« előző12következő »
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 335xi
Évjárat: 2007

státusz oxigen

Újonc

Elismertség: 15% (4 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2015. január 20. kedd, 07:29


nickname írta:
oxigen írta: Sziasztok, gondoltam megválaszolom a kérdést: ha valaki most E90 335d-t akar venni, akkor számoljon egyből egy teljes vezérlés és szívosor cserével, különben lutri az egész. Vagy elmegy még többszázezer km-t, vagy bármikor elcsattanhat valamelyik - nem éri meg a kockázatot.

Ha viszont cserélve van a vezérlés, a szívosor és a kartergázszűrő, akkor nem lesz vele gond - így kalkuláljátok az árat.

Én végül benzinest vettem, az kevésbé kényes.


Miért kellene azonnal vezérlést cserélni ???

A lutrit a pancser szerelők mondják, a szakember megállapítást tesz.

A szivósos és a kartergáz szűrő pedig egyértelmű, plusz még egykét apróság.



Ahogy jrtom kollega is irja, sajnos keveset futott autóknál is minden előjel nélkül szakadhat a vezérlés lánc, ami miatt 2-3 dugattyú+szelepek biztosan szét lesznek verve, ami alaphangon félmillió Ft körül van javíttatásilag. Arról nem beszélve, hogy utána próbáld meg eladni az autót őszintén

Azt a szakembert, aki megmondja, hogy el fog szakadni a lánc nem szakembernek kellene nevezni, hanem orákulumnak. Nem vagyok szerelő, de elég alaposan utána tudok járni a dolgoknak és rengeteg emberrel (hozzáértőkkel) beszéltem az ügyben kezdve a márkaszervizektől a kisebb műhelyekig, ahol az utóbbi időben megfordultam. Hiába kapják szét a motort, nincs látható vagy érzékelhető előjele a szakadásnak.

És igen, ez igaz a 30D motorokra is az E90-ben, a 25D-rol nem tudtam, de mostmár tudjuk. Ez persze nem azt jelenti, hogy ezek a motorok szarok, hanem azt, hogy ezeket az alkatrészeket feltétlenül ki kell cserélni vásárláskor és akkor nyugodtan lehet neki taposni.

Az elmúlt hetekben több 35d-t és 35i-t is kipróbáltam és (dízel fanatikus lévén) be kell, hogy valljam, hogy bár a 35d egy eszméletlenül brutális és élvezetes motor, a 35i felülmúlja minden szempontból (persze fogyasztásban is) főleg xdrive-al. De a 35d ha rendben van, akkor minden alkalommal mosolyogva fogsz az autóba ülni, mert az ereje és a hangja is brutális.



jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2015. január 19. hétfő, 21:10


nickname írta:
oxigen írta: Sziasztok, gondoltam megválaszolom a kérdést: ha valaki most E90 335d-t akar venni, akkor számoljon egyből egy teljes vezérlés és szívosor cserével, különben lutri az egész. Vagy elmegy még többszázezer km-t, vagy bármikor elcsattanhat valamelyik - nem éri meg a kockázatot.

Ha viszont cserélve van a vezérlés, a szívosor és a kartergázszűrő, akkor nem lesz vele gond - így kalkuláljátok az árat.

Én végül benzinest vettem, az kevésbé kényes.


Miért kellene azonnal vezérlést cserélni ???

A lutrit a pancser szerelők mondják, a szakember megállapítást tesz.

A szivósos és a kartergáz szűrő pedig egyértelmű, plusz még egykét apróság.


Csak azért édemes cserélni láncot mert az kicsit olcsóbb mint egy hengerfej felújjítás+lánccsere. Minden előjel nélkül szakad bennük a lánc. Ez igaz a 25 és a 30d-re is.


nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2015. január 19. hétfő, 21:02


oxigen írta: Sziasztok, gondoltam megválaszolom a kérdést: ha valaki most E90 335d-t akar venni, akkor számoljon egyből egy teljes vezérlés és szívosor cserével, különben lutri az egész. Vagy elmegy még többszázezer km-t, vagy bármikor elcsattanhat valamelyik - nem éri meg a kockázatot.

Ha viszont cserélve van a vezérlés, a szívosor és a kartergázszűrő, akkor nem lesz vele gond - így kalkuláljátok az árat.

Én végül benzinest vettem, az kevésbé kényes.


