![Rudus](http://static.bmwfanatics.hu/uploaded/userfile/415/415_1269083948494_150x100.gif)
- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Touring
- Modell: 320d
- Évjárat: 2004
Elküldve: 2010. április 21. szerda, 18:07
A tompított az H7, de a refi az már nem.
Csak 2db H7 kell.
Elküldve: 2010. április 21. szerda, 18:07
Elküldve: 2010. április 21. szerda, 11:15
Woockie írta:gergo75 írta: A kérdésem még mindig az: A bömbölőbe 4db H7-es, vagy H1-es kell?
H7-re emlekszem, de kiveszed es ra van irva... Kivenni meg a motorhazteto felnyitasaval egyutt 20 masodperc.
Elküldve: 2010. április 21. szerda, 10:59
gergo75 írta: A kérdésem még mindig az: A bömbölőbe 4db H7-es, vagy H1-es kell?
Elküldve: 2010. április 21. szerda, 10:14
YELLOW írta:gergo75 írta: Köszönöm a gyors segítséget.
Még egy kérdés, nem annyira angel eyes.
Milyen izzó való az E46-osomba előre. Nem szeretnék se xenont, semmit, csak egy fehérebbet, picit nagyobb fényerővel.
Ugye a hagyományos izzókban a reflektor is benne van, de a mi típusunkban külön lámpát kapott a fényszóró.
Tehát 4db izzóról beszélünk. Melyikbe milyen kell? Vagy sima H7 mind a 4, csak a kapcsolásukban más?
Van valakinek tapasztalata az OSRAM Nightbreaker izzóval?
Tudom nagy xenon mánia közepette nem egyszerű a kérdésem. De mivel az én drágám nem projektoros, nem mosós, nem szintezős, nem szívesen fúrnám faragnám, alakítgatnám, de látni azért én is szeretek még sötétben is.
G.
elvileg H7-es izzó kell neked, de hallottam már H1-ről is. ha kiveszed az izzód és 2 db füle van, akkor H7 ha 1 db akkor H1-es.
Én is most fontolgatom a Osram NB vételét. ha felmész az osram oldalára, akkor láthatod, hogy van 3 féle izzó család, az NB +90% fénnyel, a SilverStar +50% fénnyel, és a light day +20% fénnyel. nah az utolsó élettartama 3x-os. akkor gondolhatod haogy nő a fényerő az élettartam úgy csökken. el kell gondolkozni, hogy megér-e anynit az NB. ha sokat mész éjszaka sötétben, akkor igen! de ha inkább nappal mész vagy keveset, akkor nem használod ki az előnyét. Azért dupla árat fizetni az NB-ért, hogy nappal használd nem éri meg!!! akkor a silverstar fele anyniért sokkal jobb választás. mérlegelni neked kell.
A kérdésem még mindig az: A bömbölőbe 4db H7-es, vagy H1-es kell?
G.
Elküldve: 2010. április 21. szerda, 10:07
bmw320d4 írta:Zsolti írta: jo akkor kihagyom a relés dolgot viszont akkor mekkora ellenállást kell beépiteni és melyik körbe a pozitiv szálra? mindkét lámpához?
kicsit láma vagyok a témába bocs...
Az ellenállást párhuzamosan kell bekötni,nem sorosan.
I=P/U vagyis I=5/13 - 0,41A
R=U/I vagyis R=13/0,41 - 31Ohm
Kerekítve, egy 47ohm/3W-os ellenállás biztosan jó, de szerintem már a 100 Ohm/1W is jó lesz.
Elküldve: 2010. április 21. szerda, 07:21
gergo75 írta: Köszönöm a gyors segítséget.
Még egy kérdés, nem annyira angel eyes.
Milyen izzó való az E46-osomba előre. Nem szeretnék se xenont, semmit, csak egy fehérebbet, picit nagyobb fényerővel.
Ugye a hagyományos izzókban a reflektor is benne van, de a mi típusunkban külön lámpát kapott a fényszóró.
Tehát 4db izzóról beszélünk. Melyikbe milyen kell? Vagy sima H7 mind a 4, csak a kapcsolásukban más?
Van valakinek tapasztalata az OSRAM Nightbreaker izzóval?
Tudom nagy xenon mánia közepette nem egyszerű a kérdésem. De mivel az én drágám nem projektoros, nem mosós, nem szintezős, nem szívesen fúrnám faragnám, alakítgatnám, de látni azért én is szeretek még sötétben is.
G.
Elküldve: 2010. április 21. szerda, 06:50
Elküldve: 2010. április 21. szerda, 06:18
gergo75 írta: Sziasztok!
Van pár kérdésem ezekkel szemekkel kapcsolatban.
Mi a különbség a Led-es meg a CCFL között?
Milyen 2010-es szabálynak kell megfelelnie az utólag beszerelt angel eye-nak?
Ez most csak helyzetjelző, vagy tompított helyett is van? Mert jött ma szembe egy 5-ös és annak csak ez volt felkapcsolva, de világított rendesen.
E46 magasszárum (kombi), face lift előttim van.
G.
Elküldve: 2010. április 21. szerda, 05:28
Elküldve: 2010. április 18. vasárnap, 21:23
Zsolti írta: jo akkor kihagyom a relés dolgot viszont akkor mekkora ellenállást kell beépiteni és melyik körbe a pozitiv szálra? mindkét lámpához?
kicsit láma vagyok a témába bocs...
Elküldve: 2010. április 18. vasárnap, 21:08
jencispy írta:Zsolti írta: és az mindegy hogy ledes vagy ccfl? mert akkor én se szarakodnék a kábelezéssel mert nekem van hozzá egy relé meg egy biztositék is nem tudom gondolom nem véletlenül adták hozzá vagy??!
mekkora ellenállást kell beletenni?
először le kell mérni az izzoét és ha a ledes kevesebbet vesz fel akkor olyan ellenállást kell betenni hogy annyi legyen mint az izzó?
Valamelyikhez adnak relét, valamelyikhez nem. Szerintem nem fontos, persze a relés megoldással megvéded a kocsi elektronikai rendszerét az esetleges meghibásodásoktól (rövidzár; van h a CAN/K-bus -t zavarja meg -valaki írta itt- stb...) bár nincs sok esély rá.
Ellenálást próbálgatni kell azt hiszem, nekem volt benne ellenállás, valószínűleg az izzóéval kell h megegyezzen a teljes cucc ellenállása.
Elküldve: 2010. április 18. vasárnap, 20:26
Elküldve: 2010. április 18. vasárnap, 20:11
jencispy írta:
Valamelyikhez adnak relét, valamelyikhez nem. Szerintem nem fontos, persze a relés megoldással megvéded a kocsi elektronikai rendszerét az esetleges meghibásodásoktól (rövidzár; van h a CAN/K-bus -t zavarja meg -valaki írta itt- stb...) bár nincs sok esély rá.
Ellenálást próbálgatni kell azt hiszem, nekem volt benne ellenállás, valószínűleg az izzóéval kell h megegyezzen a teljes cucc ellenállása.
Elküldve: 2010. április 18. vasárnap, 20:03
Zsolti írta: és az mindegy hogy ledes vagy ccfl? mert akkor én se szarakodnék a kábelezéssel mert nekem van hozzá egy relé meg egy biztositék is nem tudom gondolom nem véletlenül adták hozzá vagy??!
mekkora ellenállást kell beletenni?
először le kell mérni az izzoét és ha a ledes kevesebbet vesz fel akkor olyan ellenállást kell betenni hogy annyi legyen mint az izzó?
Elküldve: 2010. április 18. vasárnap, 12:27