ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2009. november 17. kedd, 22:41


Kr-i-sZ írta: hali
most szeretnék venni e46 320dt
két dolog zavar a vasban
hidegen kéketfüstöl+fütyül a turbo alapjáraton
ha melegszik 1 kicsit semmi füst fordulaton sem
136 lovas
szerintetek mi lehet?
gyertyára vagy karterszûrõre gondolok


Tipp: Nincs benne katalizátor, meg szar olaj van beletéve.
Az általad említett szûrõ szerintem sokat nem befolyásol.
Gyertya???? Max. ha nehezen indul akkor rossz az izzítógyertya....

státusz Kr-i-sZ

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2009. november 16. hétfő, 18:23


hali
most szeretnék venni e46 320dt
két dolog zavar a vasban
hidegen kéketfüstöl+fütyül a turbo alapjáraton
ha melegszik 1 kicsit semmi füst fordulaton sem
136 lovas
szerintetek mi lehet?
gyertyára vagy karterszûrõre gondolok

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz lacaca

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2009. október 15. csütörtök, 22:44


Az én tapasztalatom az,hogy egy jól karbantartott megkímélt"láncos" dieselre 300 000 km-ig a kötelezõkön kívül egy huncut petákot sem kell költeni! (kivétel típushiba) Sõt ,hallottam 500ezer fölötti futásteljesítményekrõl is! Ez gyakorlatilag csak üanyag megtakarításban 100km-ként 3l -rel számolva mai áron 800-900 ezer huf. És még .......................sorolhatnám.

státusz ducati113

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 208

Elküldve: 2009. október 15. csütörtök, 20:55


Én 92 óta járok traktorral! Turbócsõ,izzító,hát igen cseréltem,sõt turbó javítás is volt.Izzítót mindig!Sõt még fagytam is el az úton!! Menetközben De az piros volt.
Benzines : igen jöhet de csak turbós! Fõleg az újakból valamelyik.
Vagy inkább maradok a traktornál.

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. október 15. csütörtök, 20:41


hil írta:
ute107 írta:
Hori írta:
Nekem eddig semmi változás beülök inditok +2fok kicsit hangosabb mint idáig járkb 3-4 percet mire a kapumizériát lerendezem utána megyek vele igaz nem gyorsitok nagyokat mert 1500nál elváltok amig a mutato el nem halad a 70fok mellet


Így igen...de ha egyszerre kell indulnom, nem "kapuzok" akkor nem jó. És eddig nem csinálta...nem tudom miért?!
Ha melegedik, utána már jó.

Szóval HIL, utána már nincs az általad írt bajság...!


Igen, miután beindult (a hidegben dermedt tüzelõanygtól, kicsapódott paraffin dugóktól), jönnek a turbócsövek, izzitógyertyák, befecsk fúvókák, résolajcsövek, stb. Mennyivel egyszerûbb az élet a benzinnel....
hil (kis betûkkel, mint nemecsek...




már pár éve elmultak azok a boldog 80as évek mikor a gázolaj ilyen tulajdonságokka birt -25alatt még mindig lehetnek ilyen gondok de lássuk be ritkán van -25! 2001óta vannak diesel kocsijaim 1en sem kellet turbocsövet cserélnem, izzitogyertyát eggyikben sem cseréltem 250ekm-nál elöbb addigra a benzines megeszik pár garniturát, fuvokákat és résolajcsövet még soha a büdös életben nem kellett cserélnem a saját autoimban. Én is jobban szeretem a NAGY ccm-es benzineseket volt 535i-m de mivel 70-90ekm között megyek 1 évben nem igazán kifizetödö a benzines! a kis ccm matchboxmotoros benzinesek meg egy vicc ahogy cibálják az 1000kg-nál nehezebb kasznikat

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2009. október 15. csütörtök, 19:24


hil írta:
ute107 írta:
Hori írta:
Nekem eddig semmi változás beülök inditok +2fok kicsit hangosabb mint idáig járkb 3-4 percet mire a kapumizériát lerendezem utána megyek vele igaz nem gyorsitok nagyokat mert 1500nál elváltok amig a mutato el nem halad a 70fok mellet


Így igen...de ha egyszerre kell indulnom, nem "kapuzok" akkor nem jó. És eddig nem csinálta...nem tudom miért?!
Ha melegedik, utána már jó.

Szóval HIL, utána már nincs az általad írt bajság...!


Igen, miután beindult (a hidegben dermedt tüzelõanygtól, kicsapódott paraffin dugóktól), jönnek a turbócsövek, izzitógyertyák, befecsk fúvókák, résolajcsövek, stb. Mennyivel egyszerûbb az élet a benzinnel....
hil (kis betûkkel, mint nemecsek...
én 12 éve tértem át a dieselre de nem volt dermedés az üzemanyagban nem volt gond a turbócsövekkel, nem cserélem sûrûbben az izzítógyertyákat mint más a benzinesben a gyujtót sõt ritkábban. viszont nem is tankolok annyit mint a benyásba és 1 kicsit több a nyomaték. ezek már nem traktorok!!!

