státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2009. július 17. péntek, 22:30


Chipcad777 írta:
kempelen írta:
Chipcad777 írta: Értem! Köszönöm szépen a segítségedet!
Akkor kénytelen leszek szerezni ilyen szivattyút .... Tud vki esetleg ilyen szivattyút?


Próbálj meg kölcsön kérni egyet vagy kérdezd meg telefonon Kasza Imrét, hátha neki van (hetvenes-57kilenc-kilenc225).

Nem hiszem, hogy ha a nagynyomású szivattyúd tönkremegy, akkor ujra indul az autód. Ha az bekrepál, akkor az megáll és annyi. Persze az nagyságrendekkel drágább is.

Egyébként most indul a kocsi ha kimész és megpróbálod?

Elvileg aki 320d-t bont annak kellene lennie. Meg kell mondjam ez az egyik legsilányabb dolog amit bmw-be tettek, a kisnyomású szivattyú. Alumíniumházban összepréselve az egész és hiába úszik gázolajban, elkopik az egész.


Oks. megkérdezem.
Most megpróbáltam indult simán...két napja megy simán...egyszer fordult elõ,h éreztem,h nehezen indult...
Köszi az infókat Kempelen!


Így is van. Most egy darabig eljársz vele. Oszt egyszer váratlanul pont amikor gázt szeretnél adni megtorpan, lámpa fel és megint megcsinálja. Félreállsz, vársz egy kicsit és ismét indul. Örülsz, de nem sokáig, mert egyre gyakrabban csinálja majd......és mindíg akkor csinálja, ha gázt akarsz neki adni! Egészen addig, amíg többet nem indul. Pörög az önindító, de többet nem indul az autó....
Infókért nincs mit!

Chipcad777
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Chipcad777

Fórumlakó

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 290

Elküldve: 2009. július 17. péntek, 22:26


kempelen írta:
Chipcad777 írta: Értem! Köszönöm szépen a segítségedet!
Akkor kénytelen leszek szerezni ilyen szivattyút .... Tud vki esetleg ilyen szivattyút?


Próbálj meg kölcsön kérni egyet vagy kérdezd meg telefonon Kasza Imrét, hátha neki van (hetvenes-57kilenc-kilenc225).

Nem hiszem, hogy ha a nagynyomású szivattyúd tönkremegy, akkor ujra indul az autód. Ha az bekrepál, akkor az megáll és annyi. Persze az nagyságrendekkel drágább is.

Egyébként most indul a kocsi ha kimész és megpróbálod?

Elvileg aki 320d-t bont annak kellene lennie. Meg kell mondjam ez az egyik legsilányabb dolog amit bmw-be tettek, a kisnyomású szivattyú. Alumíniumházban összepréselve az egész és hiába úszik gázolajban, elkopik az egész.


Oks. megkérdezem.
Most megpróbáltam indult simán...két napja megy simán...egyszer fordult elõ,h éreztem,h nehezen indult...
Köszi az infókat Kempelen!

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2009. július 17. péntek, 21:56


Chipcad777 írta: Értem! Köszönöm szépen a segítségedet!
Akkor kénytelen leszek szerezni ilyen szivattyút .... Tud vki esetleg ilyen szivattyút?


Próbálj meg kölcsön kérni egyet vagy kérdezd meg telefonon Kasza Imrét, hátha neki van (hetvenes-57kilenc-kilenc225).

Nem hiszem, hogy ha a nagynyomású szivattyúd tönkremegy, akkor ujra indul az autód. Ha az bekrepál, akkor az megáll és annyi. Persze az nagyságrendekkel drágább is.

Egyébként most indul a kocsi ha kimész és megpróbálod?

Elvileg aki 320d-t bont annak kellene lennie. Meg kell mondjam ez az egyik legsilányabb dolog amit bmw-be tettek, a kisnyomású szivattyú. Alumíniumházban összepréselve az egész és hiába úszik gázolajban, elkopik az egész.