Miért kellene azonnal vezérlést cserélni ???

A lutrit a pancser szerelők mondják, a szakember megállapítást tesz.

A szivósos és a kartergáz szűrő pedig egyértelmű, plusz még egykét apróság.



ateszka86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz ateszka86

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (10 pont) | Hozzászólások: 390

Elküldve: 2015. január 19. hétfő, 20:25


oxigen írta: Sziasztok, gondoltam megválaszolom a kérdést: ha valaki most E90 335d-t akar venni, akkor számoljon egyből egy teljes vezérlés és szívosor cserével, különben lutri az egész. Vagy elmegy még többszázezer km-t, vagy bármikor elcsattanhat valamelyik - nem éri meg a kockázatot.

Ha viszont cserélve van a vezérlés, a szívosor és a kartergázszűrő, akkor nem lesz vele gond - így kalkuláljátok az árat.

Én végül benzinest vettem, az kevésbé kényes.


Szia. én is e90 2009- 330i vagy 335i LCI gondolkozom, esetleg a tapasztalataid vagy információid letudnád írni? melyik a megbízhatóbb, itt ezeknél mire kell figyelni, mennyire jók stb stb minden érdekel. köszi

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2015. január 19. hétfő, 20:17


oxigen írta: Sziasztok, gondoltam megválaszolom a kérdést: ha valaki most E90 335d-t akar venni, akkor számoljon egyből egy teljes vezérlés és szívosor cserével, különben lutri az egész. Vagy elmegy még többszázezer km-t, vagy bármikor elcsattanhat valamelyik - nem éri meg a kockázatot.

Ha viszont cserélve van a vezérlés, a szívosor és a kartergázszűrő, akkor nem lesz vele gond - így kalkuláljátok az árat.

Én végül benzinest vettem, az kevésbé kényes.


Legalább annak jó hangja is van

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 335xi
Évjárat: 2007

státusz oxigen

Újonc

Elismertség: 15% (4 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2015. január 19. hétfő, 20:07


Sziasztok, gondoltam megválaszolom a kérdést: ha valaki most E90 335d-t akar venni, akkor számoljon egyből egy teljes vezérlés és szívosor cserével, különben lutri az egész. Vagy elmegy még többszázezer km-t, vagy bármikor elcsattanhat valamelyik - nem éri meg a kockázatot.

Ha viszont cserélve van a vezérlés, a szívosor és a kartergázszűrő, akkor nem lesz vele gond - így kalkuláljátok az árat.

Én végül benzinest vettem, az kevésbé kényes.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 335xi
Évjárat: 2007

státusz oxigen

Újonc

Elismertség: 15% (4 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2015. január 04. vasárnap, 19:03


jrtom írta:
oxigen írta: Sziasztok, senki másnak további tapasztalat a témában említett autóról vagy az M57 motorról? Persze jó lenne jót is hallani, vagy javaslatot, hogy mire érdemes még odafigyelni/számítani, ha az ember ilyen autó vásárlásában gondolkodik.

Persze ha semmi, akkor semmi, elengedem a témát, de talán rajtam kívül az utókornak is fontos infók lehetnek


Szia. Az említett lánc bajság, de ha veszel egyet és nem tudják biztosan igazolni a cserét akkor cseréltesd ki mindenképpen. Néha porlasztókkal szokott lenni baj, de az se vészes, meg vákumcsövek szoktak elöregedni amitől erőtlen lesz. A turbókkal nem jellemző, hogy baj van. A szívósorból folyik az olaj, de arra van megoldás az is orvosolható.


jrtom nagyon köszi! A kiszemeltnél a vákumcsövek cserélve lettek, a többi nem tűnik vészesnek. Szívósor olajfolyásra milyen megoldást tudsz? Ha nem itt, akkor privátban... köszi!


jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2015. január 04. vasárnap, 18:34


oxigen írta: Sziasztok, senki másnak további tapasztalat a témában említett autóról vagy az M57 motorról? Persze jó lenne jót is hallani, vagy javaslatot, hogy mire érdemes még odafigyelni/számítani, ha az ember ilyen autó vásárlásában gondolkodik.

