bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. április 06. kedd, 21:21


vk92 írta: Sziasztok!

Az lenne a kérdésem,hogy leállitáskor ill.induláskor nyekken egyet.Tárcsa cserélve volt szijjal együtt.Ma vissza vittem ahol cseréltél és kis vizsgálódás után valami olyasmit mondott,hogy hosszanti feszitő görgő.Létezik?Egyből mondták hogy 25k mindennel.Szerintetek ez valós?

Vk92


Gyári szíj lett feltéve, vagy filc nélküli v.milyen más?



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz vk92

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 42

Elküldve: 2010. április 06. kedd, 19:52


Sziasztok!

Az lenne a kérdésem,hogy leállitáskor ill.induláskor nyekken egyet.Tárcsa cserélve volt szijjal együtt.Ma vissza vittem ahol cseréltél és kis vizsgálódás után valami olyasmit mondott,hogy hosszanti feszitő görgő.Létezik?Egyből mondták hogy 25k mindennel.Szerintetek ez valós?

Vk92

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2004

státusz xcaffee

Újonc

Elismertség: 9% (1 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2010. március 30. kedd, 21:59


Sky írta:
Burns írta:

A szíjtárcsát nézted már? Nálam az okozott ilyen hangot. A csere megoldotta a problémát.


Nekem, amikor cserélték a kipufogó rezgéscsillapítót, utána lényegesen halkabb lett. Bár, nem azért cseréltettem mert hangos volt (hanem, mert kicsit kifujt).
Üdv Sky


Köszi a tanácsokat, megnézzük hamarosan. Jelzem ha jutottam valamire.

bbali81

státusz bbali81

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 5% (21 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2010. március 29. hétfő, 18:16


hancurozo írta:

én sem 20d-re gondoltam. köszönöm. ezek szerint nincs is olyan adat ami jó a hirdetésben?


Lehet a leírás stimmel csak a képek nem Felhívom a vonószemet mennyié adja az nekem nincs

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. március 29. hétfő, 18:14


[quote="bbali81[/quote]

Hát gyanítom, hogy el van írva... Kipufogó alapján 30d nem pedig 20d. Motor alapján is Sőt ez XD a bal felső okosság miatt
135 kW, 184 LE 2926 cm3. Lehet jó vétel nade ezt 2000 előtt nem gyártották az is tuti.
[/quote]

én sem 20d-re gondoltam. köszönöm. ezek szerint nincs is olyan adat ami jó a hirdetésben?

bbali81

státusz bbali81

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 5% (21 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2010. március 29. hétfő, 18:08


hancurozo írta: milyen motor van ebben az autóban? szerintem ez nem a 136 lovas, de a gázolaj hűtő benne van. http://www.hasznaltauto.hu/aut...0d-3712251


Hát gyanítom, hogy el van írva... Kipufogó alapján 30d nem pedig 20d. Motor alapján is Sőt ez XD a bal felső okosság miatt
135 kW, 184 LE 2926 cm3. Lehet jó vétel nade ezt 2000 előtt nem gyártották az is tuti.


hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. március 29. hétfő, 17:48


milyen motor van ebben az autóban? szerintem ez nem a 136 lovas, de a gázolaj hűtő benne van. http://www.hasznaltauto.hu/aut...0d-3712251



Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2010. március 29. hétfő, 17:35


Sky írta:
Hello!
Nekem, amikor cserélték a kipufogó rezgéscsillapítót, utána lényegesen halkabb lett. Bár, nem azért cseréltettem mert hangos volt (hanem, mert kicsit kifujt).
Üdv Sky


Még mindig él a szabály, hogy csak azt idézzük, amire válaszolunk, ne építsünk piramist

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Sky

Újonc

Elismertség: 6% (4 pont) | Hozzászólások: 62

Elküldve: 2010. március 29. hétfő, 17:14


JanoE46 írta:
Burns írta:
xcaffee írta:
Lacci írta:
xcaffee írta: Sziasztok!
Az utóbbi időben hangosabbnak érzem a motort, mint szerintem az normális. Eddig nem volt összehasonlítási alapon, de a napokban kipróbáltam a haverom 320d-jét, amiben ugyanaz a M47N motor van, mint az enyémben és az ővé sokkal halkabb. Leginkább az a hangos traktor hiányzik belőle, ami ez enyémben annyira zavaró. Persze lehet erre azt mondani, hogy egyszerűen ilyen a 20d, de akkor a másik miért halkabb? Szóval érdekelne a véleményetek, hogy mit érdemes megnézni! Esetleg kipufogó környéki dolgok? Nekem még annyi gyanús, hogy a kasznin is több vibrációt lehet érezni az én autómban, illetve amikor leállítom, akkor is érezhetően megmozdul a leálló motor miatt: szóval gyanús, hogy a motortartó bakok öregek, de nem hiszem, hogy ez önmagában "hangosítaná" a motort.

