YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. június 02. csütörtök, 22:59


csifamil írta: Köszi a gyors választ!
Dectane-t néztem ki és azon belül az első és a második típust. És a 2. felé hajlok(tehát amibe bele szerelhető a gyári motor), csak gondoltam előtte körbe kérdezek.
http://www.rs-shop.hu/OUTLET-S...Lampa.html
Konkrétan erre gondoltam. A motor átszerelése jár valami különleges dologgal(pl utána beállítani rajta valamit,hogy a magasságállító működjön rendesen) vagy bele kezdhetek nyugodtan otthon is?


én csak olyat néuztem, amiben benne van. csupán azért, hogy a gyárit ne bontsam meg. már rég vehettem volna sima karikát, de nem akarom bontani a lámpát, de lehet az lesz. inkább fizetnék többet, de ha cserélni9 kell, akkor egyszerűbb visszarakni a gyárit és a motorral nem kell szenvedni. nekem motorral együtt ha lenne 68.400 lenne. ha megnézem egy egy natúr karika, is 14ezer körül van. inkább komplett lámpa. szerintem mindegy melyiket veszed. átrakod a motort, nulla állásba kell rakni, ás kézzel beállítani, utána már csak terheléstől függően állít magától, vagy te tekerővel.



csifamil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz csifamil

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2011. június 02. csütörtök, 22:41


Köszi a gyors választ!
Dectane-t néztem ki és azon belül az első és a második típust. És a 2. felé hajlok(tehát amibe bele szerelhető a gyári motor), csak gondoltam előtte körbe kérdezek.
http://www.rs-shop.hu/OUTLET-S...Lampa.html
Konkrétan erre gondoltam. A motor átszerelése jár valami különleges dologgal(pl utána beállítani rajta valamit,hogy a magasságállító működjön rendesen) vagy bele kezdhetek nyugodtan otthon is?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. június 02. csütörtök, 22:15


csifamil írta: Sziasztok!

E90-esemnél szeretném a gyári lámpát Angel Eye-re cserélni. Néztem többet is, a legtöbb lámpánál nincs benne a magasság állító motor. Kérdésem az,hogy ennek az átszerelése mennyire nehézkes, illetve el lehet valamit rontani eközben? Mert a másik model,amiben már benne van a motor 34e Ft-tal drágább. És amíg nem vagyok biztos benne,hogy megéri a pluszt, addig nem rendelem meg azt


általában 3 típus van.
1. magasság állító motorral - legdrágább
2. magasság állító motor szerelhető bele - ez azt jelenti, hogy a gyári simán átrakható
3. magasság állító motor nélkül - legolcsóbb, ebbe nem szerelhető, egyszer beállítod fixen, aztán úgy van. max műszakin állítanak.

ha tudsz, akkor dectane-t vegyél, sajnos én feladtam, több mint 1 éves várakozás után, az E90-é még olcsóbb is.


csifamil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz csifamil

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2011. június 02. csütörtök, 21:14


Sziasztok!

E90-esemnél szeretném a gyári lámpát Angel Eye-re cserélni. Néztem többet is, a legtöbb lámpánál nincs benne a magasság állító motor. Kérdésem az,hogy ennek az átszerelése mennyire nehézkes, illetve el lehet valamit rontani eközben? Mert a másik model,amiben már benne van a motor 34e Ft-tal drágább. És amíg nem vagyok biztos benne,hogy megéri a pluszt, addig nem rendelem meg azt

atidesign
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz atidesign

Törzsvendég

Elismertség: 2% (5 pont) | Hozzászólások: 191

Elküldve: 2011. május 28. szombat, 14:26


Bianconero írta: Köszi Atidesign,de szerintem a faceliftes kupénak nem lehet így leszedni a plexijét..vagy tévedek?


Na olyat még nem csináltam!
De nem lehet valami bonyolult az sem mert a BMW állt. logikusan csinál mindent...


Bianconero
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2005

státusz Bianconero

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2011. május 27. péntek, 23:01


Köszi Atidesign,de szerintem a faceliftes kupénak nem lehet így leszedni a plexijét..vagy tévedek?

atidesign
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz atidesign

Törzsvendég

Elismertség: 2% (5 pont) | Hozzászólások: 191

Elküldve: 2011. május 27. péntek, 13:06


Bianconero írta: Sziasztok!

Van valaki esetleg itt a fórumtagok közül, aki már rakott be faceliftes kupé fényszórójába angel eyes-t és ne adj isten vállalná,hogy segít nekem is beszerelni?


Így tudok segíteni

Angel Eye Installation


Bianconero
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2005

státusz Bianconero

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2011. május 27. péntek, 10:54


Sziasztok!

Van valaki esetleg itt a fórumtagok közül, aki már rakott be faceliftes kupé fényszórójába angel eyes-t és ne adj isten vállalná,hogy segít nekem is beszerelni?