Chipcad777
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Chipcad777

Fórumlakó

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 290

Elküldve: 2009. július 17. péntek, 21:29


Értem! Köszönöm szépen a segítségedet!
Akkor kénytelen leszek szerezni ilyen szivattyút .... Tud vki esetleg ilyen szivattyút?

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2009. július 17. péntek, 21:13


Chipcad777 írta:

Köszi kempelen! Esetleg van valami ötleted rá, hogy bebizonyosodjak róla, tényleg az a rossz? Vagy mindenképpen csere...Mondjuk nem tudom mekkora összeg a kisnyomású szivattyú??


Nincs mit! Nos, a kisnyomású szivattyú sem olcsó. Gyári új szalonban 64ezer+ÁFA, de bontóban 15-20ezer körül mozog.

Az a helyzet, hogy ez jellemzõ haldokló kisnyomású szivattyú probléma. Így kezdi. Egyre gyakrabban és a végén már el sem indulsz vele többet. Csak indítózol és nem indul a járgány. Most még persze kezdeti stádiumban ha leállsz és vársz akkor ujra indul és elalszik a DDE. Lehet egy darabig megint nem csinálja, majd ujra kezdi. Az a baj, hogy ez a legszopatósabb mutatvány. Ugyanis most is elindul a kisnyomású szivattyúd, de egyszer csak nem szállítja a megfelelõ mennyiséget és megszünik a kisnyomású és nagynyomású rész közötti elõírt megengedett legkisebb nyomáskülönbség, így a nagynyomású rész csak azt veszi észre, hogy nincs elég nafta.

Chipcad777
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Chipcad777

Fórumlakó

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 290

Elküldve: 2009. július 17. péntek, 21:06


kempelen írta:
Chipcad777 írta: Köszönöm a hozzászólásokat urak. Én is elsõkörben mindenképpen a rail szenzorra gondoltam...de hogyan lehetne kiszûrni pontosan? Mert õszintén szólva nem kezdenék bele minden szivattyú, meg szenzor cserébe , mert tudjuk,h ez drága mulatság. Nem örülnék ha a szerelõ kicserélteti velem a nagynyomásút, és közben meg nem az a baj ....


rad2: ezen az ábrán a 3-as szenzorra gondolsz? Meg lehet ezt tisztítani esetleg? vagy csere?

Barg: Melyik a középsõ szivattyú? Tudnál reloem-es linket dobni róla?

Elõre is köszi!


Nagynyomású szivattyú a legkisebb esélyes. Az nem döglik meg csak "úgy" és a tünetek is mások.

Ahogy az elõzõekben írtam a "kisnyomású", ülés alatti (gázolajszûrõ melletti) szivattyúra gondolok.


Köszi kempelen! Esetleg van valami ötleted rá, hogy bebizonyosodjak róla, tényleg az a rossz? Vagy mindenképpen csere...Mondjuk nem tudom mekkora összeg a kisnyomású szivattyú??

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2009. július 17. péntek, 21:01


Chipcad777 írta: Köszönöm a hozzászólásokat urak. Én is elsõkörben mindenképpen a rail szenzorra gondoltam...de hogyan lehetne kiszûrni pontosan? Mert õszintén szólva nem kezdenék bele minden szivattyú, meg szenzor cserébe , mert tudjuk,h ez drága mulatság. Nem örülnék ha a szerelõ kicserélteti velem a nagynyomásút, és közben meg nem az a baj ....


rad2: ezen az ábrán a 3-as szenzorra gondolsz? Meg lehet ezt tisztítani esetleg? vagy csere?

Barg: Melyik a középsõ szivattyú? Tudnál reloem-es linket dobni róla?

Elõre is köszi!


Nagynyomású szivattyú a legkisebb esélyes. Az nem döglik meg csak "úgy" és a tünetek is mások.

Ahogy az elõzõekben írtam a "kisnyomású", ülés alatti (gázolajszûrõ melletti) szivattyúra gondolok.


státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2009. július 17. péntek, 20:59


rad2 írta: A legnagyob esélyes meg a nyomásszenzor.... Miért a szivattyút gyanúsitja szinta mindenki, minden esetben?