Köszi!


Nekem is mondta a szerelő mikor a szilentes problémám volt, hogy a gumibakokat se ártana cserélni mert hangos.(Főként indításnál hallotta)
Azóta már többen mondták hangos a motor és már én is elhiszem.

Ha találsz vmi mást is, oszd meg velünk.


Most jut eszembe, hogy az egyik legfontosabbat kihagytam: ha kettesben haladok lassan, egyenletesen kb. 1000-1500-as fordulaton, majd hirtelen egy nagyobb gázt adok (nem padló, csak egy normális gyorsítás), akkor egy kis ideig, kb egy másodpercig sokkal hangosabb lesz a motor. A hang leinkább csörömpölésnek írható le vagy a traktor hang fémesebb verziójának. Remélem jól írom le, nem egyszerű szavakba foglalni. Akkor is jelentkezik a hang, ha pl. hasonló fordulaton (pl 1500 környékén) gurulok motorfékkel és kb. épp hogy csak annyi gázt adok, hogy már nem a kerekek hajtsák meg a motort, hanem önmaga. Mindez a hang nem jelentkezik ha szép lassan adok gázt a 1000-1500-as tartományban.


A szíjtárcsát nézted már? Nálam az okozott ilyen hangot. A csere megoldotta a problémát.


Sziasztok!Nekem turbócsere után volt ilyen problémám.Első hallásra majdnem olyan volt,mint egy jó állapotú szívó diesel transit.Senki nem tudta megmondani mi a baja.3hónapig így jártam vele,és egyszercsak megjavult.-16C°-ba indultam el vele itthonról,és azt hittem végképp széthullik,mert olyan hangokat adott,amit azelőtt soha,1km után visszafordultam vele,mondom nem megyek sehova inkább,erre a következő 6-800m-en elkezdett csendesedni,és mire hazaértem vele,teljesen olyan hangja lett mint rég,akár egy új.Na erre adjon valaki épkézláb magyarázatot


Hello!
Nekem, amikor cserélték a kipufogó rezgéscsillapítót, utána lényegesen halkabb lett. Bár, nem azért cseréltettem mert hangos volt (hanem, mert kicsit kifujt).
Üdv Sky

jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2010. március 29. hétfő, 16:26


Hiába,érzö lények ezek a verdák!
Néha nemárt nekik kedveskedni

JanoE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1995

státusz JanoE46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 167

Elküldve: 2010. március 29. hétfő, 16:09


Burns írta:
xcaffee írta:
Lacci írta:
xcaffee írta: Sziasztok!
Az utóbbi időben hangosabbnak érzem a motort, mint szerintem az normális. Eddig nem volt összehasonlítási alapon, de a napokban kipróbáltam a haverom 320d-jét, amiben ugyanaz a M47N motor van, mint az enyémben és az ővé sokkal halkabb. Leginkább az a hangos traktor hiányzik belőle, ami ez enyémben annyira zavaró. Persze lehet erre azt mondani, hogy egyszerűen ilyen a 20d, de akkor a másik miért halkabb? Szóval érdekelne a véleményetek, hogy mit érdemes megnézni! Esetleg kipufogó környéki dolgok? Nekem még annyi gyanús, hogy a kasznin is több vibrációt lehet érezni az én autómban, illetve amikor leállítom, akkor is érezhetően megmozdul a leálló motor miatt: szóval gyanús, hogy a motortartó bakok öregek, de nem hiszem, hogy ez önmagában "hangosítaná" a motort.

Köszi!


Nekem is mondta a szerelő mikor a szilentes problémám volt, hogy a gumibakokat se ártana cserélni mert hangos.(Főként indításnál hallotta)
Azóta már többen mondták hangos a motor és már én is elhiszem.

Ha találsz vmi mást is, oszd meg velünk.


