státusz silver_e46

Újonc

Elismertség: 4% (4 pont) | Hozzászólások: 100

Elküldve: 2007. szeptember 05. szerda, 09:59


megnézem a motorháztetõnél is, köszi

státusz cobi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2007. szeptember 04. kedd, 18:16


Sziasztok!

A riasztóval kapcsolatban volna egy tippem. Ez enyém éjszaka riasztott be elõszeretettel. Szinte minden este, de napközben is. Észrevettem, hogy akkor riaszt ha megnyomom a motorháztetõt. A megoldás nálam a köv volt: van egy kis kapcsoló az aksi elõtt ami érzékeli a motorháztetõ állapotát. Egy kicsit meg kellett emelnem egy kis darab papírral és már meg is szûnt a probléma, azóta sem riasztott.

cobi

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2007. szeptember 04. kedd, 17:51


silver_e46 írta:
Petike írta:
silver_e46 írta: Tudja-e valaki, hogy a gyári riasztó élesítése után bizonyos idõközönként (napi 1-szer, 2-szer) miért kezd el riasztani az autó?
Olyankor 30mp-ig riaszt, utána pedig villog az elakadásjelzõ.

Mi lehet a probléma?


...légy. molylepke, vagy valami ilyesmi lehet az utastérben, ami élesíti az ultrahangos belsõtér védelmet.

petike


gondoltam én is rá, de nem találtam ilyesmit az utastérben.

a nagy meleg közrejátszhat esetleg a riasztó megszólalásában?? (tûzõ napon ugyanis gyakran elõfordult a probléma)




...egy kis chemotox-szal azért kínáld meg a verdát belülrõl...., az asszonyéban mi is több nap után találtuk meg a tettest

petike

státusz silver_e46

Újonc

Elismertség: 4% (4 pont) | Hozzászólások: 100

Elküldve: 2007. szeptember 04. kedd, 15:02


Petike írta:
silver_e46 írta: Tudja-e valaki, hogy a gyári riasztó élesítése után bizonyos idõközönként (napi 1-szer, 2-szer) miért kezd el riasztani az autó?
Olyankor 30mp-ig riaszt, utána pedig villog az elakadásjelzõ.

Mi lehet a probléma?


...légy. molylepke, vagy valami ilyesmi lehet az utastérben, ami élesíti az ultrahangos belsõtér védelmet.

petike


gondoltam én is rá, de nem találtam ilyesmit az utastérben.

a nagy meleg közrejátszhat esetleg a riasztó megszólalásában?? (tûzõ napon ugyanis gyakran elõfordult a probléma)

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2007. szeptember 03. hétfő, 20:39


silver_e46 írta: Tudja-e valaki, hogy a gyári riasztó élesítése után bizonyos idõközönként (napi 1-szer, 2-szer) miért kezd el riasztani az autó?
Olyankor 30mp-ig riaszt, utána pedig villog az elakadásjelzõ.

Mi lehet a probléma?


...légy. molylepke, vagy valami ilyesmi lehet az utastérben, ami élesíti az ultrahangos belsõtér védelmet.

petike

státusz silver_e46

Újonc

Elismertség: 4% (4 pont) | Hozzászólások: 100

Elküldve: 2007. szeptember 03. hétfő, 15:44


Tudja-e valaki, hogy a gyári riasztó élesítése után bizonyos idõközönként (napi 1-szer, 2-szer) miért kezd el riasztani az autó?
Olyankor 30mp-ig riaszt, utána pedig villog az elakadásjelzõ.

Mi lehet a probléma?

Sanyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Sanyi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2007. augusztus 07. kedd, 18:52


Sziasztok!

A táltosban (320d) kicseréltem az összes szíjfeszítõtárcsát, ill. a szíjakat, mivel hidegindításnál mindíg nyikorgó hangot lehetett hallani errõl a részrõl. Aztán kb. egy perc után ez abbamaradt, de ha bemelegedett a motor, akkor ismét elõjött a nyikorgás, de kb. 1500-as motorfordulatig. 1500 felett szinte teljesen elhalkult. Sajna a csere nem hozott eredményt. A nyikorgás maradt! Aztán kiváncsiságból levettem a klima-kompresszort hajtó szíjat próbaként. Ekkor a zaj is megszûnt. Az elképzelhetõ, hogy fõtengelyen található rezgéscsillapító tárcsa nyikorog? (nem ismerem a felépítését) Vagy semmi más nem jöhet szóba, csak a klíma-kompresszor?

A véleményekért elõre is köszi.