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2011. május 03. kedd, 00:25


jons írta: Segítséget szeretnék kérni. Amikor elfordítja az ember a kulcsot megcsinálja a kocsi az izzók tesztjét. Nos ez nálam vagyis az angel eye-nél úgy mutatkozik, hogy finoman elkezd vibrálni a karika. Majd amikor a tesztnek vége, akkor vége vibrálásnak is.
Nem lehetne valamivel megoldani(+ ellenállás esetleg (a pontos ellenállás értéket nem találtam meg pedig végignéztem a fórumot, csak lehet, hogy felületes voltam)), hogy ne mutatkozzon ez a jelenség? Tartok tőle, hogy az inverternek ez annyira nem használ.


Ez lehet egy megoldás, vagy pedig másik, hogy a lámpamodult kellene újrakódolni, hogy a helyzetjelzőnél ne csinálja a hidegtesztet.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2011. május 02. hétfő, 20:39


Segítséget szeretnék kérni. Amikor elfordítja az ember a kulcsot megcsinálja a kocsi az izzók tesztjét. Nos ez nálam vagyis az angel eye-nél úgy mutatkozik, hogy finoman elkezd vibrálni a karika. Majd amikor a tesztnek vége, akkor vége vibrálásnak is.
Nem lehetne valamivel megoldani(+ ellenállás esetleg (a pontos ellenállás értéket nem találtam meg pedig végignéztem a fórumot, csak lehet, hogy felületes voltam)), hogy ne mutatkozzon ez a jelenség? Tartok tőle, hogy az inverternek ez annyira nem használ.





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2011. május 02. hétfő, 20:56

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2011. május 01. vasárnap, 18:06


jons írta:
InsectKiller írta:
Esetleg képek a végeredményről, vagy a munka folyamatáról?!


Képeket nem készítettem bár így utólag rájöttem jó ötlet lett volna. Végeredményről lesz, csak sötétedjen be.
Ezt a leírást használtam kiindulásnak, bár ez sem teljes szerintem: http://forums.bimmerforums.com...p?t=905125

Bár itt nem veszi ki a lámpatestet, hanem csavarnyúzóval kipattintja az indexet, hogy le lehessen venni a lámpabúrát. Én akárhogy próbáltam kipattintani (fél óra) nem sikerült így kivettem az egészet.

4 db 8-as csavar fogja a kasztnihoz. A felső csavarokat kicsavarni nem kunszt, de alsókat amikhez a lámpatest alatti takarókat kipattintva lehet hozzáférni egy élmény. Érdemes új crovával csinálni, hogy benne maradjon a csavar, mert úgy jársz, mint én, hogy beesik és keresheted. Mondjuk megáll az alsó motortakaró lemezen, de nagyon nehéz kiszedni és újra próbálkozni. Kis crova két hosszabítóval jó segítség.

Az én készletemen a pozitív szálat védte egy szilikon védőcső. Ezt el kellett vágni egy helyen ahol kibújtattam a fényszóró gumiborításán. Így már illeszkedik a gumitömítés és szerintem nem fog párásodni. (Van olyan leírás ahol megfúrta a delikvens a lámpatestet de én ilyen galádságot nem követnék el)

A helyzetjelző izzót visszaraktam a tömítés miatt, egyedül a csatlakozót nem dugtam rá, hiszen nem lesz már szükség rá. A helyzetjelző vezetéket megvágtam (barna a negatív szál mindkét oldalon!) Majd forrasztottam és zsugorcsöveztem.
Annyit fogok még csinálni, hogy ami most fehér vezeték (karika vezeték az inverterhez), arra ráhúzok egy vastagabb fekete zsugorcsövet, hogy ne éktelenkedjen ott a fehérség.

Az invertert a zárhíd alsó felére (alapos takarítás után) ragasztottam a hozzáadott 3M kétoldalú ragasztóval. Állítólag melegszik az elektronika, majd meglátjuk mennyire lesz tartós a ragasztó.

Ja igen. A leírásban reléznek is, ahol a kapcsoló szálat a beltérvilágítás adja, de nekem eszem ágában nem volt ilyesmit csinálni. Nem szerettem volna többet bontani, mint amit feltétlenül kell. Sok helyen olvastam, hogy izzó hibát jelez a komputer beépítés után(főleg ledeseknél, de néhány szutykabb CCFL-nél is). Nos nekem olyan készletem van, ami 5W-ot fogyaszt. 14,4 v bemenő fesznél 12 v kimenő feszt ad a karikáknak és diódázva van a pozitív szál.

Más buktató nem jut most eszembe.





Köszi szépen a hasznos infót!

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2011. május 01. vasárnap, 11:11


InsectKiller írta:
Esetleg képek a végeredményről, vagy a munka folyamatáról?!


