jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2010. március 04. csütörtök, 20:21


Hát ez az, teljesen fölösleges. De biztos lesz egy két papesz aki megvesz
vsop14 írta:
jrtom írta: Sziasztok!

116d-t meg 316d-t lehet már most is venni és az ugyan úgy 1995 cm3 mint egy 123d, csak nem 204 le hanem 115.


lehet, de minek? 200.000ft-tal dragabb, mint a 118d 7,5millanal ez mar nem tetel sztem


Tjani
autója adatai
Széria: X3
Típus: E83 LCI
Kivitel: SAV
Modell: X3 2.0d
Évjárat: 2007

státusz Tjani

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2010. március 04. csütörtök, 20:17


3 köcsögös bömös ez nagyon égõ

Muteromnak fosvágem 3 köcsögös pólója van hát nagyon gáz

Mester Nézd a jó oldalát, bõvítheted a palettát

státusz Kristof77

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 38

Elküldve: 2010. március 04. csütörtök, 20:12


vsop14 írta:
Kristof77 írta:
vsop14 írta:
Hori írta:
Kristof77 írta:
Woockie írta:
Hori írta: kérdezd meg mi a véleménye az 1.8 benyárol az is szép lesz

Igy igaz, a BMW 6 hengernel kezdodik.


Az idõk változnak. A "downsizing" idõszaka köszönt a BMW-re is.
Az elõírt károsanyagkibocsátások, aminek a fogyasztáscsökkentés a lételeme, súlycsökkentéssel (karosszéria) és a motorok hatásfokának növelésével érhetõk csak el. Múlt héten beszélgettem egy
BMW-feljesztõvel. A BMW motorfejlesztése nem kooperál az új motorok tekitetében a PSA-val. A benzines motorok zömét új 1.6 négyhengeresek és 1.3 három hengeres!!! turbók fogják kitenni. Utóbbi 105Le-tõl indul majd a tervek szerint és már 2011-ben jön az 1-es BMW-vel és utána az új 3-asban is ez lesz az alapmotor, vélhetõen 314i néven. Szóval nem, hogy 6 henger, de a jövõben a négynek is örülni kell majd.
Ja igen a dízelekbõl is jön egy kisebb kubatúrás 1.600cm3-es motorcsalád.



igen ezt olvastam az 1,3as benyásbol a fullos tud majd 180-190le-t
az 1.6 diesel meg 170körül
de 3henger könyörgök mint a daihatsukba


jo hagyjuk mar a totalcart, meg a sok kamu hirt, amit a totalcar general es vegigsopor az egesz magyar sajton. olyan hulyek mint a segg. de tenyleg.... a totalcar cikkeknek sztem 90%-a iditosag, tele van talalgatasokkal, lehettel, meg talannal......


2. Dolog:

1. Magyar autós sajtót nem nagyon olvasok, leginkább csak németet.
2. A BMW-fejlesztõ meg miért hazudna?

Sajnos egyre hihetõbb a 3 hengeres BMW motor. Az elsõ 2hengeres kismotor, ha nem is a BMW-tõl, de már idén õsszel érkezik.


aha, gratulalok a kethengereshez barkie is lesz az.
ÉÉÉÉS???
attol meg, h vki kitalal vmit attol meg nem biztos, h trend lesz... meg attol sem, ha az jol is mukodik....
en bizom benne, hogy a bmw ettol buszkebb es inkabb kifejleszt vmi mast a problema megoldasara.
amugy szerintem egy autogyarto kicsit bizalmasabban kezeli az ilyen jellegu fejleszteseit es nem pofazzak ki boldog boldogtalannak, hogy mi az amin dolgoznak....................


