JanoE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1995

státusz JanoE46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 167

Elküldve: 2010. április 16. péntek, 14:58


Petike írta:
JanoE46 írta: Sziasztok!Ha már szelepdekni tömítést cseréltem,akkor honnan szivároghat még olaj?A burkolatokat leszedtem már többször,de így nem látom hogy olajos lenne bármi is.De mindíg hagyok magam után pici olajcseppet,ha valahol megállok.Na meg persze nagyobb gázadásra dől belőle az olajszag,ha ráadom a fűtést meg lehet fulladni.Köszi a választ előre is!


A szívósortól is folyhat rendesen, szokott is. Alól az olajdekni alja is tiszta olaj??

petike


Igen!Alul olajos a takarólemez is.De felül amennyire be tudtam világítani,nem láttam olajat.Kár,hogy a légszűrőház is egybe van a szelepdeknivel...semmit nem lehet tőle látni,ez keserítette meg a turbócserét is.A szívósortól honnan folyhat?Azon az oldalon nem láttam olajatKöszi a választ



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2010. április 15. csütörtök, 13:14


JanoE46 írta: Sziasztok!Ha már szelepdekni tömítést cseréltem,akkor honnan szivároghat még olaj?A burkolatokat leszedtem már többször,de így nem látom hogy olajos lenne bármi is.De mindíg hagyok magam után pici olajcseppet,ha valahol megállok.Na meg persze nagyobb gázadásra dől belőle az olajszag,ha ráadom a fűtést meg lehet fulladni.Köszi a választ előre is!


A szívósortól is folyhat rendesen, szokott is. Alól az olajdekni alja is tiszta olaj??

petike



JanoE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1995

státusz JanoE46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 167

Elküldve: 2010. április 15. csütörtök, 00:25


Sziasztok!Ha már szelepdekni tömítést cseréltem,akkor honnan szivároghat még olaj?A burkolatokat leszedtem már többször,de így nem látom hogy olajos lenne bármi is.De mindíg hagyok magam után pici olajcseppet,ha valahol megállok.Na meg persze nagyobb gázadásra dől belőle az olajszag,ha ráadom a fűtést meg lehet fulladni.Köszi a választ előre is!

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. április 13. kedd, 16:59


Zsolti írta:
Petike írta:
Zsolti írta: Hát füstölni füstől de csak intenziv gyorsításkor ami szerintem normális főleg hogy kicsit át van programozva az agya a gépnek...
mennyi lenne a 4 befecskendező tudja valaki?


Az enyém is chippes, tavaly cseréltettem porlasztókat mert már erősen csattogott és kojtolt is rendesen, most síri csend van, és füst sincs, pedig 180 paci körül járok és parkettáásra is alig tol valamit...



Petike

Akkor most pontosan mit cseréltessek porlasztócsúcsokat vagy befecskendezőket? vagy mindegyiket???


Nem akarok már ebbe a témába belefolyni, ezért elnézést, hogy belekotyogok, de mint a szólásban is én mint kibic, akinek semmi sem drága a te esetedben akár azt is javasolhatnám, hogy mindkettőt... De egy hozzáértő diagnosztika után talán biztosabb képed lehetne az egész autódról... Ajánlom figyelmedbe a www.injektor.hu oldalt. Egyrészt sok a hasznos információ, másrészt be is jelentkezhetsz náluk és megnézik az autódat az utolsó csavarig.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Zsolti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2010. április 13. kedd, 13:37


Petike írta:
Zsolti írta: Hát füstölni füstől de csak intenziv gyorsításkor ami szerintem normális főleg hogy kicsit át van programozva az agya a gépnek...
mennyi lenne a 4 befecskendező tudja valaki?


Az enyém is chippes, tavaly cseréltettem porlasztókat mert már erősen csattogott és kojtolt is rendesen, most síri csend van, és füst sincs, pedig 180 paci körül járok és parkettáásra is alig tol valamit...



Petike

Akkor most pontosan mit cseréltessek porlasztócsúcsokat vagy befecskendezőket? vagy mindegyiket???

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2010. április 13. kedd, 11:43


Zsolti írta: Hát füstölni füstől de csak intenziv gyorsításkor ami szerintem normális főleg hogy kicsit át van programozva az agya a gépnek...
mennyi lenne a 4 befecskendező tudja valaki?


Az enyém is chippes, tavaly cseréltettem porlasztókat mert már erősen csattogott és kojtolt is rendesen, most síri csend van, és füst sincs, pedig 180 paci körül járok és parkettáásra is alig tol valamit...

státusz Kr-i-sZ

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2010. április 13. kedd, 10:35


hi all
szerintetek para ha hidegen inditás után kb 3-4 másodpercig még világit az olajnyomás.
de melegen nem
?


Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2010. április 12. hétfő, 09:54


Zsolti írta: Hát füstölni füstől de csak intenziv gyorsításkor ami szerintem normális főleg hogy kicsit át van programozva az agya a gépnek...
mennyi lenne a 4 befecskendező tudja valaki?


uj gyári ár : 80-100k közt valahol
e-bay en láttam már 50K ért is
bontottban 15-25 közt mozog

de egyszerre nem szokott rosz lenni mind tesztelés 6000/db



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Zsolti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2010. április 12. hétfő, 09:49


Hát füstölni füstől de csak intenziv gyorsításkor ami szerintem normális főleg hogy kicsit át van programozva az agya a gépnek...
mennyi lenne a 4 befecskendező tudja valaki?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2010. április 11. vasárnap, 20:27


Zsolti írta: sziasztok

ma rádio nélkül közlekedtem és arra lettem figyelmes hogy gázadáskor ciripelős hang jön a motorbol amugy minden rendben gyorsul rendesen de idegesitő azért...
befecskendező vagy mi lehet a gond?
200000 km lesz benne hamarosan....


...befecskendező, ha csak ciripel még nincs nagy para, de ha már csattog és füstöl is a géped gázadásra, akkor csere, még mielőtt szétég valamelyik dugód.

petike

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Zsolti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2010. április 11. vasárnap, 19:35


sziasztok

ma rádio nélkül közlekedtem és arra lettem figyelmes hogy gázadáskor ciripelős hang jön a motorbol amugy minden rendben gyorsul rendesen de idegesitő azért...
befecskendező vagy mi lehet a gond?
200000 km lesz benne hamarosan....


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. április 06. kedd, 22:06


vk92 írta:
bmw320d4 írta:
vk92 írta:
bmw320d4 írta:
vk92 írta: Sziasztok!

Az lenne a kérdésem,hogy leállitáskor ill.induláskor nyekken egyet.Tárcsa cserélve volt szijjal együtt.Ma vissza vittem ahol cseréltél és kis vizsgálódás után valami olyasmit mondott,hogy hosszanti feszitő görgő.Létezik?Egyből mondták hogy 25k mindennel.Szerintetek ez valós?

Vk92


Gyári szíj lett feltéve, vagy filc nélküli v.milyen más?



sajnos nem tudom a szaki intézte.Ma valami rúddal befeszitett és akkor nem nyikkant




Ha fehér a szíj bordás része, akkor gyári, ha fekete akkor nem.
Fújd le szilikonnnal (!) a szíjat, ha megszűnik a nyikkanás, akkor szíjcsere gyárira.


WD40 AZ JÓ?


NEM!



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz vk92

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 42

Elküldve: 2010. április 06. kedd, 22:03


bmw320d4 írta:
vk92 írta:
bmw320d4 írta:
vk92 írta: Sziasztok!

Az lenne a kérdésem,hogy leállitáskor ill.induláskor nyekken egyet.Tárcsa cserélve volt szijjal együtt.Ma vissza vittem ahol cseréltél és kis vizsgálódás után valami olyasmit mondott,hogy hosszanti feszitő görgő.Létezik?Egyből mondták hogy 25k mindennel.Szerintetek ez valós?

Vk92


Gyári szíj lett feltéve, vagy filc nélküli v.milyen más?



sajnos nem tudom a szaki intézte.Ma valami rúddal befeszitett és akkor nem nyikkant




Ha fehér a szíj bordás része, akkor gyári, ha fekete akkor nem.
Fújd le szilikonnnal (!) a szíjat, ha megszűnik a nyikkanás, akkor szíjcsere gyárira.


WD40 AZ JÓ?

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. április 06. kedd, 21:46


vk92 írta:
bmw320d4 írta:
vk92 írta: Sziasztok!

Az lenne a kérdésem,hogy leállitáskor ill.induláskor nyekken egyet.Tárcsa cserélve volt szijjal együtt.Ma vissza vittem ahol cseréltél és kis vizsgálódás után valami olyasmit mondott,hogy hosszanti feszitő görgő.Létezik?Egyből mondták hogy 25k mindennel.Szerintetek ez valós?

Vk92


Gyári szíj lett feltéve, vagy filc nélküli v.milyen más?



sajnos nem tudom a szaki intézte.Ma valami rúddal befeszitett és akkor nem nyikkant




Ha fehér a szíj bordás része, akkor gyári, ha fekete akkor nem.
Fújd le szilikonnnal (!) a szíjat, ha megszűnik a nyikkanás, akkor szíjcsere gyárira.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz vk92

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 42

Elküldve: 2010. április 06. kedd, 21:42


bmw320d4 írta:
vk92 írta: Sziasztok!

Az lenne a kérdésem,hogy leállitáskor ill.induláskor nyekken egyet.Tárcsa cserélve volt szijjal együtt.Ma vissza vittem ahol cseréltél és kis vizsgálódás után valami olyasmit mondott,hogy hosszanti feszitő görgő.Létezik?Egyből mondták hogy 25k mindennel.Szerintetek ez valós?

Vk92


Gyári szíj lett feltéve, vagy filc nélküli v.milyen más?



sajnos nem tudom a szaki intézte.Ma valami rúddal befeszitett és akkor nem nyikkant