Persze ha semmi, akkor semmi, elengedem a témát, de talán rajtam kívül az utókornak is fontos infók lehetnek


Szia. Az említett lánc bajság, de ha veszel egyet és nem tudják biztosan igazolni a cserét akkor cseréltesd ki mindenképpen. Néha porlasztókkal szokott lenni baj, de az se vészes, meg vákumcsövek szoktak elöregedni amitől erőtlen lesz. A turbókkal nem jellemző, hogy baj van. A szívósorból folyik az olaj, de arra van megoldás az is orvosolható.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 335xi
Évjárat: 2007

státusz oxigen

Újonc

Elismertség: 15% (4 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2015. január 04. vasárnap, 18:24


Sziasztok, senki másnak további tapasztalat a témában említett autóról vagy az M57 motorról? Persze jó lenne jót is hallani, vagy javaslatot, hogy mire érdemes még odafigyelni/számítani, ha az ember ilyen autó vásárlásában gondolkodik.

Persze ha semmi, akkor semmi, elengedem a témát, de talán rajtam kívül az utókornak is fontos infók lehetnek

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 335xi
Évjárat: 2007

státusz oxigen

Újonc

Elismertség: 15% (4 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2015. január 01. csütörtök, 14:26


bmw320d4 írta:
oxigen írta:
gfeco írta:
oxigen írta:
gfeco írta: Szia
Én majdnem minden nap ülök egy E92 335d ben.2008-as.
Nagyon jo auto de azert vannak hibák.csak wallisban szervizelt,legaprobb zörejre is már viszi a barátom egyből.a nagyobb falatokat emlitem csak.
140 ezer km nél főtengely éksziktárcsa kuka lett,csak gyári alkatrész kerül bele.210 ezer Ft.cserével együtt.
170 ezer km nél elment a láncfeszítő.A kipufogo szelepekbe belevert a dugattyú teleköpte a részecskeszürőt olajjal,hengerfejjavitás 2 hét auto nélkül uj olaj stb 426 e ft.
Majd 40 km után még aznap csapágyas lett a motor.
Valami szerelési hibát rátudtunk htkzni a szerelőkre igy lett csak ujboli 456 e ft a javitás.Új fötengely,alsó csapágysor,uj jajtokarok stb .a láncszakadás ennél a tipusnál sürün előfordul 160-180 ezer kmnél.
A váltó eddig jó,a turbók is,de egy olajcsere is elég húzós házilag is.
Cserébe nagy élmény a 335d.
Turbókkal eddig semmi gond,kicsi nagy.
Aproságok vannak itt is, xenon izzo,rengeteg szervizüzenet,kopoalkatrészek.


Köszi az infókat, eddig ez nem nyugtatott meg. 170e km-t futott autóban hengerfej javítás? Wallis-ban szerelési hiba? OMG ez valami rémálomnak indul

Olajcsere, fékek, stb, nyilván drágább mint a 320d-nél, arra fel vagyok készülve, de hengerfej javításra nem - azthiszem. Láncot érdemes ezek szerint cserélni 170e km környékén? Egyszerűen nem akarom elhinni, hogy a németek nem tudnak rendes láncot gyártani, és elszakad. Valami oka biztos, hogy van... Egy ismerősömnek az E92 330xd-jében pár hete szakadt el autopályán 170-nél a lánc, elég durván szétvert mindent, nem is vesz több BMW-t azt mondja

Valaki nyugtasson meg, hogy 300e km-t tett az autójába eddig és nincs baja.


http://m.totalcar.hu/magazin/k...s/?rnd=493

A barátom autoja is M57 motor,ezt a cikket akkor találtam amikor az eset után kutakodtam.
Nekem m43 motorom van gyári lánccal es most készülök átlépni a 300 ezer km ert.
Viszont nem egy gyorsvonat.


Motorbontás nélkül, márkaszervízben van rá esély, hogy ezeket a hibákat megtalálják / megjósolják? (például vásárlás előtt ha beviszem márkaszervízbe...)?

Valószínűleg akkor a haverod kocsija is előbb lett csapágyas, aztán szakadt el a lánc, csak fordítva derült ki. De ezt lehet látni előre?

Illetve ezek a hibák mikor történtek, melyik évben?


Endoszkóppal meg lehet nézni.