Ahol füst van ott, tûz is ég valahol...
http://www.auto-motor-und-spor...44877.html

Bárki bármit mondhat bárkinek, amig nem írásban adja és nem jelenik meg valami hivatalosan addig semmi nem történt. Sosem az számít, hogy személyesn ki mit gondol vagy mit nem, mivel a valóság jelen esteben nem ezen fog múlni. A trend egyértelmû és a hármohengeres BMW benzinmotor (sajnos) 99%, mivel már rég futja a tesztköröket Erlkönig autókban.
A piacon lévõ motor-trend egyrészt elsõ sorban az EU-s elõírásoknak köszönhetõ, amik a károsanyagkibocsátást szabályozzák. Ugyanakkor a kisebb motor, kevesebb anyagköltséget és nagy szériában hatalmas megtakarítást is jelent minden gyárnak. A gyárak pedig profitorientáltak, tehát igaziból baromira kapóra jön ez most nekik, fõleg a válság idején.

De ha megnézed az autók karosszériáját, azok is jellegben egyre inkább hasonlítanak egymásra legalábbis az orrdizájnt figyelembe véve, ami ugye az összképet nagyon befolyásolja. Egyre magasabb orral jön ki minden új tipus az elõírt gyalogosvédelem kritériumainak eleget téve ezzel. Ezzel együtt nincsen jobb vagy rosszabb autógyártás, csak változnak az idõk. Ettõl érdekes az élet és az autózás.

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. március 04. csütörtök, 20:09


KASZAMester írta:
az lehet hogy érkezni fog a 3-hengeres bmw.-Csak nem nekem!
-hogy a piac törvényei enyire befolyásolják a hagyományokat,hova lesz igy a világ,hol lesznek a jol megszokott legendás soros hatosok??!!
-szégyen!!!-én most is azt mondom hogy a bmw.-200le.-nél kezdõdik,és benzin motor hajtja.
-3-hengeres??!-micsoda erõtömeg lehet az??-sztem a 750-emen az önindito is van olyan erõs,ami elinditja,megtekeri a tömeget.


nem csak a piac diktal, sot az ilyen nivos gyartoknal ponthogy nem a piac diktalja a kisebb kornyezetbaratabb, takarekosabb motorokat szerintem. persze, hogy van igeny a nagykobcentis brutal motorokra, csak mar nagyon szabalyozzak a karosanyag kibocsatasi hatarertekeket ezert ez az egesz
de azert szerintem azert a mernokok sokkal agyafurtabbak annal minthogy kizarolag a karosszeria sulycsokkentesere, vagy a köbcenti és a hengerek szamanak csokkentesere hagyatkozzanak.

pl hallottam a bmw-nek olyan iranyu fejleszteserol, hogy muanyag motorblokkot alkalmaznanak... persze fémpersellyel.

státusz KASZAMester

Törzsvendég

Elismertség: 10% (12 pont) | Hozzászólások: 111

Elküldve: 2010. március 04. csütörtök, 20:02


Kristof77 írta:
vsop14 írta:
Hori írta:
Kristof77 írta:
Woockie írta:
Hori írta: kérdezd meg mi a véleménye az 1.8 benyárol az is szép lesz

Igy igaz, a BMW 6 hengernel kezdodik.


Az idõk változnak. A "downsizing" idõszaka köszönt a BMW-re is.
Az elõírt károsanyagkibocsátások, aminek a fogyasztáscsökkentés a lételeme, súlycsökkentéssel (karosszéria) és a motorok hatásfokának növelésével érhetõk csak el. Múlt héten beszélgettem egy
BMW-feljesztõvel. A BMW motorfejlesztése nem kooperál az új motorok tekitetében a PSA-val. A benzines motorok zömét új 1.6 négyhengeresek és 1.3 három hengeres!!! turbók fogják kitenni. Utóbbi 105Le-tõl indul majd a tervek szerint és már 2011-ben jön az 1-es BMW-vel és utána az új 3-asban is ez lesz az alapmotor, vélhetõen 314i néven. Szóval nem, hogy 6 henger, de a jövõben a négynek is örülni kell majd.
Ja igen a dízelekbõl is jön egy kisebb kubatúrás 1.600cm3-es motorcsalád.



igen ezt olvastam az 1,3as benyásbol a fullos tud majd 180-190le-t
az 1.6 diesel meg 170körül
de 3henger könyörgök mint a daihatsukba


jo hagyjuk mar a totalcart, meg a sok kamu hirt, amit a totalcar general es vegigsopor az egesz magyar sajton. olyan hulyek mint a segg. de tenyleg.... a totalcar cikkeknek sztem 90%-a iditosag, tele van talalgatasokkal, lehettel, meg talannal......