Sanyi


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2007. július 10. kedd, 10:28


Már más is írta, és én is tapasztaltam már 2szer, hogy néhány másodpercre elhalványult a mûszerfalvilágítás (meg a klimakonzol is), majd visszajött. Megoldásról, vagy hogy mi okozza még nem hallottam.

státusz dante86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 38

Elküldve: 2007. július 10. kedd, 09:23


Sziasztok!
Tudom, hogy nagyon apró és lényegtelen hiba, de engem picit zavar. Hátha találkozott már valaki ilyennel?

Egyszer csak azt vettem észre, hogy a BC és klímakonzol kijelzõje, felkapcsolt és maximumra tekert mûszerfal világítás mellet, annyira elhalványult, mintha a legalacsonyabb mûszerfal világításra lenne állítva.
Picsit megmozgattam és visszatért. Viszont most a BC és a klímakonzol kijelzõjének fényerejét nem tudom szabályozni, minden más tökéletesen sõtétedik, világosodik a potméter állításával, csak ez a kettõ nem reagál. Ha sokat játszok vele és lentebb tekerem, megint elhalványul és feltekerva egyszer csak visszaugrik (fokozatok nélkül) a maximum fényerõre.
Van esetleg valakinek ötlete?

Nekem-8
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Nekem-8

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 439

Elküldve: 2007. július 06. péntek, 08:03


peetie írta: Fennakadt egy patkán az elsõ lökhárítóm jobb elejének az alja (az a mûanyag) és most úgy néz ki van egy fél centis rés a sárvédõ meg a lökös közt. Valszeg eltört valami patentet, vagy jobb esetben csak kiakadt. Nem tudjátok, mi tartja a lököst, lehet ezeket a patenteket cserélni? Gondolom le kell majd venni hozzá Pitsába.


Lököst levenni nem egy nagy mutatvány. Csak pl: elöl a nyulványnál lévõ 2 hosszú fõtertó csavar elég spéci. Külsõ torx.
No a sárvédõnél úgy illeszkedik, hogy van egy nagyobb mûanyag darab és abba csúszik bele (ha elõrõl felhelyezed a lököst) a lökhárítõ 2 füle. Ez vagy kiakadt (jobb esett) vagy letört és emiatt lóg. Másrészt a sárvédõ-lökös közt pedig sima bepattintós módszer van, elmagyarázni kicsit nehéz, de az pl. simán ki tud akadni, lehet csak vissz kell pattintani.

státusz vxc

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2007. július 06. péntek, 00:48


halihó,

egy apró dolog böki a csõröm: ma egy balfék - aki szétszállt falun belül - miatt a tûzoltó bácsik egy igen gyatra útra tereltek -> szétlyuggatott összetöredezett betonra. Nagyon óvatosan gördültem rajta, minthogy a bömbi sportfutós, ültetett picit. És kopogott egy kicsit. Nem kifejezetten teló kopogásnak tûnt, mint anno szegény kis sárga trabimon, hanem amolyan mindenhonnan jövõnek. Miután visszaértem a standard minõségû - értsd pocsék - aszfaltra, ami szintén rázott, mint a barom, semmi hangja nem volt.
Namost nekem ez a legelsõ sportfutós autóm, és igazából az izgat, hogy vajon normális-e a kopogás azon a fulltré úton?

:

státusz dante86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 38

Elküldve: 2007. július 05. csütörtök, 11:44


Tano írta: Kis keresgélés után valami hasonlót kell találnod a motortérben:

http://bmwfans.info/original/E.../06/mg-13/

2. (szûrõ), 3.(csövek), és 4.(szûrõ borítás) kép


Thx.
Kicseréltem, tegnap, a kocsi alján van, középen, a vezetõ oldal felöl.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2007. július 05. csütörtök, 11:29


Kis keresgélés után valami hasonlót kell találnod a motortérben:

http://bmwfans.info/original/E.../06/mg-13/

2. (szûrõ), 3.(csövek), és 4.(szûrõ borítás) kép

státusz peetie

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 520

Elküldve: 2007. július 04. szerda, 21:27


Fennakadt egy patkán az elsõ lökhárítóm jobb elejének az alja (az a mûanyag) és most úgy néz ki van egy fél centis rés a sárvédõ meg a lökös közt. Valszeg eltört valami patentet, vagy jobb esetben csak kiakadt. Nem tudjátok, mi tartja a lököst, lehet ezeket a patenteket cserélni? Gondolom le kell majd venni hozzá Pitsába.

Szerk: na ma megnéztem, nem is lesz ez olyan apró dolog, mert megnyomódott a lökhárító alja is. A kerékjáratnál azt a mûanyagot tartó patentot vagy csavart meg biztos ki lehet cserélni.

státusz dante86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 38

Elküldve: 2007. július 04. szerda, 14:39


Tano írta: Melyik motor? M43, N40 vagy N45?


Hello, M43