Bocsánat, de erről nem sokat tudok, és a google-ban sem sikerült értelmes leírást találnom a beavatkozástól: 1. csinál-e ilyet bmw márkaszervíz? 2. meg kell-e hozzá bontani bármilyen szinten a motort? Ha igen, mennyire? 3. Egy használtautó vásárlásakor reális-e endoszkópos vizsgálatot csinálni a motoron, mielőtt megveszem?

update: akit érdekel, találtam egy leírást endoszkópos motorvizsgálat

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. január 01. csütörtök, 14:34

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2014. december 31. szerda, 18:35


oxigen írta:
gfeco írta:
oxigen írta:
gfeco írta: Szia
Én majdnem minden nap ülök egy E92 335d ben.2008-as.
Nagyon jo auto de azert vannak hibák.csak wallisban szervizelt,legaprobb zörejre is már viszi a barátom egyből.a nagyobb falatokat emlitem csak.
140 ezer km nél főtengely éksziktárcsa kuka lett,csak gyári alkatrész kerül bele.210 ezer Ft.cserével együtt.
170 ezer km nél elment a láncfeszítő.A kipufogo szelepekbe belevert a dugattyú teleköpte a részecskeszürőt olajjal,hengerfejjavitás 2 hét auto nélkül uj olaj stb 426 e ft.
Majd 40 km után még aznap csapágyas lett a motor.
Valami szerelési hibát rátudtunk htkzni a szerelőkre igy lett csak ujboli 456 e ft a javitás.Új fötengely,alsó csapágysor,uj jajtokarok stb .a láncszakadás ennél a tipusnál sürün előfordul 160-180 ezer kmnél.
A váltó eddig jó,a turbók is,de egy olajcsere is elég húzós házilag is.
Cserébe nagy élmény a 335d.
Turbókkal eddig semmi gond,kicsi nagy.
Aproságok vannak itt is, xenon izzo,rengeteg szervizüzenet,kopoalkatrészek.


Köszi az infókat, eddig ez nem nyugtatott meg. 170e km-t futott autóban hengerfej javítás? Wallis-ban szerelési hiba? OMG ez valami rémálomnak indul

Olajcsere, fékek, stb, nyilván drágább mint a 320d-nél, arra fel vagyok készülve, de hengerfej javításra nem - azthiszem. Láncot érdemes ezek szerint cserélni 170e km környékén? Egyszerűen nem akarom elhinni, hogy a németek nem tudnak rendes láncot gyártani, és elszakad. Valami oka biztos, hogy van... Egy ismerősömnek az E92 330xd-jében pár hete szakadt el autopályán 170-nél a lánc, elég durván szétvert mindent, nem is vesz több BMW-t azt mondja

Valaki nyugtasson meg, hogy 300e km-t tett az autójába eddig és nincs baja.


http://m.totalcar.hu/magazin/k...s/?rnd=493

A barátom autoja is M57 motor,ezt a cikket akkor találtam amikor az eset után kutakodtam.
Nekem m43 motorom van gyári lánccal es most készülök átlépni a 300 ezer km ert.
Viszont nem egy gyorsvonat.


Motorbontás nélkül, márkaszervízben van rá esély, hogy ezeket a hibákat megtalálják / megjósolják? (például vásárlás előtt ha beviszem márkaszervízbe...)?

Valószínűleg akkor a haverod kocsija is előbb lett csapágyas, aztán szakadt el a lánc, csak fordítva derült ki. De ezt lehet látni előre?

Illetve ezek a hibák mikor történtek, melyik évben?


Endoszkóppal meg lehet nézni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 335xi
Évjárat: 2007

státusz oxigen

Újonc

Elismertség: 15% (4 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2014. december 31. szerda, 14:25


gfeco írta:
oxigen írta:
gfeco írta: Szia
Én majdnem minden nap ülök egy E92 335d ben.2008-as.
Nagyon jo auto de azert vannak hibák.csak wallisban szervizelt,legaprobb zörejre is már viszi a barátom egyből.a nagyobb falatokat emlitem csak.
140 ezer km nél főtengely éksziktárcsa kuka lett,csak gyári alkatrész kerül bele.210 ezer Ft.cserével együtt.
170 ezer km nél elment a láncfeszítő.A kipufogo szelepekbe belevert a dugattyú teleköpte a részecskeszürőt olajjal,hengerfejjavitás 2 hét auto nélkül uj olaj stb 426 e ft.
Majd 40 km után még aznap csapágyas lett a motor.
Valami szerelési hibát rátudtunk htkzni a szerelőkre igy lett csak ujboli 456 e ft a javitás.Új fötengely,alsó csapágysor,uj jajtokarok stb .a láncszakadás ennél a tipusnál sürün előfordul 160-180 ezer kmnél.
A váltó eddig jó,a turbók is,de egy olajcsere is elég húzós házilag is.
Cserébe nagy élmény a 335d.
Turbókkal eddig semmi gond,kicsi nagy.
Aproságok vannak itt is, xenon izzo,rengeteg szervizüzenet,kopoalkatrészek.


