- autója adatai
- Széria: 5
- Típus: E39
- Kivitel: Touring
- Modell: 525tds
- Évjárat: 1997
Elküldve: 2015. május 14. csütörtök, 21:28
Sziasztok!
Irta már ki valakinek azt a diag abs jeladóra, hogy "hihetettlen adat" ?
Elküldve: 2015. május 14. csütörtök, 21:28
Elküldve: 2015. április 08. szerda, 18:38
Elküldve: 2015. április 05. vasárnap, 17:53
gfeco írta: Lehet a folytószelepnél lévő szabályzó rendetlenkedik?
Lehet valami komolyabb diag kéne?
Elküldve: 2015. április 05. vasárnap, 17:48
Elküldve: 2015. április 05. vasárnap, 17:16
gfeco írta: Sziasztok
Segítségre lenne szükségem, bármilyen tanácsot szívesen fogadok.
Az előzményt pár mondatban leírnám.
A lényeg hogy szerelőnél volt a kocsim, szivárgott a vizem a blokk és a hengerfej között de kifelé.Ennek eredménye hengerfej le, és minden tömítés vezműlánc, csavarok feszitők szíjak minden csiribiri ki lett cserélve gyári alkatrészre.Szoval rendesen szét volt szedve.
Mikor elhoztam világitott az asc.Rögtön szóltam, és mondta hogy megnézi mi a hiba.
A műszer nem tudom mi volt, de irta hogy kommunikációs probléma van 93-as hibakód.
A kerékfordulat jeladók működtek, az asc ki bekapcsol, de a lámpa mégis folyamatosan világít.Átnéztünk minden kábelt, de semmit nem találtunk.Majd eljöttem. Ahogy üzemmeleg lesz a gép az alapjárat minden gázelvételnél lemegy 500 ig és fel le ingadozik addig amig meg nem állok. Ha megálltam gyönyörűen beáll normálisra .Azonban ha gurulok üresben addig ingadozik mig a kerekek meg nem állnak.
Olyan mintha lenne valami összefüggés az asc és az alapjárat között.
Eddig semmi bajom nem volt egyikkel sem csak az összeszerelés után jelentkezett a két dolog.Abs nem világít.
Légyszi akinek bármi ötlete van irjon.
Elküldve: 2015. április 05. vasárnap, 10:53
Elküldve: 2015. január 05. hétfő, 10:00
letsgo1487 írta:Pocses írta:letsgo1487 írta: Sikerült kiszedni a jeladót és a beletört csavart is de elég ronda látvány fogadott. Lepergett fekete festék és rozsda fogadott mindenhol egy kis fémforgáccsal vegyítve amit én csináltam most. A jeladó amiket érzékel fogakat onnét látnom kellene? Sajnos jól gondolom, hogy ki kell venni a féltengelyt?
Ha nem potyogtattál bele semmi forgácsot egyéb szemetet, akkor mért kellene szétszedni?
Mehet a helyére az új jeladó azt Afrika.
Minimális fémforgács amit én fúrtam bele, de mágnessel egész jól kijött. Aluminium házba acél csavart? Remélem megtanulták már hogy a 2 kombo nem valami nagy ötlet A fékporvédőt bezzeg fel tudták alu csavarral rakni. Csak tisztítani gondoltam a rozsda és festék maradványok miatt. Amúgy nem szedném szét ha nem muszáj mert nem kis melónak tűnik.
Elküldve: 2015. január 05. hétfő, 00:14
Pocses írta:letsgo1487 írta: Sikerült kiszedni a jeladót és a beletört csavart is de elég ronda látvány fogadott. Lepergett fekete festék és rozsda fogadott mindenhol egy kis fémforgáccsal vegyítve amit én csináltam most. A jeladó amiket érzékel fogakat onnét látnom kellene? Sajnos jól gondolom, hogy ki kell venni a féltengelyt?
Ha nem potyogtattál bele semmi forgácsot egyéb szemetet, akkor mért kellene szétszedni?
Mehet a helyére az új jeladó azt Afrika.
Elküldve: 2015. január 04. vasárnap, 19:31
letsgo1487 írta: Sikerült kiszedni a jeladót és a beletört csavart is de elég ronda látvány fogadott. Lepergett fekete festék és rozsda fogadott mindenhol egy kis fémforgáccsal vegyítve amit én csináltam most. A jeladó amiket érzékel fogakat onnét látnom kellene? Sajnos jól gondolom, hogy ki kell venni a féltengelyt?
Elküldve: 2015. január 04. vasárnap, 16:15
Elküldve: 2015. január 02. péntek, 17:08
letsgo1487 írta: Ha odáig fajul a dolog akkor a féltengelyt kivenni nehéz? Vagy csak csonkanya le és mint a megosztón hátrafelé kihúzni?
Elküldve: 2015. január 02. péntek, 17:07
Elküldve: 2015. január 02. péntek, 16:46
letsgo1487 írta: Akkor megpróbálom kifúrni, mert időm az van most elég. Ha valamennyi belehullik az mekkora gond?