2. Dolog:

1. Magyar autós sajtót nem nagyon olvasok, leginkább csak németet.
2. A BMW-fejlesztõ meg miért hazudna?

Sajnos egyre hihetõbb a 3 hengeres BMW motor. Az elsõ 2hengeres kismotor, ha nem is a BMW-tõl, de már idén õsszel érkezik.

az lehet hogy érkezni fog a 3-hengeres bmw.-Csak nem nekem!
-hogy a piac törvényei enyire befolyásolják a hagyományokat,hova lesz igy a világ,hol lesznek a jol megszokott legendás soros hatosok??!!
-szégyen!!!-én most is azt mondom hogy a bmw.-200le.-nél kezdõdik,és benzin motor hajtja.
-3-hengeres??!-micsoda erõtömeg lehet az??-sztem a 750-emen az önindito is van olyan erõs,ami elinditja,megtekeri a tömeget.

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. március 04. csütörtök, 20:01


jrtom írta: Sziasztok!

116d-t meg 316d-t lehet már most is venni és az ugyan úgy 1995 cm3 mint egy 123d, csak nem 204 le hanem 115.


lehet, de minek? 200.000ft-tal dragabb, mint a 118d 7,5millanal ez mar nem tetel sztem

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2010. március 04. csütörtök, 19:57


Sziasztok!

116d-t meg 316d-t lehet már most is venni és az ugyan úgy 1995 cm3 mint egy 123d, csak nem 204 le hanem 115.

Kristof77 írta:
vsop14 írta:
Hori írta:
Kristof77 írta:
Woockie írta:
Hori írta: kérdezd meg mi a véleménye az 1.8 benyárol az is szép lesz

Igy igaz, a BMW 6 hengernel kezdodik.


Az idõk változnak. A "downsizing" idõszaka köszönt a BMW-re is.
Az elõírt károsanyagkibocsátások, aminek a fogyasztáscsökkentés a lételeme, súlycsökkentéssel (karosszéria) és a motorok hatásfokának növelésével érhetõk csak el. Múlt héten beszélgettem egy
BMW-feljesztõvel. A BMW motorfejlesztése nem kooperál az új motorok tekitetében a PSA-val. A benzines motorok zömét új 1.6 négyhengeresek és 1.3 három hengeres!!! turbók fogják kitenni. Utóbbi 105Le-tõl indul majd a tervek szerint és már 2011-ben jön az 1-es BMW-vel és utána az új 3-asban is ez lesz az alapmotor, vélhetõen 314i néven. Szóval nem, hogy 6 henger, de a jövõben a négynek is örülni kell majd.
Ja igen a dízelekbõl is jön egy kisebb kubatúrás 1.600cm3-es motorcsalád.



igen ezt olvastam az 1,3as benyásbol a fullos tud majd 180-190le-t
az 1.6 diesel meg 170körül
de 3henger könyörgök mint a daihatsukba


jo hagyjuk mar a totalcart, meg a sok kamu hirt, amit a totalcar general es vegigsopor az egesz magyar sajton. olyan hulyek mint a segg. de tenyleg.... a totalcar cikkeknek sztem 90%-a iditosag, tele van talalgatasokkal, lehettel, meg talannal......


2. Dolog:

1. Magyar autós sajtót nem nagyon olvasok, leginkább csak németet.
2. A BMW-fejlesztõ meg miért hazudna?

Sajnos egyre hihetõbb a 3 hengeres BMW motor. Az elsõ 2hengeres kismotor, ha nem is a BMW-tõl, de már idén õsszel érkezik.



vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. március 04. csütörtök, 19:57


Kristof77 írta:
vsop14 írta:
Hori írta:
Kristof77 írta:
Woockie írta:
Hori írta: kérdezd meg mi a véleménye az 1.8 benyárol az is szép lesz

Igy igaz, a BMW 6 hengernel kezdodik.