Köszi az infókat, eddig ez nem nyugtatott meg. 170e km-t futott autóban hengerfej javítás? Wallis-ban szerelési hiba? OMG ez valami rémálomnak indul

Olajcsere, fékek, stb, nyilván drágább mint a 320d-nél, arra fel vagyok készülve, de hengerfej javításra nem - azthiszem. Láncot érdemes ezek szerint cserélni 170e km környékén? Egyszerűen nem akarom elhinni, hogy a németek nem tudnak rendes láncot gyártani, és elszakad. Valami oka biztos, hogy van... Egy ismerősömnek az E92 330xd-jében pár hete szakadt el autopályán 170-nél a lánc, elég durván szétvert mindent, nem is vesz több BMW-t azt mondja

Valaki nyugtasson meg, hogy 300e km-t tett az autójába eddig és nincs baja.


http://m.totalcar.hu/magazin/k...s/?rnd=493

A barátom autoja is M57 motor,ezt a cikket akkor találtam amikor az eset után kutakodtam.
Nekem m43 motorom van gyári lánccal es most készülök átlépni a 300 ezer km ert.
Viszont nem egy gyorsvonat.


Motorbontás nélkül, márkaszervízben van rá esély, hogy ezeket a hibákat megtalálják / megjósolják? (például vásárlás előtt ha beviszem márkaszervízbe...)?

Valószínűleg akkor a haverod kocsija is előbb lett csapágyas, aztán szakadt el a lánc, csak fordítva derült ki. De ezt lehet látni előre?

Illetve ezek a hibák mikor történtek, melyik évben?


gfeco
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gfeco

Törzsvendég

Elismertség: 15% (27 pont) | Hozzászólások: 170

Elküldve: 2014. december 31. szerda, 13:49


oxigen írta:
gfeco írta: Szia
Én majdnem minden nap ülök egy E92 335d ben.2008-as.
Nagyon jo auto de azert vannak hibák.csak wallisban szervizelt,legaprobb zörejre is már viszi a barátom egyből.a nagyobb falatokat emlitem csak.
140 ezer km nél főtengely éksziktárcsa kuka lett,csak gyári alkatrész kerül bele.210 ezer Ft.cserével együtt.
170 ezer km nél elment a láncfeszítő.A kipufogo szelepekbe belevert a dugattyú teleköpte a részecskeszürőt olajjal,hengerfejjavitás 2 hét auto nélkül uj olaj stb 426 e ft.
Majd 40 km után még aznap csapágyas lett a motor.
Valami szerelési hibát rátudtunk htkzni a szerelőkre igy lett csak ujboli 456 e ft a javitás.Új fötengely,alsó csapágysor,uj jajtokarok stb .a láncszakadás ennél a tipusnál sürün előfordul 160-180 ezer kmnél.
A váltó eddig jó,a turbók is,de egy olajcsere is elég húzós házilag is.
Cserébe nagy élmény a 335d.
Turbókkal eddig semmi gond,kicsi nagy.
Aproságok vannak itt is, xenon izzo,rengeteg szervizüzenet,kopoalkatrészek.


Köszi az infókat, eddig ez nem nyugtatott meg. 170e km-t futott autóban hengerfej javítás? Wallis-ban szerelési hiba? OMG ez valami rémálomnak indul

Olajcsere, fékek, stb, nyilván drágább mint a 320d-nél, arra fel vagyok készülve, de hengerfej javításra nem - azthiszem. Láncot érdemes ezek szerint cserélni 170e km környékén? Egyszerűen nem akarom elhinni, hogy a németek nem tudnak rendes láncot gyártani, és elszakad. Valami oka biztos, hogy van... Egy ismerősömnek az E92 330xd-jében pár hete szakadt el autopályán 170-nél a lánc, elég durván szétvert mindent, nem is vesz több BMW-t azt mondja

