státusz csavitouring

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2011. június 16. csütörtök, 17:20


tschikosch írta:
csavitouring írta:
Coyote írta:
csavitouring írta:
Coyote írta:
csavitouring írta: Elmondod, hogyan szedték ki, dugózták le, illetve mit tettek vele?


Coyote írta:
csavitouring írta: Sziasztok,

Az szeretném megkérdezni, hogy a kézi váltós 20d motorban M47N illetve a szívósorban vannak azok a kis pillangó szelepek vagy csak az automatánál?


A kéziváltósban is ott vannak, nincs különbség.




ahogy írtam a másik topikban de folytassuk itt


És nem lehet külön cserélni, csak szívósorral együtt az szívás és drága


Cserélni nem érdemes, csak kivenni! Szívósort így nem kell cserélni persze. Ha dugód nincs, maradjanak benn a tengelyek...


És azok nem tudnak beleesni, én úgy értettem, mintha azok is bele tudnának esni, vagy rosszul gondolom?


az nemtud beeseni,az csak egy tengely.Viszont ha bennehagyod őket,és nem dugózod le,akkor a tengely szimeringjénél taknyolhatja az olajat,pl,ez is egy hiba.
Ezért is érdemes dugózni.
Mondom vigyél el egyet egy esztergályoshoz...
Így jössz ki a legolcsóbban.



Rendben, Köszönöm szépen a segítséget

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2006

státusz tschikosch

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2011. június 16. csütörtök, 16:30


csavitouring írta:
Coyote írta:
csavitouring írta:
Coyote írta:
csavitouring írta: Elmondod, hogyan szedték ki, dugózták le, illetve mit tettek vele?


Coyote írta:
csavitouring írta: Sziasztok,

Az szeretném megkérdezni, hogy a kézi váltós 20d motorban M47N illetve a szívósorban vannak azok a kis pillangó szelepek vagy csak az automatánál?


A kéziváltósban is ott vannak, nincs különbség.




ahogy írtam a másik topikban de folytassuk itt


És nem lehet külön cserélni, csak szívósorral együtt az szívás és drága


Cserélni nem érdemes, csak kivenni! Szívósort így nem kell cserélni persze. Ha dugód nincs, maradjanak benn a tengelyek...


És azok nem tudnak beleesni, én úgy értettem, mintha azok is bele tudnának esni, vagy rosszul gondolom?


az nemtud beeseni,az csak egy tengely.Viszont ha bennehagyod őket,és nem dugózod le,akkor a tengely szimeringjénél taknyolhatja az olajat,pl,ez is egy hiba.
Ezért is érdemes dugózni.
Mondom vigyél el egyet egy esztergályoshoz...
Így jössz ki a legolcsóbban.



státusz csavitouring

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2011. június 16. csütörtök, 16:25


Coyote írta:
csavitouring írta:
Coyote írta:
csavitouring írta: Elmondod, hogyan szedték ki, dugózták le, illetve mit tettek vele?


Coyote írta:
csavitouring írta: Sziasztok,

Az szeretném megkérdezni, hogy a kézi váltós 20d motorban M47N illetve a szívósorban vannak azok a kis pillangó szelepek vagy csak az automatánál?


A kéziváltósban is ott vannak, nincs különbség.




ahogy írtam a másik topikban de folytassuk itt


És nem lehet külön cserélni, csak szívósorral együtt az szívás és drága


Cserélni nem érdemes, csak kivenni! Szívósort így nem kell cserélni persze. Ha dugód nincs, maradjanak benn a tengelyek...


És azok nem tudnak beleesni, én úgy értettem, mintha azok is bele tudnának esni, vagy rosszul gondolom?


Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. június 16. csütörtök, 16:02


csavitouring írta:
Coyote írta:
csavitouring írta: Elmondod, hogyan szedték ki, dugózták le, illetve mit tettek vele?


Coyote írta:
csavitouring írta: Sziasztok,

Az szeretném megkérdezni, hogy a kézi váltós 20d motorban M47N illetve a szívósorban vannak azok a kis pillangó szelepek vagy csak az automatánál?


A kéziváltósban is ott vannak, nincs különbség.




ahogy írtam a másik topikban de folytassuk itt


És nem lehet külön cserélni, csak szívósorral együtt az szívás és drága


Cserélni nem érdemes, csak kivenni! Szívósort így nem kell cserélni persze. Ha dugód nincs, maradjanak benn a tengelyek...

státusz csavitouring

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2011. június 16. csütörtök, 14:54


Coyote írta:
csavitouring írta: Elmondod, hogyan szedték ki, dugózták le, illetve mit tettek vele?


Coyote írta:
csavitouring írta: Sziasztok,

Az szeretném megkérdezni, hogy a kézi váltós 20d motorban M47N illetve a szívósorban vannak azok a kis pillangó szelepek vagy csak az automatánál?


A kéziváltósban is ott vannak, nincs különbség.




ahogy írtam a másik topikban de folytassuk itt


És nem lehet külön cserélni, csak szívósorral együtt az szívás és drága

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. június 16. csütörtök, 13:27


csavitouring írta: Elmondod, hogyan szedték ki, dugózták le, illetve mit tettek vele?