Az idõk változnak. A "downsizing" idõszaka köszönt a BMW-re is.
Az elõírt károsanyagkibocsátások, aminek a fogyasztáscsökkentés a lételeme, súlycsökkentéssel (karosszéria) és a motorok hatásfokának növelésével érhetõk csak el. Múlt héten beszélgettem egy
BMW-feljesztõvel. A BMW motorfejlesztése nem kooperál az új motorok tekitetében a PSA-val. A benzines motorok zömét új 1.6 négyhengeresek és 1.3 három hengeres!!! turbók fogják kitenni. Utóbbi 105Le-tõl indul majd a tervek szerint és már 2011-ben jön az 1-es BMW-vel és utána az új 3-asban is ez lesz az alapmotor, vélhetõen 314i néven. Szóval nem, hogy 6 henger, de a jövõben a négynek is örülni kell majd.
Ja igen a dízelekbõl is jön egy kisebb kubatúrás 1.600cm3-es motorcsalád.



igen ezt olvastam az 1,3as benyásbol a fullos tud majd 180-190le-t
az 1.6 diesel meg 170körül
de 3henger könyörgök mint a daihatsukba


jo hagyjuk mar a totalcart, meg a sok kamu hirt, amit a totalcar general es vegigsopor az egesz magyar sajton. olyan hulyek mint a segg. de tenyleg.... a totalcar cikkeknek sztem 90%-a iditosag, tele van talalgatasokkal, lehettel, meg talannal......


2. Dolog:

1. Magyar autós sajtót nem nagyon olvasok, leginkább csak németet.
2. A BMW-fejlesztõ meg miért hazudna?

Sajnos egyre hihetõbb a 3 hengeres BMW motor. Az elsõ 2hengeres kismotor, ha nem is a BMW-tõl, de már idén õsszel érkezik.


aha, gratulalok a kethengereshez barkie is lesz az.
ÉÉÉÉS???
attol meg, h vki kitalal vmit attol meg nem biztos, h trend lesz... meg attol sem, ha az jol is mukodik....
en bizom benne, hogy a bmw ettol buszkebb es inkabb kifejleszt vmi mast a problema megoldasara.
amugy szerintem egy autogyarto kicsit bizalmasabban kezeli az ilyen jellegu fejleszteseit es nem pofazzak ki boldog boldogtalannak, hogy mi az amin dolgoznak....................

státusz Kristof77

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 38

Elküldve: 2010. március 04. csütörtök, 19:45


vsop14 írta:
Hori írta:
Kristof77 írta:
Woockie írta:
Hori írta: kérdezd meg mi a véleménye az 1.8 benyárol az is szép lesz

Igy igaz, a BMW 6 hengernel kezdodik.


Az idõk változnak. A "downsizing" idõszaka köszönt a BMW-re is.
Az elõírt károsanyagkibocsátások, aminek a fogyasztáscsökkentés a lételeme, súlycsökkentéssel (karosszéria) és a motorok hatásfokának növelésével érhetõk csak el. Múlt héten beszélgettem egy
BMW-feljesztõvel. A BMW motorfejlesztése nem kooperál az új motorok tekitetében a PSA-val. A benzines motorok zömét új 1.6 négyhengeresek és 1.3 három hengeres!!! turbók fogják kitenni. Utóbbi 105Le-tõl indul majd a tervek szerint és már 2011-ben jön az 1-es BMW-vel és utána az új 3-asban is ez lesz az alapmotor, vélhetõen 314i néven. Szóval nem, hogy 6 henger, de a jövõben a négynek is örülni kell majd.
Ja igen a dízelekbõl is jön egy kisebb kubatúrás 1.600cm3-es motorcsalád.



igen ezt olvastam az 1,3as benyásbol a fullos tud majd 180-190le-t
az 1.6 diesel meg 170körül
de 3henger könyörgök mint a daihatsukba


jo hagyjuk mar a totalcart, meg a sok kamu hirt, amit a totalcar general es vegigsopor az egesz magyar sajton. olyan hulyek mint a segg. de tenyleg.... a totalcar cikkeknek sztem 90%-a iditosag, tele van talalgatasokkal, lehettel, meg talannal......