Képeket nem készítettem bár így utólag rájöttem jó ötlet lett volna. Végeredményről lesz, csak sötétedjen be.
Ezt a leírást használtam kiindulásnak, bár ez sem teljes szerintem: http://forums.bimmerforums.com...p?t=905125

Bár itt nem veszi ki a lámpatestet, hanem csavarnyúzóval kipattintja az indexet, hogy le lehessen venni a lámpabúrát. Én akárhogy próbáltam kipattintani (fél óra) nem sikerült így kivettem az egészet.

4 db 8-as csavar fogja a kasztnihoz. A felső csavarokat kicsavarni nem kunszt, de alsókat amikhez a lámpatest alatti takarókat kipattintva lehet hozzáférni egy élmény. Érdemes új crovával csinálni, hogy benne maradjon a csavar, mert úgy jársz, mint én, hogy beesik és keresheted. Mondjuk megáll az alsó motortakaró lemezen, de nagyon nehéz kiszedni és újra próbálkozni. Kis crova két hosszabítóval jó segítség.

Az én készletemen a pozitív szálat védte egy szilikon védőcső. Ezt el kellett vágni egy helyen ahol kibújtattam a fényszóró gumiborításán. Így már illeszkedik a gumitömítés és szerintem nem fog párásodni. (Van olyan leírás ahol megfúrta a delikvens a lámpatestet de én ilyen galádságot nem követnék el)

A helyzetjelző izzót visszaraktam a tömítés miatt, egyedül a csatlakozót nem dugtam rá, hiszen nem lesz már szükség rá. A helyzetjelző vezetéket megvágtam (barna a negatív szál mindkét oldalon!) Majd forrasztottam és zsugorcsöveztem.
Annyit fogok még csinálni, hogy ami most fehér vezeték (karika vezeték az inverterhez), arra ráhúzok egy vastagabb fekete zsugorcsövet, hogy ne éktelenkedjen ott a fehérség.

Az invertert a zárhíd alsó felére (alapos takarítás után) ragasztottam a hozzáadott 3M kétoldalú ragasztóval. Állítólag melegszik az elektronika, majd meglátjuk mennyire lesz tartós a ragasztó.

Ja igen. A leírásban reléznek is, ahol a kapcsoló szálat a beltérvilágítás adja, de nekem eszem ágában nem volt ilyesmit csinálni. Nem szerettem volna többet bontani, mint amit feltétlenül kell. Sok helyen olvastam, hogy izzó hibát jelez a komputer beépítés után(főleg ledeseknél, de néhány szutykabb CCFL-nél is). Nos nekem olyan készletem van, ami 5W-ot fogyaszt. 14,4 v bemenő fesznél 12 v kimenő feszt ad a karikáknak és diódázva van a pozitív szál.

Más buktató nem jut most eszembe.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. május 01. vasárnap, 11:20

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2011. április 30. szombat, 17:39


jons írta: Sziasztok!

vettem angel eye-t. Régóta szerettem volna. Javaslom mindenkinek aki szereti a visszafogott de mégis elegáns megjelenést. Félelmetes, hogy teljesen más lett a megjelenéses a kocsinak. Sajnos ki kell venni a lámpatestet (mert úgy kényelmesebb sokkal) és vágni is kell a helyzetjelző gyári vezetékét (mert amit vettem vezetékvágós csatlakozó sajnos nem mart bele eléggé a szigetelésbe így nem lett kontakt) de megéri szerintem a vesződést.
Szépen ráérősen csináltam így 3 óra alatt kész lettem mindennel.

Aminek esetleg kell segítség, ha csak írásban is szóljon nyugodtan, segítek.


Esetleg képek a végeredményről, vagy a munka folyamatáról?!


jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2011. április 30. szombat, 17:08


Sziasztok!

vettem angel eye-t. Régóta szerettem volna. Javaslom mindenkinek aki szereti a visszafogott de mégis elegáns megjelenést. Félelmetes, hogy teljesen más lett a megjelenéses a kocsinak. Sajnos ki kell venni a lámpatestet (mert úgy kényelmesebb sokkal) és vágni is kell a helyzetjelző gyári vezetékét (mert amit vettem vezetékvágós csatlakozó sajnos nem mart bele eléggé a szigetelésbe így nem lett kontakt) de megéri szerintem a vesződést.
Szépen ráérősen csináltam így 3 óra alatt kész lettem mindennel.

Aminek esetleg kell segítség, ha csak írásban is szóljon nyugodtan, segítek.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. április 22. péntek, 20:42


dio írta: Hello
Szeretnék majd venni az 1999-es E46 320d-hez ledes angel eye-al szerelt komplett lámpát. Kétféle verzióban árulják: H-7-es foglalattal, illetve D2s xenon foglalattal.
Honnan lehet tudni, hogy nekem melyik változat kell?
Köszi


hát neked is csak azé van BMW, mert megveheted nah jó senki sem tudhat mindent...

a H7 az halogén, a D2S meg xenon. ha projektoros a lámpa, akkor tutti xenon-os.