státusz forest

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2009. november 25. szerda, 17:27


Tyetyi írta:
forest írta:
Tyetyi írta:
forest írta: Hali!

Az mitõl lehet, hogy ilyentájt, mikor a hõmérsékletek már 5-10 fok (vagy még hidegebb) közt vannak, hidegindításnál leesik az alapjárat, és leáll. Néha segít, ha 2-3x ráadom a gyújtást indítás elõtt, vagy 1000-1200-on kell tartom a fordulatot.
Az alapjárati szelepet hiába tisztíom, nem hat rá

Valami megoldás...?

Lehet hogy haldoklik az AC. Benzinszûrõ csere mikor volt?



Bocsi, csak most jutottam idáig...
Nem tudom, mikor volt pontosan a csere, én nem olyan rég hajtom (kb 7000 km), egy cetli alapján lehet, hogy úgy 30000 km-el ezelõtt.
Ha AC, akkor lehet, hogy attól van az is, hogy ha alapjárat 1, 2-ben megyek, néha ugrál kicsit, vagy z már inkább gyújtás? (ekkor a ford. mérõ szerint nem esik le az alapjárat)

Az AC-vel kellene kezdeni. Méresd meg hogy megfelelõ nyomást állít-e elõ. Ha az nem rossz lehet tovább nézni a többi szóba jöhetõ dolgot, gyújtás..stb



Oks, majd írok mi a helyzet...

Tyetyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 1997

státusz Tyetyi

BMWfanatic

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 406

Elküldve: 2009. november 25. szerda, 11:05


forest írta:
Tyetyi írta:
forest írta: Hali!

Az mitõl lehet, hogy ilyentájt, mikor a hõmérsékletek már 5-10 fok (vagy még hidegebb) közt vannak, hidegindításnál leesik az alapjárat, és leáll. Néha segít, ha 2-3x ráadom a gyújtást indítás elõtt, vagy 1000-1200-on kell tartom a fordulatot.
Az alapjárati szelepet hiába tisztíom, nem hat rá

Valami megoldás...?

Lehet hogy haldoklik az AC. Benzinszûrõ csere mikor volt?



Bocsi, csak most jutottam idáig...
Nem tudom, mikor volt pontosan a csere, én nem olyan rég hajtom (kb 7000 km), egy cetli alapján lehet, hogy úgy 30000 km-el ezelõtt.
Ha AC, akkor lehet, hogy attól van az is, hogy ha alapjárat 1, 2-ben megyek, néha ugrál kicsit, vagy z már inkább gyújtás? (ekkor a ford. mérõ szerint nem esik le az alapjárat)

Az AC-vel kellene kezdeni. Méresd meg hogy megfelelõ nyomást állít-e elõ. Ha az nem rossz lehet tovább nézni a többi szóba jöhetõ dolgot, gyújtás..stb

státusz forest

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2009. november 25. szerda, 10:55


Tyetyi írta:
forest írta: Hali!

Az mitõl lehet, hogy ilyentájt, mikor a hõmérsékletek már 5-10 fok (vagy még hidegebb) közt vannak, hidegindításnál leesik az alapjárat, és leáll. Néha segít, ha 2-3x ráadom a gyújtást indítás elõtt, vagy 1000-1200-on kell tartom a fordulatot.
Az alapjárati szelepet hiába tisztíom, nem hat rá

Valami megoldás...?

Lehet hogy haldoklik az AC. Benzinszûrõ csere mikor volt?



Bocsi, csak most jutottam idáig...
Nem tudom, mikor volt pontosan a csere, én nem olyan rég hajtom (kb 7000 km), egy cetli alapján lehet, hogy úgy 30000 km-el ezelõtt.
Ha AC, akkor lehet, hogy attól van az is, hogy ha alapjárat 1, 2-ben megyek, néha ugrál kicsit, vagy z már inkább gyújtás? (ekkor a ford. mérõ szerint nem esik le az alapjárat)

Tyetyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 1997

státusz Tyetyi

BMWfanatic

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 406

Elküldve: 2009. november 22. vasárnap, 21:31


forest írta: Hali!

Az mitõl lehet, hogy ilyentájt, mikor a hõmérsékletek már 5-10 fok (vagy még hidegebb) közt vannak, hidegindításnál leesik az alapjárat, és leáll. Néha segít, ha 2-3x ráadom a gyújtást indítás elõtt, vagy 1000-1200-on kell tartom a fordulatot.
Az alapjárati szelepet hiába tisztíom, nem hat rá

Valami megoldás...?

Lehet hogy haldoklik az AC. Benzinszûrõ csere mikor volt?

státusz forest

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2009. november 22. vasárnap, 19:28


Hali!