2. Dolog:

1. Magyar autós sajtót nem nagyon olvasok, leginkább csak németet.
2. A BMW-fejlesztõ meg miért hazudna?

Sajnos egyre hihetõbb a 3 hengeres BMW motor. Az elsõ 2hengeres kismotor, ha nem is a BMW-tõl, de már idén õsszel érkezik.

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. március 04. csütörtök, 19:36


Hori írta:
Kristof77 írta:
Woockie írta:
Hori írta: kérdezd meg mi a véleménye az 1.8 benyárol az is szép lesz

Igy igaz, a BMW 6 hengernel kezdodik.


Az idõk változnak. A "downsizing" idõszaka köszönt a BMW-re is.
Az elõírt károsanyagkibocsátások, aminek a fogyasztáscsökkentés a lételeme, súlycsökkentéssel (karosszéria) és a motorok hatásfokának növelésével érhetõk csak el. Múlt héten beszélgettem egy
BMW-feljesztõvel. A BMW motorfejlesztése nem kooperál az új motorok tekitetében a PSA-val. A benzines motorok zömét új 1.6 négyhengeresek és 1.3 három hengeres!!! turbók fogják kitenni. Utóbbi 105Le-tõl indul majd a tervek szerint és már 2011-ben jön az 1-es BMW-vel és utána az új 3-asban is ez lesz az alapmotor, vélhetõen 314i néven. Szóval nem, hogy 6 henger, de a jövõben a négynek is örülni kell majd.
Ja igen a dízelekbõl is jön egy kisebb kubatúrás 1.600cm3-es motorcsalád.



igen ezt olvastam az 1,3as benyásbol a fullos tud majd 180-190le-t
az 1.6 diesel meg 170körül
de 3henger könyörgök mint a daihatsukba


jo hagyjuk mar a totalcart, meg a sok kamu hirt, amit a totalcar general es vegigsopor az egesz magyar sajton. olyan hulyek mint a segg. de tenyleg.... a totalcar cikkeknek sztem 90%-a iditosag, tele van talalgatasokkal, lehettel, meg talannal......

csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2010. március 04. csütörtök, 13:18


KASZAMester írta:
-senki ne vegye magára,ne sértõdgessen megfele!!
-és a legjobb tuning uraim a nagy köbcenti!-ez vitathatatlan tény.
-és ezeken a gyerekes kinek milye van,és kiaz okosabb-ne vitatkozzunk!!
-inkább mindenkit meghivok egy sörre,aztán jovan.


A sörben benne vagyok! Igaz messze vagy Oh-tól, de a második kört majd én állom!


csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2010. március 04. csütörtök, 13:05


bmw320d4 írta:
csatis1 írta: Ezeket a frissítéseket csak márkaszervízben telepítik, vagy ha van kábel "otthon" is felrakható? Mert eddig nem is hallottam ilyenrõl.
Egyébként hol lehetne utánanézni, hogy milyen tipushoz milyen szoftvert adtak ki, és mit javítottak benne? Nem tudom mennyire lehet publikus helyen hozzáférni, de nagyon érdekelne hogy az enyémhez is van-e valami újdonság (esetleg kicsit több LE).


Egy sima kínai, vagy pl itton árult "INPA" kábellel elég kockácatos dolog a DDE frissítés, minimum egy gyári interfész kell hozzá.
E60-E90-E65 és E70 már nem is programozható szimplán K-vonalon, esetleg sondermassnahme funkcióval, de a gyári interfész ilyenkor is kell.
A frissítések nem érhetõek el szabadon, csak márkaszervízben vannak meg és azoknál, akik az új rendszeren (3G) dolgoznak.

