státusz yoko

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2007. november 24. szombat, 10:53


Igaz nem tõlem kérdezted...., jobban nem megy (nem is mehet) viszont érezhetõen hamarabb indul, kevesebbet forog az önindító.

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2007. november 24. szombat, 10:36


kyncza írta: Szasztok,

Látom, sajna másnál is elõjött ez a probléma
mondta a szerelõ, hogy rengeteg középszivattyú megy tönkre és teljesen meg volt döbbenve hogy 160nál még a gyári volt benne...
Amit mondott jótanácsnak, már írtam...nem megvárni, mig kifogy a tank, ha nagyon kevés van benne, akkor nem húzatni, pláne dombnak felfelé ne...még annyit mondtak, hogy a nagynyomású szivattyút is szokták cserélni, az kicsit drágább mulatság...
(Mert ezt a szar 85e-t kirántottam valamelyik zsebembõl )

azóta megy enyém is rendesen.

Kyncza!
Miután kicserélték a középszivattyút jobban ment az autód?
Ahhoz képest mielõtt jelentkezett a hiba?

státusz yoko

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2007. november 24. szombat, 10:33


Zotyi30d írta:
yoko írta: 130k. Igen neki is ez volt ahogy olvasom...

Én 160ekm-rel vettem,most van benne 190ekm de még nem ment tönkre,v az elõzõ gazdája cserélte.
Más problémád volt -e az autóval?



65000 mentem vele mióta az enyém, lengõkar, fékbetét+tárcsa. Ennyi, tehát ez volt még a legnagyobb baja...

státusz kyncza

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2007. november 14. szerda, 12:06


Szasztok,

Látom, sajna másnál is elõjött ez a probléma
mondta a szerelõ, hogy rengeteg középszivattyú megy tönkre és teljesen meg volt döbbenve hogy 160nál még a gyári volt benne...
Amit mondott jótanácsnak, már írtam...nem megvárni, mig kifogy a tank, ha nagyon kevés van benne, akkor nem húzatni, pláne dombnak felfelé ne...még annyit mondtak, hogy a nagynyomású szivattyút is szokták cserélni, az kicsit drágább mulatság...
(Mert ezt a szar 85e-t kirántottam valamelyik zsebembõl )

azóta megy enyém is rendesen.

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2007. november 13. kedd, 12:53


yoko írta: 130k. Igen neki is ez volt ahogy olvasom...

Én 160ekm-rel vettem,most van benne 190ekm de még nem ment tönkre,v az elõzõ gazdája cserélte.
Más problémád volt -e az autóval?

státusz yoko

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2007. november 12. hétfő, 21:04


130k. Igen neki is ez volt ahogy olvasom...

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2007. november 12. hétfő, 18:31


yoko írta: Igen van. Közép szívattyú 4 bar helyett csak 1,2 tudott még a gyári volt benne. Kicseréltük (85k huf ). Azóta megyen a paripa.

Akkor nyomd a gázt
Azt hiszem Kyncza kollégának is ez volt a problémája.
Hány km van az autódba?


státusz yoko

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2007. november 12. hétfő, 17:43


Igen van. Közép szívattyú 4 bar helyett csak 1,2 tudott még a gyári volt benne. Kicseréltük (85k huf ). Azóta megyen a paripa.

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2007. november 12. hétfő, 16:44


yoko írta: Még nem, tegnap kezdõdött a jelenség, ma még beindult, de holnap viszem. Mintha melegen nem indulna, hidegen mindíg. De ma reggel induláskor kigyulladt az aut.váltó sárga lámpája, hogy notprogramban megy, vigyem szervizbe, de a következõ indításkor már nem.

Van valami fejlemény?

státusz brazil_8

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 140

Elküldve: 2007. november 11. vasárnap, 17:40


collins írta: vezérmûtengely jeladó haldoklásakor csinál ilyet.

Igen, nekem is volt már ilyenen.

státusz collins

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 445

Elküldve: 2007. november 11. vasárnap, 16:48


vezérmûtengely jeladó haldoklásakor csinál ilyet.

státusz yoko

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2007. november 11. vasárnap, 15:37


Még nem, tegnap kezdõdött a jelenség, ma még beindult, de holnap viszem. Mintha melegen nem indulna, hidegen mindíg. De ma reggel induláskor kigyulladt az aut.váltó sárga lámpája, hogy notprogramban megy, vigyem szervizbe, de a következõ indításkor már nem.

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2007. november 11. vasárnap, 15:04


yoko írta: Amikor neked az rossz volt, diagnosztika megmondta amikor rádugták a szervízben?

Elméletileg igen.Voltál vele szervizben?

státusz yoko

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2007. november 11. vasárnap, 10:59


Amikor neked az rossz volt, diagnosztika megmondta amikor rádugták a szervízben?

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2007. november 11. vasárnap, 10:15


yoko írta: Tekeri-tekeri de nem indul, szûrõnél gázolaj folyik tehát nafta van. Aztán egyszer csak a 20. indításnál beindul utána mûködik rendesen egy fél napot aztán megint ez a ciklus. Akksi új, szûrõk is. Járt már így valaki?

Hi!
Nekem is volt hasonló problémám,egyszer indult tegyszer nem.Esetleg meg kellene nézetned a vezérmûtengely vagy a fõtengely jeladót.Nekem a vezérmûtengely jeladóm volt a rossz.Amikor indítózól akkor a fordulatszám mérõ megmozdul?Kipufogón jön ki vmilyen színû fûst?