Azért, mert ha a kisnyomású szivattyú nem dolgozza fel a cuccot a nagynyomású részhez, nem áll fel a nagynyomású szakaszban a nyomás. A DDE nem figyeli a kisnyomású szivattyút a vezetõülés alatt, csak abból tud hibaképet eltárolni és megjeleníteni, amit figyel. Azaz a kisnyomású ülés alatt lévõ szivattyú halálra szopatja a DDE-t és mindenkit aki hisz õbenne..

Nem minden esetben azt kell cserélni, amit jelez a vezérlés.

Hidd el nagyobb esélyes a szivattyú, mint a nyomásszabályozó szelep.

Chipcad777
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Chipcad777

Fórumlakó

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 290

Elküldve: 2009. július 17. péntek, 20:53


Köszönöm a hozzászólásokat urak. Én is elsõkörben mindenképpen a rail szenzorra gondoltam...de hogyan lehetne kiszûrni pontosan? Mert õszintén szólva nem kezdenék bele minden szivattyú, meg szenzor cserébe , mert tudjuk,h ez drága mulatság. Nem örülnék ha a szerelõ kicserélteti velem a nagynyomásút, és közben meg nem az a baj ....


rad2: http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=15 ezen az ábrán a 3-as szenzorra gondolsz? Meg lehet ezt tisztítani esetleg? vagy csere?

Barg: Melyik a középsõ szivattyú? Talán ez: http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=15

Elõre is köszi!

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2009. július 17. péntek, 21:03

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2006

státusz rad2

Törzsvendég

Elismertség: 5% (6 pont) | Hozzászólások: 111

Elküldve: 2009. július 16. csütörtök, 21:17


A legnagyob esélyes meg a nyomásszenzor.... Miért a szivattyút gyanúsitja szinta mindenki, minden esetben?

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2009. július 16. csütörtök, 18:24


Chipcad777 írta: Tegnap menet közbe (gyorsításkor) egyszercsak megtorpant az autóm, és kigyulladt rajta a DDE visszajelzõ lámpa. Pont tankolni készültem, be is mentem, leállítottam és nagyon nehezen indult (gázolajat tankoltam bele )...Elvittem a szerelõhöz, kiolvasta és láttuk,h 3 hibajegyzés volt, miszerint üzemmeleg motornál induláskor alacsony a rail nyomás. Korábbi bejegyzés szerint is.
Kérdés az lenne, szerelõ mondta,h valszeg a nagynyomású pumpa a ludas, de én azért érdeklõdök,h mi okozhatja még?
Injektorok? vagy vmi dugulás is lehet szerintem ....Gázolajszûrõ 30.000 km-el ezelõtt lett cserélve. Ja és mindig a jobb minõségû gázolajat tankolom bele.
Mi a véleményetek?


Kisebb esélyes a nagynyomású szivattyú, nagyobb esélyes a középsõ szivattyú.

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2009. július 16. csütörtök, 15:09


Normális kúton persze....de így jobb a lelkiismeretemnek...tényleg MANN FILTER... sorry

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2009. július 16. csütörtök, 14:43


ute107 írta: Én 10.000 km után cserélem a gázolaj szûrõt, és csak is Manfilter (bocs a reklámért)
Lehet ez is baj.....de más is...

Olajszûrõvel már megszívtam, hogy valami piros dobozost kaptam és betekeréskor eldeformálódott...


Ha normális kúton tankolsz, akkor fölösleges 10E után cserélni. (ha már reklám akkor MANN Filter)

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2009. július 16. csütörtök, 14:01


Én 10.000 km után cserélem a gázolaj szûrõt, és csak is Manfilter (bocs a reklámért)
Lehet ez is baj.....de más is...

Olajszûrõvel már megszívtam, hogy valami piros dobozost kaptam és betekeréskor eldeformálódott...

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2009. július 16. csütörtök, 13:57


YELLOW írta: nem lehet, hogy nagyon kitankolsz a kocsiból? mármint annyira kevés anyag marad benne, hogy fel levegõsödik?


Rendszeresen 60l környékén tankolok, és nem szokott probléma lenni