b_imi írta:
laleeboy írta:
b_imi írta:
laleeboy írta:
b_imi írta:
toki24 írta:
Elsőn mit állítottok?!
Kerékdőlés és összetartás állítható.
Elöl szerintem csak az összetartás állítható alapból, a dőlés nem (max állítható toronycsapággyal).
Az utánfutás is csak úgy ha eltolt a lengőkar végén a szilent és a toronycsapágy is (vagy ilyen irányba is állítható a toronycsapágy)
Hátul lehet alapból összetartást és dőlést is állítani
Ezt nem jól tudod.
Avass be
A lehetőségek
Nem kell mindent elhinni amit a neten találsz
Ezt a leírást én is láttam már de ha ismered a gyári kerékdőlés értékeket (ami 1° 30' +- 15' normál futómű esetén, ha ülteted akkor ez az érték még nagyobb az ültetés mértékétől függően) akkor beláthatod hogy a leírásban megadott +- 18' éppen arra elég hogy a kaszni gyártási pontatlanságából adódó eltéréseket tűrésen belülre tudd állítani.
Ha már szedtél volna szét első futóművet(én már szedtem szét a saját kocsim első futóművét) és tudnád hogy amit ott lehet állítani az a toronycsapágy csavar (M
és a torony tetején levő furat (kb átm 9) közötti különbségből adódik, ami egy tényleges nagyobb dőléshez édeskevés.
Tehát ha ténylegesen nagyobb dőlést szeretnél akkor a lengéscsillapító toronyban levő végét nem 1 mm-el kell elmozdítani hanem adott esetben akár 1-2 Cm-el ehhez pedig állítható toronycsapágy kell
Pl ilyen
http://www.oktuning.hu/pics/karaszy11.JPGezzel dőlést lehet állítani
vagy ilyen
http://www.sziklai.hu/Pictures...age012.jpgAmivel dőlést és utánfutást is tudsz adni
Részemről ennyi
PEACE