Most jut eszembe, hogy az egyik legfontosabbat kihagytam: ha kettesben haladok lassan, egyenletesen kb. 1000-1500-as fordulaton, majd hirtelen egy nagyobb gázt adok (nem padló, csak egy normális gyorsítás), akkor egy kis ideig, kb egy másodpercig sokkal hangosabb lesz a motor. A hang leinkább csörömpölésnek írható le vagy a traktor hang fémesebb verziójának. Remélem jól írom le, nem egyszerű szavakba foglalni. Akkor is jelentkezik a hang, ha pl. hasonló fordulaton (pl 1500 környékén) gurulok motorfékkel és kb. épp hogy csak annyi gázt adok, hogy már nem a kerekek hajtsák meg a motort, hanem önmaga. Mindez a hang nem jelentkezik ha szép lassan adok gázt a 1000-1500-as tartományban.


A szíjtárcsát nézted már? Nálam az okozott ilyen hangot. A csere megoldotta a problémát.


Sziasztok!Nekem turbócsere után volt ilyen problémám.Első hallásra majdnem olyan volt,mint egy jó állapotú szívó diesel transit.Senki nem tudta megmondani mi a baja.3hónapig így jártam vele,és egyszercsak megjavult.-16C°-ba indultam el vele itthonról,és azt hittem végképp széthullik,mert olyan hangokat adott,amit azelőtt soha,1km után visszafordultam vele,mondom nem megyek sehova inkább,erre a következő 6-800m-en elkezdett csendesedni,és mire hazaértem vele,teljesen olyan hangja lett mint rég,akár egy új.Na erre adjon valaki épkézláb magyarázatot

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2010. március 29. hétfő, 08:33


xcaffee írta:
Lacci írta:
xcaffee írta: Sziasztok!
Az utóbbi időben hangosabbnak érzem a motort, mint szerintem az normális. Eddig nem volt összehasonlítási alapon, de a napokban kipróbáltam a haverom 320d-jét, amiben ugyanaz a M47N motor van, mint az enyémben és az ővé sokkal halkabb. Leginkább az a hangos traktor hiányzik belőle, ami ez enyémben annyira zavaró. Persze lehet erre azt mondani, hogy egyszerűen ilyen a 20d, de akkor a másik miért halkabb? Szóval érdekelne a véleményetek, hogy mit érdemes megnézni! Esetleg kipufogó környéki dolgok? Nekem még annyi gyanús, hogy a kasznin is több vibrációt lehet érezni az én autómban, illetve amikor leállítom, akkor is érezhetően megmozdul a leálló motor miatt: szóval gyanús, hogy a motortartó bakok öregek, de nem hiszem, hogy ez önmagában "hangosítaná" a motort.

Köszi!


Nekem is mondta a szerelő mikor a szilentes problémám volt, hogy a gumibakokat se ártana cserélni mert hangos.(Főként indításnál hallotta)
Azóta már többen mondták hangos a motor és már én is elhiszem.

Ha találsz vmi mást is, oszd meg velünk.


Most jut eszembe, hogy az egyik legfontosabbat kihagytam: ha kettesben haladok lassan, egyenletesen kb. 1000-1500-as fordulaton, majd hirtelen egy nagyobb gázt adok (nem padló, csak egy normális gyorsítás), akkor egy kis ideig, kb egy másodpercig sokkal hangosabb lesz a motor. A hang leinkább csörömpölésnek írható le vagy a traktor hang fémesebb verziójának. Remélem jól írom le, nem egyszerű szavakba foglalni. Akkor is jelentkezik a hang, ha pl. hasonló fordulaton (pl 1500 környékén) gurulok motorfékkel és kb. épp hogy csak annyi gázt adok, hogy már nem a kerekek hajtsák meg a motort, hanem önmaga. Mindez a hang nem jelentkezik ha szép lassan adok gázt a 1000-1500-as tartományban.


