Elküldve: 2008. augusztus 20. szerda, 13:27
Na nekem már mindenféle füst volt
fehér, ködszerû: karterszûrõ
fehéres-szürke, nagy gázadásnál mindent ellep: injektor
sûrû fekete: légtömegmérõ, vagy turbo (bár abban nem vagyok 100)
Elküldve: 2008. augusztus 20. szerda, 13:27
Elküldve: 2008. augusztus 20. szerda, 13:19
Elküldve: 2008. augusztus 20. szerda, 13:01
Elküldve: 2008. augusztus 20. szerda, 12:46
szigiimi írta: Azt még elfelejtettem, hogy automata a vas. Amikor padlógázt adok akkor nagyon tömény fekete.
Elküldve: 2008. augusztus 20. szerda, 12:17
Elküldve: 2008. augusztus 20. szerda, 11:38
szigiimi írta: Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni tõletek. 2002-es 320d 151le kombim van. Gyorsításkor nagyon füstõl, hirtelen gázadásnál pedig hatalmas füstbombát köp, ami kb 15-20 sec. alatt oszlik szét.
Elküldve: 2008. augusztus 20. szerda, 11:36
Elküldve: 2008. augusztus 20. szerda, 11:30
Elküldve: 2008. augusztus 20. szerda, 11:11
Elküldve: 2008. augusztus 20. szerda, 06:04
Elküldve: 2008. augusztus 20. szerda, 03:06
Elküldve: 2008. augusztus 20. szerda, 00:05
Robinson írta: Szóval turbo: én úgy hallottam, hogy ~10mp elég a lehûtéshez, de itt a 2006-os idõkben 1-2 percet írtatok. Valóban ott kéne ülni olyan hossz ideig, nem elég a ~10mp?
Robinson írta: Azt vettem továbbá észre, hogy ha magasabb fordulaton mozgok, akkor a gyorsulás nem olyan dinamikus, nem olyan préselõs. Ahogy észrevettem, 1900nál kapcsol a turbo.. Ha magasabb fordulaton vagyok, lehet, hogy nem kapcsol vagy hogy van ez? Kapcsol nyilván, csak nem olyan intenzitással, vagy már alapból rásegít, ezért nem érzem olyan intenzíven a lökését(?)...
Elküldve: 2008. augusztus 19. kedd, 23:43
Elküldve: 2008. augusztus 17. vasárnap, 08:11
kerezsijoc írta: Sziaszok!
Nagy kérdés!? Érdemes 320d-be tenni prolongot vagy metabondot 121e km nél?
használtátok már v.melyiket? tapasztalat?
Köszi mindenki érdemleges hozzászólását
Elküldve: 2008. augusztus 17. vasárnap, 07:06