Coyote írta:
csavitouring írta: Sziasztok,

Az szeretném megkérdezni, hogy a kézi váltós 20d motorban M47N illetve a szívósorban vannak azok a kis pillangó szelepek vagy csak az automatánál?


A kéziváltósban is ott vannak, nincs különbség.




ahogy írtam a másik topikban de folytassuk itt

státusz csavitouring

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2011. június 16. csütörtök, 12:46


Elmondod, hogyan szedték ki, dugózták le, illetve mit tettek vele?


Coyote írta:
csavitouring írta: Sziasztok,

Az szeretném megkérdezni, hogy a kézi váltós 20d motorban M47N illetve a szívósorban vannak azok a kis pillangó szelepek vagy csak az automatánál?


A kéziváltósban is ott vannak, nincs különbség.





Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. június 16. csütörtök, 12:38


csavitouring írta: Sziasztok,

Az szeretném megkérdezni, hogy a kézi váltós 20d motorban M47N illetve a szívósorban vannak azok a kis pillangó szelepek vagy csak az automatánál?


A kéziváltósban is ott vannak, nincs különbség.

státusz csavitouring

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2011. június 16. csütörtök, 12:03


Sziasztok,

Az szeretném megkérdezni, hogy a kézi váltós 20d motorban M47N illetve a szívósorban vannak azok a kis pillangó szelepek vagy csak az automatánál?


csifamil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz csifamil

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2011. június 14. kedd, 19:39


csifamil írta: Sziasztok!

Majd a szerelő biztosan megmondja mi is a gond,de addig is kíváncsi lennék a Ti véleményetekre!
Tegnap mentem a kocsival BMW találkozó után haza,minden rendben volt (csak szemlélő voltam,semmi állatság ) Állt az autó egy órát kb, aztán mentem vele 25 km-t. Mire beértem a faluba-ahova mentem -,lehúzott ablaknál csettegő hangot hallottam (mint az alföldökön a csettegők kb.), megérkeztem a célhoz motorháztető felnyit és nézegetem honnan jön a hang,de nem tudtam eldönteni. A fordulattal együtt változik a csattogás frekvenciája is. Ma reggel hideg indításnál nem volt ilyen hangja,de 1 perccel később kezdett megint jelentkezni. Ott hagytam az autót, amíg kedden szervizbe tudom vontatni.
Valakinek hasonló tapasztalat, ötlet?

Köszönettel
Zsolt



Nos a szerelő neki esett a gépnek. A kopogó hangot a 4. hajtókar csapágya adta,ami elvileg a megrepedt főtengely miatt ment tönkre(a főtengely holnap megy repedés vizsgálatra). Ha a főtengely repedt, annak az okozóját is ki kell deríteni..
Valakinek hasonló tapasztalat?



Hangya
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hangya

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2011. június 13. hétfő, 17:15


Udv
Sajna nem tudtunk rájonni még hogy mi lehet az oka , amikor beinditom nem áll be az alapjárata és ejtegeti a fordulatot is ettol ilyen érdekes huhogo hangja van és nem a hidegtol van mert még ahogy sebességbe rakom az automata váltot akkor is néha rángat meg huhog de csak alapjáraton !!
Ha valakinek volt már ilyene plz irjon félek hogy komoly baja lehet !!!

csifamil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz csifamil

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2011. június 12. vasárnap, 15:19


Sziasztok!

Majd a szerelő biztosan megmondja mi is a gond,de addig is kíváncsi lennék a Ti véleményetekre!
Tegnap mentem a kocsival BMW találkozó után haza,minden rendben volt (csak szemlélő voltam,semmi állatság ) Állt az autó egy órát kb, aztán mentem vele 25 km-t. Mire beértem a faluba-ahova mentem -,lehúzott ablaknál csettegő hangot hallottam (mint az alföldökön a csettegők kb.), megérkeztem a célhoz motorháztető felnyit és nézegetem honnan jön a hang,de nem tudtam eldönteni. A fordulattal együtt változik a csattogás frekvenciája is. Ma reggel hideg indításnál nem volt ilyen hangja,de 1 perccel később kezdett megint jelentkezni. Ott hagytam az autót, amíg kedden szervizbe tudom vontatni.
Valakinek hasonló tapasztalat, ötlet?

Köszönettel
Zsolt

Ferko320d
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Ferko320d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2011. május 30. hétfő, 14:02


Hálám üldözni fog Köszönöm!!!!!!!!!!


atidesign
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz atidesign

Törzsvendég

Elismertség: 2% (5 pont) | Hozzászólások: 191

Elküldve: 2011. május 28. szombat, 16:32


Ferko320d írta: Valaki megtudná mondani hol a túróba van az E90-esen az üzemanyag filter???????????????????????????????????????????????????????????


itte



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. május 28. szombat, 16:33

Ferko320d
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Ferko320d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2011. május 28. szombat, 15:30


Valaki megtudná mondani hol a túróba van az E90-esen az üzemanyag filter???????????????????????????????????????????????????????????