A szíjtárcsát nézted már? Nálam az okozott ilyen hangot. A csere megoldotta a problémát.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2004

státusz xcaffee

Újonc

Elismertség: 9% (1 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2010. március 29. hétfő, 00:09


Lacci írta:
xcaffee írta: Sziasztok!
Az utóbbi időben hangosabbnak érzem a motort, mint szerintem az normális. Eddig nem volt összehasonlítási alapon, de a napokban kipróbáltam a haverom 320d-jét, amiben ugyanaz a M47N motor van, mint az enyémben és az ővé sokkal halkabb. Leginkább az a hangos traktor hiányzik belőle, ami ez enyémben annyira zavaró. Persze lehet erre azt mondani, hogy egyszerűen ilyen a 20d, de akkor a másik miért halkabb? Szóval érdekelne a véleményetek, hogy mit érdemes megnézni! Esetleg kipufogó környéki dolgok? Nekem még annyi gyanús, hogy a kasznin is több vibrációt lehet érezni az én autómban, illetve amikor leállítom, akkor is érezhetően megmozdul a leálló motor miatt: szóval gyanús, hogy a motortartó bakok öregek, de nem hiszem, hogy ez önmagában "hangosítaná" a motort.

Köszi!


Nekem is mondta a szerelő mikor a szilentes problémám volt, hogy a gumibakokat se ártana cserélni mert hangos.(Főként indításnál hallotta)
Azóta már többen mondták hangos a motor és már én is elhiszem.

Ha találsz vmi mást is, oszd meg velünk.


Most jut eszembe, hogy az egyik legfontosabbat kihagytam: ha kettesben haladok lassan, egyenletesen kb. 1000-1500-as fordulaton, majd hirtelen egy nagyobb gázt adok (nem padló, csak egy normális gyorsítás), akkor egy kis ideig, kb egy másodpercig sokkal hangosabb lesz a motor. A hang leinkább csörömpölésnek írható le vagy a traktor hang fémesebb verziójának. Remélem jól írom le, nem egyszerű szavakba foglalni. Akkor is jelentkezik a hang, ha pl. hasonló fordulaton (pl 1500 környékén) gurulok motorfékkel és kb. épp hogy csak annyi gázt adok, hogy már nem a kerekek hajtsák meg a motort, hanem önmaga. Mindez a hang nem jelentkezik ha szép lassan adok gázt a 1000-1500-as tartományban.

Lacci
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Lacci

Fórumlakó

Elismertség: 5% (15 pont) | Hozzászólások: 288

Elküldve: 2010. március 28. vasárnap, 23:57


xcaffee írta: Sziasztok!
Az utóbbi időben hangosabbnak érzem a motort, mint szerintem az normális. Eddig nem volt összehasonlítási alapon, de a napokban kipróbáltam a haverom 320d-jét, amiben ugyanaz a M47N motor van, mint az enyémben és az ővé sokkal halkabb. Leginkább az a hangos traktor hiányzik belőle, ami ez enyémben annyira zavaró. Persze lehet erre azt mondani, hogy egyszerűen ilyen a 20d, de akkor a másik miért halkabb? Szóval érdekelne a véleményetek, hogy mit érdemes megnézni! Esetleg kipufogó környéki dolgok? Nekem még annyi gyanús, hogy a kasznin is több vibrációt lehet érezni az én autómban, illetve amikor leállítom, akkor is érezhetően megmozdul a leálló motor miatt: szóval gyanús, hogy a motortartó bakok öregek, de nem hiszem, hogy ez önmagában "hangosítaná" a motort.

Köszi!


Nekem is mondta a szerelő mikor a szilentes problémám volt, hogy a gumibakokat se ártana cserélni mert hangos.(Főként indításnál hallotta)
Azóta már többen mondták hangos a motor és már én is elhiszem.

Ha találsz vmi mást is, oszd meg velünk.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2004

státusz xcaffee

Újonc

Elismertség: 9% (1 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2010. március 28. vasárnap, 23:50


Sziasztok!
Az utóbbi időben hangosabbnak érzem a motort, mint szerintem az normális. Eddig nem volt összehasonlítási alapon, de a napokban kipróbáltam a haverom 320d-jét, amiben ugyanaz a M47N motor van, mint az enyémben és az ővé sokkal halkabb. Leginkább az a hangos traktor hiányzik belőle, ami ez enyémben annyira zavaró. Persze lehet erre azt mondani, hogy egyszerűen ilyen a 20d, de akkor a másik miért halkabb? Szóval érdekelne a véleményetek, hogy mit érdemes megnézni! Esetleg kipufogó környéki dolgok? Nekem még annyi gyanús, hogy a kasznin is több vibrációt lehet érezni az én autómban, illetve amikor leállítom, akkor is érezhetően megmozdul a leálló motor miatt: szóval gyanús, hogy a motortartó bakok öregek, de nem hiszem, hogy ez önmagában "hangosítaná" a motort.

Köszi!