« előző12következő »
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz guesswho

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 221

Elküldve: 2007. január 18. csütörtök, 10:04


most egyelõre úgy tûnik, hogy megszûnt az alapjárati füstölés, úgyhogy úgy tûnik a turbo volt a ludas nálam...

státusz pati

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 213

Elküldve: 2007. január 17. szerda, 13:54


Sziasztok!
Nekem is volt ilyen büdös füstös jelenség. Ennek két oka volt.
Álló helyzetben a kipufogógáz azért jött be mert elszakadt a rezgéscsillapító a kipufogón.
A nagy füstölés meg az adagoló szoftver miatt volt,újra kellett szoftverelni 60-ért. De emellé párosult, hogy az autó úgy viselkedett,mintha elment volna a légtömegmérõ.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz guesswho

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 221

Elküldve: 2007. január 17. szerda, 11:26


nos, kedves hölgyek-urak, kiderült a turpisság a füstre, legalábbis nagyon remélem hogy ez volt a baj...

történt ugyanis, hogy egyszercsak eltûnt a turbohatás, gondolhatjátok, infarktus kerülgetett. Már elõtte is figyeltem az olajmennyiséget, addig a pillanatig nem volt gond, még hazagurultam turbo nélkül, kábé 15 kilcsit, megnéztem az olajat, hát minimumig zabálta.

szerelõ felhiv, tréler kihiv, autó elküld, imádkozás ezerrel.

Aztán hálistennek kiderült, hogy nem a turbo szolrult meg, hanem a mechanikus vezérlésében - nem értek hozzá, ti biztos jobban tudjátok mi ez - megszorult a kar, emiatt aztán átszakadt a vákuum membrán, és ettõl halt meg. Már kész is van, ma megyek érte, kiváncsi vagyok hogy ettõl volt-e a füstölés... elvileg ez a kar most kapott mindenfajta tisztiást, meg korrozio védelmet, ugye ezzel most egy ideig nem lesz gondom?

na mindenkinek szép, és gondoktól mentes napot kívánok!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2007. január 05. péntek, 22:23


Nincs mit! Az én barátnõm is imádja a Bömbit nyomkodni, de inkább a gázpedált )) Ha már egy nõ is azt mondja, ez más mint a többi autó (pedig van egy jópár a családban, és nem Suzukik), az már jelent valamit, nem????

P.

státusz kaloz84

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2007. január 05. péntek, 18:00


Még jó, hogy nincs bnõm, legalább nem tud babrálni az autommal! De ha lesz..... Elõre félek!

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2007. január 05. péntek, 16:45


Ja és köszi a linket megnézem.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2007. január 05. péntek, 16:43


Már csak azért kérdeztem, mert tavaly amikor a barátnõm beült és kapcsolgatott ezt azt, egyszer kinyílt a csomagtartó, becsuktam de utána megint kinyílt. Sajna már nem emléxem mit babrált, talán a világítás körül. Ezért gondoltam, hogy ki lehet valahogy nyitni. Vagy csak vmi kóbor áram volt? Azóta sem találkoztam ilyennel :o


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2007. január 05. péntek, 13:36


Tano! Szerintem sehogy (((((

Peti

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz guesswho

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 221

Elküldve: 2007. január 05. péntek, 12:44


Hát igen, Rhantos ráérzett, üzemmeleg alatt azt értettem, hogy városban a hõfokjelzõ szépen beáll középen. Szal valóban nem volt átizzitva a gép, de olyan füstöt nyomott maga alá az autó, hogy belepistultam.... de igazából csak egyszer volt olyan mennyiségû füst, amikor nem láttam át rajta, hogy megijedtem..... Most hétvégén megyek vidékre, majd kipróbálom a végén, hogy akkor is csinálja-e ezt.

kösz a nyugtatgatást

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2007. január 05. péntek, 12:22


Hali!

Az e39 fórumon van ilyen topic, olvass bele, hátha okosabb leszel.

http://www.e39.hu/modules.php?...p;amp;t=20

Peti

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2007. január 05. péntek, 10:45


Az enyém 99-es 320d és van benne vmi webasto kütyü a motortérben.Azt hogyan lehet kideríteni hogy rendesen mûködik-e? Szoktam hallani búgó hangot, de csak rövid ideig. Ha ez fûtésrásegítõ akkor nem tovább kellene mûködnie. Mi indítja be?

off
Még egy extra kérdés.
Hogyan lehet belülrõl kinyitni a csomagteret, nem a kulcs gombjával?

státusz rhantos

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 134

Elküldve: 2007. január 05. péntek, 10:22


Enyém is büdös, mint a penetra, de ez abból adódik, hogy kat-os, ezeknek a kat-os dízeleknek iszonyat szaguk van. Amúgy ha kellõ ideig állsz egy helyben, akkor még az aszfalt is szép nedves lesz.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2007. január 05. péntek, 07:07


....... ez természetes dolog, minthogy a lihegésed is látszik ha jól tudom 12 v. 14 fokig, de Gh. azt írta, büdös mint a dög (a tiéd is????), és az enyém pl. mire üzemmeleg a motor (mire otthonról kiérek a cégig pont középen áll be a mutató) nem gõzöl.

Peti

státusz rhantos

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 134

Elküldve: 2007. január 04. csütörtök, 20:57


Nekem is hidegen kondenzgõz hegyek vannak, ha hosszasan járatom alapjáraton.
Kérdés, hogy mit jelent az üzemmeleg motor Guesswho-nál. Ha csak épp beállt középre a hõfokmérõ, attól még a kipuff rendszer nem melegedett át, és a meleg kipuffgáz a hideg kipuffogóban ugyanúgy kondenzvizet fog létrehozni ami gõzzé válik. Ha autópályás 100km után is ilyet produkál, esetleg akkor lehet elkezdeni aggódni, de szerintem még nem kell parázni, csúnyán sok km kell ahhoz, hogy a motornak komoly problémája legyen.
Az enyémben 210ezer van és még minden a gyári benne.

státusz paci

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2007. január 04. csütörtök, 20:18


gener írta: olvasd el amit irtam!itt motor inditás után van!és irtam hogyha bemelegszik elmulik


Tényleg nem akarok ilyen hülyeségen vitatkozni, de azt mindenki tudja, hogy hideg motornál fehér füst jön a kipuff-ból, és azt is, hogy ezt mi okozza.
Tulajdonképpen nem volt gondom a hozzászólásod értelmezésével sem, nem kell mégegyszer elolvasnom. Csakhogy guesswho éppen azt írta, a második hozzászólásában, hogy hideg és MELEG motornál egyaránt füstöl 3-4 perc alapjárati mûködés után..

« előző12következő »