bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. december 12. szombat, 21:32


Brad85 írta: Sziasztok

Bocsi ha rossz helyre írom de nem találtam jobb fórumot
Az érdekelne hogy az e46 320d autókból csak 2000-tõl van automata?

Köszi a segítséget


A gyártás kezdetétõl szerelték automatával.

Brad85
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Brad85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2009. december 12. szombat, 18:32


Sziasztok

Bocsi ha rossz helyre írom de nem találtam jobb fórumot
Az érdekelne hogy az e46 320d autókból csak 2000-tõl van automata?

Köszi a segítséget

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. december 07. hétfő, 21:17


Burns írta:
bmw320d4 írta:
Alesi írta:
Kristof77 írta:
Alesi írta: Sziasztok!

Egy kis segitseget szeretnek kerni. Par hete az autom kb 1500-1600as fordulat kornyeken nagyon apron rangat ha tartom a fordulatot (4esben 60nal pl.), ha gyorsitok, huz szepen, semmi, ha visszaengedem a gazt, akkor is semmi, minden rendben, es mas fordulatokon sincs semmi, csak ebben a fordulatszam tartomanyban.
Szervizbe nem akartam eddig elvinni, mert tenyleg annyira jelentektelen a rangatas, hogy mas eszre se venne, aki nem minden nap ebben az autoban ul. Esetleg ti talalkoztatok mar ilyennel? Mi lehet ennek az oka?


A tankod tele van amikor csinálja vagy fele alatt? Csak hidegen van ez a rángatás vagy melegen is?



Hat, telitankoltam nemreg, es azt hiszem igy is csinalta, tehat ettol nem fugg. Melegen is csinalja. Miert? Lehet vmi mas is?



Próbáld meg azt, hogy amikor éppen rángat, nyomd meg a kuplungot kb 1cm-re. Ha abbahagyja a rángatást, akkor lendkerékhiba.


Vagy nem...

Ez a két lehetõség van...

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2009. december 07. hétfő, 21:12


bmw320d4 írta:
Alesi írta:
Kristof77 írta:
Alesi írta: Sziasztok!

Egy kis segitseget szeretnek kerni. Par hete az autom kb 1500-1600as fordulat kornyeken nagyon apron rangat ha tartom a fordulatot (4esben 60nal pl.), ha gyorsitok, huz szepen, semmi, ha visszaengedem a gazt, akkor is semmi, minden rendben, es mas fordulatokon sincs semmi, csak ebben a fordulatszam tartomanyban.
Szervizbe nem akartam eddig elvinni, mert tenyleg annyira jelentektelen a rangatas, hogy mas eszre se venne, aki nem minden nap ebben az autoban ul. Esetleg ti talalkoztatok mar ilyennel? Mi lehet ennek az oka?


A tankod tele van amikor csinálja vagy fele alatt? Csak hidegen van ez a rángatás vagy melegen is?



Hat, telitankoltam nemreg, es azt hiszem igy is csinalta, tehat ettol nem fugg. Melegen is csinalja. Miert? Lehet vmi mas is?



Próbáld meg azt, hogy amikor éppen rángat, nyomd meg a kuplungot kb 1cm-re. Ha abbahagyja a rángatást, akkor lendkerékhiba.


Vagy nem...

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. december 07. hétfő, 21:05


Alesi írta:
Kristof77 írta:
Alesi írta: Sziasztok!

Egy kis segitseget szeretnek kerni. Par hete az autom kb 1500-1600as fordulat kornyeken nagyon apron rangat ha tartom a fordulatot (4esben 60nal pl.), ha gyorsitok, huz szepen, semmi, ha visszaengedem a gazt, akkor is semmi, minden rendben, es mas fordulatokon sincs semmi, csak ebben a fordulatszam tartomanyban.
Szervizbe nem akartam eddig elvinni, mert tenyleg annyira jelentektelen a rangatas, hogy mas eszre se venne, aki nem minden nap ebben az autoban ul. Esetleg ti talalkoztatok mar ilyennel? Mi lehet ennek az oka?


A tankod tele van amikor csinálja vagy fele alatt? Csak hidegen van ez a rángatás vagy melegen is?



Hat, telitankoltam nemreg, es azt hiszem igy is csinalta, tehat ettol nem fugg. Melegen is csinalja. Miert? Lehet vmi mas is?



Próbáld meg azt, hogy amikor éppen rángat, nyomd meg a kuplungot kb 1cm-re. Ha abbahagyja a rángatást, akkor lendkerékhiba.

státusz Marek

Újonc

Elismertség: 100% (1 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2009. december 07. hétfő, 21:00


Alesi!
Nekem 2005-ös 320d-m van és ugyanezt csinálja. Én azt vettem észre, hogy akkor rángat csak, ha a Shell-nél tankolok. Egyébként mindig OMW-nél tankolok(ez nem is lényeges), de most kétszer shellest tankoltam és mindig rángatott. Érdekes módon ha nem shelles volt benne akkor teljesen tünetmentes volt.
Ha valakinek valami konkrétabb észrevétele van azt én is kiváncsian várom!

Alesi írta:
Kristof77 írta:
Alesi írta: Sziasztok!