Az mitõl lehet, hogy ilyentájt, mikor a hõmérsékletek már 5-10 fok (vagy még hidegebb) közt vannak, hidegindításnál leesik az alapjárat, és leáll. Néha segít, ha 2-3x ráadom a gyújtást indítás elõtt, vagy 1000-1200-on kell tartom a fordulatot.
Az alapjárati szelepet hiába tisztíom, nem hat rá

Valami megoldás...?

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2009. november 15. vasárnap, 20:04


HgaboP írta: Hogyan nézzem meg?
Mire gondoltál?
És merre találom?
Annyira nem vágom elötte japán autóm volt


Az üzatank tetején található. Hozáférni a hátsó üléslapot kivéve tudsz. Egy másik topikban részletesen leírták hogyan, másnak is rosszalkodott.
Olvass bele ide:
http://www.bmw3er.hu/modules.p...amp;t=1533

státusz HgaboP

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2009. november 15. vasárnap, 19:05


Még annyi,hogy büdös nagyon a kipufogó...azért gondoltam a Lszondára


státusz HgaboP

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2009. november 15. vasárnap, 19:02


Hogyan nézzem meg?
Mire gondoltál?
És merre találom?
Annyira nem vágom elötte japán autóm volt

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2009. november 15. vasárnap, 18:20


HgaboP írta: Sziasztok! Csövet megnéztem! Mintha új lenne. Viszont kettõ dologra lettem figyelmes. Tankoltam kb.15-Litert és mintha megszünt volna a rángatás illetve az utolsó üzemenyag csíkra ér a mutató akkor megint ugrál. (aztán lehet már csak képzelõdõk) Viszont iszonyat büdös kipufogó gáz áramlik ki ha mellé állok.Valakinek tippe?
Már azon gondolkoztam lehet lamda szonda?
Gyertyát még nem néztem...


Nézd meg az üzaszivatyút hogy mûködik-e, lehet azért nem akadozik ha nagyobb mennyiség van benne, mert akkor a saját súlyától van elég nyomás...

státusz HgaboP

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2009. november 15. vasárnap, 18:00


Sziasztok! Csövet megnéztem! Mintha új lenne. Viszont kettõ dologra lettem figyelmes. Tankoltam kb.15-Litert és mintha megszünt volna a rángatás illetve az utolsó üzemenyag csíkra ér a mutató akkor megint ugrál. (aztán lehet már csak képzelõdõk) Viszont iszonyat büdös kipufogó gáz áramlik ki ha mellé állok.Valakinek tippe?
Már azon gondolkoztam lehet lamda szonda?
Gyertyát még nem néztem...

státusz HgaboP

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2009. november 10. kedd, 22:13


Holnap veszek gyertyákat.
Meg a csövet is megnézem(akkor ennek felülrõl látható kéne lennie)
Köszönöm mindenkinek!

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. november 10. kedd, 22:07


Tano írta:
bmw320d4 írta: Ez teljesen normális. Egyébként 730.


Ez gondolom a 150 lovasra vonatkozik, nem? Nekem a 136-os 830. Még mielõtt sokan elkezdenének aggódni, hogy nekik nem annyi...


Jah, fõleg ha automata.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2009. november 10. kedd, 22:05


bmw320d4 írta: Ez teljesen normális. Egyébként 730.


Ez gondolom a 150 lovasra vonatkozik, nem? Nekem a 136-os 830. Még mielõtt sokan elkezdenének aggódni, hogy nekik nem annyi...

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2009. november 10. kedd, 22:03


Ha leveszed a pollenszûrõházat akkor jobban hozzáférsz, egyépként a szelepfedél hátsó részébõl meg egy gumicsõ átt a szívósor mellé egy úgynevezett karterszelõztetõ szelpre. Na azt a csövet nézd meg.

HgaboP írta: Igen 8 szelepes 77kw-os.
Merre találom amit mondasz?
Melyik részen kutakodjak?
NAGYON KÖSZÖNÖM A HOZZÁSZÓLÁSOKAT!!!!!!!!!


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. november 10. kedd, 21:47


peetie írta: Mennyi a 320d-nek az alapjárata?
Most hogy rezgett a kipufogóm többet nézegettem, és arra lettem figyelmes, hogy olyan 750 körül van amikor áll a kocsi. De ha megyek vele, kirakom üresbe és gurul, akkor 850, és amikor teljesen megállok vele, akkor visszamegy az eredeti 750-re. És mindig ezt csinálja. Normális?


Ez teljesen normális. Egyébként 730.