Valaki nyugtasson meg, hogy 300e km-t tett az autójába eddig és nincs baja.


http://m.totalcar.hu/magazin/k...s/?rnd=493

A barátom autoja is M57 motor,ezt a cikket akkor találtam amikor az eset után kutakodtam.
Nekem m43 motorom van gyári lánccal es most készülök átlépni a 300 ezer km ert.
Viszont nem egy gyorsvonat.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. december 31. szerda, 13:53

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 335xi
Évjárat: 2007

státusz oxigen

Újonc

Elismertség: 15% (4 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2014. december 31. szerda, 13:47


gfeco írta: Szia
Én majdnem minden nap ülök egy E92 335d ben.2008-as.
Nagyon jo auto de azert vannak hibák.csak wallisban szervizelt,legaprobb zörejre is már viszi a barátom egyből.a nagyobb falatokat emlitem csak.
140 ezer km nél főtengely éksziktárcsa kuka lett,csak gyári alkatrész kerül bele.210 ezer Ft.cserével együtt.
170 ezer km nél elment a láncfeszítő.A kipufogo szelepekbe belevert a dugattyú teleköpte a részecskeszürőt olajjal,hengerfejjavitás 2 hét auto nélkül uj olaj stb 426 e ft.
Majd 40 km után még aznap csapágyas lett a motor.
Valami szerelési hibát rátudtunk htkzni a szerelőkre igy lett csak ujboli 456 e ft a javitás.Új fötengely,alsó csapágysor,uj jajtokarok stb .a láncszakadás ennél a tipusnál sürün előfordul 160-180 ezer kmnél.
A váltó eddig jó,a turbók is,de egy olajcsere is elég húzós házilag is.
Cserébe nagy élmény a 335d.
Turbókkal eddig semmi gond,kicsi nagy.
Aproságok vannak itt is, xenon izzo,rengeteg szervizüzenet,kopoalkatrészek.


Köszi az infókat, eddig ez nem nyugtatott meg. 170e km-t futott autóban hengerfej javítás? Wallis-ban szerelési hiba? OMG ez valami rémálomnak indul

Olajcsere, fékek, stb, nyilván drágább mint a 320d-nél, arra fel vagyok készülve, de hengerfej javításra nem - azthiszem. Láncot érdemes ezek szerint cserélni 170e km környékén? Egyszerűen nem akarom elhinni, hogy a németek nem tudnak rendes láncot gyártani, és elszakad. Valami oka biztos, hogy van... Egy ismerősömnek az E92 330xd-jében pár hete szakadt el autopályán 170-nél a lánc, elég durván szétvert mindent, nem is vesz több BMW-t azt mondja

Valaki nyugtasson meg, hogy 300e km-t tett az autójába eddig és nincs baja.


gfeco
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gfeco

Törzsvendég

Elismertség: 15% (27 pont) | Hozzászólások: 170

Elküldve: 2014. december 31. szerda, 13:18


Szia
Én majdnem minden nap ülök egy E92 335d ben.2008-as.
Nagyon jo auto de azert vannak hibák.csak wallisban szervizelt,legaprobb zörejre is már viszi a barátom egyből.a nagyobb falatokat emlitem csak.
140 ezer km nél főtengely éksziktárcsa kuka lett,csak gyári alkatrész kerül bele.210 ezer Ft.cserével együtt.
170 ezer km nél elment a láncfeszítő.A kipufogo szelepekbe belevert a dugattyú teleköpte a részecskeszürőt olajjal,hengerfejjavitás 2 hét auto nélkül uj olaj stb 426 e ft.
Majd 40 km után még aznap csapágyas lett a motor.
Valami szerelési hibát rátudtunk htkzni a szerelőkre igy lett csak ujboli 456 e ft a javitás.Új fötengely,alsó csapágysor,uj jajtokarok stb .a láncszakadás ennél a tipusnál sürün előfordul 160-180 ezer kmnél.
A váltó eddig jó,a turbók is,de egy olajcsere is elég húzós házilag is.
Cserébe nagy élmény a 335d.
Turbókkal eddig semmi gond,kicsi nagy.
Aproságok vannak itt is, xenon izzo,rengeteg szervizüzenet,kopoalkatrészek.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. december 31. szerda, 13:35

« előző12következő »