Egy kis segitseget szeretnek kerni. Par hete az autom kb 1500-1600as fordulat kornyeken nagyon apron rangat ha tartom a fordulatot (4esben 60nal pl.), ha gyorsitok, huz szepen, semmi, ha visszaengedem a gazt, akkor is semmi, minden rendben, es mas fordulatokon sincs semmi, csak ebben a fordulatszam tartomanyban.
Szervizbe nem akartam eddig elvinni, mert tenyleg annyira jelentektelen a rangatas, hogy mas eszre se venne, aki nem minden nap ebben az autoban ul. Esetleg ti talalkoztatok mar ilyennel? Mi lehet ennek az oka?


A tankod tele van amikor csinálja vagy fele alatt? Csak hidegen van ez a rángatás vagy melegen is?


Hat, telitankoltam nemreg, es azt hiszem igy is csinalta, tehat ettol nem fugg. Melegen is csinalja. Miert? Lehet vmi mas is?


Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2009. november 29. vasárnap, 19:02


Kristof77 írta:
Alesi írta: Sziasztok!

Egy kis segitseget szeretnek kerni. Par hete az autom kb 1500-1600as fordulat kornyeken nagyon apron rangat ha tartom a fordulatot (4esben 60nal pl.), ha gyorsitok, huz szepen, semmi, ha visszaengedem a gazt, akkor is semmi, minden rendben, es mas fordulatokon sincs semmi, csak ebben a fordulatszam tartomanyban.
Szervizbe nem akartam eddig elvinni, mert tenyleg annyira jelentektelen a rangatas, hogy mas eszre se venne, aki nem minden nap ebben az autoban ul. Esetleg ti talalkoztatok mar ilyennel? Mi lehet ennek az oka?


A tankod tele van amikor csinálja vagy fele alatt? Csak hidegen van ez a rángatás vagy melegen is?


Hat, telitankoltam nemreg, es azt hiszem igy is csinalta, tehat ettol nem fugg. Melegen is csinalja. Miert? Lehet vmi mas is?


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. november 29. vasárnap, 17:06


daidka írta:
MitoGabor írta:
Kristof77 írta:
MitoGabor írta:
Kristof77 írta:
MitoGabor írta: Adott egy 2003-as E46 318d. A motoron kívûl mit kell kicserélnem ahhoz, hogy beledobjam a 20d-t ?


Pont magát a motort nem igen kell kicserélned.


Én úgy tudtam, hogy köze nincs egymáshoz a két motornak ! Eleve, hogy a 18d adagolós.


Ácsi. Mi a motorkódod? Hány LE-s változat?


Motorkódot azt most nem tudok adni, de 85 kW, 116 LE ! Nem okoskodni akartam, lehet, hogy neked van igazad !


Én nézegettem a facelift elõtti 20d meg a facelift utáni 18d motor alkatrészszámait realoemben és amit néztem az ugyan az volt. Meg a motorkód is ugyan az M47.


Más az adagoló, és a porlasztók is, tehát nem fog a 136 lovas szoftverével müködni.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2009. november 29. vasárnap, 16:50


daidka írta:
MitoGabor írta:
SoundkeY írta: A 18d az nem elektromos adagolos ?


Nah végre, én is így tudtam !


De elvileg a facelift elõtti 20d (136Le) az is az. Elvileg!


Nyert!

daidka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz daidka

BMWfanatic

Elismertség: 1% (11 pont) | Hozzászólások: 637

Elküldve: 2009. november 29. vasárnap, 16:45


MitoGabor írta:
SoundkeY írta: A 18d az nem elektromos adagolos ?


Nah végre, én is így tudtam !


De elvileg a facelift elõtti 20d (136Le) az is az. Elvileg!

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2009. november 29. vasárnap, 16:43


MitoGabor írta:
SoundkeY írta: A 18d az nem elektromos adagolos ?


Nah végre, én is így tudtam !




Kb 2 perc alatt kideríthetõ az, amirõl itt megy a vita és nem véleményként, hanem tényként.
realoem.com

2001-ben a 18d adagolós volt, 2004-ben meg commonrail. A gyártási idõ alapján meg kell nézni a fuel preparation-t, ott tisztán látszik a rendszer. Persze a látvány alapján fel kell tudni ismerni, hogy mi micsoda.
üdv

státusz MitoGabor

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 144

Elküldve: 2009. november 29. vasárnap, 16:07


SoundkeY írta: A 18d az nem elektromos adagolos ?


Nah végre, én is így tudtam !

SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2009. november 29. vasárnap, 15:14


A 18d az nem elektromos adagolos ?

Dog
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz Dog

Törzsvendég

Elismertség: 5% (7 pont) | Hozzászólások: 123

Elküldve: 2009. november 29. vasárnap, 14:28


MitoGabor írta: Jó. Akkor az a kérdésem, hogy mit kell tennem, hogy a facelift utáni 18d 116lovas, 150 lovas 20d-vé váljon ?

ha minden alkatrész passzol akkor a motorvezérlésben van csak különbség.Töltessed rá a 2.0d motorvezérlését és, ez még csak csiptuningnak sem számit

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz laci320d

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 332

Elküldve: 2009. november 29. vasárnap, 13:25


Alesi írta: Nekem mikor ezt csinálta akkor vezérmûtengely jeladó volt rossz.


Koszi! Es ennek a hibajat computerrel ki tudjak mutatni, hogy tenyleg ez a rossz? Mennyibe kerult neked a csere?[/quote]

Igen ha felrakják gépre,az megmondja egybõl ,hogy az e a baj.
Alkatrész ügyben M Attilát javaslom. Õ megmondja pontosan mennyibe kerül ha az a rossz.Én magam cseréltem így csak a kiolvasás és a cucc került pénzembe.