Cak akkor derül ki, hogy van-e újabb szoftver egy autóra, ha gépre kerül.


Köszi a választ! Asszem ezzel a gépre rakással még egy kicsit várnom kell, még nem tudom mikor fogok eljutni egy márkaszervizig.

státusz KASZAMester

Törzsvendég

Elismertség: 10% (12 pont) | Hozzászólások: 111

Elküldve: 2010. március 04. csütörtök, 08:17


Kezdünk elkanyarodni a témátol uraim!!
-Mindenki mondhat bármit,én tudom a tutit.
-nekem 11000cm.-áll a garázsomba,és a legkisebb autom is 328 m54.
-ugyhogy a bmw az igazán hat hengeres benzin motor hajtja,igazán 2500cm.-tõl kezdõdik,alatta csak lekekergetõ a réten!
-senki ne vegye magára,ne sértõdgessen megfele!!
-és a legjobb tuning uraim a nagy köbcenti!-ez vitathatatlan tény.
-és ezeken a gyerekes kinek milye van,és kiaz okosabb-ne vitatkozzunk!!
-inkább mindenkit meghivok egy sörre,aztán jovan.
-anyit utohangként elmondok még,hogy Miki/320d4/-általam nagyra becsült,nagy tudásu kolléga-és sok jo dolgot tud,hozzá bármikor szivesen küldök kuncsaftot!
-szép napot/jot ne halljak senkirõl/

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. március 04. csütörtök, 00:33


Kristof77 írta:
Woockie írta:
Hori írta: kérdezd meg mi a véleménye az 1.8 benyárol az is szép lesz

Igy igaz, a BMW 6 hengernel kezdodik.


Az idõk változnak. A "downsizing" idõszaka köszönt a BMW-re is.
Az elõírt károsanyagkibocsátások, aminek a fogyasztáscsökkentés a lételeme, súlycsökkentéssel (karosszéria) és a motorok hatásfokának növelésével érhetõk csak el. Múlt héten beszélgettem egy
BMW-feljesztõvel. A BMW motorfejlesztése nem kooperál az új motorok tekitetében a PSA-val. A benzines motorok zömét új 1.6 négyhengeresek és 1.3 három hengeres!!! turbók fogják kitenni. Utóbbi 105Le-tõl indul majd a tervek szerint és már 2011-ben jön az 1-es BMW-vel és utána az új 3-asban is ez lesz az alapmotor, vélhetõen 314i néven. Szóval nem, hogy 6 henger, de a jövõben a négynek is örülni kell majd.
Ja igen a dízelekbõl is jön egy kisebb kubatúrás 1.600cm3-es motorcsalád.



igen ezt olvastam az 1,3as benyásbol a fullos tud majd 180-190le-t
az 1.6 diesel meg 170körül
de 3henger könyörgök mint a daihatsukba

státusz Kristof77

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 38

Elküldve: 2010. március 04. csütörtök, 00:23


Woockie írta:
Hori írta: kérdezd meg mi a véleménye az 1.8 benyárol az is szép lesz

Igy igaz, a BMW 6 hengernel kezdodik.


Az idõk változnak. A "downsizing" idõszaka köszönt a BMW-re is.
Az elõírt károsanyagkibocsátások, aminek a fogyasztáscsökkentés a lételeme, súlycsökkentéssel (karosszéria) és a motorok hatásfokának növelésével érhetõk csak el. Múlt héten beszélgettem egy
BMW-feljesztõvel. A BMW motorfejlesztése nem kooperál az új motorok tekitetében a PSA-val. A benzines motorok zömét új 1.6 négyhengeresek és 1.3 három hengeres!!! turbók fogják kitenni. Utóbbi 105Le-tõl indul majd a tervek szerint és már 2011-ben jön az 1-es BMW-vel és utána az új 3-asban is ez lesz az alapmotor, vélhetõen 314i néven. Szóval nem, hogy 6 henger, de a jövõben a négynek is örülni kell majd.
Ja igen a dízelekbõl is jön egy kisebb kubatúrás 1.600cm3-es motorcsalád.