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2009. október 15. csütörtök, 19:12


ute107 írta:
Hori írta:
Nekem eddig semmi változás beülök inditok +2fok kicsit hangosabb mint idáig járkb 3-4 percet mire a kapumizériát lerendezem utána megyek vele igaz nem gyorsitok nagyokat mert 1500nál elváltok amig a mutato el nem halad a 70fok mellet


Így igen...de ha egyszerre kell indulnom, nem "kapuzok" akkor nem jó. És eddig nem csinálta...nem tudom miért?!
Ha melegedik, utána már jó.

Szóval HIL, utána már nincs az általad írt bajság...!


Igen, miután beindult (a hidegben dermedt tüzelõanygtól, kicsapódott paraffin dugóktól), jönnek a turbócsövek, izzitógyertyák, befecsk fúvókák, résolajcsövek, stb. Mennyivel egyszerûbb az élet a benzinnel....
hil (kis betûkkel, mint nemecsek...


ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2009. október 15. csütörtök, 18:54


Hori írta:
Nekem eddig semmi változás beülök inditok +2fok kicsit hangosabb mint idáig járkb 3-4 percet mire a kapumizériát lerendezem utána megyek vele igaz nem gyorsitok nagyokat mert 1500nál elváltok amig a mutato el nem halad a 70fok mellet


Így igen...de ha egyszerre kell indulnom, nem "kapuzok" akkor nem jó. És eddig nem csinálta...nem tudom miért?!
Ha melegedik, utána már jó.

Szóval HIL, utána már nincs az általad írt bajság...!

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. október 15. csütörtök, 18:45


ute107 írta: Hali!

Nálam is a mostanság beköszöntött hideg miatt... kocsi indul, de nyomom a gázt és nem úgy gyorsul ahogy szokott, és alacsony fordulaton néha-néha rángat is.

Kiolvasáskor nincs hibaüzenet!

Érdekes...hogyan és mivel lehetne kimérni a légtömegmérõt?



Nekem eddig semmi változás beülök inditok +2fok kicsit hangosabb mint idáig járkb 3-4 percet mire a kapumizériát lerendezem utána megyek vele igaz nem gyorsitok nagyokat mert 1500nál elváltok amig a mutato el nem halad a 70fok mellet

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2009. október 15. csütörtök, 18:41


Most jön ám a bajság a traktorokra.....
hil

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2009. október 15. csütörtök, 18:36


Nekem is addig csinálja amíg az ún. dúsító mûködik.
Ezért nem értem az összefüggést.
Lehet az izzitógyertyák lesznek rosszak és nincs megfelelõ utóizzítás.

Az elsõ hideg napon teletankoltam OMV-nél és a tankba tettem egy adag kék spurit... Szóval nem tudom, jót v. rosszat tettem. Eddig ezzel a párosítással nem volt gondom.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2009. október 15. csütörtök, 18:31


ute107 írta: Hali!

Nálam is a mostanság beköszöntött hideg miatt... kocsi indul, de nyomom a gázt és nem úgy gyorsul ahogy szokott, és alacsony fordulaton néha-néha rángat is.

Kiolvasáskor nincs hibaüzenet!

Érdekes...hogyan és mivel lehetne kimérni a légtömegmérõt?
nem biztos hogy légtömegmérõ hibád van. ezek a forrófilmes légtömegmérõk más értéket mutatnak ha +20 cvagy +4 ÿC-os levegõt szív a motor. /pl:nekem most a hidegben magasabb az alapjárat/

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2009. október 15. csütörtök, 18:22


Hali!

Nálam is a mostanság beköszöntött hideg miatt... kocsi indul, de nyomom a gázt és nem úgy gyorsul ahogy szokott, és alacsony fordulaton néha-néha rángat is.

Kiolvasáskor nincs hibaüzenet!

Érdekes...hogyan és mivel lehetne kimérni a légtömegmérõt?

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2009. október 15. csütörtök, 18:18


valdii írta: A diagnosztikát gyõrben csinálták "DIS" programmal, el is kértem, aki ért hozzá, elküldöm neki.
Olvastam a fórumon a OBD2 hibakódokról lehetséges, hogy a DIS nem veszi észre a hibát?
nekem se írt légtömegmérõre hibát de élõadat olvasásnál kibukott hogy nem rendes értéket ad a vezérlõnek.

státusz valdii

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2009. október 15. csütörtök, 18:13


A diagnosztikát gyõrben csinálták "DIS" programmal, el is kértem, aki ért hozzá, elküldöm neki.
Olvastam a fórumon a OBD2 hibakódokról lehetséges, hogy a DIS nem veszi észre a hibát?