervizben, porlasztócsúcscsere... Lehet, hogy eladom, és veszek egy benzinest, mert ennek semmi értelme. Valamiért a bömsi szakszervizben is mindenki kizárólag benzinessel jár.

státusz szocsa

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2008. február 15. péntek, 12:09


bmw320 írta: Sziasztok!
Nemsokára ismét E46 tulaj leszek (a töröttõl megváltam ha 20i-t akartok venni rendszámot mondok hogy véletlenül se ússzon be senki!!) Szükségem lenne a segítségetekre! Benzin mániákus és sor 6 párti vagyok de ledöbbenek mikor azt látom 320d m-pak. 2003-as 4-es évjárat 4milla körül mozog a benzinesek ugyan ilyen árban 2001 évjáratúak! Hajlanék a 20-d felé( +egy kis chippel) ha megnyugtatnátok és leírnátok a tapasztalataitokat hogy mennyire vagytok megelégedve a dízelekkel! Esetleg alkatrészárak KB porlasztó, turbó? Ha jól gondolom ezek a húzós részek. Ja és vezérmûszíjasak ugye? Kb mennyibõl jön ki egy ilyen csere? Elõre is köszi a segítségeteket!!!


én is ezen filóztam míg vettem 9 hónapja egy 320D 136LE, eddig semmi baja nem volt. a benzines 6hengeres átlagfogyasztása kb 10liter, az enyém 6,5literrel beéri.
Na most taglalom hogy mennyit spóroltam hogy dizelt vettem:
én 200ft ért veszem az ukrán gázolajat, mert tõlunk 40kmre van ukrajna, na eddig mentem 30E km-t vagyis elment eddig kb 2000liter gázolaj ami 400.000ft ha benzinest veszek (amibe nem jo az ukrán üzemanyag) akkor 3000liter benzin kellett volna ami csak 290ft al számolva is 870.000ft. akárhogy is nézem 470.000 ft-ot spóroltam a 320d- el!
ugyhogy nem bántam meg

státusz Csala

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2007. december 12. szerda, 09:24


Köszönöm szépen "Petike".

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2007. december 11. kedd, 13:43


Csala írta: Sziasztok!

Nekem eddig e39-s volt, és most fogok venni egy e46-ot.
Szeretném tudni, hogy mi a különbség a 320D 136LE, és a 150LE között.

Ha valaki ezt pontosan tudja, kérem irja le.

Nagyon köszönöm!


136 le -adagolós
150 le - közös nyomócsöves

petike