Elküldve: 2011. június 16. csütörtök, 17:20
tschikosch írta:csavitouring írta:Coyote írta:csavitouring írta:Coyote írta:csavitouring írta: Elmondod, hogyan szedték ki, dugózták le, illetve mit tettek vele?Coyote írta:csavitouring írta: Sziasztok,
Az szeretném megkérdezni, hogy a kézi váltós 20d motorban M47N illetve a szívósorban vannak azok a kis pillangó szelepek vagy csak az automatánál?
A kéziváltósban is ott vannak, nincs különbség.
ahogy írtam a másik topikban de folytassuk itt
És nem lehet külön cserélni, csak szívósorral együtt az szívás és drága
Cserélni nem érdemes, csak kivenni! Szívósort így nem kell cserélni persze. Ha dugód nincs, maradjanak benn a tengelyek...
És azok nem tudnak beleesni, én úgy értettem, mintha azok is bele tudnának esni, vagy rosszul gondolom?
az nemtud beeseni,az csak egy tengely.Viszont ha bennehagyod őket,és nem dugózod le,akkor a tengely szimeringjénél taknyolhatja az olajat,pl,ez is egy hiba.
Ezért is érdemes dugózni.
Mondom vigyél el egyet egy esztergályoshoz...
Így jössz ki a legolcsóbban.
Rendben, Köszönöm szépen a segítséget